Octavia lV toimitusaika

Aloittaja Atsii, 09.08.20 - klo:12:26

« edellinen - seuraava »

KpaL

Mikä lie lähiaikoina, mutta vielä ei ole tullut tarkempaa arvausta oman valmistumisesta. 26.10. tuli tämä eka posti asiasta missä lupailtiin lisäinfoa.  ;D
Ajossa:
-22 Octavia Combi 2.0TDI RS DSG | -15 MB C220CDI farmari

Ex:
-18 Octavia Combi 2.0TDI RS DSG | -97 Polo 6N 1.4i | -08 Octavia Combi 2.0TDI | -87 Opel Ascona 1.6 | -85 Mitsubishi Colt 1.2

CaptainOctavia

Combi 2.0 tsi vrs, webasto, koukku, mamba green (otin ihan läpällä koska duuni liisari) tilattu elokuun alussa ja tänään sain tiedon että on tilassa perustettu. Toimitusaika oli tilausta tehdessä 23.12, joten juhannuksena toivoisin pääseväni mökille tällä.

Mitäköhän tuo perustettu tila/status tarkoittaa? Minulla on semmoinen muistikuva että jostain olen joskus nähnyt mitä nuo eri statukset tarkoittaa mutta haulla en löytänyt.

KpaL

Lainaus käyttäjältä: CaptainOctavia - 12.11.21 - klo:17:36
Combi 2.0 tsi vrs, webasto, koukku, mamba green (otin ihan läpällä koska duuni liisari) tilattu elokuun alussa ja tänään sain tiedon että on tilassa perustettu. Toimitusaika oli tilausta tehdessä 23.12, joten juhannuksena toivoisin pääseväni mökille tällä.

Mitäköhän tuo perustettu tila/status tarkoittaa? Minulla on semmoinen muistikuva että jostain olen joskus nähnyt mitä nuo eri statukset tarkoittaa mutta haulla en löytänyt.
Oma valistunut arvaus on perustettu tilalle, että tilaus on lyöty järjestelmään.
Ajossa:
-22 Octavia Combi 2.0TDI RS DSG | -15 MB C220CDI farmari

Ex:
-18 Octavia Combi 2.0TDI RS DSG | -97 Polo 6N 1.4i | -08 Octavia Combi 2.0TDI | -87 Opel Ascona 1.6 | -85 Mitsubishi Colt 1.2

heller

Lainaus käyttäjältä: CaptainOctavia - 12.11.21 - klo:17:36
Combi 2.0 tsi vrs, webasto, koukku, mamba green (otin ihan läpällä koska duuni liisari) tilattu elokuun alussa ja tänään sain tiedon että on tilassa perustettu. Toimitusaika oli tilausta tehdessä 23.12, joten juhannuksena toivoisin pääseväni mökille tällä.

Mitäköhän tuo perustettu tila/status tarkoittaa? Minulla on semmoinen muistikuva että jostain olen joskus nähnyt mitä nuo eri statukset tarkoittaa mutta haulla en löytänyt.
Mielenkiintoista että status muuttuu. Itsellä on kans töpselimallin mamba green tilattu elokuussa ja vielä pari viikkoa sitten ei ollut mitään statusta.
Viimeisin tieto oli tosiaan että ehkä maaliskuulle saapuu.

Pohdin jopa että jospa tuohon saisi vielä area viewin lisättyä (epäilen) :)
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Entre

Style varustelulla tilattu huhtikuun lopussa. Matkan varrella tietoa tullut vähän heikosti, joten ei ole voinut kun odotella.
Luovutus on ensi viikolla, joten melkein päivälleen 7 kuukautta oli toimitusaika.  :o 8)

Sokota09

Lainaus käyttäjältä: KpaL - 13.11.21 - klo:15:45
Oma valistunut arvaus on perustettu tilalle, että tilaus on lyöty järjestelmään.

Toisin sanoen, auto näkyy nyt Skodan tilausputkessa? Seuraavaa statusmuutosta voikin joutua odottamaan muutaman tovin...

Atsii

Lainaus käyttäjältä: Entre - 18.11.21 - klo:10:16
Style varustelulla tilattu huhtikuun lopussa. Matkan varrella tietoa tullut vähän heikosti, joten ei ole voinut kun odotella.
Luovutus on ensi viikolla, joten melkein päivälleen 7 kuukautta oli toimitusaika.  :o 8)

SKODA OCTAVIA Combi 1,5 TSI Style Launch Edition tilattu 6.8.2020 toimitus 5.10.2020 eli aika tarkkaan 2kk   :)
Hieman on eroa toimitusajoissa  :o
Skoda Octavia Combi 1.5TSI Style Launch Edition man. 110kW 2021
ex.VW Golf Variant Comfortline Edition 40 TSI 1.4TSI 90kW MT 2015
ex. VW Golf Variant Comfortline 1,4TSI 90kW MT  2010

Tombax

#547
Tässä on pakko olla joku varastoauto tms. kyseessä noin nopealla toimituksella? Ei Octaviaa ole saanut tehtaalta ennen sirupulaakaan noin nopeesti  ;D
EDIT: Eiku toi olikin viime vuonna tilattu kun kaikki oli vielä "normaalia"  :)
Ajossa: BMW 330e xDrive Touring -22

Entinen: Skoda Octavia Style LB 1.0 TSI DSG -18

Morpheus3

Lainaus käyttäjältä: Tombax - 18.11.21 - klo:11:05
Tässä on pakko olla joku varastoauto tms. kyseessä noin nopealla toimituksella? Ei Octaviaa ole saanut tehtaalta ennen sirupulaakaan noin nopeesti  ;D
EDIT: Eiku toi olikin viime vuonna tilattu kun kaikki oli vielä "normaalia"  :)
Atsiin auto tuli ainakin tuon edellisen postauksen mukaan vuonna 2020, joten silloin ei sirupula ollut vielä ainakaan yhtä paha.

EDIT: Häh, mulla ei omaa postaustani kirjoittaessa näkynyt tuo Tombax:n editti mutta nyt näkyy kun oma tänne tuli... Hmmm...
Uusin VCDS ja OBDEleven Ultimate käytettävissä Oulussa, YV:llä tavoittaa.

Ajossa: Octavia IV Combi Style 2.0 TSI 190 4x4 DSG Black Magic
Ex: Skoda Octavia Combi L&K 1.8 TSI 4x4 DSG -16, Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 4x4 DSG -12, Audi A4 Avant Business 1.8T Multitronic -07, ja kasa Saksan Ladoja.

ukormi

Mulla on nykyisessä enää 2 vuotta liisariaikaa jäljellä. Pitäsköhän alkaa tilailemaan jo uutta  ;D
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

heller

Soittipas myyjä äsken. Kyseli että nyt ois mahista nopeuttaa auton saamista jos jättää Cantonit pois. Onkos muille tullu näitä?

Hausaahan on, että ei silti tiedä paljonko se nopeuttaa auton saamista.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

leskipa

Lainaus käyttäjältä: heller - 18.11.21 - klo:17:07
Soittipas myyjä äsken. Kyseli että nyt ois mahista nopeuttaa auton saamista jos jättää Cantonit pois. Onkos muille tullu näitä?

Hausaahan on, että ei silti tiedä paljonko se nopeuttaa auton saamista.

Vastaava kysely tuli myyjältä aikaisemmin viikolla, itsellä kyse pysäköintiavustimesta.

Tilattuna PHEV RS syyskuun puolesta välistä.

Andy J.

Lainaus käyttäjältä: heller - 18.11.21 - klo:17:07
Soittipas myyjä äsken. Kyseli että nyt ois mahista nopeuttaa auton saamista jos jättää Cantonit pois. Onkos muille tullu näitä?

Samaa juttu, mutta minulla oli Park Assist.

mathijnsen

Lainaus käyttäjältä: mathijnsen - 05.11.21 - klo:08:28
Oliko mimmosen byrokratian takana? Vai onnistuko mutkitta?
Itselläkin kävi jossain vaiheessa mielessä. KIA Proceedin GT-Lineä olisi saanut ja saa ilmeisesti vieläkin 2 viikon toimitusajalla.

Vihdoin ja viimein. 2.7 tilattu litranen style suomessa ja luovutus ensiviikon alussa. Semmonen 4,5 kuukautta se otti näköjään. Toivotaan että on pulkka kasassa 😁

KpaL

Oho yllättävän tuore tilaus!  :D
Ajossa:
-22 Octavia Combi 2.0TDI RS DSG | -15 MB C220CDI farmari

Ex:
-18 Octavia Combi 2.0TDI RS DSG | -97 Polo 6N 1.4i | -08 Octavia Combi 2.0TDI | -87 Opel Ascona 1.6 | -85 Mitsubishi Colt 1.2

Delli

Joo, ei noita missään tilausjärjestyksessä toimiteta.
Mercedes-Benz C300 e A Business

Jeme

Auto tilattu 28.9, myyjä lupasi soitta kun auto on pihassa. Oletan, että soittaa joskus keväällä, jos ei, niin sitten myöhemmin....
Tilattu: Skoda Octavia Combi 2,0 RS TDI 4x4, webasto+vetokoukku

Hampsu

Lainaus käyttäjältä: Jeme - 23.11.21 - klo:12:04
Auto tilattu 28.9, myyjä lupasi soitta kun auto on pihassa. Oletan, että soittaa joskus keväällä, jos ei, niin sitten myöhemmin....

Ei tainnut Cantoneita tähän tilaukseen tulla?
Itse odotan tilanteen paranemista ja sitkeästi odotan, että auto saadaan kaikilla haluamillani varusteilla. Kiikastaa juurikin noista Cantoneista  ::)
Muuten sama katiska eli rs 2.0 4x4 TDi
Skoda Superb L&K -20

Jeme

Lainaus käyttäjältä: Hampsu - 23.11.21 - klo:12:39
Ei tainnut Cantoneita tähän tilaukseen tulla?
Itse odotan tilanteen paranemista ja sitkeästi odotan, että auto saadaan kaikilla haluamillani varusteilla. Kiikastaa juurikin noista Cantoneista  ::)
Muuten sama katiska eli rs 2.0 4x4 TDi

lisäveruseena ainoastaan Webasto ja koukku
Tilattu: Skoda Octavia Combi 2,0 RS TDI 4x4, webasto+vetokoukku

Jamppaloinen951

Lainaus käyttäjältä: Jeme - 23.11.21 - klo:18:25
lisäveruseena ainoastaan Webasto ja koukku

Milloinka teidän autot on tilattu? oma oli 17.3. ja varmaan samoja varusteita teillä kuin itsellänikin. Mulla vain se laimeampi kone..
Ajossa:
Octavia Combi 2.0 Tdi 150 4x4 Scout DSG (tilattu 17.3.-21   -> luovutus oli 28.1.2022 )
edelliset:
Octavia 2.0 Tdi 184 4x4 Style DSG -17
Suberb 2.0 Tdi 140 DSG Elegance -10
Octavia 2.0 Tdi 140 DSG Elegance -05
Octavia 1.9 Tdi 110 Ambiente -02

heller

Heinäkuussa tilattu e-tec muutettu elokuussa RS iV:ksi. Saa nähdä kumman päivämäärän mukaan tulee.
Käsittääkseni ei ole (onneksi) edennyt vielä minnekään.

Kuulemma joskus maaliskuussa se saattaa ehkä tulla. Toivottavasti hyvää kannattaa odottaa :)
Cantoneita ne koitti saada pois lupaamatta kuinka paljon se nopeuttaa toimitusta. Joissain maissa jopa peruutuskameraa koittavat saada tilauksilta pois.

Omalla kohdalla haave olisi jopa saada lisättyä parkkiassari / area view, mutta tuskin onnistuu.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Tombax

Onkos täällä jotkut peruneet tilauksiaan ja millä argumenteilla? Kauanko odoteltu autoa ennen perumista ja onko saatu tilaus peruttua ilman sanktioita?
Ajossa: BMW 330e xDrive Touring -22

Entinen: Skoda Octavia Style LB 1.0 TSI DSG -18

Kirde

Myyjä ilmoitti vihdoin pari viikkoa sitten että 16.3.2021 tilattu auto on lähtenyt tehtaalta. Ehkä vielä ehtii tälle vuodelle. Taisi vuosimallikin vaihtua odotellessa ;-)
Tulossa:
Skoda Octavia Combi 1.5 Style DSG (tilattu 16.3.2021)

Ajossa:
Skoda Octavia Combi 1.8 Elegance DSG (2012)

CaptainOctavia

Työkaveri oli tilannu octavian syyskuun puolella ja hänelle oli sanottu että heinäkuussa saisi auton eli noin 9kk menee.

Tosin eikai tässä mikään kiire ole kun nykyisessä kolmoskoppasessa toimii kaikki, webasto mukaan lukien kuin unelma.

Delli

Lainaus käyttäjältä: Tombax - 30.11.21 - klo:17:25
Onkos täällä jotkut peruneet tilauksiaan ja millä argumenteilla? Kauanko odoteltu autoa ennen perumista ja onko saatu tilaus peruttua ilman sanktioita?

Minä peruutin 7.5.2021 tilatun auton marraskuun alussa, oli sen verran pieni liike että jouduin maksamaan sakon peruutuksesta, isommassa ketjussa olisi voinut mennä normaalisti myyntiautoksi.
Koetin kyllä laittaa argumenteiksi useampaakin asiaa mutta ei ne mihinkään vaikuttaneet.
Nyt on sitten ajossa allekirjoituksessa oleva auto, on kyllä hieno laitos.
Mercedes-Benz C300 e A Business

Alex70

Työkaveri on odottanyt omaansa 10 kk. 150hv diesel style. Oma lähti tilaukseen nyt ja toimitusaika oli listojen mukaan 9kk. 1.5 eTec style ja rastittuna lähes kaikki mahdolliset lisävarusteet. Harmittaa ettei tähän saanut ergo penkkejä mutta otin sitten Dynamic-paketin jossa sporttipenkit ja kuskin omaan valitsin sähkösäädöt.

Tombax

Lainaus käyttäjältä: Tombax - 30.11.21 - klo:17:25
Onkos täällä jotkut peruneet tilauksiaan ja millä argumenteilla? Kauanko odoteltu autoa ennen perumista ja onko saatu tilaus peruttua ilman sanktioita?

Vastaan omaan kysymykseen, että peruutin tilauksen tänään. Aikamoisen väännön jälkeen sain kuitenkin asian hoidettua ilman sanktioita. En rupea tässä avaamaan yksityiskohtia enempää, koska kunnioitan myös vastapuolta tässä asiassa.
Ajossa: BMW 330e xDrive Touring -22

Entinen: Skoda Octavia Style LB 1.0 TSI DSG -18

Delli

Lainaus käyttäjältä: Tombax - 02.12.21 - klo:19:51
Vastaan omaan kysymykseen, että peruutin tilauksen tänään. Aikamoisen väännön jälkeen sain kuitenkin asian hoidettua ilman sanktioita. En rupea tässä avaamaan yksityiskohtia enempää, koska kunnioitan myös vastapuolta tässä asiassa.

Onnittelut, on näemmä myyjästä kiinni onnistuuko, minun myyjällä ei ollut mitään ajatustakaan että kaupan voi peruuttaa ilman sanktiota, ihan sama mitkä argumentit laittoi pöytään.
Mercedes-Benz C300 e A Business

Tombax

Lainaus käyttäjältä: Delli - 02.12.21 - klo:20:04
Onnittelut, on näemmä myyjästä kiinni onnistuuko, minun myyjällä ei ollut mitään ajatustakaan että kaupan voi peruuttaa ilman sanktiota, ihan sama mitkä argumentit laittoi pöytään.

Kiitos :)
Ajossa: BMW 330e xDrive Touring -22

Entinen: Skoda Octavia Style LB 1.0 TSI DSG -18

Dodo

Lainaus käyttäjältä: Delli - 02.12.21 - klo:20:04
Onnittelut, on näemmä myyjästä kiinni onnistuuko, minun myyjällä ei ollut mitään ajatustakaan että kaupan voi peruuttaa ilman sanktiota, ihan sama mitkä argumentit laittoi pöytään.

K-Autolla totesivat 4kk kohdalla, että kaupat saa peruuttaa sanktiotta Leonin kohdalla. Nyt ajoon tuli entinen esittelyautona ollut plugari leon ja auton odottelu loppui siihen :P

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy