Mainoksia, enemmän mainoksia. Hollanniksi.

Aloittaja makelja, 18.03.22 - klo:10:17

« edellinen - seuraava »

makelja

Ymmärrän että niitä tarvitaan ylläpidon maksamiseen, mutta nyt puskee jo selaimen alareunastakin mainos. Ja se ei pysy poissa kun sen kerran painaa pois näkyvistä. Se aiempi yksi mainos sentään pysyi poissa, kun sen kerran sulki. Tuo alareunan mainos tekee tehokkaasta näkymästä vielä pienemmän, se kun vie kolmisen senttiä tilaa.
Ja mulla tulee duunissa nämä kaikki hollanniksi, kun firman liittymä on siellä.
Onko tuo alareunan mainos tullut tarkoituksella vai vahingossa?

Daatta

Näemmä sivustolle on jossain vaiheessa lisätty mainontaa. Eiköhän noilla ole tarkoitus kattaa ylläpidosta aiheutuvia kuluja. Minulla näkyy alhaalla auto1.fi mainos, vanhoja mersuja ja jenkkejä.  ;D
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Pushead

Ehdottaisin entistä suurempia mainoksia. Siten ehkä mahdollistettaisiin foorumisoftan päivitys nykyaikaan?
2022 Octavia iV Style Liftback
2003 Polo 1.2 Comfortline

a_jaba

Täällä tulee mainokset ruåtsiksi...

Mutta joka tapauksessa itselle tuli ensimmäisenä mieleen että nyt on joku ulkopuolinen taho päässyt lisäämään mainosbannerin sivuston alareunaan. Se topiceja avatessa koko ruudun päälle tuleva mainos on jo tarpeeksi ärsyttävä niin jos toi alareunan paskiainen tossa vakituisesti aikoo näkyä niin itse käännän takkia ja vaihdan forumia..
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Suberb 2012

Onhan noita suodattimia. Mulla ei ipadissa näy kun tuo sivupalkki oikealla. Macissa ei sitäkään, kun siinä voi poistella mitä vain segmenttejä/osia sivusta.

makelja

Eipäs ollut edes vaikeaa Operasta löytää Adblocker. Nyt taas näkyy koko korkeudelta forumi. Yleensä kun käy täällä tabletilla ja siinä on myös Opera, mutta siinä on nuo ominaisuudet automaagisesti päällä niin en heti älynnyt että tässä selaimessa ei sitten ollutkaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy