superb 2013 cffb kampiakselin stefa

Aloittaja lape85, 13.01.24 - klo:09:58

« edellinen - seuraava »

lape85


lape85

jostain syystä ei anna julkaista koko tekstiäni vaan antaa tietokantavirhe häiriön

o.b.

Ei saa käyttää mitään erikoismerkkejä tai tabulaattoria.

lape85

ostin  tuossa vasta 2013 superb:n 2.0 cffb 6dsg 4veto. liikkeestä ostin ja piti olla kunnossa. koeajon suoritin ja kaikki pelasi. ajelin kotiin ja seuraavana päivänä starttasin niin  hetken ajan kuului kaksoismassan kolkatus ( auto liikkeen sisällä lämpimässä ostaessa niin ei ääntänyt) no liike oli reilu ja sovittiin että lähettävät vauhtipyörän pulttisarjan sekä laakerin ja minä hoidan vaihtopuolen kustannukset. ylivieskan wetteriltä kysyin kyseiselle vaihto operaatiolle hintaa jos keväämmällä vaihtas, kuulemma päivän remontti ja maksaa n:7-800. ihan ookoo. tänään käytin dsg öljyn vaihdossa (394) samassa paikassa ja autoa hakiessa sanoivat että kampuran takastefa vuotaa, päivän homma vaihtaa ja maksaa 1400 kysyin että mikä siinä niin paljon maksaa jos samat työvaiheet joutuu vauhtipyörän vaihdossa tekemään ja se maksaa vain 7-800 ? kuulemma osat maksaa. mutta kun kattelin niin en millään saa kyseisiin osiin (stefa sekä kampuran anturi) kovin paljoa menemään rahaa. paljonko muilla on kustantanu kyseinen operaatio? vai kokeiltiinko tässä kate prosenttia nostaa?

o.b.

Isoja kirjaimia saa käyttää ;D

Kun vaihteisto kerran on irti, niin ei siinä tarvitse kuin käyttää öljypohja irti. Sen jälkeen reilun viidenkympin laippatiivisteen voi vaihtaa. En nyt muista, pitikö kampiakselin tunnistinkin irrottaa. Se vaatii sitten öljysuodattimen jalan irrottamisen. Työn hinnasta ei tietoa kun tulee itse korjattua omat autot.

lape85

Homma selvisi. Käytin ojan autosähkössä oulaisissa stefan vaihdossa. Remontille tuli hintaa 865 sisältäen stefan ja kampiakselin asentotunnistimen. Pyöränsuuntauksenkin suorittivat siihen hintaan. Olihan tuo 535 halvempi mitä wetteri.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy