Rengaskoot huonontienpaketiille.

Aloittaja Hannup6, 04.05.12 - klo:15:19

« edellinen - seuraava »

Hannup6

Kiitos palstalaisille hyvästä keskustelusta ja vinkeistä. Superb on hankittu ja hyvältä tuntuu. Tuli maahan just ennen veronkorotusta.
En viitsi enempää kehua mutta auto on tosiaan hyvä.
Otin kesärenkaaksi Michelin Premacy 225/50 R17 ja talveksi Nokia R 205/60 R16 . Sopivat molemmat reilusti pyörimään.
Joten korkeampikin rengas varmaan mahtuisi. Saisi lisää maavaraa sekä pehmeämmän ja hiljaisemman renkaan. Alusta on mun mielestä niin tukeva että pehmeämpikin rengas näin siviiliajossa kävisi.
Onkohan kenelläkään alla vielä isompi kiekkoja ?
Jossain vaiheessa katsastusmies puuttuu ehkä asiaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy