A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

mattinen

#1110
Lainaus käyttäjältä: rami - 21.01.16 - klo:20:47
A3:sta en ole haukkunut yhtään sen enempää olen vain avoimesti kertonut siinä olevat viat ja ongelmat. Mitä haukkumista totuuden puhumisessa on?

Käsitys haukkumisesta on saattanut syntyä siitä, että kommenteissasi on taajaan ja hartaasti menneet puurot ja vellit sekaisin. On yksi asia kertoa avoimesti (yhä uudelleen ja uudelleen) oman auton vioista ja ongelmista, ja toinen asia vetää niistä ko. merkkiä koskevia yleisiä johtopäätöksiä tavalla, joka ei kestä kriittistä tarkastelua. Totta on siis, mitä olet kertonut omasta autostasi, muu onkin sitten aivan toinen juttu.

Eikä siinä mitään, kyllä A3:ta saa totta arvostella yleiselläkin tasolla. Epäilen kuitenkin, että olet jostain syystä hieman haluton ottamaan asiallisesti kantaa toisten näkemyksiin. Tämän vuoksi sekoitat nuo kaksi edellä mainittua asiaa täysin tarkoituksellisesti. Kun merkkiä kokonaisuudessaan koskevia johtopäätöksiäsi on kritisoitu (enkä minä ole tässä suinkaan ollut ainut kriitikko), olet joka kerta palannut jankuttamaan siitä, kuinka reippaasti ja rohkeasti uskallat kertoa "totuuden". Ongelma on vain siinä, ettei sinulla oikein tunnu olevan edellytyksiä kertoa totuutta muusta kuin omasta autostasi.

Toinen omalaatuinen piirre argumentaatiossasi on ollut se, että pyrit deletoimaan toisten näkemykset sillä, että nämä "rakastavat autoaan" tms. Tämä kielii vahvasti siitä, että et jostain syystä halua/kykene keskustelemaan itse asiasta, vaan katsot muiden mielipiteiden olevan seurausta vain ja ainoastaan siitä, että he ovat tyytyväisiä autoonsa. Tämä on keskustelun kannalta melko turhauttavaa. Oman lukunsa ovat sitten kummalliset flashbackit aikoinaan kokonaan muista teemoista käytyihin keskusteluihin. Todennäköisesti niissäkin on kysymys siitä, että itse asian sijasta keskustelua halutaan johtaa kummallisille harhapoluille.

optilab

Lainaus käyttäjältä: JaakkoS - 21.01.16 - klo:21:02
Onkos a4 omistajilla ollut nitinöitä ja natinoita sisätiloissa. Parhaiten kuuntelee kun sammuttaa puhaltimet&radion. Omassa B8 passatissa niitä on riiittänyt. Kellon seudulla ja vaikka missä on nitissyt.

Ei nitise, saati natise mistään ja se on yksi väkevä syy tyytyväisyyteen. Tosin ei myöskään mitkään omat aikaisemmat rinkelinenät nitisseet. Duunikaverin nykyistä edellisen mallin Passatissa kiinnitin itsekin huomiota kojelaudan eripuolilta kuuluviin nitinöihin. Uudemman mallin pasuunassa en ole matkustanutkaan.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

rami

Lainaus käyttäjältä: mattinen - 21.01.16 - klo:21:17
Käsitys haukkumisesta on saattanut syntyä siitä, että kommenteissasi on taajaan ja hartaasti menneet puurot ja vellit sekaisin. On yksi asia kertoa avoimesti (yhä uudelleen ja uudelleen) oman auton vioista ja ongelmista, ja toinen asia vetää niistä ko. merkkiä koskevia yleisiä johtopäätöksiä tavalla, joka ei kestä kriittistä tarkastelua. Totta on siis, mitä olet kertonut omasta autostasi, muu onkin sitten aivan toinen juttu.

Eikä siinä mitään, kyllä A3:ta saa totta arvostella yleiselläkin tasolla. Epäilen kuitenkin, että olet jostain syystä hieman haluton ottamaan asiallisesti kantaa toisten näkemyksiin. Tämän vuoksi sekoitat nuo kaksi edellä mainittua asiaa täysin tarkoituksellisesti. Kun merkkiä kokonaisuudessaan koskevia johtopäätöksiäsi on kritisoitu (enkä minä ole tässä suinkaan ollut ainut kriitikko), olet joka kerta palannut jankuttamaan siitä, kuinka reippaasti ja rohkeasti uskallat kertoa "totuuden". Ongelma on vain siinä, ettei sinulla oikein tunnu olevan edellytyksiä kertoa totuutta muusta kuin omasta autostasi.

Toinen omalaatuinen piirre argumentaatiossasi on ollut se, että pyrit deletoimaan toisten näkemykset sillä, että nämä "rakastavat autoaan" tms. Tämä kielii vahvasti siitä, että et jostain syystä halua/kykene keskustelemaan itse asiasta, vaan katsot muiden mielipiteiden olevan seurausta vain ja ainoastaan siitä, että he ovat tyytyväisiä autoonsa. Tämä on keskustelun kannalta melko turhauttavaa. Oman lukunsa ovat sitten kummalliset flashbackit aikoinaan kokonaan muista teemoista käytyihin keskusteluihin. Todennäköisesti niissäkin on kysymys siitä, että itse asian sijasta keskustelua halutaan johtaa kummallisille harhapoluille.
Tuo sun plörinä ei kyllä muuta totuutta miksikään.
Vai muuttaako?
Kyllä minä otan muiden mielipiteet huomioon niin kauan kunnes niitä faktoja ruvetaan vähättelemään.
Seuraavaksi aletaan kirjoittelua sanomaan provoiksi mitä ne eivät laisinkaan ole vain pelkkää faktatietoa ja perustuvat 100% totuuteen.
En edelleeenkään rakasta autoa niin paljon etten näkisi siinä olevia vikoja ja ongelmia.
Ihmetyttää miten jaksat kaivaa turhanpäiväisiä juttuja ja kirjoitella hehtaaritolkulla jankuttavaa kirjoitusta.
Siis miten joku voi???? ;D ;D ;D

Mjkarhu

Lainaus käyttäjältä: th - 20.01.16 - klo:22:54
Itsellä ainakin toimii a3:sta tuttu kappaleenvaihtokikka, jossa volumenappia työnnetään sivuttaissuunnassa oikealle tai vasemmalle. Ratista en itseasiassa ole koittanut vaihtaa, kun iskostunut tuo a3:sen mmi logiikka niin tiukkaan. Mikäli spotifys:tä ei maksa kuukausimaksua, niin kappaleen vaihtoja on rajannut määrä. Perstuntumalta n. 10-20 kertaa.

Enpä ollut tajunnut tuota voluuminapin kikkaa, sehän toimii. Ihme kyllä, nyt vaihtoi kappaleita ratin volumenapin viereisistä painikkeistakin. Tämä ei varmasti toiminut edellisellä kerralla. Eli spotifyn ohjaus ihan kätevää. Samalla navin äänetkin tulivat nyt läpi, vähän tämä kyllä bugittaa, kun viimeksi ei toiminut. Enää häiritsevin juttu on itsellä carplayn kaatuminen kun peruutuskameran kuva tulee ruutuun. Jos navista on valittu navigointi kohteeseen, järjestelmä ei kaadu, muissa tilanteissa näyttö pimenee. Navi jää kyllä taakse pyörimään ja spotify soi, mutta näytttöön ei saa mitään. Tänään ei auttanut edes auton uudelleen käynnistys.

th

Lainaus käyttäjältä: JaakkoS - 21.01.16 - klo:21:02
Onkos a4 omistajilla ollut nitinöitä ja natinoita sisätiloissa. Parhaiten kuuntelee kun sammuttaa puhaltimet&radion. Omassa B8 passatissa niitä on riiittänyt. Kellon seudulla ja vaikka missä on nitissyt.

Sisustassa ei mitään havaittavaa ääntä, joka sinne ei kuuluisi. Sedanissa tuntuu takakontti nitisevän melko kovaa, jos takalasista sulaa jäät/lumet ja pääsee jäätyyn uudelleen ikkunan alareunan ja kontin väliseen saumaan. Todella laadukkaalta tuntuisi sisältä materiaalien ja äänien puolesta, kuten tuohon rahaan jo voisi olettaa saavansa.
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

mattinen

Lainaus käyttäjältä: rami - 21.01.16 - klo:22:35
Siis miten joku voi???? ;D ;D ;D

Siis kysyppä sitä itseltäsi  ;D ;D ;D ;D

Flat

#1116
Onkos joku kokeillut huonon sään valoja ? Mitä nyt lumituiskussa pikaisesti kokeilin, niin äkkiseltään näyttäisi siltä että auto vai sytyttää palamaan ne kääntymisvalot molemmille puolille, tai siltä se ainakin vaikuttaa ? Hieman skeptisesti suhtaudun tuohon, että riittääköhän nuo oikeasti korvaamaan vanhat kunnon sumuvalot ?

LainaaOnkos a4 omistajilla ollut nitinöitä ja natinoita sisätiloissa. Parhaiten kuuntelee kun sammuttaa puhaltimet&radion. Omassa B8 passatissa niitä on riiittänyt. Kellon seudulla ja vaikka missä on nitissyt.

Ei nitinöitä, mutta olen pariin otteeseen saannut ovipahvit resonoimaan ikävästi kun on hieman B&O:ta  piiskannut. Häiritsevä asia, mutta onneksi tapahtuu satunnaisesti ja erityisesti silloin kun auto on jäässä.

LainaaEn edelleeenkään rakasta autoa niin paljon etten näkisi siinä olevia vikoja ja ongelmia.
Enpä ole minäkään vielä mitään autoa tavannut jossa ei vikoja olisi, jos sitä kriittisesti tarkastelee. Itsekkin olen menneisyydessä B8:sin hakkunut pystyyn moneen kertaan ja vannonut että oli sitten viimeinen Audi. Tässä sitä kuitenkin taas ollaan.....Aika kultaa muistot ja dementia loput. Joten hyvä tässä on taas ajella.

LainaaItse en kyllä huomannut niistä äänieristelaseista mitään eroa tavallisiin jotka b8. Sisämelusta en sano mitään koska koeajo autossa oli kitkat ja omassa taas nastat. Mutta hiljaiselta se vaikutti :)kaikinpuolin hieno auto ja erittäin hyvä ajaa.
Eipä nuo äänieristelasit nyt juuri vaikutakkaan muuhun kuin oviajavien autojen tuottamaan meluun. Eron mielestäni huomaa hyvin jos vierestä pyyhkäisee ohi nastarenkaita käyttävä auto. Eron havainnointi käytännössä on tietysti hankalaa....mutta tälläiseen johtopäätelmään olen päätynyt. Aivan sama onko se faktaa vai plaseboa...kuski on kuitenkin tyytyväinen.

Mjkarhu

Testimielessä kokeillut huonon sään valoja ja vaikuttaa kyllä aika turhilta, valaisee vaan sivuja enemmän.

Kaistanvaihtovahti toimii hyvin, mutta välillä se ei ole toiminnassa ja mitään valoa tästä ei pala (autossa Teknologiapaketti city). Samoin ihmetellyt pre sense toimintaa. Tänään mittaristoon syttyi iso punainen huutomerkki, piippasi ja luki pre sense. Edellä menevään oli paljon matkaa ja nopeusero ei ollut suuri. Kokeilinkin ajaa edellä menevän perään selvällä nopeuserolla, viime hetkessä kaistanvaihto. Ei reagoinut mitenkään. Itse en luota kyllä tuohon kokeilujen perusteella

Ifa

Lainaus käyttäjältä: mattinen - 21.01.16 - klo:23:56
Siis kysyppä sitä itseltäsi  ;D ;D ;D ;D
koita Mattinen vaan skipata nää tämän hominidin kommentit, ei ole kaikille suotu kirjoittamisen saati muita lahjoja...
A5 Cab

-Velmu-

Lainaus käyttäjältä: Flat - 22.01.16 - klo:07:04
Onkos joku kokeillut huonon sään valoja ? Mitä nyt lumituiskussa pikaisesti kokeilin, niin äkkiseltään näyttäisi siltä että auto vai sytyttää palamaan ne kääntymisvalot molemmille puolille, tai siltä se ainakin vaikuttaa ? Hieman skeptisesti suhtaudun tuohon, että riittääköhän nuo oikeasti korvaamaan vanhat kunnon sumuvalot ?

Ei voi olla totta että kaipailet jotakin täysin turhaa eli sumareita. Kaikenlaista keliä on tullut ajettua osin työkseen ja harrastuksen vuoksi niin ei voi muuta sanoa että ne sumarit ovat yksi automaailman turhimmat keksinnöt. Jos autossa on oikeasti kunnolliset lähivalot niin ne ajaa varmasti mennen tullen ja palaten sumareiden tarpeen.

Matrix ledeistä on vaikea omaa kommentia vielä kertoa van eiköhän se aikanaan tule, tosin perus ajatus on ettei suurella todennäköisyydellä yllä nykyisen vollen xc60 kääntyvien xenonien+hehkulanka apupitkien tasolle.

mi16

Lainaus käyttäjältä: -Velmu- - 22.01.16 - klo:22:01
Ei voi olla totta että kaipailet jotakin täysin turhaa eli sumareita. Kaikenlaista keliä on tullut ajettua osin työkseen ja harrastuksen vuoksi niin ei voi muuta sanoa että ne sumarit ovat yksi automaailman turhimmat keksinnöt. Jos autossa on oikeasti kunnolliset lähivalot niin ne ajaa varmasti mennen tullen ja palaten sumareiden tarpeen.

Matrix ledeistä on vaikea omaa kommentia vielä kertoa van eiköhän se aikanaan tule, tosin perus ajatus on ettei suurella todennäköisyydellä yllä nykyisen vollen xc60 kääntyvien xenonien+hehkulanka apupitkien tasolle.

Omasta mielestäni matrix led valot on hyvät kantamaltaan ja kivan leveästi valaisevat sekä tekniikaltaan uskomattoman hyvin toimivat. Sumareista yhdyn mielipiteeseen, ne on turhat. Nuo risteyksissä ja mutkissa levenevät valokiilat on hitaissa nopeuksissa hyvät ja taajamissa varmaan auttaa havaitsemaan jalankulkijoita

a4b8

Auton sain tiistaina; 2.0 TFSI 190 hv business sport s-tronic sedan. Tein kaupat koeajamatta, autoja ei ollut. Nyt viikolla -26 c, johtuuko alustan kovuus tuosta urheilualustasta vai mahdollisesti pakkasista? Toivottavasti jälkimmäisestä! Muuten hieno ärhäkkä peli, entinen 1.8 FL. Mukana tulleet kesärenkaat Michelin. Onko muita merkkejä ilmaantunut? Lasinpesunesteen täytölle kehitettävä jonkunlainen rattisysteemi, vai mikä olisi toimiva?
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

mattinen

Lainaus käyttäjältä: Ifa - 22.01.16 - klo:21:25
koita Mattinen vaan skipata nää tämän hominidin kommentit, ei ole kaikille suotu kirjoittamisen saati muita lahjoja...

Tämä on viisas neuvo, jota aion jatkossa noudattaa.

exlex


Flat

S-line sport paketin mukana tuli 18" renkaina Hankookin evo 2:set...

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Flat - 23.01.16 - klo:15:24
S-line sport paketin mukana tuli 18" renkaina Hankookin evo 2:set...

Siis uudessa Audissa ensiasennuksena Hankookit alla ?
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

JFabiaK

Lainaus käyttäjältä: Flat - 23.01.16 - klo:15:24
S-line sport paketin mukana tuli 18" renkaina Hankookin evo 2:set...
Rami-line (moottorina roiskevoideltu B&S) paketin mukana tuli 16" superkapeat evo 1:set...  :D :D :D
Kaikki menee rikki - kunnes kuolema korjaa. Simply Clever.

JFabiaK

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 23.01.16 - klo:15:35
Siis uudessa Audissa ensiasennuksena Hankookit alla ?
Kyllä. Hankook on tehnyt sopimuksen VAG:n lisäksi mm. BMW:n kanssa ensiasennustoimituksista. Hankookilla on etuna moniin ns. perinteisiin premium merkkeihin nähden kevyt rakenne, joka edesauttaa suorituskyvyn ulosmittauksessa.  ;)
Kaikki menee rikki - kunnes kuolema korjaa. Simply Clever.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: JFabiaK - 23.01.16 - klo:15:52
Kyllä. Hankook on tehnyt sopimuksen VAG:n lisäksi mm. BMW:n kanssa ensiasennustoimituksista. Hankookilla on etuna moniin ns. perinteisiin premium merkkeihin nähden kevyt rakenne, joka edesauttaa suorituskyvyn ulosmittauksessa.  ;)

Kyllä ainut syy on se että Korean poika myy yksinkertaisesti halvemmalla, eikä missään suorituskyvyssä. Sitten kun oikeissa urheiluautoissa alkaa näkymään Hankookit alla tehtaalta niin alkaa tuo meriselitys menemään läpi.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

a4b8

Hankookit ovat nykyään hyvän renkaan maineessa. Eivät ole enää halparenkaita ja pärjänneet testeissä mielestäni hyvin. Maine oli kymmenen vuotta sitten huono, samoin kuin nokialaisten maine oli 30 vuotta sitten hyvä. Kumpikin on muuttunut.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Ishvan

#1130
Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 23.01.16 - klo:16:14
Hankookit ovat nykyään hyvän renkaan maineessa. Eivät ole enää halparenkaita ja pärjänneet testeissä mielestäni hyvin. Maine oli kymmenen vuotta sitten huono, samoin kuin nokialaisten maine oli 30 vuotta sitten hyvä. Kumpikin on muuttunut.

Itse haluaisin Audini mielummin vaikkapa Contin kumeilla, kuin Hankookeilla. Premiumiin premium kumi. Kiaan sitten Hankookit. Mielikuvia, mielikuvia. Miksi ostaa Audi kun Kiakin on hyvä auto pitkällä takuulla ja kattavalla varustelistalla?
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Flat

Iteselläni on aikaisempaa kokemusta hankookeista ja ei mitään negatiivistä sanottavaa ole löytynyt.Kaksi kesää evo 1: llä ja kaksi viimeistä evo 2:lla. Joten olin hyvin tyytyväinen kun näin kesärenkaiden olevan evo2:set. Hankookkeja päätin aikoinaan kokella kun tuli petyttyä contin sport  2:siin. Jatkossakin on kesäkumeina Evot,ei mitään syytä vaihtaa. Talvirenkaissa luotan vielä perinteisiin merkkeihin, kunnes saavat niitä vielä vähän petrattua.

Mutu tuntumalta on turha spekuloida, kokeilkaa ensin.

Flat

premiumissa pitää siis olla premiumia? Auto on täynnä muutakin kuin premiumia. Esim. perusämyrit ja ASS ämyrit ovat Puolassa viritelty heppoinen pahvi ja muovi hässäkkä,siitä on premium kaukana. Tuo rengasasia on ongelmista pienin Audin kohdalla.

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: Flat - 23.01.16 - klo:18:36
premiumissa pitää siis olla premiumia? Auto on täynnä muutakin kuin premiumia. Esim. perusämyrit ja ASS ämyrit ovat Puolassa viritelty heppoinen pahvi ja muovi hässäkkä,siitä on premium kaukana. Tuo rengasasia on ongelmista pienin Audin kohdalla.

Onko premium audin kohdalla siis vain mielikuvaa?  ;)
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

Flat

premium mitä suuremmissa määrin mielikuvaa tamän luokan autoissa. Siinä ei mielestäni ole mitään pahaa, mielikuvilla nämä autopiirit pääasiassa pyörii.

batman14

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 23.01.16 - klo:16:17
Itse haluaisin Audini mielummin vaikkapa Contin kumeilla, kuin Hankookeilla. Premiumiin premium kumi. Kiaan sitten Hankookit. Mielikuvia, mielikuvia. Miksi ostaa Audi kun Kiakin on hyvä auto pitkällä takuulla ja kattavalla varustelistalla?

Tutulla tuli keväällä -15 uusi A6(contin kesärenkailla) ja syksyllä kun vaihtoi talvirenkaat niin olivat kaikki renkaat vaihtokunnossa. Kilometrejä oli tullut noin 13tkm. Voi olla hyvät renkaat, mutta jos noin nopeasti sulaa alta niin voi varmaan miettiä myös muita merkkejä. Vaikka nyt et henkilökohtaisesti tykkää Audeista, niin ei tarvitse koko aika etsiä virheitä ja kohtia mitä voi moittia. Kaikilla meillä on oma maku ja omat automerkit mitkä miellyttävät enemmän tai vähemmän.

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 23.01.16 - klo:19:34
Tutulla tuli keväällä -15 uusi A6(contin kesärenkailla) ja syksyllä kun vaihtoi talvirenkaat niin olivat kaikki renkaat vaihtokunnossa. Kilometrejä oli tullut noin 13tkm. Voi olla hyvät renkaat, mutta jos noin nopeasti sulaa alta niin voi varmaan miettiä myös muita merkkejä. Vaikka nyt et henkilökohtaisesti tykkää Audeista, niin ei tarvitse koko aika etsiä virheitä ja kohtia mitä voi moittia. Kaikilla meillä on oma maku ja omat automerkit mitkä miellyttävät enemmän tai vähemmän.

Eikö pitävä rengas ole hyvä? Olisiko hyvä ollut tässä tilanteessa kova ja kestävä rengat ja pito koko ajan hukassa? Myös ajotyyli vaikuttaa renkaan kulumiseen?
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

batman14

Lainaus käyttäjältä: Patomursu - 23.01.16 - klo:19:38
Eikö pitävä rengas ole hyvä? Olisiko hyvä ollut tässä tilanteessa kova ja kestävä rengat ja pito koko ajan hukassa? Myös ajotyyli vaikuttaa renkaan kulumiseen?

En tiedä tästä keissistä muuta, joten en osaa ottaa kantaa. Varmaan renkaan ominaisuudet ovat oikein hyvät. En jaksa alkaa vääntämään tästä aiheesta, mutta tuskin Hankook on mikään sekundamerkki jos Audi on nyt valinnut sen renkaat ensiasennusrenkaiksi. Jotkut tykkää, jotktut ei. Rahalla saa sitten mieleiset jos ei kelpaa?  :D

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 23.01.16 - klo:19:34
Tutulla tuli keväällä -15 uusi A6(contin kesärenkailla) ja syksyllä kun vaihtoi talvirenkaat niin olivat kaikki renkaat vaihtokunnossa. Kilometrejä oli tullut noin 13tkm. Voi olla hyvät renkaat, mutta jos noin nopeasti sulaa alta niin voi varmaan miettiä myös muita merkkejä. Vaikka nyt et henkilökohtaisesti tykkää Audeista, niin ei tarvitse koko aika etsiä virheitä ja kohtia mitä voi moittia. Kaikilla meillä on oma maku ja omat automerkit mitkä miellyttävät enemmän tai vähemmän.

En ole koskaan sanonut ettenkö pitäisi Audeista. En ole merkkiuskollinen ja voisin hyvin kuvitella joskus omistavani myös Audin. Kolme Volvon putkeen koska päässyt hiton hyviin kauppoihin. Vielä Audi ei vain ole tarjonnut sellaista pakettia sopurahaan jolla voisin kuvitella ajavan. Tai on, mutta jos vaihtohyvitys on surkea niin ei vaan pysty venymään rinkuloiden takia. Kaikki huonoimmat tarjoukset tulleet järjestään Audilta.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Quattro A4

Lainaus käyttäjältä: Flat - 23.01.16 - klo:18:48
premium mitä suuremmissa määrin mielikuvaa tamän luokan autoissa. Siinä ei mielestäni ole mitään pahaa, mielikuvilla nämä autopiirit pääasiassa pyörii.

Mielikuva tai ei. Vertaa sitä omaa Audia esim. Toyota Avensikseen. Audi maksa helposti yli 50tâ,¬ uutena. Avensiksen saat 20tâ,¬ halvemmalla. Se ensimmäinen fiilis, kun auton oveen tartut ja avaat sen. Siihen lisäksi ne kaikki muut fiilikset mitä tulee, kun ajat tuota yli 50t maksanutta Audia. Onhan 20tâ,¬ iso raha perus palkansaajalle. Ehkä tuossa halvemmassa kulkineessa tekniikan kestävyys on parempi, kuin tuossa yli 50tâ,¬ maksavassa. Kuinka moni Toyota saa sen ajonautinnon aikaiseksi mitä saa Audi A4 Quattro talvikeleillä? Nyt puhun itsekin tuosta vanhasta B8 korimallista. Eiköhän uusi korimalli ole askel eteenpäin.
1.6 Mitsubishi Carisma (1999)
2.0 Mazda 6 (2003)
2.5 Volvo S40 T5 (2005)
2.0 Audi A4 quattro (2009)
2.0 BMW 320i xDrive (2015)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy