Autovakuutukset

Aloittaja njs, 11.04.11 - klo:12:58

« edellinen - seuraava »

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: Sokota09 - 10.09.18 - klo:11:15
OP:ssa ja Lähitapiolassa on ainakin noussut vakuutushinnat aika reippaasti kuluvan vuoden aikana. Siellä on muutettu kaskojen sisältöä ja samalla niiden hinnat ovat luonnollisesti nousseet. OP:lta saa -50% kaskosta ensimmäisen vuoden aikana, mutta kalliita ovat silti.

Aika jännä  ??? Itse juuri kesällä pläräsin vakuutuksia läpi ja OP oli selkeästi halvin vaikka olen jo kerran käyttänyt tuon -50% eka vuosi alennuksen eli en sitä enää uudestaan saa. Lähitapiola pääsi muutaman euron alle kun laski mukaan heidän ensimmäisen vuoden kaskoalennuksen.

Niin ja kyseessä liikennevakuutus + kasko muuten kaikilla herkuilla mutta ilman keskeytysturvaa + täydet bonukset kaikissa.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

sambolo

Itellä oli lähitapsassa koko talouden vakuutukset vähemmän mitä pelkkä auton ifillä. Popissa ois ollu myös kalliimpi ja tuttavilla huonoja kokemuksia kyseistä firmasta. Isojen firmojen kanssa helppo asioida vahingon sattuessa ja korvaukset nopeasti tilillä.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Vekkula

Mulla taas Lähitapiola 400, kalliimpi kuin If paras mahdollinen kasko+liikenne.
Heittelee niin älyttömästi että kerran vuoteen vähintään nuo kannattaa tarkistella.
”Niin siis en ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.”

sakal83

Itsellä juurikin loppuu tuo -50% ensimmäisen vuoden kasko alennus Lähitapiolasta.
Soitin kuitenkin ensimmäisenä kyseiseen puljuun ja kysäsin, että lähdenkö kilpailutuskierrolle ja kummasti he sieltä pistivät ihan suht ok tarjouksen, vaikkakin hieman kokonaishinta nousee.
Auton osalta vakuutukset (liikenne ja laajin kasko) 520,/vuosi, mutta kun siihen laskee mukaan koti, hlö ja matkavakuutukset niin, nopealla nettikilpailutuksella ei montaakaan euroa voittaisi vaihtamalla, joten ei jaksa nähdä vaivaa. Ja kun ne muutamat eurot saa takaisin s-bonuksina.

Liekö lähitapiola nyt iso firma vai ei, mutta hieman joutui viime joulun reissussa taistelemaan matkavakuutuksen kanssa, mutta lopulta sinne meni kaikki muut maksut, paitsi liki 100,:lla soitetut puhelut suomeen kyseiseen vakuutuskonttoriin.

Vasta haavereiden sattuessahan noi vakuutusfirmat punnitaan ;)
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

sambolo

Periaatteessa riippuu myös ihan käsittelijästä miten korvaukset hoituu, mutta lähitapsalla ja ifillä itellä hyviä kokemuksia. Paitsi joskus varmaan 10 vuotta sitten sain ifiltä ihan luokatonta palvelua, paljo muuttunu siitä.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

jake_soomi

Tiguanille kolmesta vertaillusta liikenne+kaskovakuutuksista Lähitapiola halvin, sitten OP Pohjola ja kallein If.  ???
-20 Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Active Plus
-12 (EX-) VW Tiguan 4Motion Sport&Style 2.0 TDI
-14 Ski-Doo Renegade Adrenaline 900ACE
-03 Yamaha XVS650 Dragstar

mfroberg

Jos tästä voi vetää mitään johtopäätöstä niin se on sellainen, ettei näistä voi vetää mitään johtopäätöstä. Itse kokeilin kolmea yhtiötä; POP halvin, IF tuntumassa ja OP ylivoimaisesti kallein. Muilla taas näköjään ristiin eri tavalla. Loppupäätelmä: Kysy vakuutusta aina omilla spekseilläsi itsellesi useasta paikasta. Näihin saattaa vaikuttaa niin monet asiat kuten itse ajoneuvo, vahinkohistoria, vuotuiset kilometrit, sukupuoli, ikä, postinumero jne. ja kaikkea yhtiöt välttämättä eivät edes kerro kuluttajalle. Se mitä joku ilmoittaa täällä omista hinnoistaan ei auta muita oikeastaan yhtään.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

Sokota09

Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 11.09.18 - klo:08:36
Jos tästä voi vetää mitään johtopäätöstä niin se on sellainen, ettei näistä voi vetää mitään johtopäätöstä. Itse kokeilin kolmea yhtiötä; POP halvin, IF tuntumassa ja OP ylivoimaisesti kallein. Muilla taas näköjään ristiin eri tavalla. Loppupäätelmä: Kysy vakuutusta aina omilla spekseilläsi itsellesi useasta paikasta. Näihin saattaa vaikuttaa niin monet asiat kuten itse ajoneuvo, vahinkohistoria, vuotuiset kilometrit, sukupuoli, ikä, postinumero jne. ja kaikkea yhtiöt välttämättä eivät edes kerro kuluttajalle. Se mitä joku ilmoittaa täällä omista hinnoistaan ei auta muita oikeastaan yhtään.

Jep, tässähän tämä tuli tiivistettynä.

sakal83

Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 11.09.18 - klo:08:36
Jos tästä voi vetää mitään johtopäätöstä niin se on sellainen, ettei näistä voi vetää mitään johtopäätöstä. Itse kokeilin kolmea yhtiötä; POP halvin, IF tuntumassa ja OP ylivoimaisesti kallein. Muilla taas näköjään ristiin eri tavalla. Loppupäätelmä: Kysy vakuutusta aina omilla spekseilläsi itsellesi useasta paikasta. Näihin saattaa vaikuttaa niin monet asiat kuten itse ajoneuvo, vahinkohistoria, vuotuiset kilometrit, sukupuoli, ikä, postinumero jne. ja kaikkea yhtiöt välttämättä eivät edes kerro kuluttajalle. Se mitä joku ilmoittaa täällä omista hinnoistaan ei auta muita oikeastaan yhtään.
Sekä keskittäminen.
Itse maksaisin mielummin jokusen kympin ylihintaa siitä ilosta, että ne laskut tulevat kaikki samassa nipussa joko kerran, kaksi tai neljä kertaa vuodessa.
Myös vakuutusehdot ovat joka firmalla aina hieman eri. Esimerkkinä IF:ssä joutuu erikseen ostamaan yli 50, lasivakuutuksen, joka ainakin omassa tapauksessa on ihan ehdoton, kun tuo Leonin lasi murtuu jokaisesta pikku kivestä  ;D
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

jake_soomi

Lainaus käyttäjältä: sakal83 - 11.09.18 - klo:10:21
Sekä keskittäminen.
Itse maksaisin mielummin jokusen kympin ylihintaa siitä ilosta, että ne laskut tulevat kaikki samassa nipussa joko kerran, kaksi tai neljä kertaa vuodessa.
Myös vakuutusehdot ovat joka firmalla aina hieman eri. Esimerkkinä IF:ssä joutuu erikseen ostamaan yli 50, lasivakuutuksen, joka ainakin omassa tapauksessa on ihan ehdoton, kun tuo Leonin lasi murtuu jokaisesta pikku kivestä  ;D

Juu, If:llä se karvalakkikasko äkkiseltään näytti halvimmalta, mutta kun vähän tarkemmin tarkasteli ja otti samat sisällöt mukaan, kuin OP:n tai Lähitapiolan kaskoissa, niin olikin sitten kallein. Kannattaa olla tarkkana vakuutusten sisällön kanssa, jos vakuutusturvaa oikeasti tarttee! 
-20 Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Active Plus
-12 (EX-) VW Tiguan 4Motion Sport&Style 2.0 TDI
-14 Ski-Doo Renegade Adrenaline 900ACE
-03 Yamaha XVS650 Dragstar

Telehell

Sitten kun niitä vakuutuksia vertailette, niin kannattaa lukea ehdoista ikävähennykset, korvausrajoitukset ja suojeluohjeet, ne on ne mitkä tulee vaikuttamaan korvauslaajuuteen vahinkotilanteissa.
Mitsubishi Outlander PHEV 2014
Ex: Skoda Superb Combi 2.0Tdi 170HV DSG 2013
Ex:VW Golf 1,4tsi DSG 90kw 2009 CAXA
Ex: BMW E61 525d 130kW Automaatti 2005
Ex: Volvo V40 1,9 T4 147kW Automaatti 2001
Ex: VW Passat 2,0TDI PD 125kW DSG Highline 2007
Ex: Nissan Primera 1,8 2001
Ex: Nissan Sunny 1,6 1994

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 11.09.18 - klo:08:36
Jos tästä voi vetää mitään johtopäätöstä niin se on sellainen, ettei näistä voi vetää mitään johtopäätöstä. Itse kokeilin kolmea yhtiötä; POP halvin, IF tuntumassa ja OP ylivoimaisesti kallein. Muilla taas näköjään ristiin eri tavalla. Loppupäätelmä: Kysy vakuutusta aina omilla spekseilläsi itsellesi useasta paikasta. Näihin saattaa vaikuttaa niin monet asiat kuten itse ajoneuvo, vahinkohistoria, vuotuiset kilometrit, sukupuoli, ikä, postinumero jne. ja kaikkea yhtiöt välttämättä eivät edes kerro kuluttajalle. Se mitä joku ilmoittaa täällä omista hinnoistaan ei auta muita oikeastaan yhtään.

Paitsi että sukupuoli ei ole saanut vaikuttaa liikennevakuutuksen hintaan jo kohta kymmeneen vuoteen. Kaskoon ei kai myöskään?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

jaston

Vajaa 6v. ja reilut 80tkm ajettu Octavia meni lunastukseen. Vastapuoli syypäänä kolarissa.
Itselläni on Turvassa liittokasko, sisältäen lunastusedun ("Lunastusetu korvaa uuden vastaavan ajoneuvon lunastukseen menneen tilalle, tai jos uuden ajoneuvon korvauksen edellytykset eivät täyty, lisäkorvausta ajoneuvon käyvän arvon lisäksi").

Mitäs tässä mahtaa olla luvassa lunastuksen suhteen?
Asia on vielä prosessissa ja täysin uutta minulle. Mihin kannattaa varautua tai ottaa huomioon?

Octavia -13 1.4 TSI -> Octavia -17 1.0 TSI -> Octavia -18 2.0 TSI RS 230

Taky

Lainaus käyttäjältä: jaston - 29.10.18 - klo:22:19
Mihin kannattaa varautua tai ottaa huomioon?


Luokattoman huonoon korvaukseen!

Muista myös seisota-ajan korvaus kun auto ei ole käytettävissäsi tai sijaisauto kunnes saat itsellesi uuden auton.

Kannattaa etsiksellä vastaava auto myytävien listoilta ja ehdottaa vakuutustyhtiölle sen hankkimista sinulle.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: jaston - 29.10.18 - klo:22:19
Vajaa 6v. ja reilut 80tkm ajettu Octavia meni lunastukseen. Vastapuoli syypäänä kolarissa.
Itselläni on Turvassa liittokasko, sisältäen lunastusedun ("Lunastusetu korvaa uuden vastaavan ajoneuvon lunastukseen menneen tilalle, tai jos uuden ajoneuvon korvauksen edellytykset eivät täyty, lisäkorvausta ajoneuvon käyvän arvon lisäksi").

Mitäs tässä mahtaa olla luvassa lunastuksen suhteen?
Asia on vielä prosessissa ja täysin uutta minulle. Mihin kannattaa varautua tai ottaa huomioon?

Tässä karkea esimerkki:

Jos oletetaan, että autosi arvo ennen kolaria oli esim. 15000, (siis arvo jolla olisit voinut ostaa auton autoliikeestä vaikka viime viikolla).

Tulet saamaan vastapuolen vakuutuksesta lunastushinnan eli vakuutusyhtiön arvion auton "käyvästä arvosta" joka voi olla esim. jotain 12000,. Tämän lisäksi oman vakuutuksesi lunastusetu maksaa tähän "käyvän arvon" päälle varmaan joku 20% (ainakin omassa OP vakuutuksessa 20%, en tiedä mikä prosentti on Turvassa) eli 2400,

Yhteensä siis saat rahaa autosta 14400,

Auton ikä ja kilometrit eivät mahdollista sitä, että saisit uuden auton vakuutusyhtiön piikkiin.

Lainaus käyttäjältä: Taky - 30.10.18 - klo:08:44
Muista myös seisota-ajan korvaus kun auto ei ole käytettävissäsi tai sijaisauto kunnes saat itsellesi uuden auton.

Tämä kannattaa joo muistaa, eli jos tarviit autoa niin heti vastapuolen vakuutusyhtiöön puhelua ja muista sanoa, että tarviit auto töissä. Jos sanot että lasten hoitoon vienti tai harrastukset on syy niin sijaisautoa et saa.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

padawan

Kappas vain. Ensimmäistä kertaa tämän vuosikymmenen aikana Ifin verkkosivuilta saa autoon järkevän tarjouksen. Tähän mennessä siellä on ehdoteltu kaskoa reilun tonnin hintaan, mutta nyt on tullut yli puolet hinnasta pois. Pitääpä vähän vertailla josko vaihtaisin Pohjolasta Ifiin

mfroberg

Ota vielä POP mukaan vertailuun. Itse tein vähän aikaa sitten vertailun kahteen autoon näissä kolmessa yhtiössä ja lopputuloksena molemmissa autoissa on nyt POP-vakuutus. IF oli kyllä kanssa hoodeilla, Pohjola aivan yössä.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

jaston

#677
Lainaus käyttäjältä: Taky - 30.10.18 - klo:08:44

Luokattoman huonoon korvaukseen!

Muista myös seisota-ajan korvaus kun auto ei ole käytettävissäsi tai sijaisauto kunnes saat itsellesi uuden auton.

Kannattaa etsiksellä vastaava auto myytävien listoilta ja ehdottaa vakuutustyhtiölle sen hankkimista sinulle.

Sijaisauton sain nopeastikin, mutta oman vakuutukseni kautta.
Vastapuolen liik.vakuutuksesta ei kuulemma olisi irronnut ilman painavia perusteluja.

Täysin samanlaista perusmallia en kyllä tilalle välttämättä edes haluaisi. Tarkoitus oli tässä lähitulevaisuudessa joka tapauksessa vaihtaa autoa johonkin toisenlaiseen.
Katsotaan nyt minkälainen korvaus tulee höystettynä tuolla oman vakuutukseni lunastusedulla.

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 30.10.18 - klo:10:08
Tässä karkea esimerkki:

Jos oletetaan, että autosi arvo ennen kolaria oli esim. 15000, (siis arvo jolla olisit voinut ostaa auton autoliikeestä vaikka viime viikolla).

Tulet saamaan vastapuolen vakuutuksesta lunastushinnan eli vakuutusyhtiön arvion auton "käyvästä arvosta" joka voi olla esim. jotain 12000,. Tämän lisäksi oman vakuutuksesi lunastusetu maksaa tähän "käyvän arvon" päälle varmaan joku 20% (ainakin omassa OP vakuutuksessa 20%, en tiedä mikä prosentti on Turvassa) eli 2400,

Yhteensä siis saat rahaa autosta 14400,

Auton ikä ja kilometrit eivät mahdollista sitä, että saisit uuden auton vakuutusyhtiön piikkiin.

Tämä kannattaa joo muistaa, eli jos tarviit autoa niin heti vastapuolen vakuutusyhtiöön puhelua ja muista sanoa, että tarviit auto töissä. Jos sanot että lasten hoitoon vienti tai harrastukset on syy niin sijaisautoa et saa.

Eikö tässä ole sekin ohut mahdollisuus, että se korvaussumma olisi ainakin sen mitä liike maksaisi väliä johonkin uuteen vaihdokkiin. Ja kun korvaussummalla pystyy sitten menemään kaupoille ilman vaihtoautoa...
Jos tuo Turvan lunastusetu tässä vähän asiaa "pelastaisi".
Octavia -13 1.4 TSI -> Octavia -17 1.0 TSI -> Octavia -18 2.0 TSI RS 230

jake_soomi

Päivitäppäs tänne sitten tietoa, että mitä korvaavat romusta ja että saako korvauksella edes vastaavaa tilalle?  :-\

Lainaus käyttäjältä: jaston - 30.10.18 - klo:19:42
Eikö tässä ole sekin ohut mahdollisuus, että se korvaussumma olisi ainakin sen mitä liike maksaisi väliä johonkin uuteen vaihdokkiin. Ja kun korvaussummalla pystyy sitten menemään kaupoille ilman vaihtoautoa...
Jos tuo Turvan lunastusetu tässä vähän asiaa "pelastaisi".
-20 Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Active Plus
-12 (EX-) VW Tiguan 4Motion Sport&Style 2.0 TDI
-14 Ski-Doo Renegade Adrenaline 900ACE
-03 Yamaha XVS650 Dragstar

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: jaston - 30.10.18 - klo:19:42
Vastapuolen liik.vakuutuksesta ei kuulemma olisi irronnut ilman painavia perusteluja.

Riittää kun sanoo, että työtehtävien hoitamiseen tarvii autoa ja työnantajan vaatimuksesta oltava oma auto käytettävissä niin saa sijaisauton vastapuolen piikkiin (tai sen 6% joutuu maksamaan itse).

Itsellä noi vaatimukset pitää siis oikeasti paikkansa eli en ole valehdellut vakuutusyhtiölle mutta periaatteessa jokainenhan voi sanoa noin.. itseltä ei ole kertaakaan pyydetty mitään näyttöä asiasta.

Lainaus käyttäjältä: jaston - 30.10.18 - klo:19:42
Eikö tässä ole sekin ohut mahdollisuus, että se korvaussumma olisi ainakin sen mitä liike maksaisi väliä johonkin uuteen vaihdokkiin. Ja kun korvaussummalla pystyy sitten menemään kaupoille ilman vaihtoautoa...
Jos tuo Turvan lunastusetu tässä vähän asiaa "pelastaisi".

Joo onhan se mahdollisuus mutta kun kyse vakuutusyhtiöistä ja heille tämä on bisnestä eikä hyväntekeväisyyttä niin mahdollisuus on tosiaankin ohut.. vai pitäisikö sanoa ohuempi kuin ohuen ohut leikkele  :-X
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Taky

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 03.11.18 - klo:11:02
Riittää kun sanoo, että työtehtävien hoitamiseen tarvii autoa ja työnantajan vaatimuksesta oltava oma auto käytettävissä niin saa sijaisauton vastapuolen piikkiin (tai sen 6% joutuu maksamaan itse).

Tuo on kylllä erikoinen juttu ja olen vääntänytkin, siis sijaisauton tarve. vakuutusyhtiön kanssa että yhtiö määrittelee sen tarpeen vaikka itse on syytön.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

jaston

Tässä mun tapauksessa omasta vakuutuksesta sain sijaisauton ilman sen ihmeempää vääntöä, kun kerran sijaisautoetu kuului kaskooni.

Samoin korvauksia on tulossa vastapuolen liikennevakuutuksesta maksettavan käyvän arvon päälle omasta kaskon lunastusedusta maksettava osuus. Eli yhteenvetona homma toimii hienosti ja korvaus on hyvä. Toki parin sadan omavastuun joutuu maksamaan kun käytetään kaskon lunastusetua.
Octavia -13 1.4 TSI -> Octavia -17 1.0 TSI -> Octavia -18 2.0 TSI RS 230

Taky

Lainaus käyttäjältä: jaston - 04.11.18 - klo:11:51
Toki parin sadan omavastuun joutuu maksamaan kun käytetään kaskon lunastusetua.

Sitä sitten velkomaan vahingon aiheuttajalta.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

jaston

Lainaus käyttäjältä: Taky - 04.11.18 - klo:14:29
Sitä sitten velkomaan vahingon aiheuttajalta.

Millä verukkeella? Korvaus tulee syypään liikennevakuutuksesta ja lisänä käytän omasta halustani kaskoani ja sen lunastusetua.
Octavia -13 1.4 TSI -> Octavia -17 1.0 TSI -> Octavia -18 2.0 TSI RS 230

Taky

Lainaus käyttäjältä: jaston - 04.11.18 - klo:15:14
Millä verukkeella?

Vahingon aiheuttaja - ei vakuutusyhtiö ole vahingon aiheuttaja.

Miksi vahingon kärsijän pitäisi muuttua maksumieheksi?
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: jaston - 04.11.18 - klo:11:51
Tässä mun tapauksessa omasta vakuutuksesta sain sijaisauton ilman sen ihmeempää vääntöä, kun kerran sijaisautoetu kuului kaskooni.

Joo jos omassa kaskossa on toi sijaisautoturva niin tottakai saat auton vakuutusyhtiön piikkiin ilman mutinoita.

Itse vain olen jättänyt sen kaskosta pois kun koen järkevämmäksi kärsiä sijaisautokulut nahoissani jos itse olen syyllinen kolariin. Sitten kun vastapuoli on syyllinen niin vaadin (ihan oikeutetusti ja perustellusti) laina-auton vastapuolen liikennevakuutuksesta.

Tähän mennessä omat tilastot seuraavat:
- itse aiheutetut kolarit/kolhut 0kpl (kop kop puuta koputtaen)
- vastapuolen aiheuttamat 3kpl (kop kop onneksi vain parkkipaikkakolhuja) joissa kaikissa olen saanut sijaisauton vastapuolen piikkiin.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Matti77

Suosittelen POP Vakuutusta. Saat uutena asiakkaana kaskovakuutuksesta 25 , alennusta suosittelukoodillani MEVASM. Suora linkki: www.popvakuutus.fi/ref/MEVASM

Vaihdoin POP Vakuutukseen Lähitapiolasta viime syyskuussa ja positiivista kokemustakin on jo ehtinyt kertyä. Ensinnäkin rahallinen säästö oli huomattava. Vuoden jatko Lähitapiolalla olisi maksanut 417,53 , ja vuosi POP Vakuutuksella tuli maksamaan 25 , alennus laskettuna 156,48 ,. Summat eivät ole suoraan vertailukelpoisia, koska jätin samalla kaskon kolarointiturvan pois. Vakuutuslaskujen kilpailuttamisessa on sekin hyvä puoli, että henkilökohtaiset tarpeet tulee tarkistettua. Autolla kun on ikää pian 10 vuotta, sillä on ajettu vähän ja ajan sillä nykyäänkin vähän, niin auton kuntoon nähden vähäinen vakuutuskorvaus mistä tahansa yhtiöstä suututtaisi lähes yhtä paljon kuin oman mokan korvaus säästötililtä. Olen lukenut joitakin kriittisiä kirjoituksia POP Vakuutuksesta, mutta rohkenin vaihtaa siihen pitkälti siitäkin syystä, että noin 15 vuoteen ei ole tarvinnut mitään liikennevahinkoa omalle vakuutusyhtiölle ilmoittaa.

Asiakaspalveluun en ole ollut yhteydessä, mutta positiivinen yllätys kävi väliaikaisen liikenteestäpoiston yhteydessä. Trafin nettipalvelu oli illalla kiinni, mutta homma onnistui POP:in nettipalvelussa samaan hintaan ja sille 5 eurollekin sai monta viikkoa maksuaikaa.  :D Parasta oli, että aiemmasta maksusta sain tulevan liikennevakuutuksen osuuden takaisin tililleni jo toisena pankkipäivänä. Lähitapiolalla maksujen palautuksia viivyteltiin useita viikkoja, varmaan ihan tarkoituksella.

Matts

Minulla myös POP:ssa kaikki viisi autoa + asunto ja mökki. Muut vakuutusyhtiöt eivät ole päässeet lähellekään samoja hintoja.
Vag -autoja
Mersu

sakal83

#688
Lainaus käyttäjältä: Matti77 - 24.01.19 - klo:14:59
Suosittelen POP Vakuutusta. Saat uutena asiakkaana kaskovakuutuksesta 25 , alennusta suosittelukoodillani MEVASM. Suora linkki: www.popvakuutus.fi/ref/MEVASM

Vaihdoin POP Vakuutukseen Lähitapiolasta viime syyskuussa ja positiivista kokemustakin on jo ehtinyt kertyä. Ensinnäkin rahallinen säästö oli huomattava. Vuoden jatko Lähitapiolalla olisi maksanut 417,53 , ja vuosi POP Vakuutuksella tuli maksamaan 25 , alennus laskettuna 156,48 ,. Summat eivät ole suoraan vertailukelpoisia, koska jätin samalla kaskon kolarointiturvan pois. Vakuutuslaskujen kilpailuttamisessa on sekin hyvä puoli, että henkilökohtaiset tarpeet tulee tarkistettua. Autolla kun on ikää pian 10 vuotta, sillä on ajettu vähän ja ajan sillä nykyäänkin vähän, niin auton kuntoon nähden vähäinen vakuutuskorvaus mistä tahansa yhtiöstä suututtaisi lähes yhtä paljon kuin oman mokan korvaus säästötililtä. Olen lukenut joitakin kriittisiä kirjoituksia POP Vakuutuksesta, mutta rohkenin vaihtaa siihen pitkälti siitäkin syystä, että noin 15 vuoteen ei ole tarvinnut mitään liikennevahinkoa omalle vakuutusyhtiölle ilmoittaa.

Asiakaspalveluun en ole ollut yhteydessä, mutta positiivinen yllätys kävi väliaikaisen liikenteestäpoiston yhteydessä. Trafin nettipalvelu oli illalla kiinni, mutta homma onnistui POP:in nettipalvelussa samaan hintaan ja sille 5 eurollekin sai monta viikkoa maksuaikaa.  :D Parasta oli, että aiemmasta maksusta sain tulevan liikennevakuutuksen osuuden takaisin tililleni jo toisena pankkipäivänä. Lähitapiolalla maksujen palautuksia viivyteltiin useita viikkoja, varmaan ihan tarkoituksella.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=LnAjuYVFkl0

Noniin. Nyt on melkonen rahastuskeino Matilla.
Eiköhän nää pyramidipaskat ole nähty? Ja vaikkei olisi, niin suosittele nyt vaan ihan omille kavereillesi.

E: POP:n laskurilla Liikenne + Kasko tuon -25, kaverialennuksen kanssa parisen kymppiä kalliimpi kuin tuola mainitsemassasi Lähitapiolassa.
Näin ainakin itsellä ja olen viimeksi kilpailuttanut vakuutukseni Heinäkuussa 2018.
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Vekkula

Itsellä POP olisi laskurin mukaan 54% nykyistä IF:iä kalliimpi.
”Niin siis en ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.”

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy