Leon 5F ST Farmari

Aloittaja Nipademu, 09.08.13 - klo:16:52

« edellinen - seuraava »

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Jusa.L - 12.06.14 - klo:14:09
Hieman nyt pitää pähkäillä että mitä sitten tekisi, kun sopiva Leon ST on kasattuna konfiguraattorissa ja tietysti Launch Pack:llä, koska haluan led-valot, mutta nyt tuon koeajon pohjalla ei kyllä viitsi 18'' kumeja ottaa, mutta niitähän sitten ei taas saa vaihdettua 17'', vai onko jollain kokemusta tästä? Kun olisi periaatteessa tehtaalle hyvä diili toimittaa samalla rahalla pienemmät kumit...

Tässä on kyllä vielä muitakin juttuja estämässä kauppojen syntymisen, kun jotenkin ongelmat perheen nykyisen VAG:ineen kanssa laittavat harkitsemaan muitakin vaihtoehtoja...

Saahan ne LED valot LED Packissä ilman noita 18" tuumaisia renkaita. Niin minä tein ja ihan hyvät aluvanteet nämä 17" tuumaisetkin ovat. Ja voihan ne vaihtaa jälkikäteen vieläkin hiljaisempiin 16 tuumaisiin 205/55-60. Kyllä ostajia löytyy. FR on mielestäni hiljaisempi kuin aiemmin ajossa ollut Diesel Touran.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

skodamig

^^^ janitkon..
Ite tilasin maanantaina kufatec.de ja tänään oli lähtenyt tehtaan irrotettava koukku tulemaan + muuta OEM kilkettä.
327 ekee koukun hinta ja postikulut koko setille 28 ekee kotiin tuotuna.
Ajossa: Seat LeonST 2.0 TDI 150 Style+++ ja Seat Mii 1.0 75 Style+
Menneitä: Octavia II Combi 1.4 TSI(ex) Elegance Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance(ex) Octavia I Combi 1.9 TDI 81 kW SLX(ex)

Autoinssi

Mielenkiintoinen havainto Seatin nettisivujen hinnastossa. Leon ST:n nelivetomallien verottomat hinnat ovat alhaisempia kuin etuvetoisten: 1,6 TDi Style etuvetoisena 21330, nelivetona 21290; 2,0 TDi Style etuveto 22460, neliveto 22430. Suurin hintaero on 2,0 TDi FR:n osalta: etuveto 24290, neliveto 24190. Maahanuoja haluaa ilmeisesti saada nelivetomalleista keihäänkärjen Leonin myyntiin.
Kyllä nelivetotekniikan pitäisi tuoda verottomaan hintaan  vähintään 1500-2000 lisähintaa.Tällä hinnoittelulla kannattaa minun mielestäni päätyä nelivetoon, jos pärjää ilman automaattia!

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Autoinssi - 22.06.14 - klo:21:47
Mielenkiintoinen havainto Seatin nettisivujen hinnastossa. Leon ST:n nelivetomallien verottomat hinnat ovat alhaisempia kuin etuvetoisten: 1,6 TDi Style etuvetoisena 21330, nelivetona 21290; 2,0 TDi Style etuveto 22460, neliveto 22430. Suurin hintaero on 2,0 TDi FR:n osalta: etuveto 24290, neliveto 24190. Maahanuoja haluaa ilmeisesti saada nelivetomalleista keihäänkärjen Leonin myyntiin.
Kyllä nelivetotekniikan pitäisi tuoda verottomaan hintaan  vähintään 1500-2000 lisähintaa.Tällä hinnoittelulla kannattaa minun mielestäni päätyä nelivetoon, jos pärjää ilman automaattia!

Eipä tuossa mitään kovin kummoista ole. Monella merkillä on voinut ajan mittaa huomata esim. vaikkapa automaattilaatikolla varustetun auton veroton hinta on ollut alhaisempi, kuin manuaalin. Tuollahan vain "kompensoidaan" verolllista hintaa, ettei hinta karkaisi käsistä.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Autoinssi

Jos itse harkitsisin Octavian, Golfin tai Leonin hankintaa, päätyisin Seatin hinnoittelulogiikan johdosta Leoniin tämän yksityiskohdan johdosta. Neliveto tuo Skodan verottomaan hintaan aika tarkaan 2000 lisää, Golfiin vielä enemmän, vaikka varustelutasojen mukaan suoranaista vertailukohtaa ei olekaan. Kun huomioidaan nelivetomallien hieman suuremmat CO2 lukemat, tekee autovero hintaerosta vielä suuremman.
Eikä tämä ole mitään kritiikkiä Seatia kohtaan, päin vastoin. Houkuttelevaa hinnoittelulogiikkaa!

TTO

Lainaus käyttäjältä: Autoinssi - 22.06.14 - klo:22:00
Jos itse harkitsisin Octavian, Golfin tai Leonin hankintaa, päätyisin Seatin hinnoittelulogiikan johdosta Leoniin tämän yksityiskohdan johdosta. Neliveto tuo Skodan verottomaan hintaan aika tarkaan 2000 lisää, Golfiin vielä enemmän, vaikka varustelutasojen mukaan suoranaista vertailukohtaa ei olekaan. Kun huomioidaan nelivetomallien hieman suuremmat CO2 lukemat, tekee autovero hintaerosta vielä suuremman.
Eikä tämä ole mitään kritiikkiä Seatia kohtaan, päin vastoin. Houkuttelevaa hinnoittelulogiikkaa!

Menee noin dieseleissä, mutta Ocun bensanelikon veroton hinta on vain 1000 euroa vastaavaa etuvetoa kalliimpi. Mutta joo, houkuttelevaa hinnoittelua Seatilta.

janitkon

Lainaus käyttäjältä: skodamig - 12.06.14 - klo:21:11
^^^ janitkon..
Ite tilasin maanantaina kufatec.de ja tänään oli lähtenyt tehtaan irrotettava koukku tulemaan + muuta OEM kilkettä.
327 ekee koukun hinta ja postikulut koko setille 28 ekee kotiin tuotuna.

Laitatin Bosal-koukun tuolla koukkupajalla. Hinta oli kohdallaan asennuksineen ja koodauksineen.

Puskurikin säilyi mainiosti tuon Bosalin kanssa. Reikä on miltei huomaamaton, kun koukku ei ole paikallaan.

ctrlk

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/seat-reveals-new-leon-st-based-crossover

Jahas, Leonista on tulossa crossover-versio. Uutisesta saa kuvan, että tuossa olisi mahdollisesti neliveto myös 1.8 TSI:n yhteydessä.

janitkon

Mites muut ovat päässeet tehtaan kulutuslukemiin? Tähän mennessä itse ajellut lähinnä kaupunkiajoa ja kulutus on pyörinyt siellä 6.7litran kieppeillä.

Nyt käytiin pojan kanssa kalareissussa ja ajoin itse eka kertaa maantietä pidempään.

Menomatkalla kulutus 5.9l/100, tosin tällä osiolla käytiin saksan osuudella myös, vauhdit max 160km/h ja matka 170km.

Tullessa sama matka rajoitusten mukaan ja eco-moodilla, niin kulutus tasan 5 litraa/100km.

Nämä siis ajotietokoneen mukaan, joka näyttää 1-2dl liian optimistisia lukemia. Koko reissulla ajotietokone näytti 5.7l/100 keskikulutusta

Rooivalk

Lainaus käyttäjältä: ctrlk - 23.06.14 - klo:21:26
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/seat-reveals-new-leon-st-based-crossover

Jahas, Leonista on tulossa crossover-versio. Uutisesta saa kuvan, että tuossa olisi mahdollisesti neliveto myös 1.8 TSI:n yhteydessä.

Saisi tulla myös vaihtoehdoksi etuvetoisille ja pikkubensakoneille, moni varmaan haluaisi edullisen farkun korotetulla maavaralla ilman nelivetoa.

teemur

Lainaus käyttäjältä: Rooivalk - 23.06.14 - klo:23:24
Saisi tulla myös vaihtoehdoksi etuvetoisille ja pikkubensakoneille, moni varmaan haluaisi edullisen farkun korotetulla maavaralla ilman nelivetoa.

Ja mikä mielenkiintoista myös, diesel+automaatti+neliveto kombinaatio olisi myös tulossa (kuvissakin kierroslukumittari viittaisi dieseliin)

Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: janitkon - 23.06.14 - klo:22:09
Mites muut ovat päässeet tehtaan kulutuslukemiin? Tähän mennessä itse ajellut lähinnä kaupunkiajoa ja kulutus on pyörinyt siellä 6.7litran kieppeillä.

Nyt käytiin pojan kanssa kalareissussa ja ajoin itse eka kertaa maantietä pidempään.

Menomatkalla kulutus 5.9l/100, tosin tällä osiolla käytiin saksan osuudella myös, vauhdit max 160km/h ja matka 170km.

Tullessa sama matka rajoitusten mukaan ja eco-moodilla, niin kulutus tasan 5 litraa/100km.

Nämä siis ajotietokoneen mukaan, joka näyttää 1-2dl liian optimistisia lukemia. Koko reissulla ajotietokone näytti 5.7l/100 keskikulutusta

Autolla ajettu nyt noin 3000 km.  Kulutus maantiellä ollut n. 5.3-5.7 välissä (300 km:n  mökkimatkalla), missä ollut puolet moottoritienopeutta. Tyytyväinen olen ollut, kun kyse on kuitenkin ahdetusta bensiinikoneesta. Kaupungissa mennyt noin litran verran enemmän. Ajomoodin valinnalla on selvä vaikutus kulutukseen.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

janitkon

Itse olen huomannut myös, että jos heti matkan alussa vajaalämpöisellä moottorilla tekee rivakan kiihdytyksen motarinopeuteen, niin menee aika pitkään, että keskikulutus siitä laskee.

Tuossa omassa 5l/100km kulutuksessa alku ajeltiin 80-rajoituksella alkumatka ilman turhia kiihdytyksiä.

skodamig

OEM kilkkeet ja vermeet paikoillaan  + pientä eristystä samalla tehty .. pirssi puunattu.
Ja eikös tuo koukku ole melko huomaamaton asennus

Edit: Eipä antanut liittää kuvaa........
Ajossa: Seat LeonST 2.0 TDI 150 Style+++ ja Seat Mii 1.0 75 Style+
Menneitä: Octavia II Combi 1.4 TSI(ex) Elegance Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance(ex) Octavia I Combi 1.9 TDI 81 kW SLX(ex)

Napsianen

Tuli tuossa viime kuussa kirjoitettua soppari SEAT leon ST FR 150hv 1,4 TSI ACT kauppakassista. Auto tulee ensikuussa, toivottavasti mahdollisimman aikaisin.

Onko täällä muilla vielä kokemusta tuosta "uudistetusta" farkkuleonista? Onko ACT enemmän rasite kuin lisä uudessa autossa?

Oma kokemukseni jää vielä vähäiseksi. Koeajo, kaupankäynti autosta... Myyjä oli todella ammattilainen ja miellyttävä joka ratkaisia kaupat autojen välillä Kia edition 10 - Pösö 308 sw akselilla. Myös vaihtoarvo tulevalle edelliselle ajokille oli miellyttävä verratuna pösö tarjoukseen jossa vaihtoarvon ero oli 2300â,¬ !


spee13

Terve vaan,
itselle tulossa Leon ST 2.0 TDI 150 4Drive FR loppuvuodesta. Eilen ilmestyneessä TM:ssa oli farkkuvertailu ja hyvinhän Leon siinä pärjäsi. Ledi ajovaloista oli jotain negatiivista sanottavaa, mutta eiköhän niilläkin eteensä näe.

kootee

Lainaus käyttäjältä: spee13 - 02.10.14 - klo:18:21
Terve vaan,
itselle tulossa Leon ST 2.0 TDI 150 4Drive FR loppuvuodesta. Eilen ilmestyneessä TM:ssa oli farkkuvertailu ja hyvinhän Leon siinä pärjäsi. Ledi ajovaloista oli jotain negatiivista sanottavaa, mutta eiköhän niilläkin eteensä näe.

Ainakin itse nähnyt ledeillä ihan hyvin. Ajelen kyllä enimmäkseen Kehä 3:sen sisäpuolella, mutta kyllä valaisemattomillakin teillä hyvin näkyy. Yksi iso ero kaikkiin edellisiin autohini verrattuna (kaikissa ollut halogeenit) on, että liikennemerkit ja tien reunan heijastintolpat erottuu todella hyvin ja kaukaa. Ja onhan tuo valkoinen valo silmälle tosi miellyttävää.

Rice

Lainaus käyttäjältä: kootee - 03.10.14 - klo:08:22
Ainakin itse nähnyt ledeillä ihan hyvin. Ajelen kyllä enimmäkseen Kehä 3:sen sisäpuolella, mutta kyllä valaisemattomillakin teillä hyvin näkyy. Yksi iso ero kaikkiin edellisiin autohini verrattuna (kaikissa ollut halogeenit) on, että liikennemerkit ja tien reunan heijastintolpat erottuu todella hyvin ja kaukaa. Ja onhan tuo valkoinen valo silmälle tosi miellyttävää.
Lisäksi ledeillä jalankulkijoiden pienetkin heijastimet erottuvat jo kaukaa verrattuna esim. Ocu II FL xenon valoihin.
Opel Astra
Volvo V60

skodamig

Kyllä nuo LEDit on parhaat vakiovalot, mitä on ollut. (Tosin -06 Ocu xenoneilla oli kirkkaapi, kun pitkiinkin vaihtoi xenonit.) T: Napapiiri
Ajossa: Seat LeonST 2.0 TDI 150 Style+++ ja Seat Mii 1.0 75 Style+
Menneitä: Octavia II Combi 1.4 TSI(ex) Elegance Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance(ex) Octavia I Combi 1.9 TDI 81 kW SLX(ex)

sambolo

Nyt oli seatin suomen fb sivuilla jo vihiä tulevasta cupra st:tä.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: skodamig - 03.10.14 - klo:09:00
Kyllä nuo LEDit on parhaat vakiovalot, mitä on ollut. (Tosin -06 Ocu xenoneilla oli kirkkaapi, kun pitkiinkin vaihtoi xenonit.) T: Napapiiri
Ovat todella hyvät, ei haittaa vastaantulijoita vaikka ajaisi pitkät päällä koko ajan  :) Onkohan tämä Seatin valoautomatiikkaa, ei tarvitse viiksestä vaihdella valoja?  ;)

Paschat77

Lainaus käyttäjältä: sambolo - 06.01.15 - klo:18:54
Nyt oli seatin suomen fb sivuilla jo vihiä tulevasta cupra st:tä.
Pitkästä aikaa arenalla lueskelemassa. Kummasti rupeaa kevään korvilla taas autonvaihto polttelemaan, vaikka Ocua hankittaessa koitti itselleen uskotella sen olevan pitkäaikaisempi hankinta.
Aivan ei taida rahkeet tuollaiseen Cupraan riittää, mutta Leon ST vaikuttaa muuten mielenkiintoiselta paketilta FR-varusteilla. Luetun perusteella vaikuttaa olevan melko tyytyväisiä käyttäjiä?
Toisena vaihtoehtona pidin Civic toureria, mutta siihen ei taida olla tulossa kaivattua bensaturboa?

Tietääkö joku onko Turun Länsiautossa Leon FR:ää ajossa?
BMW 420i GC M-Sport 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR DSG 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR 2015

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Paschat77 - 23.02.15 - klo:15:32
Pitkästä aikaa arenalla lueskelemassa. Kummasti rupeaa kevään korvilla taas autonvaihto polttelemaan, vaikka Ocua hankittaessa koitti itselleen uskotella sen olevan pitkäaikaisempi hankinta.
Aivan ei taida rahkeet tuollaiseen Cupraan riittää, mutta Leon ST vaikuttaa muuten mielenkiintoiselta paketilta FR-varusteilla. Luetun perusteella vaikuttaa olevan melko tyytyväisiä käyttäjiä?
Toisena vaihtoehtona pidin Civic toureria, mutta siihen ei taida olla tulossa kaivattua bensaturboa?

Tietääkö joku onko Turun Länsiautossa Leon FR:ää ajossa?

Pitkästä aikaa itsekin täällä jälleen. Vuosi (ja n. 20 tkm) mennyt nyt ST FR:llä ja tyytyväinen olen ollut. Kaikin puolin auto on ollut hinta-laatusuhteeltaan erinomainen. Allekirjoitan myös muiden kommentit LED-valoista. Muutaman pitkän lenkin jouduin ajelemaan talvipimeillä ja hyvin niillä pärjää. Etenkin kaikki liikennemerkit ja tiemerkinnät (aurauskepit yms.) näkyvät todella hyvin. Jotenkin nuo heijastepinnat näkyvät LED:ien valosävyssä erityisen voimmakkaasti ja hyvin vaikka ne kantamassa varmasti Xenoneille häviävätkin.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

ctrlk

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 08.03.15 - klo:23:57
Pitkästä aikaa itsekin täällä jälleen. Vuosi (ja n. 20 tkm) mennyt nyt ST FR:llä ja tyytyväinen olen ollut. Kaikin puolin auto on ollut hinta-laatusuhteeltaan erinomainen. Allekirjoitan myös muiden kommentit LED-valoista. Muutaman pitkän lenkin jouduin ajelemaan talvipimeillä ja hyvin niillä pärjää. Etenkin kaikki liikennemerkit ja tiemerkinnät (aurauskepit yms.) näkyvät todella hyvin. Jotenkin nuo heijastepinnat näkyvät LED:ien valosävyssä erityisen voimmakkaasti ja hyvin vaikka ne kantamassa varmasti Xenoneille häviävätkin.

Joo, en oikein ymmärrä joissain arvosteluissa esiintyviä kommentteja heikosta valotehosta. En ole yksiäkään halogeeneja kokenut lähivaloina paremmaksi. Pitkät taitavat kyllä olla vaisut (pk-seudulla ei paljon tule käytettyä).

Paschat77

Tuli autovaihto pikana eteen kun pistin "koemyyntiin". Oli hinta ilmeisesti kohdillaan koska kysyntä oli vilkasta heti ilmoituksen jätettyäni ja nimenomaan liikkeiden puolesta. Tai sitten tarjonta on heikkoa.
Nyt olen vahvasti päätymässä ST Leoniin FR-varusteilla. Jostain varusteista joutuu luopumaan Ocuun verrattuna, mutta sitä kompensoi parempi ulkonäkö ja ajettavuus. Tämä siis oma mielipiteeni. Onko jollain enemmän vertailukokemuksia?
BMW 420i GC M-Sport 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR DSG 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR 2015

Paschat77

Ocusta pääsin jo eroon ja perjantaina pitäisi hakea uusi kulkupeli, Leon ST 1.4 TSI ACT FR manuaalina. Lisukkeina siinä on vain FR-paketti ja molemmat tutkat. Tuli tehtyä pikainen ratkaisu, mutta niin tahtoo itsellä nämä autokaupat olla. Toivottavasti osoittautuu hyväksi valinnaksi, vaikka koeajo jäi varsin pikaiseksi.
BMW 420i GC M-Sport 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR DSG 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR 2015

janitkon

Vaihtelinpa eilen Leoniin talvirenkaat alle ja huomasin samalla, että suvikumit alkaa olemaan loppu. Merkillisen nopeasti kuluneet, autolla on ajettu 29600km johon sisältyy myös yksi talvi väliin.
Tänään sitten vein auton nelipyöräsuuntaukseen ja siellä ilmeni, että auton apurunko oli asemoitu väärin. Tämä epäkohta korjattiin, niin saapa nyt nähdä että vaikuttaako jatkossa renkaiden kulumiseen.
Maantiellä toisinaan vaivannut levottomuus vaikutti ainakin poistuneen.

jussa


Moikka
Tulipa rekisteröityä tännekin. Tuli eilen tehtyä tilaussopimus uudesta Leon ST:stä:
- 2,0 tdi 150hv dsg FR
- Nevada White
- Mustat kattokaiteet
-FR pack
- Media system plus
- Sound system
- Panoraamakatto
- parkkitutka edessä ja takana optinen pysäköintiavustin
- Mukautuva vakionopeudensäädin

Arvioitu toimituspäivä on 29.1.16, arvio tuotantoviikosta on 48/15.
Nyt alkoi mietyttimään olisko pitänyt ottaa vielä vetokoukun esiasennus varmuuden vuoksi. Ei tällä hetkellä ole tarvetta vetää mitään, mutta ei ikinä tiedä koska tulee sellaiselle tarvetta. Onko tuo vaikea laittaa jälkikäteen? Onko kenellekään tietoa mitä vetokoukun asennus maksaa tähän?

Jussa
- Seat fullLink

mol

Leonin hinnastossa on erikseen hinta "Irrotettava vetokoukku tilapäinen vararengas 18" tunkki ja pyöränpulttiavain" 1111â,¬ ja sitten hinta "Vetokoukun esiasennus johdotus, ohjainlaite, moottoritila" 222â,¬. Sisältääköhän tuo ensimmäinen jo tuon esiasennuksenkin vai pitääkö se valita myös? Maalaisjärjellä voisi kuvitella että sisältää mutta mistä näistä tietää...

VR6

Lainaus käyttäjältä: jussa - 25.10.15 - klo:09:57
Moikka
Tulipa rekisteröityä tännekin. Tuli eilen tehtyä tilaussopimus uudesta Leon ST:stä:
- 2,0 tdi 150hv dsg FR
- Nevada White
- Mustat kattokaiteet
-FR pack
- Media system plus
- Sound system
- Panoraamakatto
- parkkitutka edessä ja takana optinen pysäköintiavustin
- Mukautuva vakionopeudensäädin

Arvioitu toimituspäivä on 29.1.16, arvio tuotantoviikosta on 48/15.
Nyt alkoi mietyttimään olisko pitänyt ottaa vielä vetokoukun esiasennus varmuuden vuoksi. Ei tällä hetkellä ole tarvetta vetää mitään, mutta ei ikinä tiedä koska tulee sellaiselle tarvetta. Onko tuo vaikea laittaa jälkikäteen? Onko kenellekään tietoa mitä vetokoukun asennus maksaa tähän?

Jussa
- Seat fullLink

Onnittelut autosta! Lähes sama paletti kuin itselläni ;) Tosin mulla nelikko.

Itse otin esiasennuksen ensin, mutta myöhemmin peruin. Koukkupaja tarjoaa hyvän ratkaisun kohtuu hintaan FR Leoniin. Olin yhteydessä pajaan ni sanoivat, että heille on se ja sama onko esiasennus vai ei (hinta sama oli tai ei)..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy