Mercedes-Benz

Aloittaja skula, 01.12.09 - klo:07:58

« edellinen - seuraava »

tn62634



TTL

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 31.01.11 - klo:22:04
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3734634

AMG:n asennevamma, vain takatuuppareita (paitsi G- ja ML-malleihin), on vaikea korjata. Sopivat hyvin ainaisen kesän maihin.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

LS

Vapari AMG C63 huitelee varttimaililla jo lukemissa 10.87 s @ 131.46 mph (n. 211 km/h).

http://www.mbworld.org/forums/c63-amg-w204/382912-official-mbworld-org-quickest-c63-1-4-mile-list.html

Random youtube -pätkä kyseisen hepun varttimaililta:

Dodger63 11.1 Pass

-o-

#424
Bongasin Superstarilla viereiseltä kaistalta oudon ilmestyksen, ihan piti toiseen kertaan mulkaista ennenkuin hoksasin mikä näkemässäni oli vikana; uuden metalliruskean ässämersun perään oli liimattu teksti E 220 cdi :o Käytännön pila kavereilta vai omaehtoista alentuvaisuutta, ois jännä tietää...

JaskaPankuttaja

Lainaus käyttäjältä: Habe - 01.02.11 - klo:21:35
Bongasin Superstarilla viereiseltä kaistalta oudon ilmestyksen, ihan piti toiseen kertaan mulkaista ennenkuin hoksasin mikä näkemässäni oli vikana; uuden metalliruskean ässämersun perään oli liimattu teksti E 220 cdi :o Käytännön pila kavereilta vai omaehtoista alentuvaisuutta, ois jännä tietää...

Tuo ei oikein istu, mutta olen parikin kertaa istunut E 55 AMG mersussa jossa on perässä merkit 200 CDI...
On mustana aika häijy, moni ei korisarjoista jne. sitä tunnista vaan menee tuunattuna vanhana taksimersuna.

LS

Lainaus käyttäjältä: Habe - 01.02.11 - klo:21:35
Bongasin Superstarilla viereiseltä kaistalta oudon ilmestyksen, ihan piti toiseen kertaan mulkaista ennenkuin hoksasin mikä näkemässäni oli vikana; uuden metalliruskean ässämersun perään oli liimattu teksti E 220 cdi :o Käytännön pila kavereilta vai omaehtoista alentuvaisuutta, ois jännä tietää...

Pilailua, kuten VW Phaetonin takaluukussa ollut "JETTA" -teksti :)

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Mike Holder - 02.02.11 - klo:08:31
Pilailua, kuten VW Phaetonin takaluukussa ollut "JETTA" -teksti :)

"Derby" olisi ollut vielä parempi. ;D

VAG!

#428
aa

VAG!

#429
aaa


LS

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.02.11 - klo:10:47
Mutta CLK 550 onkin guugelin ihan normaali mallimerkintä ameriikoissa. Aika sleepperi, kun pellin alla on guugelin mukaan 382 hepoa.

Jenkit tykkää tehokkaista autoista. S-sarjan karvalakkimalli oli 550 kun vielä 2009 siellä asuin. Toisaalta niin ne eurooppalaisetkin ajelisi isokoneisilla autoilla, jos ei verotus rankaisisi niin...

OT:ta Mersu-keskusteluun: 2.0 TFSI koneista Passattia Jenkit sätti heikkotehoiseksi niinkin painavaan autoon....

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.02.11 - klo:10:47
Pitää olla itsetunto kohdillaan, että kehtaa ajaa virallisella AMG-mersulla, joka jää vakiohinnastosta löytyvän Skodan jalkoihin ;D

Noch noch. Onhan tuo vuonna 2002 esitelty diesel-farkku peräti 2 km/h skodaa hitaampi   ;)

Kärki

Lainaus käyttäjältä: TTL - 01.02.11 - klo:14:56
AMG:n asennevamma, vain takatuuppareita (paitsi G- ja ML-malleihin), on vaikea korjata. Sopivat hyvin ainaisen kesän maihin.

Ei ole olemassa yhtäkään perusteltua järkisyytä, miksei AMG-Mercedes, M-BMW tai esimerkiksi takaveto-Porsche EI OLISI täysin sopiva myös Suomalaisen asiakkaan talviautoksi.

Toisekseen, jos "asenteista" puhutaan tässä yhteydessä niin eiköhän asia kuitenkin ole niin että takaveto on Mersulle ja BMW:lle kutakuinkin sama asia kuin quattro Audille?!
Voisitteko joku kovin helposti kuvitella RS-Audin millään muulla vetotavalla kuin quattrona?! Tuskin?! Yhtä vaikeaa on kuvitella M-BMW tai AMG-Mercedes nelivetona. Syykin on siis sama.

VAG!

#433
aa

loginpass

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.02.11 - klo:10:47

Pitää olla itsetunto kohdillaan, että kehtaa ajaa virallisella AMG-mersulla, joka jää vakiohinnastosta löytyvän Skodan jalkoihin ;D


En tiedä paljonko farkkukori antaa tasoitusta, mutta "sport auto" 11/2002 mittasi C30 CDI AMG Sportcoupe-mallille 0-100 6.7s ja huipuiksi 250km/h.

LS

Lainaus käyttäjältä: loginpass - 03.02.11 - klo:18:36
En tiedä paljonko farkkukori antaa tasoitusta, mutta "sport auto" 11/2002 mittasi C30 CDI AMG Sportcoupe-mallille 0-100 6.7s ja huipuiksi 250km/h.

245 km/h lupasivat tuolle farkulle, eli Kukkanen häipyy mutkasta tietä näkymättömiin, jos sattuu Mellerin kanssa samalle tieosuudelle...  :o  ;)

VAG!

#436
aa

VAG!

#437
aa

Panze

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.02.11 - klo:10:47
Itse luulin tänään bonganneeni hassua badgetuningia:



Mutta CLK 550 onkin guugelin ihan normaali mallimerkintä ameriikoissa. Aika sleepperi, kun pellin alla on guugelin mukaan 382 hepoa.

Pitää olla itsetunto kohdillaan, että kehtaa ajaa virallisella AMG-mersulla, joka jää vakiohinnastosta löytyvän Skodan jalkoihin ;D


Vai olisko kuitenkin niin, että pitää olla itsetunto kohdillaan, että kehtaa ajella skeidalla? ;)

VAG!

#439
aa

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.02.11 - klo:11:45
Onko C-mersun 180 ja 200 CGI bensaturboissa jotain konkreettisia eroja, vai onko kyseessä vain ohjelmallinen tehonalennus? Mistä mersun bensaturboihin saa lastuja, kun pikainen googletus tuotti tuloksia vain nokivasaroihin?

Kyseessä lienee kompura-koneet? Tässä syy että lastuja ei noin vaan löydy.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

VAG!

#441
aa

Panze

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.02.11 - klo:11:56
Nyt on pakko kommentoida, että Panze on lainannut kahta erillistä kommentiani ja yhdistänyt ne samaksi. En ole todellakaan väittänyt, että CLK 550 jäisi Skodan jalkoihin.

Kyllä. Bonuksena tulee vielä se, että voi ajaa isolla tehokkaalla nelikolla ilman kommentteja peniksen jatkeesta ;)


Heh, tuo on varmasti totta! :)

nasse

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.02.11 - klo:12:00
Kyllä niissä minun mielestäni on turbo. Vanhemmissa myllyissä oli mekaaninen tekohengitin.


Nythän kaikki bensamoottoritkin ovat blueeffiency-linjalla ja 180, 200 ja 250 ovat tosiaan turbolla.

loginpass

#444
Tulevasta C-Coupésta valokuvia, ei "digitaalista renderöintiä"...














TTL

Ihan onnistunut muotoilu ja lasikatto kruunaa komeuden. Sisustus selkeästi facelift-Ceetä. Vaan näyttäisi olevan karmit ovien ikkunoissa eli ei ole oikea coupe. On nyt mersuihmisille valinnanvaraa: C-hatchback , E-coupe (se varsinainen C-coupe), CLS (E-coupe) ja CL (S-coupe)...
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

MarkoV

Siinä on meikäläisen seuraava auto. Sotkalla ajetaan takuuaika 2 vuotta sitten taas mersu alle...

Marko

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: TTL - 13.02.11 - klo:11:23
Vaan näyttäisi olevan karmit ovien ikkunoissa eli ei ole oikea coupe.

Melko erikoinen ratkaisu, jos tosiaan tulee karmilliset ovet.

Ilmeisesti hintaero karmittomaan on sen verran paljon, että kustannusjahdissa on tuollaiseen päädytty. Vai halutaanko sittenkin pitää hajurakoa E-coupeen?

TTL

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 14.02.11 - klo:15:34
Ilmeisesti hintaero karmittomaan on sen verran paljon, että kustannusjahdissa on tuollaiseen päädytty. Vai halutaanko sittenkin pitää hajurakoa E-coupeen?

Hajurako syntyy jo hinnassa, ei välttämättä tekniikassa. Hieman pienempihän tästä uudesta tulee sisätiloiltaan. Kuvat eivät, paljasta, avautuuko koko takaseinä, kuten Saab Combi Coupessa aikoinaan. "E"-coupessahan se avautuu vain pelkkä paksin kansi.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

loginpass

Lainaus käyttäjältä: TTL - 13.02.11 - klo:11:23
Vaan näyttäisi olevan karmit ovien ikkunoissa eli ei ole oikea coupe.

Juurikin näin,


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy