Vw Amarok 2014 polttoaine paine ongelmat!!

Aloittaja Muramies92, 27.04.24 - klo:14:33

« edellinen - seuraava »

Muramies92

Paljonko jännite kuuluu olla polttoaine pumpun pistokkeessa kun starttaa autoa? Ja paljonko silloin kun laittaa autoon virrat päälle eli hehkutus asentoon? Voiko pumpun rele keljuilla ilman vika koodia..

Eli useamman korjaamon kiertänyt nyt auton kanssa ja vika ei ole poissa.. eli p0087 vika koodi polttoaineen matala paine..
 
Korjaamolla mitattu matala puolen paine ja se kuulemma liian vähän vajaa 3bar!

Tankin otin pois ja pesin ja uusi pumppu alkuviikosta paikalleen..

Mutta olisiko tuosta sähköpuolesta tietäjää joka kertoisi vähän että mitä kuuluu mittarin näyttää..

Kiitos jo etukäteen

Tos®

Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Muramies92

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 27.04.24 - klo:16:44Tuossa on checklist
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135

https://www.youtube.com/watch?v=yhrNP7p5qaQ

Joo Elikkä paineet kyllä katsoneet että tankki yksikön paine jää matalaksi... alle 3 bar.

Tässä uutta pumppua odotellessa mietin vain että miten kuuluu sähköjen toimia tuonne pumpulle??

Tankissahan oli likaa hiekkaa jne.. samoin pumppuyksikön pohja..

En havainnut metallia tankin pohjalla, joka viittaisi korkeapainepumpun hajoamiseen..

Tos®

Luultavasti siinä on älyä, ettei virtaa tule kuin hetken jos pistoke on irti pumpusta.
Moottorinohjaus luulen sen olevan rikki ja katkaisee virransyötön.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Muramies92

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 27.04.24 - klo:17:23Luultavasti siinä on älyä, ettei virtaa tule kuin hetken jos pistoke on irti pumpusta.
Moottorinohjaus luulen sen olevan rikki ja katkaisee virransyötön.

Voi olla näin en tiedä! Juuri kokeilin "epäkunnossa" olevalla pumpulla niin että miulla oli ämpärissä diisseliä  pumppu siellä kytkettynä autoon pistokkeella. Virrat päälle ei tapahdu mitään... sitten kun starttaa niin alkaa diisseliä tulemaan...

Tämä minua kiinnostaa onko se juurikin näin se toiminta vai pitäisikö sen hetken käydä ennen starttia..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy