Masturbon 1.4tsi octavia

Aloittaja MasTurbo, 17.05.12 - klo:11:31

« edellinen - seuraava »

MasTurbo

#120
Jusba otan kuvia kun kerkeen lisää..tiedoks sulle että sävy on kuitenkin "carbon".

Nyt sääkin on sellainen että näyttävät todella tummilta.
Ja mitä tuohon keltaseiseen kalvoon tulee niin omasta mielestä on todella hyvä..eipähän ole kaikilla ja hyvä vaan ettei tule  ;D
Sinistä mallattiin eilen ja todettiin että valkoiseen autoon tuo oli ainoa käyvä sävy.Ehkä kun kymmenen vuotta vanhenen niin en itsekkään tykkää noista mutta olen todella,todella,todella,todella tyytyväinen. Ja vielä kerran,pisteet lustigille  8)
Itse olen vielä sen verran nuori ja nuorekas että toi keltainen kalvotus iskee. Aikoinaan siniseen räsään sitä mietin mutta jäi tekemättä ja nyt kyllä harmittaa ettei tullu tehtyä.
Juuri pistin tilaukseen punaista kalvoa taakse.  :P
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: samppa82 - 10.07.12 - klo:11:53
otat sen merkin pois niin et se kusee suoraa umpioon  ;D



;D

Joo tai sen vois siihen umpion viereen liimata  ;D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Kasis

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 03.07.12 - klo:19:23
Syön taas sanani  :-X

Torstaina auto menee b-pilareiden teippaukseen mattamustaksi. Sitten joko viikon lopulla tai maanantaina viimestään on se ikkunoiden tummennus  ja lamin-x laitto sumareihin.

Antakaa piiskaa.
8)
;D
;)
Eihän sitä b-pilarien teippausta kauaa ja montaa kertaa tarvinut ehdotella.  ::)
Parempi näin.  ;)
Scirocco & VI Golf Variant

Trifid

Eikös lustig ollu Siilissä eilen? Piti alunperin s-maxiin laittaa kalvot mutta jäi vielä...
Vw Golf First Edition Style 1,5 eTSI 110 kW (MHEV) DSG-automaatti 2020

SamKoo

LainaaJoo tai sen vois siihen umpion viereen liimata 

Ja tämä ei kuulu enään pierutuningiin vaan painii eri sarjassa: Hnngh tuning  ;D

Ei silti kyl tää keltanen ihan oikee värivalinta oli noihin sumareihin, valkoiseen ne vaan istuu niin hyvin. Livenä muutamalla nähnyt ohimennen ja näyttää luonnossa paljon paremmilta mitä kuvissa
Volvo XC60 R-Design -12

MasTurbo

Lustigin piti olla siilillä eilen mutta mikkelissä meni niin kauan(paljon töitä) että olivat vissiin jp autotuningin kanssa sopineet jonkun uuden päivän? Tästä meiltä ajovat joensuuhun jossa ovat tänään ja illalla vielä lappeenrantaan ja sieltä kotio kotkaan.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Pikainen jumal puhelinkuva muutaman metrin päästä

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Henri S

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 10.07.12 - klo:15:19
Pikainen jumal puhelinkuva muutaman metrin päästä


Millä tummuudella on lasit tummennettu?
Hohhoijaa!

Henri S

Huomasinkin edelliseltä sivulta vastauksen kysymykseeni.
Hohhoijaa!

MasTurbo

Alustasarjoja kuolailtu :P
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Levjsa

On se nätti, kun on tummennukset, pilariteippaukset ja kusikalvot 8) ilme muuttui täysin edukseen. Kuvia punaisista takavaloista jään innolla odottamaan :)

Jere#18

Nuo pissikalvot ei satu ainakaan kuvan perusteella omaan makuun..täytyy kurkata livenä vielä ennen lopullista sanaa

jusba31

Onko sulla noi kalvojen yläosat ihan lasin yläosan kanssa tasan? Eli että ilman lasin raaputusta ei kalvoa huomaa.

MasTurbo

Ne on parhaat. Muut kommentit on vääriä. Onpahan helppo bongata massi hoodeilta.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Jere#18

Ja seuraavaksi octavia ym. kyltit irti?

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Jere#18

Ei, vaan ajatella ääneen

Vito78

Todella hyvän näköiset noi teipatut takavalot! On vissiin vedetty umpion ulkopinnalle?? Mites laillisuuden kanssa? Ihan siitä syystä kysyn et en viitsi ittelleni laittaa jos saa aina ennen katsastusta repiä mäkeen ja laittaa uudestaan...

MasTurbo

Ei ole teipattu kuin se kirkas osa.
Emmä laillisuudesta "tiedä" :) ;)
Täytyy vielä parempi kuva ottaa tässä viikolla.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

JeanC

Laillisethan nuo ovat  :)

Vito78

Olisko ihan varmaa tietoo? Ei silmänvinkkauksella varustettua...

MasTurbo

Eihän tossa muu ole kuin että vilkku ei ole keltainen eikä peruutusvalo valkoinen nykyään :D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Vito78

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 16.07.12 - klo:19:47
Eihän tossa muu ole kuin että vilkku ei ole keltainen eikä peruutusvalo valkoinen nykyään :D

Tätä just ite ajattelin...tosin onhan jenkeissäkin punaiset vilkut.

HAL9000

Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"? Eikö teillä ole rahaa ostaa sellaista autoa jonka haluaisitte? Aika turhaa rahankäyttöä tuollainen. Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

Pitää kuitenkin muistaa että raamattu kieltää ankarasti nimim. mukaisen toiminnan, helvettiinhän siitä joutuu. Ja sokeena, pehmeellä selkärangalla ja kädet karvoissa...

Tuuninkiterveisin!
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Korvaton

Hahahah :D Pitkästä aikaa joku heitti repäsevän kommentin +1

Pumpeli

#146
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"? Eikö teillä ole rahaa ostaa sellaista autoa jonka haluaisitte? Aika turhaa rahankäyttöä tuollainen. Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

Pitää kuitenkin muistaa että raamattu kieltää ankarasti nimim. mukaisen toiminnan, helvettiinhän siitä joutuu. Ja sokeena, pehmeellä selkärangalla ja kädet karvoissa...

Tuuninkiterveisin!


jep,jep

jusba31

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"? Eikö teillä ole rahaa ostaa sellaista autoa jonka haluaisitte? Aika turhaa rahankäyttöä tuollainen. Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

Pitää kuitenkin muistaa että raamattu kieltää ankarasti nimim. mukaisen toiminnan, helvettiinhän siitä joutuu. Ja sokeena, pehmeellä selkärangalla ja kädet karvoissa...

Tuuninkiterveisin!

Voin rehellisesti myöntää että ei ole rahaa ostaa sellaista auto minkä haluaisin. Siihen asti ajellaan näillä muilla ja muokataan niitä itseään miellyttävimmiksi.


Tämä nyt taas sitten liittyy yhtä paljon masturbon ocuun, kun ......

MasTurbo

Kiitos hal kommenteista. Sulla on oikeus mielipiteesi ja pystyn myöntämään persaukisuuteni siihen etten kerralla saa mieleistä vaan pitää teippailla.

Mutta tää ei oo sentään mikään osariauto.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Niin ja missä ne vitun moderaattorit on sillon kun niitä tarvitaan. Bannia vaan tollasesta toisen haukkumisesesta.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy