Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Metalgod

#1
Mikä on laatikon öljynvaihtoväli? Kysyin marmorilta ja siitä mussutuksesta ei ottanut mitään selvää...
Voiko olla 120000km? kiitos ja anteeks...
#2
Kaksoismassavauhtipyörä alkaa antautua...
#3
Arteon / Vs: Arteon adaptiivisen kamera??
30.11.20 - klo:13:36
Miten tuo VW "kansi " aukeaa??? Ilman väkivaltaa.....
#4
Arteon / Arteon adaptiivisen kamera??
30.11.20 - klo:13:27
Moi. Ilmeisesti Volkkarin merkin alla on joku kamera. Nyt herjaa vakkaria pois päältä jo pienessä räntäsateessa. Miten tuon saa putsattua?? Ja miten tuo edes näkee tuolta merkin takaa???? Onko samoja ongelmia muilla ja miten olette ratkasseet ne??
#5
Lainaus käyttäjältä: tarzi - 27.03.19 - klo:15:30
Eihän tuo vääntö ole vielä mitään..

No ei todellakaan. Tuossa minun kesävehkeessä on n. 1200nm.
#6
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
27.03.19 - klo:13:30
Lainaus käyttäjältä: Limetic - 27.03.19 - klo:12:05
Ilmeisesti tällä pystyy tekemään useampaan autoon koodailuja? Eikä ole sidottu yhteen VIN-numeroon? Ilmeisesti kuitenkin bluetooth palikka on sidottu yhteen kännykän lisenssiin? Ei voi palikkaa kierrättää kaverilla?
Mistään en löydä mitä nuo creditit maksaa? Osaisiko joku lertoa?

Kaikki VAG autot voi koodata. Ei sidottu yhteen Vin numeroon. Lisenssin mukana tulee käyttäjätunnus jota voi käyttää toisilla puhelimilla. 10 credit =1,89â,¬  100credit = 14,99â,¬,  500= 36,99â,¬
Credittejä voi myös kerätä ilmaiseksi katsomalla päivittäin mainoksia.... :o
#7
Lainaus käyttäjältä: Despe81 - 27.03.19 - klo:08:24
470nm väännöt aika kovat otettu.
Onks sun DSG boxiin päästy kiinni jollain ilveellä vai onko siellä vakio softat?

Laatikko on myös ohjelmoitu. ( Laadukkaat viripajat osaa kyllä homman  ;) )
#8
Unohdettu ja kuopattu.😅
#9
Kysymys: Oletteko asentaneet K&N 33-3005 suodatinta? Näyttäisi muutaman millin kokoeroa taulukoiden mukaan.
Onko hyötyä jos auto on lastutettu? Nyt dynotettu 225hv 470nm.  Kovasti on kehuttu suodatin, mutta onko todellista?
#10
Moro. Miten saan CH/LH valoiksi eteen pelkästään DRL valot ja taakse normi ajovalot?
Tällähetkellä palaa myös sumarit DRL:n lisäksi edessä ja takana ajovalot...

Kaara siis Skoda Octavia rs tdi 2016
#11
Moi. Minkälaisia kulutuslukemia?
#12
Diisseli vaihtuu seuraavaksi bensaan vähäisten kilometrien takia. Tätä 245:sta olen ajatellut. Onko kuskeja paikalla kehumaan / haukkumaan kyseistä mallia ??
#13
Volvo / Vs: Uusi V60, 2018
20.03.18 - klo:09:02
Kuka ajaa hanskat kädessä autolla??? No Volvokuski ilmeisesti. Ei hyvältä kuulosta ei....
#14
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
14.03.18 - klo:17:31





No saa näistä aivan mukavat naurut.  Kenen auto kiihtyy parhaiten... voi helvetin helvetti...

#15
Lainaus käyttäjältä: Migo - 06.03.18 - klo:09:13
Onko suosituksia pk-seudun huolloista? Meinasin laakkoselle viedä alkuun, mutta kuultuani monelta taholta sen paikan toiminnasta, niin taidankin jättää väliin.

Koskee siis takuunalaisia töitä, joita pitäisi suorittaa.
Auto-Arita Herttoniemi tai sitten autokeskus airport, onko näistä kokemuksia?

Näistä ei ole kokemusta. Itse teetin 30000km huollon MetroAuto Airportissa. Omat öljyt mukaan koska käytän Castrollia. Takuuhommat kylkeen ja hinta 180â,¬. Sijaisauto ilmainen. Tyytyväinen olen.
#16
Ok. Täytyy kysellä häneltä. Kiitti sinulle.
#17
Kolmosella ja nelosella on käyrät kuvassa. Joo ja kyllä sen penkittäjän touhu oli hieman kyseenalaista. Aika hakusessa oli koko touhu, mutta en aio reklamoida koska se ei johda mihinkään. Työnalla on toinen penkkipaja, mutta heillä vain 2wd dyno. Miten lie nelikon saa kaksivetoiseksi? Renkaat vittuun ja perse pukeille.
#18
Cuna. 2016 vm. Mikä softa Petunetillä?
#19
Joo.. stage 2 on tästä kaukana. Palaute lähti EcuHelsingille välittömästi dynolappu liitteenä. Eivät vielä ole vastanneet...
#20
Ei hyvältä näytä. Kauas jäi niinkuin arveltiinkin. Tiedä sitten jos tuohon lisää sen 15 % tehohäviön. niin sitten mennään luvatuissa. miten kukakin laskee. Vai mitenkä se oikein meni??? prkl!



#21
Lainaus käyttäjältä: Metalgod - 29.01.18 - klo:13:52
öö... en tiedä.  Mikä on peruutus asento? Nolla asennossa kokeilin.


Ahaa... selvisi. Eli ei ole muistitoimintoa.
#22
öö... en tiedä.  Mikä on peruutus asento? Nolla asennossa kokeilin.
#23
Lainaus käyttäjältä: qsla - 29.01.18 - klo:13:27
Mielenkiinnolla odotan mitä dynolappu näyttää. Vakionahan noista on penkitetty 190-200hv. Veikkaampa että ahtimesta loppuu kuitenkin tuotto tuonne 220hv nurkille. Ehkäpä jos viileässä hallissa dynottaa niin tuo 220hv voidaan saada ulos. +25C en usko että irtoaa edes 210hv :(  Väännöiksikin veikkaan max 450nm. Näissä CUNA moottoreissa kuitenkin aika pieni ahdin ???

Muutenkin olen kuullut näissä Celtiki tuningin softissa olevan "Erikoisia" ominaisuuksia, kun joltain foorumilaiselta oli 2.0TSI padasta poistettu kyseisen firman lastulla kaikki lämpösuojaukset yms...  >:(

Moro. Laitan viestiä ketjuun miten kävi. Olen lukenut täältä foorumilta että dsg olisi rajoitettu 450nm. Softan jälkeen kun oikein väänti konetta niin dsg meni vikatilaan eli ilmeisesti väänti yli 450nm. Vaihteisto ohjelmoitiin sen jälkeen 500nm raja. ja on toiminut moitteetta.
#24
Huomenna menee oma Skoda RS TDI  4wd dynoon. Asennettu pari kk sitten celtic tuningin stage 2.  Pitäisi olla n. 450-470 nm ja 220-240 hv. Huomenna tosiaan penkitetään ja ihmetellään onko Celticin softat mistään kotoisin. Tuntuma on ok. mutta riittääkö?
#25
Lainaus käyttäjältä: ropellihattu - 10.08.17 - klo:20:21
No niin, nyt on koodailtu.

- Needle sweep
- Comfort-vilkku 3-->4
- Takaluukku auki ja kiinni mistä napista vaan
- Takaluukun piippaus korkeimmaksi mahdolliseksi ja kesto 0,1s
- Ilmastointilaitteen tuulettimen nopeus näkyviin myös Auto-asennossa
- Öljyn lämpötilanäyttö
- Tankkausmäärän näyttö
- Takavalot palamaan aina
- Hanttarin peilin dippaus peruutettaessa (tää ei toiminut niin kuin haluaisin joten taidan koodata pois)
- HF-mikrofonin herkkyyttä ylös 5db

Käytännössä kaikki ohjeet löytyy tuolta briskodan sivuilta johon on linkkikin tossa tämän säikeen ekalla sivulla.

Vielä pitää kattoo pitääkö tota kaukovaloassarin toimintaa rukkailla.



Miten sinulla tuo peilin dippaus toimi?  Itselläni ei mitenkään vaikka koodaus meni hyväksytysti perille.
#26
Moi. Muista olla maksamatta. Aikoinaan omaa diesel BMW:n nakutusta tutkittiin ja vaihtoivat kaikki ( 6kpl) suuttimet ilman lupaani. Nakutus ei loppunut.

Hintaa tälle operaatiolle tuli reilu 3000â,¬. Kaksi vuotta yrittivät että olisin maksanut. En maksanut. Loppujen lopuksi työnjohtaja sai potkut huoltoliikkeestä... siihen loppui kyselyt.
#27
Moi. Itsennäni sama vika edellisessä skodassa. Alkoi pienenä ylimääräisenä nakutuksena jota oli vaikea paikantaa.
Myöhemmin koveni nakutus ja paljastui Kaksoismassa vauhtipyörän ääneksi. Ei kun vauhtipyörä vaihtoon ja siihen loppui äänet. Kilometrejä oli silloin vaan 105000km, Maahantuoja osallistui kustannuksiin 70â,¬. Uskoisin että sinulla sama vika...
#28
Yksinkertaiseen kysymykseen vaan vastaus eikä muuta. Eli saako haldexin pois?
#29
On kokemusta ja merkkihuollossa väittivät että tehtaalla olisi ilmattu huonosti kasaamisvaiheessa. Tiedä häntä onko paskapuhetta.
#30
Moi. Skoda octavia rs tdi 4x4 täytyisi penkittää. On vain 2wd dyno ja nelikko pitäisi saada pois pelistä.
Miten tämä onnistuu?? Haldexin ohjainyksiköstä varmaankin. Onko kukaan turannut mokoman kanssa??
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy