VAGCOM auttajaa tarvitaan

Aloittaja HenTo, 13.02.12 - klo:09:36

« edellinen - seuraava »

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: Maku - 02.06.22 - klo:00:04
Moro,

Olisiko Espoo/Helsinki alueella jelppiä, kun CUPA 2.0tdi oireilee mahdollisesta EGR:stä ja antaa vikakoodeja; P023600 Ahtopainetunnistin ja P040200 Pakokaasun takaisinkierrätys?

Vieläkö tarvetta? Ota yhteyttä niin hoidetaan homma.  :)
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

QnixGamer

Lainaus käyttäjältä: Jacce75 - 10.07.22 - klo:21:34
VCDS:llä saa ainoastaan "engineering menun" näkyviin jonka kautta sitten voidaan syöttää fec koodit jotta navigointi aktivoituu. Ei alkuperäisten fec koodien tekeminen on sitten ihan oma juttu erikseen. Hanskalokerossa olevaan kortinlukijaan tulee muistikortti joka sisältää kartat.

Ei engineering menuun pääsemiseksi tarvita mitään vcdsää. Painaa vaan navi buttonia eteenpäin ja media buttonia itseensä pari sekuntia keskikonsolista niin päästään tuonne valikkoon.
Kai sitä vcdsää tarvitaan nimenomaan että saadaan just se aktivointikoodi luotua mun autoa varten?

Jacce75

VCDS:llä on mahdollista kyllä alkuperäiset fec koodit asentaa. Ettei nyt vaan olis niin että tuo firma olettaa että sulla on jo alkuperäiset koodit hankittu marmorilta, tällöin homma onnistuu ilman mitään kikkailuja. Toki minäkin voin ne sulle asentaa.
Mikä MIB/MMI versio sulla on? Kuinka monta SD-korttipaikkaa on hansikaslokerossa? Laita vaikka privana mulle autosi rekkari niin voin tutkia asiaa lisää. Saan myös hinnat sulle jos haluat.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

QnixGamer

Lainaus käyttäjältä: Jacce75 - 11.07.22 - klo:09:30
VCDS:llä on mahdollista kyllä alkuperäiset fec koodit asentaa. Ettei nyt vaan olis niin että tuo firma olettaa että sulla on jo alkuperäiset koodit hankittu marmorilta, tällöin homma onnistuu ilman mitään kikkailuja. Toki minäkin voin ne sulle asentaa.
Mikä MIB/MMI versio sulla on? Kuinka monta SD-korttipaikkaa on hansikaslokerossa? Laita vaikka privana mulle autosi rekkari niin voin tutkia asiaa lisää. Saan myös hinnat sulle jos haluat.

Laita Facen hakuun Simon Leigh, tulee aika paljon kehuja Audi A4 S4 RS4 B9 Official ryhmästä sekä monesta muusta isosta Audi VAG aiheisesta ryhmästä miten tyyppi on etänä lisännyt heidän Virtual Cockpitiin ominaisuuksia, tai päivitellyt autoihin ominaisuuksia jotka olisivat virallisesti kalliita. Olen laittanut hänelle Engineering Menusta versio numerot, halusi tietää onko SD paikat hansikaslokerossa ja AUX/USB paikat käsinojan alla jotta pystyi kertomaan saako aktivoitua Navin tähän. On ainakin muutaman vuoden noita aktivoinut ja todella edullisesti.

kvikstedt

Hei, Olen jälkiasennusprojektin keskellä ja VCDS laitteen virheilmoitus ei aukea minulle - neuvokaapas mistä on kyse: '02853 -warning lamp for lane change assistans (in left ext mirror) (K233), 010 -  Open or Short to Plus, Freeze Frames.... ja saman lainen on K234 eli oikean  puolen peili/lampulla??
-Kaitsu-

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: kvikstedt - 31.07.22 - klo:16:51
Hei, Olen jälkiasennusprojektin keskellä ja VCDS laitteen virheilmoitus ei aukea minulle - neuvokaapas mistä on kyse: '02853 -warning lamp for lane change assistans (in left ext mirror) (K233), 010 -  Open or Short to Plus, Freeze Frames.... ja saman lainen on K234 eli oikean  puolen peili/lampulla??
-Kaitsu-

Eli peililasissa tai peilikuoressa olevassa merkkivalossa on virtakatkos.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

dwntime

Lainaus käyttäjältä: kvikstedt - 31.07.22 - klo:16:51
Hei, Olen jälkiasennusprojektin keskellä ja VCDS laitteen virheilmoitus ei aukea minulle - neuvokaapas mistä on kyse: '02853 -warning lamp for lane change assistans (in left ext mirror) (K233), 010 -  Open or Short to Plus, Freeze Frames.... ja saman lainen on K234 eli oikean  puolen peili/lampulla??
-Kaitsu-

Oliko valmis johtosarja vai teitkö itse? Mikä auto ja mitkä moduulinumerot tutkissa?

Jos valmis johtosarja ja varsinkin aliexpressiltä niin tarkista että on liitokset molempien moduulien päässä oikeissa kohtaa. Noissa on todella paljon vaihtelua. Joskus osuu joskus ei 😀

Ovt

#787
Löytyykö Järvenpään lähistöltä tai Uudenmaan alueelta ketään kuka osaisi poistaa 2016 transportterin
mittaristosta palaneen polttimon varoituksen/merkkivalon kokonaan pois käytöstä. Autoon vaihdettu tarvike ajovalot drl ledeillä ja siitä herjaa luultavasti kokoajan.

Jacce75

Minulla saattaa olla menoa Mäntsälään viikonloppuna. Voisin matkalla koukata koodaamassa.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

Ovt

Lainaus käyttäjältä: Jacce75 - 10.08.22 - klo:19:59
Minulla saattaa olla menoa Mäntsälään viikonloppuna. Voisin matkalla koukata koodaamassa.

Laitoin yv

Jussi82

Oiskos Karkkilan suunnalla ketään, joka pystyisi lukemaan touranin vikakoodit?

gunman

Liikkuuko kukaan Inkoon suunnilla? Uusi akku pitäisi autolle kertoa.
Itselläni on kyllä obd11, mutta basic-versio, enkä ole saanut vastausta, miten tuo onnistuu krediiteillä.
Kulkineeni:
Nykyiset: Seat Ateca 2.0 TDI DSG 4Drive -17
Fiat Knaus Suntraveller -00
Exät:
VW Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion -12
VW Tiguan 2.0 TDI A 4Motion -08, Kia Sportage 2.0 CRDI A 4x4 -05, Skoda Octavia combi 1.9 TDI A -03, Seat Cordoba vario 1.9 TDI -00, Seat Toledo 1.9 TDI -98, Nissan Primera 1.6 -94, Peugeot 405 1.9 -90, Saab 96 1.5 -79, Bmw 316 1.6 -78

kannus

Löytyykö Turun seudulta auttajaa, pitäis sopeuttaa erg ja kaasuläppä.
Potilas Fabia 1.4 bensa vm.2004.

Justus1997

turun läheltä tarvittaisiin koodausta audi a6 4f mm adaptiiviset ajovalojen kytkentä pois ja jos joku osaa auttaa saako koodattua bi xenonista normi xenon + halogen jotenkin ?

kimit

Audi A3 Limousine 2014 Diesel

Tampereella tarvittais öljynvaihdon jäliltä huoltovalon nollausta?

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: kimit - 03.11.22 - klo:14:56
Audi A3 Limousine 2014 Diesel

Tampereella tarvittais öljynvaihdon jäliltä huoltovalon nollausta?

Olen huomenna lauantaina tulossa Tampereen suuntaan käymään. Voin samalla reissulla kuitata huollon.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

Juuso14

Löytyykö apuja Kemi-Tornio alueelta Skodan vikakoodien lukuun? Superb 1.6 tdi 2014

psxgamer

Sattuuko kukaan olemaan Helsingin seudulla ja osaisi koodailla III-koppaiseen Octaviaan:

- Cornering light pois (eli sumuvalo palaa kääntyessä)
- Ajovalojen pesurit toimimaan vain kun pissapoikaa käyttää pitkään (esim. 2 sekuntia) eikä vähän väliä

Itse asun Laajasalossa, mutta pystyn toki saapumaan paikalle PK seudulle muuallekin.

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 29.11.22 - klo:21:09
Sattuuko kukaan olemaan Helsingin seudulla ja osaisi koodailla III-koppaiseen Octaviaan:

- Cornering light pois (eli sumuvalo palaa kääntyessä)
- Ajovalojen pesurit toimimaan vain kun pissapoikaa käyttää pitkään (esim. 2 sekuntia) eikä vähän väliä

Itse asun Laajasalossa, mutta pystyn toki saapumaan paikalle PK seudulle muuallekin.

Otahan yheyttä niin hoidetaan koodaukset kuntoon.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

makes70

Moi. Löytyykö Lappeenrannasta tai sen läheltä VCDS osaajaa? Potilas olis Audi A4 2018
Osaaja voi ilmoittautua numeroon O4O 7037900 vaikka viestillä, wapilla...

EsaToskanen

Tampereen alueella tarvis koodausapuja. Potilaana 16 vuoden b9 a4 bensa. Ensisijaisesti tarvis poistaa automaattinen takalasin pyyhintä peruuttaessa. Vaivanpalkkaa hommasta toki saa 👍

makes70

Lainaus käyttäjältä: makes70 - 29.12.22 - klo:19:16
Moi. Löytyykö Lappeenrannasta tai sen läheltä VCDS osaajaa? Potilas olis Audi A4 2018
Osaaja voi ilmoittautua numeroon O4O 7037900 vaikka viestillä, wapilla...

Löytyikin paikkakunnalta vaikka ei tätä kautta...

Jassa

Löytyisikö Jyväskylästä Skoda Octavia 2 koodaus apuja? Turvavyön merkkivalo ei sammu ja saisi koodata pois näkyvistä.

ptrs57

Löytyykö Vaasan läänin suunnalta VCTool tai VCP osaajaa?
VW Passat B8 2.0TDI 110kW Variant Comfortline + R-line -17
ex: Golf VII 1.4 103kW Variant Comfortline -14
exex: Golf VI 1.6 16V BCB HB -03
VCDS V2 vikakoodin lukua / koodausta. Seinäjoki+lähialueet

ptrs57

Lainaus käyttäjältä: ptrs57 - 31.01.23 - klo:18:34
Löytyykö Vaasan läänin suunnalta VCTool tai VCP osaajaa?
Entäs Tampereen?
VW Passat B8 2.0TDI 110kW Variant Comfortline + R-line -17
ex: Golf VII 1.4 103kW Variant Comfortline -14
exex: Golf VI 1.6 16V BCB HB -03
VCDS V2 vikakoodin lukua / koodausta. Seinäjoki+lähialueet

maidenisti

Olis -05 vitos koppane GTI golffi vailla diagnoosia Lempäälässä. On autoliikkeen pihassa ja ei lähde käymään. Perus halpis lukijalla ei näytä mitää. Pääsiskö joku kahtomaan koneella?

dwntime

Lainaus käyttäjältä: ptrs57 - 01.03.23 - klo:15:44
Entäs Tampereen?

Laitappa M.R:lle yv:tä. Vaikuttaa Tampereen suunnalla. Ja VCP ainakin pitäis löytyä.

maidenisti

Mun tuurilla auto lähtikin käymään ja on nyt Riihimäellä. Eli Riihimäen läheltä tarvittaisiin joku lukemaan koodeja ja tekemään testejä miksi ei lähde käyntiin. Onko ketään joka kerkeäisi tänä viikonloppuna? Ja tottakai korvausta vastaan. M.R jo ystävällisesti antoi konsultaatiota aiemmin vaikkei nyt aikataulut yhteen sillä suunnalla osuneetkaan.

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: maidenisti - 03.03.23 - klo:21:32
Mun tuurilla auto lähtikin käymään ja on nyt Riihimäellä. Eli Riihimäen läheltä tarvittaisiin joku lukemaan koodeja ja tekemään testejä miksi ei lähde käyntiin. Onko ketään joka kerkeäisi tänä viikonloppuna? Ja tottakai korvausta vastaan. M.R jo ystävällisesti antoi konsultaatiota aiemmin vaikkei nyt aikataulut yhteen sillä suunnalla osuneetkaan.

Otahan yhteyttä niin katsotaan mitä voisin tehdä asialle. Nyt viikonloppuna käy minulle mainiosti.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

petaso

Kajaanissa tarvitsisi vcds Hex v2 auttajaa. Liikennemerkkien tunnistusjärjestelmän koodaukseen jotta toimisi oikein.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy