A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

mattinen

Lainaus käyttäjältä: nemos - 15.02.16 - klo:17:24
Kuluttajaviranomaiset eivät saa mitään aikaan. Annetaan ohjeita ja suosituksia, mutta mitään valtaa ei ole, jos yritykset eivät halua ohjeiden mukaan toimia.
Kyllä he todennäköisesti jotain saavat aikaan. Jos kuluttajaviranomaisten toiminnalla ei olisi mitään merkitystä, ei heihin varmaankaan kukaan ottaisi yhteyttä. Kuluttajariitalautakunnan puheenjohtajan Pauli Ståhlbergin mukaan
yritykset noudattavat lautakunnan päätöksiä 80 prosentissa tapauksista. Myös silloin, kun päätökset ovat yritykselle negatiivisia. Toki tämä (vuodelta 2009 oleva) tieto ei paljoa lohduta, jos omalla kohdalla yritys on viis veisannut lautakunnan päätöksestä ja suosituksista. Oli miten oli, kuluttajaviranomaiset joka tapauksessa tarjovat edullisen tavan edes hieman testata asian mahdollista ratkaisua ennen käräjöintivaihtoehtoa.

Lainaus käyttäjältä: tpu - 16.02.16 - klo:09:46
Asiakkaalla ei ole silloin sitä tuotetta, minkä hän on ostanut. Ei kukaan muu kuin asiakas ole pätevä esittämään väitettä, että "on niin vähäinen virhe, ettei haittaa".
On totta, että asiakkalla ei ole sitä tuotetta, minkä hän on ostanut. Sen sijaan kysymys siitä, onko virhe vähäinen, ei ratkea pelkästään asiakkaan näkemyksen perusteella. Ylipäätään riitatapauksissa, oli kyse sitten kuluttajaviranomaisen käsitellyssä olevasta asiasta tai käräjäoikeudessa puitavana olevasta jutusta, ei ratkaisua voida tehdä yksinomaan toisen osapuolen näkemyksen perusteella. Eli asiakas kertoo, millaista haittaa tuotteen virheestä on hänelle koitunut, jonka jälkeen kuluttajaviranomainen/käräjäoikeus sitten ratkaisee, onko virhettä myös objektiivisesti arvioituna pidettävä muuna kuin vähäisenä. Omasta mielestäni vakionopeudensäätimen puuttuminen ei ole vähäinen virhe.

Lainaus käyttäjältä: Flat - 16.02.16 - klo:07:55
Eikös käyttö nyt aika hankalaksi mene jos näyttö on piilossa/sammutettu ? Iso osa toiminnallisuuksista toimii vain MMI näytön kautta.
Meneekö asia hankalaksi vai, riippuu tietysti siitä, mitä kukin haluaa näytöllä tehdä. Esimerkiksi radion käyttäminen, musiikin kuunteleminen muistimedialta ja puhelimen käyttö ovat A3:ssa mahdollisia myös silloin, kun näyttö on alhaalla. A3:ssa kritiikkiä onkin aiheuttanut lähinnä se, ettei näyttöä saa pysyvästi alas ilman radion, median ja puhelimen menemistä offline -tilaan. Toisin sanoen, näyttö täytyy joka kerta painaa erikseen painaa alas, jos haluaa sen olevan kojelaudan sisällä. Sen saa toki myös pysyvästi alas, mutta silloin katoavat kaikki edellä mainitut toiminnot myös ajotietokoneen näytöstä. Eli A3:n liikkuva näyttö on mielestäni sikäli hyvä ratkaisu, että se antaa mahdollisuuden valita näytön asennon omien käyttötarpeiden ja mieltymysten mukaan. Jostain syystä tätä valinnanvapautta on vain rajoitettu edellä kuvatulla tavalla.

Lainaus käyttäjältä: rami - 16.02.16 - klo:09:00
;D ;D ;D
http://s237.photobucket.com/user/666zzzz/media/1a.jpg.html?o=0

wtf

Lainaus käyttäjältä: Flat - 16.02.16 - klo:07:55
Eikös käyttö nyt aika hankalaksi mene jos näyttö on piilossa/sammutettu ? Iso osa toiminnallisuuksista toimii vain MMI näytön kautta.
Rampautumisella käsitän toimimattomuutta. Mutta näyttö alhaalla radio kuuluu, kanavien vaihto onnistuu, navigointi toimii. Toki mittariston kautta tehtävät asetukset on rajallisia.
Audi A6 Avant 3.0 Tdi Quattro tiptronic

Mjkarhu

LainaaKäykö tässä siis niin, että kun vaihdat pakin päälle ja näytölle ilmestyy peruutuskameran/pysäköintitutkan näkymä, niin se ei osaa siitä vaihtaa enää takasin siihen carplayn näkymään? Jos näin, niin kyllähän tuo enemmän viittaa siihen, että vika on auton ohjelmistossa.

Jep, juuri näin. Palaa peruutuskameran kuvasta aloitusnäyttöön ja jos valitsee carplayn, tulee vain musta ruutu. Tämä käy joka kertaa autolla ajettaessa, mutta vain ensimmäin kerran. Kun piuhan irroittaa tämän jälkeen, toimii se jatkossa oikein ja kuva palaa kameralta takaisin carplayhin.

Husky

Mulla on vähä samanlainen tilanne ton vakkarin kanssa, tosin auto on fordin paku.
Ostin 1/15 uuden pakun ja nyt tein kaupat taas uudesta  :D siis tulee samanlainen mutta automaattilooralla.
Tilaussopimus "kopio" edellisestä ostoksesta eli ihan sama auto, mutta eri laatikko, värikin sama. Mutta mutta, myyjä soitteli tammikuussa ja kysyi, että onko vakkari pakollinen ku se on jäänyt vahingossa tilaamatta, sanoin että en osta autoa ilman sitä. No hän tilasi uuden ja tulossa on, tosin tämä vakkariton malli on jo liikkeesä, menee sit jollekin kuka sellaisen sit haluaakin.
Hyvää palvelua mielestäni, vanhaan tulee kilsoja, mutta nehän ovat "ilmaisia"

optilab

Lainaus käyttäjältä: Husky - 16.02.16 - klo:12:32
Mulla on vähä samanlainen tilanne ton vakkarin kanssa, tosin auto on fordin paku.
Ostin 1/15 uuden pakun ja nyt tein kaupat taas uudesta  :D siis tulee samanlainen mutta automaattilooralla.
Tilaussopimus "kopio" edellisestä ostoksesta eli ihan sama auto, mutta eri laatikko, värikin sama. Mutta mutta, myyjä soitteli tammikuussa ja kysyi, että onko vakkari pakollinen ku se on jäänyt vahingossa tilaamatta, sanoin että en osta autoa ilman sitä. No hän tilasi uuden ja tulossa on, tosin tämä vakkariton malli on jo liikkeesä, menee sit jollekin kuka sellaisen sit haluaakin.
Hyvää palvelua mielestäni, vanhaan tulee kilsoja, mutta nehän ovat "ilmaisia"

Hyvin hoidettu Fordin pilttuussa tämä. Itselleni asia kerrottiin vasta luovutuksessa, vaikka tokihan myyjä oli virheen saanut tietoonsa jo aikaisemmin.
Tein myös tästä eilen vv-autolle reklan, mutta vastausta ei toistaiseksi ole kuulunut.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

tpu

Lainaus käyttäjältä: Mjkarhu - 16.02.16 - klo:11:59
Jep, juuri näin. Palaa peruutuskameran kuvasta aloitusnäyttöön ja jos valitsee carplayn, tulee vain musta ruutu. Tämä käy joka kertaa autolla ajettaessa, mutta vain ensimmäin kerran. Kun piuhan irroittaa tämän jälkeen, toimii se jatkossa oikein ja kuva palaa kameralta takaisin carplayhin.

Ilmoittelehan täällä, jos noihin asioihin (carplay ja safety&service) tulee ratkaisu.

Kauankohan tilauksen jälkeen noita lisävarusteita voi vielä lisäillä? Alustava tuotantoviikko on 16.

a4b8

Etupysäköintitutkan toiminta, kun ajaa parkkipaikalle, niin miten etututkan saa hälyttämään, mielestäni ei suorilta käsin varoita. Kun käyttää vaihdetta pakilla, sen jälkeen hälyttää myös edessä.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

tpu

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 16.02.16 - klo:15:12
Etupysäköintitutkan toiminta, kun ajaa parkkipaikalle, niin miten etututkan saa hälyttämään, mielestäni ei suorilta käsin varoita. Kun käyttää vaihdetta pakilla, sen jälkeen hälyttää myös edessä.

Pysäköintitutka menee tosiaan päälle kun vaihteen laittaa pakille. Jos haluaa ilman pakkia aktivoida, niin pitää laittaa napista päälle.


rami

Kyllä se on kiistatta paras ratkaisu mikä on Mattisen A3:ssa MMI:n suhteen.
Mattisella toimii hyvin MMI ja kottikärryn rattaat A3:ssa.
Hei! Mattinen kirjoitin jo vuosi sitten tuosta MMI läpykästä joka turhaa huiskii  ettei se ole pitemmän päälle kestävä ratkaisu. Tehtaalla ovat toden-näköisesti tulleet minun näkemykseni kannalle koska ovat laittaneet kiinteäksi koko näytön. Varmaankin se olisi myös laitettu "hyppimään" uuteen A4 jos siinä ei olisi ollut ongelmia. Paljon on ollut ongelmia kyseisen näytön kanssa,vaihtoja,räminää ja kolinaa. Ei viitsi edes kovalla pakkasella avata radiota ennen kuin koppura vähän haalistuu sisältä.
Ã,,lytön rätisevä härvelihän se nyt on.
Hei! Mattinen jälleen kerrän käytännön äly osoittaa toimivuutensa kun vertaillaan autoonsa rakastuneen ihmisen tyhjänpäiväisiä härpäkkeitä.
Olen todella tyytyväinen kun pääsen eroon tuosta hyppivästä läpyskästä kun saan alle uuden A4. ;D ;D ;D

mattinen

Lainaus käyttäjältä: rami - 16.02.16 - klo:15:32
Hei! Mattinen kirjoitin jo vuosi sitten tuosta MMI läpykästä joka turhaa huiskii  ettei se ole pitemmän päälle kestävä ratkaisu. Tehtaalla ovat toden-näköisesti tulleet minun näkemykseni kannalle koska ovat laittaneet kiinteäksi koko näytön. Varmaankin se olisi myös laitettu "hyppimään" uuteen A4 jos siinä ei olisi ollut ongelmia. Paljon on ollut ongelmia kyseisen näytön kanssa,vaihtoja,räminää ja kolinaa. Ei viitsi edes kovalla pakkasella avata radiota ennen kuin koppura vähän haalistuu sisältä. Jälleen kerrän käytännön äly osoittaa toimivuutensa.
http://s237.photobucket.com/user/666zzzz/media/01.mp4.html?o=1


Automaatti

Lainaus käyttäjältä: rami - 16.02.16 - klo:15:32
Olen todella tyytyväinen kun pääsen eroon tuosta hyppivästä läpyskästä kun saan alle uuden A4. ;D ;D ;D

No jopa täällä nyt puolustellaan tuota kiinteää törröttävää läpyskää, joka on kuin jokin Tomtom kojelaudalla.
Yritättekö sanoa, että A6:sen ja A8:sin ratkaisut ovat jotenkin huonoja?
Mulla on nyt ollut tämä talvi (A6) läpyskä joka painuu sisään, eikä mitään ongelmia ole ollut.
Eihän sitä matka-ajossa tarvii kuin radion soimaan ja silloin on mukava kun läpyskä ei törrötä siinä koko ajan silmissä.
Samahan se bemareissa. Uudet pienimmät mallit tulevat kiinteällä läpyskällä ja sitten 5- ja 7-sarja sisään painuvalla.
Ja tämähän on sitä hinnan pitämistä alhaalla, tilataan kojelaudat 100000 kappaleen sarjoissa ja läpyskät niissä
valmiiksi kiinteästi mukana. Ja täällä monet hurraavat, onpa hyvä ratkaisu.
Siis onhan se niin, että tyylikkäässä autossa tuollainen läpyskä ei kuulu olla koko ajan silmissä. . .

optilab

Itselläni kokemusta A3:n nousevasta läpyskästä, edellisen A4 B8:n "upotetusta" näytöstä ja nyt uuden nelosen eteen istutetusta kiinteästä näytöstä. Jokaisesta olen saanut luettua tarvittavat tiedot, enkä mistään ole saanut kovin suuria tunnetiloja päälle.. Ei se kolmosen näyttö noustessa mitään nitissyt ainakaan minulla. Muutaman kerran näyttö ei noussut ja auto piti sammuttaa, jonka jälkeen toimi taas normaalisti. Ehkä omaan makuun parhaiten sopi tuo B8:n ratkaisu, jos näytön tarkkuus ja koko olisi ollut hiukan isompi/parempi. Tähän uuteenkin asetteluun on jo mukavasti tottunut.
Se onko näyttö pinnassa, vai vetäytyykö moottorilla sisään ei tosiaankaan itselleni tee mitään eroa auton tasossa.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Automaatti - 16.02.16 - klo:16:00
Eihän sitä matka-ajossa tarvii kuin radion soimaan ja silloin on mukava kun läpyskä ei törrötä siinä koko ajan silmissä.
Ja tämähän on sitä hinnan pitämistä alhaalla, tilataan kojelaudat 100000 kappaleen sarjoissa ja läpyskät niissä
valmiiksi kiinteästi mukana. Ja täällä monet hurraavat, onpa hyvä ratkaisu.
Siis onhan se niin, että tyylikkäässä autossa tuollainen läpyskä ei kuulu olla koko ajan silmissä. . .
Matkaa ajaessa itse katselen aina silloin tällöin näyttöön. Radion kanavien ja soittimen albumien valinta on kätevää isolta näytöltä. Tankkauksen tarve ja tankkauspaikka selviävät myös ruudulta.

Mitä huonoa siinä on, että turhuuksia karsimalla säästetään kustannuksia? Kulukontrollin ansioista autot ovat nyt halvempia kuin koskaan, vaikka ne ovat ominaisuuksiltaan ja toiminnoiltaan ylivertaisia edeltäjiinsä verrattuna. Tuo on onnistuu vain aktiivisesti etsimällä säästöjä ja tehokkuutta.


wtf

Lainaus käyttäjältä: Automaatti - 16.02.16 - klo:16:00
No jopa täällä nyt puolustellaan tuota kiinteää törröttävää läpyskää, joka on kuin jokin Tomtom kojelaudalla.
Yritättekö sanoa, että A6:sen ja A8:sin ratkaisut ovat jotenkin huonoja?
Mulla on nyt ollut tämä talvi (A6) läpyskä joka painuu sisään, eikä mitään ongelmia ole ollut.
Eihän sitä matka-ajossa tarvii kuin radion soimaan ja silloin on mukava kun läpyskä ei törrötä siinä koko ajan silmissä.
Samahan se bemareissa. Uudet pienimmät mallit tulevat kiinteällä läpyskällä ja sitten 5- ja 7-sarja sisään painuvalla.
Ja tämähän on sitä hinnan pitämistä alhaalla, tilataan kojelaudat 100000 kappaleen sarjoissa ja läpyskät niissä
valmiiksi kiinteästi mukana. Ja täällä monet hurraavat, onpa hyvä ratkaisu.
Siis onhan se niin, että tyylikkäässä autossa tuollainen läpyskä ei kuulu olla koko ajan silmissä. . .
Ihan samalta tomtomin näytöltä se kutosessa näyttää "seistessään", jos nyt tomtom on näyttöjen verrokki.
Audi A6 Avant 3.0 Tdi Quattro tiptronic

batman14

Ei kai sillä ole mitään isompaa käytännön merkitystä. Kyytiläisissä yleensä herää ''wau'' ilmiö A6:essa kun näyttö nousee ja laskeutuu hienosti. Tyhmältähän se näyttää kun auto on parkissa ja näyttö törröttää, mutta oikeesti ketä kiinnostaa miltä näyttää parkissa?

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Automaatti - 16.02.16 - klo:16:00
No jopa täällä nyt puolustellaan tuota kiinteää törröttävää läpyskää, joka on kuin jokin Tomtom kojelaudalla.
Yritättekö sanoa, että A6:sen ja A8:sin ratkaisut ovat jotenkin huonoja?
Mulla on nyt ollut tämä talvi (A6) läpyskä joka painuu sisään, eikä mitään ongelmia ole ollut.
Eihän sitä matka-ajossa tarvii kuin radion soimaan ja silloin on mukava kun läpyskä ei törrötä siinä koko ajan silmissä.
Samahan se bemareissa. Uudet pienimmät mallit tulevat kiinteällä läpyskällä ja sitten 5- ja 7-sarja sisään painuvalla.
Ja tämähän on sitä hinnan pitämistä alhaalla, tilataan kojelaudat 100000 kappaleen sarjoissa ja läpyskät niissä
valmiiksi kiinteästi mukana. Ja täällä monet hurraavat, onpa hyvä ratkaisu.
Siis onhan se niin, että tyylikkäässä autossa tuollainen läpyskä ei kuulu olla koko ajan silmissä. . .

Asiasta kukkaruukkuun, niin kyllä uusissa isoissakin bemuissa on kiinteät läpyskät

http://www.theverge.com/2015/6/10/8756525/2016-bmw-7-series-announced


nemos

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 16.02.16 - klo:17:38
Ei kai sillä ole mitään isompaa käytännön merkitystä. Kyytiläisissä yleensä herää ''wau'' ilmiö A6:essa kun näyttö nousee ja laskeutuu hienosti. Tyhmältähän se näyttää kun auto on parkissa ja näyttö törröttää, mutta oikeesti ketä kiinnostaa miltä näyttää parkissa?

Viidettä vuotta mennään A6:n näytön kanssa ja edelleen tuo tuntuu hienolta, kun näyttö laskeutuu ja nousee tyylikkäästi
Volvo XC60 T8 Inscription

TeePee66

Lainaus käyttäjältä: tpu - 16.02.16 - klo:15:14
Pysäköintitutka menee tosiaan päälle kun vaihteen laittaa pakille. Jos haluaa ilman pakkia aktivoida, niin pitää laittaa napista päälle.

Kyllä mulla menee automaattisesti etututka päälle kun ajaa hiljaa kohti estettä. Speksit löytyy manuaalin sivulta 147, eli alle 10 km/h, lähestyttäessä estettä n. 95 cm etäisyydestä alkaen ja äänimerkit kun etäisyyttä n.50cm.
A5 Sportback Business Sport Comfort Ed. TFSI 185kW quattro -18
ex: A4 Avant Business Sport TFSI 185 kW quattro -16.
A5 Sportback quattro -12
A5 Coupe -08
A4 Avant -04

Flat

Pikku hiljaa se todellinen syy piiloon menevästä näytöstä on tullut esille: koska se on meidän teknologiafriikkien mielestä hienoa! Ei sen takia että siitä jotain hyötyä olisi.

Itse olen juuri tuota mieltä, hienosti toimivat härvelit ovat mukavia katsella, olivat se sitten turhuuksia tai välttämättömyyksiä.

Tänään pamahti pre sense varoitus ruuhkassa ruudulle. Itse varoitusilmoituksen tuijottaminen meinasi saada aikaan vaaratilanteen, vaikka itse vaaratilanne oöi mennyt kai jo ohi.

batman14

Lainaus käyttäjältä: Flat - 16.02.16 - klo:19:04
Pikku hiljaa se todellinen syy piiloon menevästä näytöstä on tullut esille: koska se on meidän teknologiafriikkien mielestä hienoa! Ei sen takia että siitä jotain hyötyä olisi.

Itse olen juuri tuota mieltä, hienosti toimivat härvelit ovat mukavia katsella, olivat se sitten turhuuksia tai välttämättömyyksiä.

Tänään pamahti pre sense varoitus ruuhkassa ruudulle. Itse varoitusilmoituksen tuijottaminen meinasi saada aikaan vaaratilanteen, vaikka itse vaaratilanne oöi mennyt kai jo ohi.

En näkisi että siitä mitään isompaa hyötyä on kun laskeutuu ja nousee. Enemmänkin ''cool'' feature, ja varmaan aika paljon kalliimpi toteuttaa kuin kiinteä, ja siksi mennään nyt kiinteisiin näyttöihin. Muuta syytä en asiassa näe.

Hawtin

Olen muutaman muun kanssa samaa mieltä siitä, että liikkuva näyttö on varsin hieno eikä itsellä ole sen kanssa ollut ongelmia vajaan kolmen vuoden aikana. Toki kiinteä on varmasti edullisempi ja riskittömämpi ratkaisu. Iloitsen myös Ramin puolesta, joka näyttäisi pian saavan oikean laatupelin alleen!

Lainaus käyttäjältä: rami - 16.02.16 - klo:15:32
Olen todella tyytyväinen kun pääsen eroon tuosta hyppivästä läpyskästä kun saan alle uuden A4. ;D ;D ;D

Hauska myös todeta, että rautaisinkin autoilun asiantuntija on laatumerkin tunnistaessaan valmis kepuakin nopsempiin takinkääntöihin. Näinhän Rami totesi viime vuoden kesäkuussa A3-ketjussa:

Lainaus käyttäjältä: rami - 02.06.15 - klo:07:42
On kyllä niin surkea koppero tuo A3 8V. Lähtee kyllä koirankoppi tästä huushollista eikä takuulla toista Audia tule. Ei tule suurempaa eikä pienempää.

;)
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Hawtin - 16.02.16 - klo:23:00
Hauska myös todeta, että rautaisinkin autoilun asiantuntija on laatumerkin tunnistaessaan valmis kepuakin nopsempiin takinkääntöihin. Näinhän Rami totesi viime vuoden kesäkuussa A3-ketjussa:

;)
Muistaakseni moottorien suhteen kävi samoin. Hetki sitten nuhaisin diesel-moottori oli sellainen voimanpesä, ettei bensamoottoreilla tehnyt siinä vertailussa mitään. Triljoonan kilometrin ajokokemus antoi auktoriteettiä tälle havainnolle. Sen jälkeen ramikin on tainnut päästä kokeilemaan modernia bensakonetta...

Rauska

#1403
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

rami

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 17.02.16 - klo:00:13
Muistaakseni moottorien suhteen kävi samoin. Hetki sitten nuhaisin diesel-moottori oli sellainen voimanpesä, ettei bensamoottoreilla tehnyt siinä vertailussa mitään. Triljoonan kilometrin ajokokemus antoi auktoriteettiä tälle havainnolle. Sen jälkeen ramikin on tainnut päästä kokeilemaan modernia bensakonetta...

Kyllähän diesel on ehdottomasti paras autonmoottori,siinä on jytyä.
Mielellään olisi ottanut 2.0 TDI koneella,mutta nykyään tulee niin vähän kilometrejä ettei vain ole järkevää maksaa käyttövoimamaksua. Kyllä tuossa vapaa-ajan asunnolla ajelee "bensasirkkelilläkin".
Audi seisoo pääosin katoksessa jä käyttö on vähäistä. Joten järki kannattaa laittaa aina etusijalle.
Auton vaihtaminen ei periaatteessaan olisi kannattanut lainkaan mutta ajellaan nyt A4 Audilla.
Kyllä tuo A3 koppura on rassannut hermoja ihan uudesta asti alk. 6000km mittarissa.
Vikoja enemmän kuin missään muussa autossa jotka olen uutena ostanut.
En muuten edes koeajanut koko A4 koppuraa.  Istahdin vaan liikkeessä etupenkille ja sanoin myyjälle että laitetaan tilaukseen.
Mitäpäs tuosta koeajamaan olihan se niin monesti jo testatu,heh! Pääseehän siitä eroon koska haluaa.
Tosiaan on hyvä,että osaat kunnioittaa sellaista kuljettajaa joka on ostanut kymmeniä VAGGINEITA ja taivaltanut maapallon kilometreinä monta kertaa ympäri.
Samalla ajanut vuoskymmeniä 70% Boljoilla.
Ei ole vielä kuulunut mitään koko A4 Audista.
Kuunvaihteessa pitäisi tulla,mutta epäilen menevän maalis/huhti vaihteeseen. ;D ;D ;D


Jiiman

Onkos porukalla tietoa onko autossa aktiivinen vai passiivinen renkaiden paineenvalvontajärjestelmä?

LEMMY

Passiivinen, taitaa olla kaikissa vagginessa. Ihan hyvä, ei tartte sellasten antureitten kaa pelleillä.
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

Flat

Onko jollain ideoita millä saisi apparin häikäisysuojaläpässä olevat varoituspainatukset pois. Tuo taitaa olla jokin tarran ja painatuksen välimuoto. Hiton ruma yksityiskohta mustassa katossa. Ihan ei uskataisi liuottimella pyyhkäistä.


rami

Lainaus käyttäjältä: mattinen - 18.02.16 - klo:00:00
http://s237.photobucket.com/user/666zzzz/media/1a.jpg.html?o=0

Hyvä kuva!
Mattinen itkemässä rengaskaupan tiskillä ku ei ole saatavilla 145x 70x16"ristikudosrenkaita. ;D ;D ;D ;D ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy