Masturbon 1.4tsi octavia

Aloittaja MasTurbo, 17.05.12 - klo:11:31

« edellinen - seuraava »

MasTurbo

 ;D Lomareissulla lokki koitteli hermojani..jos vaan ois ollu haulikko  ;D

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Lustigilta päivitystä. Tulee maanantaina ihan kotitalliin meille tummentamaan ikkunat iltapäivän lopulla  8)
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Reneto

^
Aikataulu siis kusi? Väkisin tulee mieleen, että pikkuisen voisi Lustig skarpata asiakaspalvelussa ja/tai haalia töitä sen verran että ehtii tekemään. Tai edes vastaamaan puhelimeen. Toki ihan hyvin paikattu tilanne, jos tulee kotiin tekemään työn.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

MasTurbo

Siis alunperin olin itse menossa siilille mutta sitten itse ehdotti että hän ajaa varkauden kautta joten jos haluan niin voi tummentaa täällä mikäli talli löytyy. Täällä joku muukin teettää hänellä tummennuksen samana päivänä. Parempi se mulle on ettei tarvi lähtä ajaan noin 100km.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Reneto

Aha, no sitten ok ja Lustigille propsit  :)
Turhaan avauduin. Oman tummennuksenhan päätin teettää muualla, kun ei oikein saanut miestä langan päähän.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

MasTurbo

Eipä natsannu se teippaus. Jäi tiivisteiden vierestä näkymään auton väriä jne. Eli ei kiitos. Nyt tulisi savosta löytää laadukas teippaaja vai täyttykö tätäkin kysyä lustigilta?
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Dirti

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.07.12 - klo:13:07
Eipä natsannu se teippaus. Jäi tiivisteiden vierestä näkymään auton väriä jne. Eli ei kiitos. Nyt tulisi savosta löytää laadukas teippaaja vai täyttykö tätäkin kysyä lustigilta?

Ootko ajatellut plasti dippiä?
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Vito78

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.07.12 - klo:13:07
Eipä natsannu se teippaus. Jäi tiivisteiden vierestä näkymään auton väriä jne. Eli ei kiitos. Nyt tulisi savosta löytää laadukas teippaaja vai täyttykö tätäkin kysyä lustigilta?

Miten voi jäädä näkyyn auton väriä?? Se teippi laitetaan 5 mm sinne tiivisteen alle. Laitappa kuva miten se on tehty?

MasTurbo

Mä revin ne jo pois. Oli sen verran ruma. Se kaveri "väitti" ettei kestä tiivisteen alla.
Kerpele..lookkina oli hieno mutta vaadin että myös toteutus on virheetön.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "


Vito78

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.07.12 - klo:15:32
Mä revin ne jo pois. Oli sen verran ruma. Se kaveri "väitti" ettei kestä tiivisteen alla.
Kerpele..lookkina oli hieno mutta vaadin että myös toteutus on virheetön.
Oliko tekijä ihan alan ammattilainen vai mikä jamppa?? Kun oman auton katto ja b-pilarit laitettiin niin myös kattoteipin etureuna laitettiin ikkunatiivisteen alle just ettei lähde rispaan. Se tehtiin 1,5 vuotta sitten ja on vieläkin kun uus...siis aina kun pesee :)

MasTurbo

Kaveri on teippaillu ralli vehkeitä..tai teippailee ja laittaa. Niissä ei ole ihan niin just ainakaan imo se laatu.
Noh soitin lustigille joka tuumas heti että mitähän se kaveri on ajatellut kun ei ole taittanut tiivisteen alle.Sanoi että jos vaan hänen aikataulu antaa maanantaina periksi niin tekee sen samalla kun tummentaa ikkunat ja laminoi sumarit.Ei luvannut vaan sanoi että tekee jos kerkeää.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

On kyllä ammattimies tuo lustig. Juuri lähti tallista. 2.5h meni ja tummenti kaikki muut paitsi tuulilasin,teippasi b pilarit mustiksi ja laitto keltaset lamin-x kalvot sumareihin. Sanoivat itsekkin että nyt on buenot ne päiväajovalot kun linssi on keltainen niin normilampun valosävy ei haittaa enää :)

Ei ois parempi voinu tulla.... Ai jumalaare ai ettien että on hyvä!
Teaseriä:
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

jusba31

Pistäs sivukuvaa mistä näkee kalvot. Millä tummuudella otit?

TeBsu

Eikös toi oo nyt sitä teini tuninkia?  ;D
lord of the rings

MasTurbo

Jusba: takaikkuna ja takaovet 35% ja etuovet 55%. Kuvaa huomenna.
Jolio: joo,mä olen ikinuori. Lustig sanoi ettei se sininen ois käyny. Ja nyt kun tuon keltasen näki niin ai että ai että :D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

SamKoo

Ai sillä on myös 55%. Käsitin että 50% on vaalein Lustigin valikoimasta.. Oliko sillä muitakin välimalleja kalvoissa mitä kotisivut näyttää? Mutta kuvia odotellessa.. :)
Volvo XC60 R-Design -12

MasTurbo

Emmä kyselly sävyjä. Sanoin että 55 niin tokas että selevä.. Tiedä sit onko se 50 vai 55 mutta hieno se on :D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

ntix

Tykkään. Itse mietin jossain vaiheessa noita kusikalvoja ajovaloihin ja/tai päivävaloihin. Mielenkiinnolla odotan laajempia kuvia.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

MasTurbo

Itsellä tulee joskus ajovalot vielä jollain sävyllä ja takavalot koko punaisiksi.... Ai että ai jai pakko käydä vielä tallissa ai jaijai
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

ntix

HyväHyvä!! Laita ihmeessä.

Mulla on päiväajovalot lamin-X:n tint-sävyllä ja takavalojen se vaalea alaosa gunsmoke-sävyllä teipattuna. Ajovalot EHKÃ,, joskus tint:illä.... Ei tuo kusikalvokaan ole pois suljettu vaihtoehto.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

MasTurbo

Toi keltanen käy valkoseen ja punaseen autoon kuin isä äitin selkään.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

#113
Muutama parempi kuva. Vielä kun joku hankkis tuohon noin 40mm madallusta. Likviditeetit alkaa olla käytetty kun tuli se ilpokin laitettua taloon  :)
Noo vielä joskus..hissukseen ;) Lisää kuvia kun kerkee..

Kaksi kuvaa ennen projektia:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00489.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00492.jpg

Ja jälkeen:








Nyt kyllä nälättää sen verran tuon lamin-x:n kanssa että takavalojen kirkas osuus on tässä lähiaikoina pakko vetää punaseks.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Nipademu

Makuasioistahan ei saa, eikä kannatakkaan kiistellä...

Nuo tummennukset kyll kuuluu melkein minkäväriseen autoon tahansa, mutta kyll ne pääsee eniten oikeuksiinsa valkoisessa ja punaisessa ehkä viel mustassaki... peukku siitä...

Mutta tuo 70-luvun kusiväritys... Juuri kun kusipolttimot alkaa hävitä tienpäältä, niin toivon todella ettei tuo kalvohommeli alkaisi yleistymään.
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

jusba31

Otas vielä kuva suoraan sivulta niin näkee ton kalvojen tummuuden.

nemos

Musta pilari parantaa selvästi Octavian ulkonäköä ja tummennukset tietysti OK. Keltaisia sumuvaloja en ymmärrä yhtään.
Volvo XC60 T8 Inscription

bustedi

Lainaus käyttäjältä: nemos - 10.07.12 - klo:11:38
Musta pilari parantaa selvästi Octavian ulkonäköä ja tummennukset tietysti OK. Keltaisia sumuvaloja en ymmärrä yhtään.

Täysin samaa mieltä. Keltaset sumarit näyttää omaan silmään tosi huonoilta.
Skoda Kodiaq 1.5tsi dsg 4x4 ambition (vm. 2019)

Pumpeli

itsekkään en ole ollut noiden keltaisten sumareiden kannattaja,mutta tähän sopii todella hyvin ;),muuttuu toi keula tuosta vakio "pappa" lookista,heti askeleen nuorekkaampaan suuntaan...

SamKoo

Tyylikäs on kyllä. Täytyy varmaan itsekin ruveta pikkuhiljaa varailee sitä aikaa.. Sit pikkune modi noille sumareille: sellasia tarroja jossa joku heebo kusee automerkin päälle, otat sen merkin pois niin et se kusee suoraa umpioon  ;D

Volvo XC60 R-Design -12

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy