Defa pistoke

Aloittaja O.C.Taavi, 06.01.24 - klo:07:33

« edellinen - seuraava »

O.C.Taavi

Kukaan perehtynyt, mistä kohdin keulaa löytäis helpoiten reitin/paikan defan pistokkeelle.
Tarkoitus ylläpitolaturi asentaa

Daatta

Helpointa on varmaan painaa joulukuusiporalle reikä puskurimuoviin sille puolelle, missä pistoketta on helpointa käyttää. Vaatinee tosin puskurimuovin irroittamisen ja keulan purun muutenkin. Siistein asennus tulee keulan hunajakennomuoviin, hyvällä tuurilla pistoke menee kennosta läpi ja riittää pelkkä mutterin kiristys. Tai sitten ruuvaa asennuskehyksen (kulmamalli) puskurin reunan alle. Ahdasta konehuoneessa varmasti on joka tapauksessa, odottaisin kevättä asennuksen kanssa jos käytössä ei ole lämmintä hallia.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Waagon

Itse laitoin Defan 10A ylläpitolaturin juuri tuosta Daattankin mainitsemasta kennomuovista kuskin puolen sumarin/kaarrevalon vierestä. Siinä takana on jonkinlainen läpivienti, mutta kyllä sieltä joutui muovia jyrsimään, että liittimen läpi sai. Konehuoneessa tuli seuraava ongelma, kun itse laturille ei tahdo minkäänlaista tilaa löytyä. Jätin laturin kellumaan akkukotelon etupuolella olevaan tilaan ja hyvin on siinä pysyny kohta kolme vuotta.

Octavia Combi 1,5 e-TEC Style vm. 2021
Ex: Octavia Combi 1,4 TSI Style 2016, Golf VI 1,4 TSI Comfortline Variant vm. 2012 ja Golf IV 1.6 Comfortline Variant vm. 2002

Nestori

Mulla väkersivät rekkarikilven viereen pelkääjän puolelle, oli juuri sopivan mittainen paikka. Ei tarvinnut rikkoa maskiritilää.

Tos®

Golffissa laitoin noin


Sumuvalon säleikköön sopivaan kohtaan piiloon pistoke
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy