"pikkunäyttöön" tietoa

Aloittaja majuri, 28.06.10 - klo:17:34

« edellinen - seuraava »

majuri

Siis ongelmana on seuraava, vm-2000 3b passatissa on tuo pieni näyttö mittaristossa, ennen se näytti hetkellistä kulutusta, mutta talven aikana oli muutaman kerran akuuttia virtapulaa ja silloin se rupesi näyttämään ajettua matkaa ja nollautuu parin tunnin seisonnan jälkeen...... Lisänä hämmennystä herättää, ettei autossa ole mitään nappeja/vipuja/painikkeita ko näyttöön liittyen.... Saiskos vcds:llä tuohon jotain tolkkua???

Arcca

Tuota näyttöä ohjataan oikeasta viiksestä: viiksen päässä olevasta napista vaihdetaan ajettu matka, hetkellinen kulutus, keskikulutus yms näyttö  ja viiksen alapinnalla olevasta napista saa vaihdettua moodin yksi (viimeisen matkan tilasto 2 tunnin puskurilla) tai moodi 2 (tilasto 10000 km sykleissä). Tästä on vähän aikaa kun minulla oli 3B joten pientä detaljivirhettä voi tuossa vastauksessa olla.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

majuri

Joo näin olen ymmärtänyt, mutta ongelma on ettei viiksessä ole mitään "ohjaus"nappeja..... Tai rattissakaan.... :o

Tos®

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 28.06.10 - klo:17:44
Tästä on vähän aikaa kun minulla oli 3B joten pientä detaljivirhettä voi tuossa vastauksessa olla.
Tuo sama perusperiaate löytyy jo oman ykköskoppa avon MFA:sta ...

Olisko viiksi hajonnut ja vaihdettu vääränmalliseks?
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

0251

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 28.06.10 - klo:18:58
Tuo sama perusperiaate löytyy jo oman ykköskoppa avon MFA:sta ...

Olisko viiksi hajonnut ja vaihdettu vääränmalliseks?
Niin täytyy olla.Viiksen hinta on hirvittänyt ja on ostettu halvalla purkuosa.Vähän ennen auton kiertoon laittoa

tarzi

Eipä se Superbiin/octaviaan maksa paljon mitään, on samanlaiset kun Pasuunassa.
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"


- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

majuri


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy