ID.4 toimitusaika (tilaus/arvio/toimitusaika)

Aloittaja future, 02.03.21 - klo:11:39

« edellinen - seuraava »

maksimi

30.11. tilattu 1st eikä mitään tietoa anneta. Ensin arvioitiin maaliskuun loppupuolta valmistukseen mutta siirtyy ja siirtyy. Komponenttipula ei kuulosta uskottavalta kun myöhemmin tilattuja autoja puskee hihnalta ulos. Ei ne kaikki niin erilaisia ole.

Tulee vähän huijattu olo jo. Kiinnostava auto mutta tässä ole järkeä...

Kauppiaskin vain levittelee käsiään.

Terpower

Lainaus käyttäjältä: maksimi - 29.04.21 - klo:22:19
30.11. tilattu 1st eikä mitään tietoa anneta. Ensin arvioitiin maaliskuun loppupuolta valmistukseen mutta siirtyy ja siirtyy. Komponenttipula ei kuulosta uskottavalta kun myöhemmin tilattuja autoja puskee hihnalta ulos. Ei ne kaikki niin erilaisia ole.

Tulee vähän huijattu olo jo. Kiinnostava auto mutta tässä ole järkeä...

Kauppiaskin vain levittelee käsiään.
Mäki tosiaan tilasin alunperin 1st mallin, mut kyllästyin odottelee ja vaihdoin tohon Pro Business malliin.
Alunperin tilattu auto on edelleen ”tuotantoviikko vahvistamatta” tilassa.
Alun perunoita valmistaa viikolla 14.
Kyllästyin oottelee ja vaihdoin, tän sai alle ja ajoon vajaassa 3 viikossa.
Oon tyytyväinen vaihtoon.
ID4 Pro Business

jamo75

Lainaus käyttäjältä: maksimi - 29.04.21 - klo:22:19
Kauppiaskin vain levittelee käsiään.

ei se jälleenmyyjä mitään tilanteelle voi täysin tehtaan talutus nuorassa, sopimuksessa on irtisanomis pykälät kohtuuttomalle odottamiselle. eipä id.3 1st tilaajatkaan mitään kompensaatio saanet jatkuvista myöhästymisistä, id4;ssa ilmeisesti kuitenkin 1st ja perusmallit ovat sama autoi toisin kuin id.3:ssa jossa 1st malleissa on eri kokoonpano.

Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Kama_

Lainaus käyttäjältä: Kama_ - 15.04.21 - klo:13:57
Oma ID.4 Pro Business tilattu 30.3 ja alustava tuotantoviikko 17. Jännä nähdä pitääkö kuin hyvin paikkaansa. Alustavaksi toimitusajaksi automyyjä ilmoitti 4kk mut jos tuo pitää paikkaansa saattaa tulla nopeamminkin.

Tänään oli päivittynyt tuotantoviikko vahvistetuksi mutta päivämääriä ei edelleenkään näy. Mielenkiinnolla odotellaan mihin viikkoon varmistunut.

maksimi

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 30.04.21 - klo:06:53
ei se jälleenmyyjä mitään tilanteelle voi täysin tehtaan talutus nuorassa, sopimuksessa on irtisanomis pykälät kohtuuttomalle odottamiselle. eipä id.3 1st tilaajatkaan mitään kompensaatio saanet jatkuvista myöhästymisistä, id4;ssa ilmeisesti kuitenkin 1st ja perusmallit ovat sama autoi toisin kuin id.3:ssa jossa 1st malleissa on eri kokoonpano.

Ei tietenkään myyjä voi tehdasta kiristää toimittamaan, mutta minusta yksi oleellinen tehtävä myyntiorganisaation ja valmistajan välillä olisi tiedonvaihto ja todellinen kommunikaatio tilanteesta, jotta asiakasta voidaan palvella paremmin. Tässä tapauksessa se olisi parempi informaatio siitä mitä on meneillään, mistä viivästys johtuu nimenomaan 1st kohdalla, ja mikä on paras arvio milläkin hetkellä valmistukselle/toimitukselle. Plus tämän tiedon päivittäminen jos se muuttuu.

Tällainen ei ole nykypäivänä ja informaation kulta-aikana mikään temppu vaan tahtokysymys - halutaanko asiakasta palvella.

Suurin ketutus syntyy siitä että asiakas pidetään täysin pimennossa. Voidaan puhua komponenttiongelmista ja koronasta mutta nekään selitykset eivät tässä kohti mene läpi jos autoja rullaa tehtaalta muilla kokoonpanoilla. Jos pystytään (halutaan) tarkemmin osoittamaan mikä on se viiveen syy, niin sen voin uskoa. Nyt tulee vain ainoastaan kusetettu fiilis.

Minusta tuotteen toimitusketju on epäonnistunut tehtävässään ja siksi harkitsen toiseen tuotteeseen siirtymistä.

passo_s

Kuinka toimitus pvm on kaupan tekohetkellä annettu ? Ilmeisesti perinteisesti autoalalla roikutetaan asiakasta löyhässä hirressä, eli liike ei anna auton luovutukselle  kaupantekohetkellä  päivämäärää lainkaan. Mikäli myöhästymispäiviä ei voida laskea kun ei ole päivämäärääkään saapumiselle sovittu, jokainen asiakkaille myöhästyneen auton kaupan purku tapahtuu tapauskohtaisesti.

SamiD

Huhuilin ID.4 facebook-ryhmässä muiden Euroopan maiden 1ST perusmallin toimitusviiveistä ja ainakin Ruotsista ja Tanskasta tuli kommenttia, että kesäkuulle on tuotanto siirtynyt. Eli ehkä meille Suomen odottajille tämä on huojentavaa tietoa, että emme odottele yksin. Ruotsin kaveri oli jopa perunut 1ST:n ja tilannut Life-mallin ja oli kovin tyytyväinen siihenkin.

maksimi

Lainaus käyttäjältä: SamiD - 30.04.21 - klo:14:25
Huhuilin ID.4 facebook-ryhmässä muiden Euroopan maiden 1ST perusmallin toimitusviiveistä ja ainakin Ruotsista ja Tanskasta tuli kommenttia, että kesäkuulle on tuotanto siirtynyt. Eli ehkä meille Suomen odottajille tämä on huojentavaa tietoa, että emme odottele yksin. Ruotsin kaveri oli jopa perunut 1ST:n ja tilannut Life-mallin ja oli kovin tyytyväinen siihenkin.

Itseäni ei tuo tieto lohduta kyllä tippaakaan. Edelleenkään ei ole tietoa mikä nimenomaan 1st tuotantoa jarruttaa. Vaikea uskoa minkään komponentin saatavuuden vaikutukseen; ei näitä niin hölmösti suunnitella että jossain malliversiossa olisi yksin joku eksoottinen komponentti.

Enemmän vaikuttaa suunnitellulta viivästyksestä, tai siltä että joku ajaa tuotannossa ylitse 1st valmistuksen. Ennen kuin muuta voidaan osoittaa, näen punaista.

Daatta

Lainaus käyttäjältä: maksimi - 02.05.21 - klo:18:24
Itseäni ei tuo tieto lohduta kyllä tippaakaan. Edelleenkään ei ole tietoa mikä nimenomaan 1st tuotantoa jarruttaa. Vaikea uskoa minkään komponentin saatavuuden vaikutukseen; ei näitä niin hölmösti suunnitella että jossain malliversiossa olisi yksin joku eksoottinen komponentti.

Ei tuo mikään uskon asia ole vaan totista totta: https://yle.fi/uutiset/3-11865414

Auto- kuin muukin teollisuus on jo vuosia(kymmeniä) pyörinyt just-in-time periaatteella: Komponentteja ei ihannetapauksessa seisoteta yhtään varastossa vaan varasto on koko ajan liikkeessä. Tuotantolinjalla komponentit saapuvat parhaimmillaan suoraan rekasta. Selvä on että ko. tuotantomalli ei siedä yhtään katkoja toimitusketjussa, nyt niitä katkoja on vähän joka puolella. Ei ehkä helpota odotusta, mutta tiedä se ettei VW piruuttaan autoasi panttaa. Toki tehtaallekin olisi tärkeää saada autot mahdollisimman nopeasti asiakkaille. VW:n tuotannonsuunnittelu on sitten asia erikseen.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

maksimi

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 03.05.21 - klo:09:32
Ei tuo mikään uskon asia ole vaan totista totta: https://yle.fi/uutiset/3-11865414

Auto- kuin muukin teollisuus on jo vuosia(kymmeniä) pyörinyt just-in-time periaatteella: Komponentteja ei ihannetapauksessa seisoteta yhtään varastossa vaan varasto on koko ajan liikkeessä. Tuotantolinjalla komponentit saapuvat parhaimmillaan suoraan rekasta. Selvä on että ko. tuotantomalli ei siedä yhtään katkoja toimitusketjussa, nyt niitä katkoja on vähän joka puolella. Ei ehkä helpota odotusta, mutta tiedä se ettei VW piruuttaan autoasi panttaa. Toki tehtaallekin olisi tärkeää saada autot mahdollisimman nopeasti asiakkaille. VW:n tuotannonsuunnittelu on sitten asia erikseen.

Tässä tullaan juuri siihen mitä tarkoitin. En jaksa uskoa että juuri 1st sisältää jonkin komponentin, jota muissa versioissa ei ole. Tämä on ensinnäkin hölmöä suunnittelua, jos näin olisi, ja toisekseen, ei ole osoitettu mikä tämä komponentti olisi - ja miksi sitä ei voisi korvata?

Olen itse toiminut elektroniikan alalla asiantuntijatehtävissä vuosikymmenen. Tämä ongelma kuulostaa kummalliselta jos se koskee vain 1st - tämä on pointtini. Mikä osa siinä on mitä ei muissa variaatioissa ole?

jarmaho

Ei ole pelkästään 1st mallien ongelma vaan kaikkien ID mallien. Itsellä tilattuna tavallinen Tech -malli jonka arvioitu valmistusviikko oli vko 16 ja tällä hetkellä uutta arviota ei ole..
Pienellä kokemuksella tuotannon hallinnasta / ohjauksesta sanon sen että kun jokin pitkän tuotantoketjun alkupäässä alkaa krakaamaan, eikä varastoja ole, niin voi sitä hien määrää kun yrität arvuutella mitä parin kuukauden päähän uskallat asiakkaalle luvata.
Laatua se on huonokin laatu!
Edelliset käyttöjärjestyksessä:Passat GTE, Sharan, 2 x Touran, 2 x Passat, Golf, 2 x Passat.

jamo75

Lainaus käyttäjältä: maksimi - 03.05.21 - klo:11:07
Tässä tullaan juuri siihen mitä tarkoitin. En jaksa uskoa että juuri 1st sisältää jonkin komponentin, jota muissa versioissa ei ole. Tämä on ensinnäkin hölmöä suunnittelua, jos näin olisi, ja toisekseen, ei ole osoitettu mikä tämä komponentti olisi - ja miksi sitä ei voisi korvata?

Olen itse toiminut elektroniikan alalla asiantuntijatehtävissä vuosikymmenen. Tämä ongelma kuulostaa kummalliselta jos se koskee vain 1st - tämä on pointtini. Mikä osa siinä on mitä ei muissa variaatioissa ole?

en usko että sillä on oikeasti mitään tekoa sen kanssa onko 1st mali vai ei. vaan siitä minkä koodin komponenttissa se pula on. sillä on huima ero onko auto city, business vai max varustelulla.

esim. jos vika vaikka kuvitteellisesti on travel assis komponenteissa kuulu se vain kalleimpiin paketteihin ja niitä tuskin myydä kovinkaan paljon. myöskin malleja tuotetaan erimäärä, tehdas tuottaa sitä mitä eniten varataan esim. business varustelu on leasing autoissa yleinen paketointi
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

maksimi


Kun nyt otetaan huomioon että:

- 1st / 1st MAX olivat ensimmäiset myytävät versiot, joiden myynti loppui 11/20
- perus 1st on melko karvalakki, eikä tietääkseni (korjatkaa jos olen väärässä) sisällä mitään varustetta mitä esim. tällä hetkellä listatut nopean toimituksen autot ei sisältäisi
- suurimmat toimitusviiveet on nimenomaan 1st kohdalla
- tarjolla on kuitenkin nopeasti autoja joissa samat varusteet, poislukien ehkä eri pyörillä ja ilman vetokoukkua.

Tämä nyt on vaan turhautumiseni purkua, mutta en ymmärrä mikä osa se on siinä perus 1st:ssa on joka hiertää? Joka suunnasta on toitotettu että se on elektroniikkakomponentti. Tuntuu vaan että siihen on helppo vedota.


Daatta

Lainaus käyttäjältä: maksimi - 03.05.21 - klo:14:43
Tämä nyt on vaan turhautumiseni purkua, mutta en ymmärrä mikä osa se on siinä perus 1st:ssa on joka hiertää? Joka suunnasta on toitotettu että se on elektroniikkakomponentti. Tuntuu vaan että siihen on helppo vedota.

Olepa automyyjään yhteydessä, jos löytyisi malleja ns. nopeaan toimitukseen. Muuten ei auta kun odotella.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

vatti

Lainaus käyttäjältä: maksimi - 03.05.21 - klo:14:43
Kun nyt otetaan huomioon että:

- 1st / 1st MAX olivat ensimmäiset myytävät versiot, joiden myynti loppui 11/20
- perus 1st on melko karvalakki, eikä tietääkseni (korjatkaa jos olen väärässä) sisällä mitään varustetta mitä esim. tällä hetkellä listatut nopean toimituksen autot ei sisältäisi
- suurimmat toimitusviiveet on nimenomaan 1st kohdalla
- tarjolla on kuitenkin nopeasti autoja joissa samat varusteet, poislukien ehkä eri pyörillä ja ilman vetokoukkua.

Tämä nyt on vaan turhautumiseni purkua, mutta en ymmärrä mikä osa se on siinä perus 1st:ssa on joka hiertää? Joka suunnasta on toitotettu että se on elektroniikkakomponentti. Tuntuu vaan että siihen on helppo vedota.

Kyllä tässä voi hyvinkin kysessä puute jostakin komponentista, joka on käytössä vain 1st-mallissa. Asiakkaalle samana näkyvä varuste on voitu toteuttaa eri tavalla ja siten eri komponenteilla 1st-malleissa kuin muissa malleissa. Toteutusta on voitu hyvinkin muuttaa komponenttipulan takia. Se, mikä tässä on todella surkeaa, on Volkswagenin tiedotus. Tänä päivänä asiakkaalle pitää ja kuuluu kertoa tarkasti, mistä on kyse.
VW ID.4 1st Pro Performance 150 kW, akku 77 kWh, Honey Yellow

Terpower

Nyt ID.4 noin 700 kilsaa alla.
Ei siis hirveän paljon vielä, mutta hieman kokemuksia.
Autolla erittäin miellyttävä ajaa ja ketterä käänteissään. Softa toimii nyt hieman paremmin kun boottasin näytön.
Auto on hiljainen ja varsinkin LED Matrixit on todella hyvät.
Tilaa on todella hyvin autossa pitkällekin kuskille. Itse oon 194cm eikä vaikeuksia löytää hyvää ajoasentoa ja taaksekin mahtuu vielä hyvin.
Kulutus lähinnä kaupunkiajossa on ollut sellaista 18kWh/100km.

Ainoa mitä ehkä kaipaa lisää, olisi vähän tehoa. Auto lähtee kyllä aluksi ripeästi liikkeelle, mutta teho tukahtuu noin 50km/h vauhdissa. Samoin ohituskiihtyvyys on aika laimeaa.
Eli muuten erittäin mukava auto kaikin puolin, vielä kun VW painaisi vähän lisää tehoa ulos sähkömoottorista, niin auto olisi erittäin hyvä.


ID4 Pro Business

dwntime

^ Tuo tehoasia on itse asiassa aika jännä.

Mitä itse koeajolla tuolla rämppäsin niin kyllä ohituskiihtyvyys on ihan ok jos nopeusmittaria tuijottaa. Tasainen kiihtyvyys vaan saa aikaan tunteen siitä että auto on hitaampi kuin se oikeasti on.

Ei tuo mikään tykki ole mutta ei tuolla jalkoihinkaan jää. Tämä lienee ollut tietoinen valinta VW:ltä mennä enemmän turvallisuus ja arkiautoilu edellä eikä lähteä mukaan tuohon kiihtyvyyskikkailuun a'la Tesla/Polestar etc. Nimittäin tuo viime viikolla esitelty ID4 GTX ei myöskään ole mikään erityisen tehokas jos vertaa noihin kahteen mainittuun merkkiin.
Ja tämmöinen reilun parin tonnin möhkäle nyt ei muutenkaan houkuttele kovin "sporttiseen" ajoon :)

Jännä muuten jossain artikkelissa minkä luin ID4:sta mainittiin että itse sähkömoottori ja akusto voisi antaa enemmänkin tehoa ja spekuloikin artikkelin kirjoittaja että VW voisi mahdollisesti jossain vaiheessa tuoda myyntiin performance upgraden. Saa nähdä osuuko spekulointi oikeaan.

vatti

Lainaus käyttäjältä: Terpower - 03.05.21 - klo:19:13
Nyt ID.4 noin 700 kilsaa alla.
Ei siis hirveän paljon vielä, mutta hieman kokemuksia.
Autolla erittäin miellyttävä ajaa ja ketterä käänteissään. Softa toimii nyt hieman paremmin kun boottasin näytön.
Auto on hiljainen ja varsinkin LED Matrixit on todella hyvät.
Tilaa on todella hyvin autossa pitkällekin kuskille. Itse oon 194cm eikä vaikeuksia löytää hyvää ajoasentoa ja taaksekin mahtuu vielä hyvin.
Kulutus lähinnä kaupunkiajossa on ollut sellaista 18kWh/100km.

Ainoa mitä ehkä kaipaa lisää, olisi vähän tehoa. Auto lähtee kyllä aluksi ripeästi liikkeelle, mutta teho tukahtuu noin 50km/h vauhdissa. Samoin ohituskiihtyvyys on aika laimeaa.
Eli muuten erittäin mukava auto kaikin puolin, vielä kun VW painaisi vähän lisää tehoa ulos sähkömoottorista, niin auto olisi erittäin hyvä.
Minulla on 1000 km takana ja minusta tehoa on riittävästi. Ohituskiihtyvyys ei ole mitenkään laimeaa vaan ohittaminen on todella helppoa.
VW ID.4 1st Pro Performance 150 kW, akku 77 kWh, Honey Yellow

SamiD

Lainaus käyttäjältä: vatti - 03.05.21 - klo:15:59
Kyllä tässä voi hyvinkin kysessä puute jostakin komponentista, joka on käytössä vain 1st-mallissa. Asiakkaalle samana näkyvä varuste on voitu toteuttaa eri tavalla ja siten eri komponenteilla 1st-malleissa kuin muissa malleissa. Toteutusta on voitu hyvinkin muuttaa komponenttipulan takia. Se, mikä tässä on todella surkeaa, on Volkswagenin tiedotus. Tänä päivänä asiakkaalle pitää ja kuuluu kertoa tarkasti, mistä on kyse.

Ei tässä toden totta helpotusta itsellekään nuo muiden maiden viiveet tuo ja tietoja saa nyhtää myyjiltä. Kaikenlainen proaktiivisen tiedotuksen menttaliteetti loistaa poissaolollaan.

Näissä tilanteissa eletään sitten huhujen varassa missä uusimpana kuulin FB-ryhmässä, että tällä hetkellä keltaisilla autoilla on prioriteetti ja niitä valmistetaan viikkoon 24 asti. Tämä olisi linjassa sen mukaan, että kesäkuun puolivälissä jatkuu sitten muidenkin värien kokoonpano ja tänne omankin auton (mangaanin harmaa) kokoonpanon viimeisin arvaus osuu.

KuplaMan

Oma auto (Pro Performance Tech) taisi just rullata tehtaalta ulos. Alustava tuotanktoviikko oli 13 mutta siihen piti lisätä neljä viikkoa... Saa nähdä koska se saapuu Suomeen.

kärri

ID.4 Pro Performance BUSINESS

Tilauspvm:   15.03.2021
Tuotantopvm:   29.04.2021
Maahantulopvm:05.05.2021
Tila:   Auto Suomessa

Lähellä on! :D

Kama_

Lainaus käyttäjältä: Kama_ - 30.04.21 - klo:09:05
Tänään oli päivittynyt tuotantoviikko vahvistetuksi mutta päivämääriä ei edelleenkään näy. Mielenkiinnolla odotellaan mihin viikkoon varmistunut.

Ja tänään tuotannossa (05.05.3021). Sehän saattaa pian olla ajossa kesäkuulla.

dwntime

Lainaus käyttäjältä: dwntime - 21.04.21 - klo:14:02
Oman auton luovutus 4.5.

ID4 77kWh Pro Performance Max, muutamalla (harvoista mahdollisista) lisävarusteella

Auto oli jo valmis ja odotti satamassa laivausta.

1st malleissa kuulemma tosiaan pahoja toimitusvaikeuksia. Ihan selvyyttä ei tullut että mistä johtuu. Joidenkin tietojen mukaan penkkien ruskeissa osissa käytetty vegaaninen nahka ilmeisesti kortilla. Jännä vaan että esim tuossa PP Maxissa samaa ruskeaa vegaanista nahkaa käytetään kojetaulussa mutta siihen se ei tunnu vaikuttavan?? (liekö sitten edes samaa "nahkaa")

No niin auto luovutettu eilen. Auton sain nopeaan kun oli maahantuojan tilaama auto ja oli jo Saksassa vientisatamassa odottamassa laivausta.

77kWh Pro performance max
Glacier white (ei design packia)
Vetokoukku
19” Hamar alut
Kangasmatot
Talvirenkaiksi 19” Nokia R3 kitkat Loen vanteilla

Reilu 100km nyt mittarissa. Pieniä vaikeuksia oli alkuun We connect ID:n auton rekisteröinnissä mutta kun tein uuden tunnuksen niin siihen meni sukkana.

Täytyy sanoa että pitkästä aikaa on jokin auto jaksanut innostaa. Tässä on jotain todella erilaista :)
Sisusta erityisesti miellyttää. Nuo istuimet on aivan loistavat. Näissä massamalleissahan tulee Maxissa kiinteillä niskatuilla nuo istuimet. Samoin ruskeaa nahkaa on käytetty hienosti kojelaudassa ja ovissa. Tyylikäs.

Ei kyllä tunnu kovin tuhnulta tämä auto. Kirmaa motarillakin vielä satasen vauhdista todella nopeaan yli 120. Vauhti vaan ei tuossa autossa tunnu niin helposti tulee fiilis että eihän tämä mihinkään liiku.
Niin ja hiljaisin auto mikä minulla on koskaan ollut. V90 oli myös laminoiduilla laseilla mutta siinä rengasmelu nousi selkeästi varsinkin motarinopeuksissa. Tässä ei hirveästi nopeus äänitasoa nosta.

Kodiaq81

Lainaus käyttäjältä: laskeuma - 28.04.21 - klo:09:28
Malli   ID.4 1ST MAX 150 kW, akku 77 kWh
Väri: Mangan grey

Tilauspvm   30.11.2020
Alustava tuotantoviikko   202112
Tuotantopvm   08.04.2021
Maahantulopvm   27.04.2021
Tila   Auto Suomessa

Luovuus alustavasti sovittu ensi viikolle.


Oletko saanut auto jo ?

Kodiaq81

Lainaus käyttäjältä: mmrr - 29.04.21 - klo:17:45
Täysin samat tiedot väriä ja mallia myöten. Luovutus alustavasti ensi viikon torstai.

Oletko saanut auton alle ??

laskeuma

En. Huomenna, perjantaina, on luovutus.

Kodiaq81

Lainaus käyttäjältä: laskeuma - 06.05.21 - klo:10:11
En. Huomenna, perjantaina, on luovutus.

ONNEA ! siitä on mukava viikonloppu aloittaa 8)

VagVari

Minun ID4 valmistui jo yli kk sitten ja on ollut liikkeessäkin jo yli viikon, mutta myyjä ei osaa vieläkään sanoa koska luovutus on…  :-\

No ei tarvitse ko. paikasta enää autoa ottaa…

SamiD

Lainaus käyttäjältä: SamiD - 26.04.21 - klo:18:22
Ja nyt 25.4. arvio tuotantoviikosta päivittyi kesäkuun puoliväliin ja toimitus tuontisatamaam 14.7.
1ST-mallien logoissa on varmaan toimitusvaikeuksia tms.

ja päivitys tuotantoaikatauluun taasen, nyt puolestaan 2 viikon aikaistuminen.
Nyt oman auton aikataulu tuotannon alku päivittyi 1.6.2021 ja tuontisatamassa sitten 30.6.2021.

mmrr

Lainaus käyttäjältä: Kodiaq81 - 06.05.21 - klo:08:41
Oletko saanut auton alle ??

Tänään hain. Tyytyväinen olen, ainoa joka vaati pidemmän ajan ihmettelyä oli juurikin tuo We Connect ID, se ei suostunut millään yhdistämään autoa. Viimein ymmärsin poistaa kaikki autot tililtä, ml. GTE:n, jonka jälkeen pääsi apilla skannaamaan QR-koodin. (Sitä ennen olin laittanut Infotainmentin tehdasasetuksille)

Nyt näyttäisi etäohjaus toimivan, vaikkakin t-o-d-e-l-l-a h-i-t-a-a-s-ti.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy