Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - CaMaxi

#1
Laitoin taakse roiskeläpät ja ongelma katosi. Maksoivat marmorilla 55â,¬.
Aikaisemmin aina märällä/loskaisella tiellä tuli tuo side assist herja.
Nykyään ei herjaa vaikka rankkasateessa ajaisin.

Ja saivartelijoille tiedoksi, että edessä oli jo roiskeläpät 😉
#2
Mulla oli kanssa sama. Ongelma poistui, kun putsasin liukuoven ja b-pilarin kontakti-pinnat. Olivat päässeet hapettumaan.
#3
Caddy / Vs: Caddy Maxi kokemuksia
29.07.20 - klo:12:13
Lainaus käyttäjältä: enraa - 21.12.17 - klo:19:56

Kuten tässä topicissa on mainittu, niin tuo takapää on aika meluisa ja kuskin paikalla istuttaessa ei jää epäselväksi mistä ääni kuuluu. Tähän lääkkeeksi ostin kaksi tukkupakettia (9m2) STP silver vaimennusmattoa, ja takapää eristettiin kattoa, kylkiä ja lattiaa myöden.

Vaikutus oli huomattava, humina vähentyi merkittävästi ja nyt yleiskohina on "tasainen" eli isoa kaikukoppaa korvien takana ei enää huomaa. Suosittelen, työ on vain 4-6 tunnin mittainen ja pelkät matot kustantaa noin 160â,¬.

Oliko takakontin sisustan purku paha homma? Lähteekö sivuilla olevat muovit nätisti irti ja onko ne ruuveilla vai muoviniiteillä kiinni?
#4
Caddy / Vs: Caddy Maxi kokemuksia
29.07.20 - klo:11:53
Tuli hommattua vm17 Maxi. Auto on 2.0TDI ja DSG:llä. Useampi yksilö tuli koeajettua ja myös 1.6tdi oli vaihtoehto. Tässä yksilössä oli varusteet kohdallaan (mm adaptiivinen vakkari) joten valinta oli helppo. Caddy on maantiellä erittäin hyvä ajaa. Kulkee vakaasti ja hiljainen ainakin etu-ja keskipenkeillä. Mutta varmaan takapään vaimennus on kuitenkin edessä…

Muutama viikko ostosta kävi optimoimassa auton. Tehot nousivat (paperilla) 102hv -> 174hv ja vääntö 250Nm -> 398Nm. Oli kyllä enemmän kuin paikallaan tämä optimointi. Auto liikkuu nyt todella hienosti ja vastaa kaasuun mukavasti. Eroa alkuperäiseen on kuin yöllä ja päivällä. Myös vaihteisto vaihtaa nätimmin, kun lisääntyneen väännön myötä auto jaksaa kulkea paremmin samalla vaihteella.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy