Audi A4 B8 chat

Aloittaja Flat, 08.01.10 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

Pertsa

Muistaako Flat tai joku muu, joka mahdollisesti on irrottanut keskikonsolin, miten se AUX-liitin on siinä ja miten siihen pääsee käsiksi. Itse aloin tänään kokeilemaan tuota AUX-liitintä pitkään aikaan ja koitin laittaa siihen puhelimen kiinni. Huomasin että siinä on pelkkä reikä eikä liitintä näy ollenkaan. Keväällähän itse irroitin tuon konsolin kun vaihdoin nuo sisälistat enkä silloin tuota huomannut katsoa sen kummemmin. Olisiko se liitin siinä yhteydessä jotenkin irronnut siitä? Ensin mietin että olisko mulla jäänyt se silloin laittamatta takaisin paikalleen, mutta muistinkin että eihän sitä muistaakseni tarvinnut edes irrottaa paikaltaan, jotenkin se vaan on nyt irronnut.
Miten se irtoaa se kyynärnojan sisällä oleva itse se liittimen muovikehys+kansi eli jossa on se AUX-teksti, jos sitä kautta pääsis näkemään tai käsiksi siihen. Ei millään viittis alkaa koko konsolia taas purkamaan.

Ktk

Nykyisen A4:n tuotanto on siinä pisteessä että jos moisen haluaa vielä tilata niin alkaa olla kiire. Ensi viikolla alkaa olla jo myöhäistä.

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 04.11.11 - klo:11:56
Heh, jotenkin mulla on semmonen olo että noita on 'rinteet täynnä', ei muuta ku ostoilmoitus palstalle niin luulenpa että alkaa syntymään vipinää .......  ;)

Jotenki vaikee käsittää tällästä asennetta alkuperäisiä Audin vanteita kohtaan. Maksaahan ne tietysti. Maksaa Audikin.
A4 2.0Tq

urkki

Lainaus käyttäjältä: qmckone - 04.11.11 - klo:22:34
Jotenki vaikee käsittää tällästä asennetta alkuperäisiä Audin vanteita kohtaan. Maksaahan ne tietysti. Maksaa Audikin.

Kuin myös, pitkälti ne ei ole kuitenkaan mitään tusinavanteita.
0.662 MW Audi quattro power, 4:n Quattron loukussa

qmckone

Lainaus käyttäjältä: urkki - 04.11.11 - klo:22:38
Kuin myös, pitkälti ne ei ole kuitenkaan mitään tusinavanteita.

No ei tosiaan ole!! Silti uuteenkin Audiin hankitaan jo ennen laivan saapumista jos jonkinlaisia halppis ylikoko yms. kiekkoja. Ja sit itketään, kun ei kestä tasapainoo, muodossa, pikku kolhuja, Suomen talvee ja on kuppasia ajaa (siis ei vanteet vaan renkaat ;)) tms. Ostaa vaan auton mukana kerralla kunnon vanteet kesäks ja talveks ja lopettaa valittamisen.
A4 2.0Tq

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: qmckone - 04.11.11 - klo:22:34

Tarkoitatko mun vai uuden Audin ostaneita ?

'Hetkosen' näitä tarinoita lukenut, aika usein ne alkuperäiset vanteet ovat lähteneet uudelle kierrokselle, tämä kymmenpuolainen ollut juurikin yksi listaa 'johtavista' jälleenmyyntimalleista.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

urkki

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 04.11.11 - klo:22:53

'Hetkosen' näitä tarinoita lukenut, aika usein ne alkuperäiset vanteet ovat lähteneet uudelle kierrokselle, tämä kymmenpuolainen ollut juurikin yksi listaa 'johtavista' jälleenmyyntimalleista.

Tuo lienee enemmän siitä, että on melko "lattean" näköinen ja kun se tulee niin monessa automaattisesti. Itselläkin nuo meni nyt ainakin aluksi talvivanteiksi.

Haaste Tonille, milloinkohan bongaat Turussa...

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 04.11.11 - klo:22:53

Sanoinko jossain välissä "mun"? Ootko käyny maakunnissa kattelee Audin vanteita? Jos vaan mitenkään voit, niin laita linkki mainitsemaasi listaan, sillä olisin tosi kiinnostunut 10-puolaisista. Siis vain ja ainoastaan alkuperäisistä neljän rinkulan malleista.
A4 2.0Tq

Ton-1

Kyseessä on lista joka on tallentunut mun korvien välissä olevalle kovalevylle, niitä kymmenpuolaisia on kaupattu milloin suoraan tässä topiikissa, myydään-osastolla ja Nettivanteessa. Sama A5:n suhteen, se alk.p. leveät 5 puolaa omaava vanne on aika-ajoin bongattavissa esim. Nettivanteesta.

Laatua noissa vanteissa voi toki olla, aina ne ei silti tyydytä asiakkaan (maku?)tarpeita ja vaihtoon menee ......

clima

Lainaus käyttäjältä: urkki - 04.11.11 - klo:23:06

Oletko jo saanut autosi?
Annapa tuntomerkkejä jotka helpottavat tunnistusta niin osallistun bongausyritykseen.
Viimeistään sitten seuraavassa miitissä onnistuu?  ;)

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 04.11.11 - klo:23:23
Kyseessä on lista joka on tallentunut mun korvien välissä olevalle kovalevylle, ...

Ymmärrän. Mut varmaan pystyt silti sen linkin laittaa. Kiitti jo etukäteen :-*.
A4 2.0Tq

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: qmckone - 05.11.11 - klo:00:20
Ymmärrän. Mut varmaan pystyt silti sen linkin laittaa.

Ei mun aivoituksia saa tänne linkattua ..... ja ehkä parempi niin.  ;D

Edit:Laita pahuuttas osto-ilmo niistä vanteista, katso mitä tapahtuu.

ile

Samalla mutu-linjalla Ton-1:n kanssa noista vanteista. Itse kanssa vetäsin viikon päästä auton luovutuksen jälkeen tylsähköjen 18" orggiksien tilalle omaan silmään paremmin iskevät vanteet (toki orig-linjalla vaikkakin toisesta korista ja kokokin samana).

Wilburi

Kaveri vaihtoi eilen B7 2.0 TDI:n B8 2.7 TDI:hin. Auto tuotu Saksasta ja siinä on S Line ulko- ja sisäpaketti, navi, 18" vanteet, webasto, koukku jne. Eli varsin hyvä kokonaisuus.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Flat

LainaaMuistaako Flat tai joku muu, joka mahdollisesti on irrottanut keskikonsolin, miten se AUX-liitin on siinä ja miten siihen pääsee käsiksi.

Ei jaksa muistaa miten se on siinä kiinni.....elsa esiin vaan....

Nudde

LainaaMiten se irtoaa se kyynärnojan sisällä oleva itse se liittimen muovikehys+kansi eli jossa on se AUX-teksti, jos sitä kautta pääsis näkemään tai käsiksi siihen. Ei millään viittis alkaa koko konsolia taas purkamaan.

En muista tarkkaan miten se on siinä kiinni, vaikka oli vähän aikaa sitten se koko konsoli irti, kun taas sitä osaa mitä sinä olet irroittamassa ei ollut irti. Mutta luulen että joudut koko konsolin irroittamaan, mutta korjatkaa jos joku tietää/muistaa paremmin.

urkki

Lainaus käyttäjältä: urkki - 04.11.11 - klo:23:06
Tuo lienee enemmän siitä, että on melko "lattean" näköinen ja kun se tulee niin monessa automaattisesti. Itselläkin nuo meni nyt ainakin aluksi talvivanteiksi.

Ja eka mahdollisuus menetetty, samalla parkkiksella oltiin tänään sunnuntaina, ja melko lähekkäinkin....

Ton-1

..... jaa se olit sinä !

Vanteet ois saanneet olla hieman tummemmat, muuten ihan ok outfit.  ;)

Wilburi

Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että onko joku laittanut jälkikäteen autoonsa S Line -merkkejä. Aika monellahan on autossaan jo S Line -alusta ja jälkikäteen laitettuna esim. etu- ja takahelma, kynnyslista, ratti tai muuta vastaavaa S Line -kamaa?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Vmatti

Lainaus käyttäjältä: qmckone - 03.11.11 - klo:08:51
Aika hyvin ovat saaneet tiputettuu esim. 2.0Tq (211 hv) kulutusta. Kaupungissa peräti 0.8 l/100 km!!!

Hahaa, puhutaanko kenties öljynkulutuksesta ;-)
Trust your instincts, be yourself!
BMW 520D xDrive Business Exclusive Edition Aut. -15
ex-vagit:
A4 (B8) 2.0 TFSI quattro S tronic -10
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Nudde

LainaaHahaa, puhutaanko kenties öljynkulutuksesta ;-)

Toi oli hyvä, pelastit päiväni  ;D Jos itse saisi omasta öljynkulutuksen tippumaan sen 0,8-1,0 litraa / 1000km olisin tyytyväinen. Katsotaan mitä ensi viikon maanantaina saavat asialle tehtyä

rob-s

LainaaKysyisin ihan mielenkiinnosta, että onko joku laittanut jälkikäteen autoonsa S Line -merkkejä. Aika monellahan on autossaan jo S Line -alusta ja jälkikäteen laitettuna esim. etu- ja takahelma, kynnyslista, ratti tai muuta vastaavaa S Line -kamaa

Eiköhän se ole suhteellisen yleistä. Ainakin olen noita merkkejä jonkin verran myynyt. Edelliseen laitoin itsekin kun tuli vaihdettua alustaa, S5 koko sisustus, ratti ym. sellaista..

Tietääkö joku voiku normi imastointipaneelin tilalle asentaa sen näytöllisen (3-tie) siten että se toimii? Toki ymmärrän jos ei asenna niitä keskikonsolin putkia ym. se ei voi puhaltaa takamatkustajille:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Skula

Romurautaa ja paalivehkeitä.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: skula - 07.11.11 - klo:20:43
http://www.nettiauto.com/audi/a4/3893156

Urheiluetuistuimet S-Line  ::)

Niinpä. Tuossa jää muuten pakoputkin yllättävän paljon ulos eli onkohan asennettu ihan loppuun asti? Ainakin minulla ne ovat paljon syvemmällä. Tuo näyttää varsin koomiselta.

strongelf

Winter Fun

->  ->
->  ->
Bmw 520dA Touring businness exlusive 14 (ex)
A4B82.0TFSIQA11(ex)
Octavia vRS TFSI 08 (ex)
Octavia 2.0 TDI Elegance 04 (ex)

qmckone

Porukat varmaan käpertyneet talviunille tutkailemaan audi.de sivuja, funtsii oman nykyisen kiesin ilmettä ja luonnetta sekä iskostamaan vaimolle kasvojenkohotuksen tuomien muutosten merkitykset pienen ihmisen tasolla matalien korkojen hellimässä mutta epävarmuuden runtelemassa yhteiskunnassa. Pitäisikö sittenkin suorittaa kevyt faceliftaus keväthankien aikaan. Mutta kummalle?
A4 2.0Tq

al

Osaisiko joku neuvoa, miten maskin Audi-renkaat saa irroitettua ehjänä? Nopea googletus ei tuottanut tuloksia. Oletettavasti ei paha homma, mutta parempi kysyä ennen kuin se on kahtena tai useampana kappaleena käsissä :)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: al - 10.11.11 - klo:13:40
Osaisiko joku neuvoa, miten maskin Audi-renkaat saa irroitettua ehjänä? Nopea googletus ei tuottanut tuloksia. Oletettavasti ei paha homma, mutta parempi kysyä ennen kuin se on kahtena tai useampana kappaleena käsissä :)
Onko sulla maski irti vai paikallaan? Ajattelin vaan, että takapuolelta näkee varmaankin hyvin millaisilla klipsuilla se on kiinni siinä.
Mulla olis kotona yks irtomaski niin vois tsekata siitä ja ottaa kuvia jos muistan.

al

Ei ole irti - lähinnä siksi kysynkin, että pitääkö alkaa irroittamaan, vai onko mahdollista saada merkki pois kun maski on paikoillaan

lortti

Klipsuilla se on kiinni. Todella vaikeaa se on ehjänä saada irti jos niitä klipsuja ei pysty samalla avittamaan takaa. Mulla oli maski irti ku otin rinkulat irtu, silti klipsuja katkes sen verran että jouduin liimaamaan sen takaisin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy