Imuvuotoja en kyllä löytänyt. 038 906 051 C vaihdettu imusarjaan ja P0140 koodia ei ole enää tullut.
Noohh, tarvikekatin vaihdosta (2,5kk) jäi mieleen että se laippa ei oikein istunut turboa vasten jota piti vedättää pulteilla tosi paljon. Aiempi alkuperäinen katti paikalleen ja 1 Lambdan säätö on hetken jopa päällä (O2 REG ON). Tosin Lambda Control tippuu tasaisesti -25% ja kone ryskyttää voimakkaasti. Kaasun painallus nollaa tilanteen mutta prosenttien romahtaminen alkaa heti uudestaan.
Otan suosituksia vastaan minkä valmistajan antureilla homma lähtisi toimimaan (tuotenumeroineen), alkuperäiset on 300e kpl joten aika suolaiset.
Onko kukaan mitannut Lambdoille tulevia pistokkeista, mitä arvoja niistä pinneistä pitäisi tulla (1,2,3,4) esim. virrat päällä?
Kiitos jo etukäteen
Noohh, tarvikekatin vaihdosta (2,5kk) jäi mieleen että se laippa ei oikein istunut turboa vasten jota piti vedättää pulteilla tosi paljon. Aiempi alkuperäinen katti paikalleen ja 1 Lambdan säätö on hetken jopa päällä (O2 REG ON). Tosin Lambda Control tippuu tasaisesti -25% ja kone ryskyttää voimakkaasti. Kaasun painallus nollaa tilanteen mutta prosenttien romahtaminen alkaa heti uudestaan.
Otan suosituksia vastaan minkä valmistajan antureilla homma lähtisi toimimaan (tuotenumeroineen), alkuperäiset on 300e kpl joten aika suolaiset.
Onko kukaan mitannut Lambdoille tulevia pistokkeista, mitä arvoja niistä pinneistä pitäisi tulla (1,2,3,4) esim. virrat päällä?
Kiitos jo etukäteen