Joutuu sahaamaan pitkään ennen kuin käynnistyy 1.8t AGU

Aloittaja essex, 02.04.24 - klo:16:51

« edellinen - seuraava »

essex

https://1drv.ms/i/s!Ar8ZL7SI7NdKgc1qLX_O-2j4JgpYFw?e=pWJo8T

Ei vikakoodeja

Mitäs noi lämpötilat on mitkä on aivan ketuillaan

3 kenttä on vissiin G62 elimoottorin nesteen lämpötila

mikäs toi 4 kentän 6°C arvo on

mruotz

-22.5c = jäähynesteen lämpötila
6c = imuilman lämpötila
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5 | VCDS apua tarjolla Päijät-Hämeessä | HEX-NET PRO

Tos®

Lämpöanturi näyttää väärin ja moottorinohjaus luulee sen olevan pakkasella tuon arvon mukaan.

Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

essex

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 05.04.24 - klo:19:52Lämpöanturi näyttää väärin ja moottorinohjaus luulee sen olevan pakkasella tuon arvon mukaan.



Juu. Vähän samoilla jäljillä. Mulla on pakettiautomaatissa uusi alkuperäinen anturi odottamassa noutoa, jos vaikka maanantaina pääsis testaa, pääseekö näin helpolla, kokeilin piruuttaen ottaa pistokkeen irti ,niin oli jotain -40 astetta

Juzu84

Viallinen kampiakselin asentotunnistin tekee myös pitkää starttia. ECU käyttää tällön nokan asentotietoa ennen ku käynnistyy.
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

essex

Lainaus käyttäjältä: Juzu84 - 05.04.24 - klo:21:49Viallinen kampiakselin asentotunnistin tekee myös pitkää starttia. ECU käyttää tällön nokan asentotietoa ennen ku käynnistyy.

Okei. Kaikki on tietenkin mahdollista, mut sen anturin vaihdoin kahteen kertaan viime kesänä. Ensimmäinen oli rikki, sit laitoin Hella merkkisen anturin, lähti hyvin käyntiin ja muutenkin toimi hienosti, paitsi rupes moottori rötää, kun kierrokset oli 6000 rpm tuntumassa, Boschin anturi pelas lopulta niinkuin kuuluu.


essex

Uusi g62 anturi (Alkuperäinen, Audin rinkuloilla merkattu) paikoilleen, edelleen -22°C sit kokeilin toisella eculla muuttu lukema +13°C eli johtovika poissuljettu. otin vanhan ecun käteen ja harjasin pinnit ektroniikan puhdistajalla ja takas kiinni ja kaikki toimii taas !!

Tuli mieleen kun mulla on 2 ecu niin varmaan kannattas kloonata se varalle, et jos tämä autossa kiinni oleva nyt oikeasti hajoaa, ettei tarvii uutta ohjelmaa teettää taas

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy