Suomi-auto

Aloittaja turbovolga, 07.01.11 - klo:12:07

« edellinen - seuraava »

turbovolga


mol

Vanha juttuhan tuo jo on mutta ihan täyttä asiaa edelleen. Kun tuon lukee niin sen jälkeen varmasti ymmärtää täysin miksi uusina Suomeen maahantuoduista Mersuista pyydetään enemmän kuin käytettyinä tuoduista. Myöskin syy askeettiseen varusteluun selviää.

tn62634

Näin on. Tätä eivät kuluttajat aina ole ymmärtäneet tietämättömyyttään, vaikka liikkeiden tiedossa asia luonnollisesti on ollut. On siis ihan ymmärrettävää, etteivät esim. Mersua uutena myyvät liikkeet halua sekoittaa tavallista Sindelfingenin tusinamassaa suomilaatuun ja siksi eivät ota esim. asiakkaalta vaihdossa Hampurista haettua Mersua omaan liikkeeseensä.

vasara

Lainaus käyttäjältä: turbovolga - 07.01.11 - klo:12:07
Voi, olisipa Audillakin näin hienosti asiat...
Audilla ilmeisesti on myös aidoille suomiautoille oma parempaa laatua tuottava tehdas. Pari Audia olen keski-euroopasta tuonut ja ne eivät em. syystä tietenkään kelvanneet kotimaisessa audiliikkeessä vaihtoautoiksi.

tn62634

Viime aikoina on kuitenkin alkanut tuontiautoja tulla ainakin mersuliikkeiden halleihinkin myyntiin ns. omana tuontina eli eivät tietenkään ole asiakkaalta vaihdossa tulleita vaan varta vasten myyntiin tuotettuja Mersuja. Kenties nämä ovat niitä Mersun tehtaanjohdolta käytöstä poistuneita jahreswageneita, jotka on kasattu alunperin siellä Suomi-hallissa?

Ironic32

Voi voi... minäkin olen erehtynyt sortumaan noihin DDR:n markkinoille tarkoitettuihin malleihin... Onko tässä enää mitään toivoa? Paska palamaan ja lasipalatsista oikea suomi-yksilö tilalle? ::)

Quality

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 07.01.11 - klo:14:30
Audilla ilmeisesti on myös aidoille suomiautoille oma parempaa laatua tuottava tehdas. Pari Audia olen keski-euroopasta tuonut ja ne eivät em. syystä tietenkään kelvanneet kotimaisessa audiliikkeessä vaihtoautoiksi.

On se. Itselleni on aina kelvanneet pelkästään siellä valmistetut tuottteet, niin VW:t kuin Auditkin. Ja hyvin ovat menneet käytettyinä kaupaksi, usein olen onnistunut myymään jopa itse.  ;D
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy