Passat 2.0 tdi 06 käynnistys ongelma

Aloittaja TurboDI, 29.01.11 - klo:19:58

« edellinen - seuraava »

TurboDI

Niin, mikä lie vaivaa, kun yrittää käynnistää, niin kaara vain yrittää hyrähtää käyntiin, mutta sammuu kuitenkin. Usean yrityksen jälkeen kuitenkin käynnistyy ja toimii normaalisti.

Näyttöön Engine fault garage ja hehkunvalo vilkkuu.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: TurboDI - 29.01.11 - klo:19:58
Niin, mikä lie vaivaa, kun yrittää käynnistää, niin kaara vain yrittää hyrähtää käyntiin, mutta sammuu kuitenkin. Usean yrityksen jälkeen kuitenkin käynnistyy ja toimii normaalisti.
Hehkut baskana?

TurboDI

Ihan hyvä ehdotus, hehkun valo taitaa palaa hetken normaalia pitempään.

Tos®

ettei vaan olis jäässä
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=322.0

hehkujen tilan näkee testerillä
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

TurboDI

Auto käytetty piuhan päässä tänään. Pikadiaknoosi oli:3 käynnistyksenestoon liittyvää vikaa muistissa-->toimenpiteinä kuittaus. No, johan toimi jo useita käynnistyksiä, mutta kun auton ajoi hallista pihalle ja kävi tiskillä turisemassa, viat palasivat plus näyttöön steering column lock defective (tai jotain sellaista).

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

TurboDI

http://www.ultimatevw.com/keskustelu/?cmd=aihe&id=13756

Jos tässä nyt on linkin mukainen vika, niin onko tietoa, riittääkö/käykö pelkkä piirilevyn vaihto(halpa) vai meneekö kaikki vaihtoon akselia myöten(kallis)?

Killer

Mulla oli sama vika niin vaihtoivat rattiakselinohjauslaitteen eikä sen jälkeen ole ongelmaa ollu. Nykyään pystyvät sopeuttamaan vanhoja toisiin autoihin.
Hintaa vaihdolla osineen n.400â,¬.

Jos on pitempään itsellä ollut auto eikä enää mitään liikkeen takuuta voimassa etkä halua rueta investoimaan rahaa niin voit kokeilla "hidasta" käynnistystä

Tuolla ohje --> http://variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=10014&highlight=steering
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

TurboDI

Vihdoinkin Kaara taas toimii kunnolla. Vika oli Killeririn mainitsemassa rattiakselinboxissa. Hintakin remontilla oli tuo 400e (Laakkosella).
Kiitoksia kaikille.

tsiih

Hyvä että tuli kuntoon, hinta on näköjään tätänykyä aika kohtuullinen tuolle tyyppivialle.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Killer

Aihetta lainaten eri ongelma.

Joskus pitää startata todella kauan että lähtee käyntiin. Ihan ku ei sais polttoainetta heti.
Oiskohan siirtopumppu tulossa tiensä päähän? Pystyytkö toteamaan esim testerillä?
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy