Hieman taas aikaa mennyt edellisestä päivityksestä:)
Tuli jotenkin ajankohtaiseksi toteuttaa täyssähkäri, no vaimo surffaili nettiautoa, kuten koko perhe. Tesla Model 3 oli kokoajan kohteena, vajukki ja AWD versiona.
Käytiin tammikuussa paskimpana myräkkäpäivänä koeajamassa yksi vääränvärinen vajukki LR.
Ihan kiva peli sekin oli, tosin olihan tuon UI:n opettelussa kova kasvukäyrä 1h koeajon aikana.
Koeajo lenkki oli joku 45km lumimyrskyssä, voiko parempaa ajoitusta ollakkaan.
Ihan positiivinen ensi kokemus täyssähköstä.
Joku viikko meni ja ostamamme auto löytyi nettiautosta Raisiosta.
Kriteereihimme mahtuva hinta, kilsat ja ominaisuudet. Emme valinneet autoa, jossa olisi täysi autopilotti. Koska tykkään itse oikeasti ajaa.
Väri oli Midnight grey
Talvirenkaina Pirelli Zottozero3 winter 235/35-20R vanteet silver gray 20" Performance
Kesärenkaina Michelin Pilotsport 3 accoustic 235/35-R20 vanteet Gunpowder gray 20" Performance
Tesla Model 3 Performance MY2020 tuli taloon 02/2024
Sillä oli ajettu 37tkm, kahdet renkaat ja vanteet.
Muikea vekotin, varsinkin racemodessa, johon tein oman profiilin "Slip'n slide":
35%-65% vetosuhteella, avustus/vakautus -9, rekuperaatio -20%, oli kai siinä jotain muutakin.
Tesla wallconnector gen3 tuli tilattua ja sen asennuskin on tehty.
Omaan silmään miellyttävällä tavalla.
Iso säästö tuli siitä, että itse tuhrasi parituntia kaapelin läpivientien ja vedon kanssa välikatossa.
Sähkökaapin välisen ja TWC kaapelin vedin itse ja sähköfirma kävi tekemässä kytkennät.
Materiaalit hain Onniselta 10M MCMK 4x6+6mm, 1 putki Jappia, kiinnikkeet ja jotain muihin projekteihin sopivaa sälää.
Niin ja eilen laitoin kesägummit alle, pesin talvitassu ja vein säilöön.
Tälläistä tällä kertaa.
Tuli jotenkin ajankohtaiseksi toteuttaa täyssähkäri, no vaimo surffaili nettiautoa, kuten koko perhe. Tesla Model 3 oli kokoajan kohteena, vajukki ja AWD versiona.
Käytiin tammikuussa paskimpana myräkkäpäivänä koeajamassa yksi vääränvärinen vajukki LR.
Ihan kiva peli sekin oli, tosin olihan tuon UI:n opettelussa kova kasvukäyrä 1h koeajon aikana.
Koeajo lenkki oli joku 45km lumimyrskyssä, voiko parempaa ajoitusta ollakkaan.
Ihan positiivinen ensi kokemus täyssähköstä.
Joku viikko meni ja ostamamme auto löytyi nettiautosta Raisiosta.
Kriteereihimme mahtuva hinta, kilsat ja ominaisuudet. Emme valinneet autoa, jossa olisi täysi autopilotti. Koska tykkään itse oikeasti ajaa.
Väri oli Midnight grey
Talvirenkaina Pirelli Zottozero3 winter 235/35-20R vanteet silver gray 20" Performance
Kesärenkaina Michelin Pilotsport 3 accoustic 235/35-R20 vanteet Gunpowder gray 20" Performance
Tesla Model 3 Performance MY2020 tuli taloon 02/2024
Sillä oli ajettu 37tkm, kahdet renkaat ja vanteet.
Muikea vekotin, varsinkin racemodessa, johon tein oman profiilin "Slip'n slide":
35%-65% vetosuhteella, avustus/vakautus -9, rekuperaatio -20%, oli kai siinä jotain muutakin.
Tesla wallconnector gen3 tuli tilattua ja sen asennuskin on tehty.
Omaan silmään miellyttävällä tavalla.
Iso säästö tuli siitä, että itse tuhrasi parituntia kaapelin läpivientien ja vedon kanssa välikatossa.
Sähkökaapin välisen ja TWC kaapelin vedin itse ja sähköfirma kävi tekemässä kytkennät.
Materiaalit hain Onniselta 10M MCMK 4x6+6mm, 1 putki Jappia, kiinnikkeet ja jotain muihin projekteihin sopivaa sälää.
Niin ja eilen laitoin kesägummit alle, pesin talvitassu ja vein säilöön.
Tälläistä tällä kertaa.