Audi A4 B9 avaimet lakkasivat toimimasta yllättäen

Aloittaja Nave_66, 17.07.22 - klo:15:21

« edellinen - seuraava »

Nave_66

Hei,

En haulla löytänyt vastausta niin teen uuden postauksen. Onko jollakin ideaa, että mistä voi johtue molempien avaimien toimimattomuus yhtä aikaa 2016 vuoden Audissani? Oletan että autoon on tullut jokin vika tähän liittyen ja jos jollakin on tähän antaa jotakin pikaista ratkaisua, niin olisin erittäin kiitollinen.

Molempiin avaimiin on paristot vaihdettu (uudet tänään ostetut) ja auto edelleen herjaa, että ei tunnista avaimia & käytä hätäkäynnistystä. Saan kyllä auton käyntiin hätäkäynnistyksellä ja pääsen sisään kuskinpuolen ovesta mekaanisesti ok.  Olen siis aikaisemmin kyllä vaihtanut avaimiin paristot ja tunnistuttanut ne autossa uusiksi, minkä jälkeen olen autolla ajanut noin vuoden verran ilman sen suurempia ongelmia avainten kanssa. Nyt eilen avaimet lakkasivat toimimasta yht'äkkiä, kun olin lähdössä harrastuksen parista takaisin kotiin päin, eikä auto ollut tätä ennen antanut mitään ilmoitusta alhaisesta patterinvarauksesta. Onko ainoana vaihtoehtona soitto Audihuoltoon huomenna ja odotella sen pari viikkoa mahdollista vapaata aikaa?


JN

A4 Allroad B9 2017

ram1

Yotubesta löytyy vinkkivideota muistaakseni.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy