VW CC 2.0TDI

Aloittaja Arcca, 01.01.10 - klo:18:21

« edellinen - seuraava »

Arcca

Rekisteröity: 10/2009, vm.2010
Väri: Light Brown
Sisäväri: Titaaninmustaharmaa
Moottori: CBAB 103kW, Vaihteisto: M6 (KXX)
Kesävanteet/renkaat (kuvassa): Phoenix 17"/Continental SportContact 3 235/45
Talvivanteet/renkaat: Sima 17"/Hakkapeliitta 7 205/50
Lisävarusteet:
- lohkolämmitin ja sisätilalämmitinpistoke
- takalasintummennukset
- vetokoukku + auto hold + yhdistelmävakautus
- ilman malli- ja moottorimerkintää

[ylläpito on poistanut liitteen]
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

Ironic32

Kyllä se vaan perhana omaan silmään on komea auto tuo CC!

Reneto

#2
Näin on. Ja vaikken rusehtavien värien suuri fanittaja olekaan, niin kyllähän sekin prkl tuossa hyvältä näyttää!

2xEdit: lukihärö...
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

skula

Oliko sinulla Arcca tuossa ihan tehdas koukku?

Arcca

#4
Lainaus käyttäjältä: Skula - 12.01.10 - klo:13:47
Oliko sinulla Arcca tuossa ihan tehdas koukku?

Kyllä on.
Se oli jostain syystä peräti pari kolme sataa HALVEMPI Hyvinkään Laakkosella kuin jälkiasennettu koukku. Ei ollut vaikea valita tilataanko auto tehtaalta kun samalla tuli lasintummennuksetkin. Tehdaskoukun mukana tuli auto hold ja yhdistelmävakautus mukaan. En tullut kysneeksi olisiko jälkiasennetussa ollut noita mukana, mutta ainakin auto hold epäilyttää kun siihen tarvitaan katkaisijakin konsoliin.
Peräkuvassa näkyy puskurissa oleva avattava luukku johon koukku tulee.
Lisäksi muutenkin on jälkiasennetuista koukuista huonoja kokemuksia = tuppaavat ruostumaan.
En ole vielä edes kokeillut koukkua, ohjekirja on aika skryptinen siltä osin, keväällä pitää testata. Villi näky varmaan kun meinaan CC:llä ja muulilla rupista soutuvenettä vetää kuhapaikoille :D

Edit. Tarkoitan siis yllä "jälkiasennettavalla" Suomessa uuteen autoon asennettavaa.
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

skula

LainaaVilli näky varmaan kun meinaan CC:llä ja muulilla rupista soutuvenettä vetää kuhapaikoille

Ã,,lä nyt. Kyllä tuo jäsen qsla:n yhdistelmä on jo nähty, eikä siinäkään ihan uusinta peräkärrymuotia perässä vedetty  ;D

Terveisiä vaan manseen!

Arcca

Kuvat vaihdettu kesäisempiin, toivottovasti mannekiini vähän korvaa kuvien teknisen laadun puutetta.
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

qsla

On se vaan upea 8)  Pitää varmaan omastakin kiesistä raapustella oma sivu..
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

tibis

CC on kyllä sairaan hyvänäköinen auto. :)

Arcca

Lainaus käyttäjältä: qsla - 30.06.10 - klo:16:38
On se vaan upea 8) 

Lainaus käyttäjältä: tibis - 16.01.11 - klo:10:35
CC on kyllä sairaan hyvänäköinen auto. :)

Kiitos/Tack  :)

Kaunis on. Täytyy kuitenkin myöntää etten oikein ole vieläkään saanut selville mitä siitä oikein ajattelen, eli onko se oikea auto minulle vai ei.
Vertailukohtana Yeti on niin vastakohtainen auto kun olla ja voi, yhteistä noille on vain hyvä ajettavuus.
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

Arcca

Se on sitten CC:ni saavuttanut yhden merkkipaalun, eli ensimmäinen katsastus käyty läpi 70500 km mittarissa. Ei löytänyt katsastusmies mitään sanottavaa which is nice. Vertailin huvikseni jarru ja iskari arvoja edellisen 3bg pumppari passatin arvoihin ekassa katsastuksessa, ja pikkasen oli paremmat arvot 3bg:ssä aikanaan. Paitsi pakokaasuissa jotka tässä DPF CC:ssä on ihan eri dekadilla.

Tällä hetkellä tyytyväisyys on autoon on hyvällä mallilla, mutta eikös se niin olekin että auto on viattomimmillaan 30-70tkm välillä. Ehdottomasti parasta tuossa koslassa on että se sitä katselee aina mielellään. Se pitää kyllästymisen loitolla, tai ainakin vihreämmän ruohon löytyminen tuntuu hankalalta.
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

Arcca

#11
Tulipa tuunattua CCtä tavalla joka ei ole ihan tyypillistä palstaa ulkonäköön paneutuvaa tuunausta. Tarkkaavaisimmat ovat huomanneet että aika ajoin valittelen CCn eteen-taakse suuntaan kiinteän niskatuen liian edessä olevaa asentoa; jos suoristaa selän, niskatuki painaa katseen polviin. Tämä ei ole ergonomista (ainakaan minun vartalolleni) ja valitettava suuntaus monissa autoissa, tässä hyvä artikkeli aiheesta http://www.allocca.com/papers/Headrest.pdf , siinä on pari BMWtäkin esimerkkinä hyvästä ja huonosta.

Asiaan, eli vaihdoin kuskiin penkkiini toisen niskatuen, joka löytyi Procemax:in valikoimista. Valitettavasti musta oli loppu, mutta olkoon sitten harmaa ::).

Alla kuva pelkääjän penkistä jossa alkuperäinen niskatuki, josta näkee kuinka edessä alkuperäinen on. Ja toinen kuva kuskin penkistä jossa uusi niskatuki. Lupaavalta tuntuu ensi kokeilulla.

Autossa nyt mittarissa 95tkm, viimeiset 20tkm meni tyyny selän takana eli jotain oli tehtävä kun en tykkää tyyny virityksistä; auto vaihtoon tai uusi niskatuki. Kokeillaan nyt tätä kun CC pelaa hyvin ja uudessa autossa olisi kuitenkin taas jotain muuta kiusaa. Alkuperäinen niskatuki tietysti tallessa jotta voi laittaa takaisin kun auton joskus myy.



Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

Arcca

100 000 km raja meni että heilahti umpeen CC:llä. Taidan olla poikkeus täällä kun jaksan samalla aina vaan.
Kilsoja tulee nyt työmatka-ajossa aika reippaasti kun etätyötä ei pysty tekemään, viimeiset 12 päivää olen ajanut joka päivä vähintään 140km, yleensä 180km.

Harakiri niskatuella olen nyt ajellut 6000 km ja toimii (nyt päätä saa paremmin taakse kun istuu selkä ryhdikkäänä), tyytyväisyys autoon on sen takia lisääntynyt ja näillä näkymillä matka jatkuu samalla kulkineella kun ei mitään vikoja ole. Paitsi aika ilkeä rengasmelu kun CSC3 renkaat ovat enää 3mm:ssä. Uudet on hankittava kunhan saa aikaseksi.

Auto on sisältä siistissä kunnossa, melkein uutta vastaava. Mutta ulkopinnalla kovat käyttöolosuhteet (harjapesut, jatkuvat jonoajot kovilla nopeuksilla ruuhkasuomessa, laiskuus vahauksissa yms) alkaa näkyä. Tässä autossa ei lumiharjaukset näy eikä tunnu missään. Tai ei niitä ainakaan varota. ;D. Onneksi kukaan ei ole sentään lommoa lyönyt kylkeen, fiksuja työkavereita mulla.

Suunnitelmissa on renkaiden lisäksi laittaa autoon Koni FSD:t kun auton joutuu joskus pajalle viemään. Olisi kiva nähdä niiden vaikutus vs vakio iskarit. Madaltaa en aio, kunhan vain petrata iskunvaimennusta.
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

tapanixxx

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 12.01.10 - klo:20:35
Kyllä on.
Se oli jostain syystä peräti pari kolme sataa HALVEMPI Hyvinkään Laakkosella kuin jälkiasennettu koukku. Ei ollut vaikea valita tilataanko auto tehtaalta kun samalla tuli lasintummennuksetkin. Tehdaskoukun mukana tuli auto hold ja yhdistelmävakautus mukaan. En tullut kysneeksi olisiko jälkiasennetussa ollut noita mukana, mutta ainakin auto hold epäilyttää kun siihen tarvitaan katkaisijakin konsoliin.
Peräkuvassa näkyy puskurissa oleva avattava luukku johon koukku tulee.
Lisäksi muutenkin on jälkiasennetuista koukuista huonoja kokemuksia = tuppaavat ruostumaan.
En ole vielä edes kokeillut koukkua, ohjekirja on aika skryptinen siltä osin, keväällä pitää testata. Villi näky varmaan kun meinaan CC:llä ja muulilla rupista soutuvenettä vetää kuhapaikoille :D

Edit. Tarkoitan siis yllä "jälkiasennettavalla" Suomessa uuteen autoon asennettavaa.

Minulla on sellaisia kokemuksia että jälkiasenteinen koukku ruostuu jos se on se suomalainen "laatukoukku" kovil. Bosal lienee samaa kastia eli ruostuu muutamassa vuodessa.

Jos ostat koukun, niin suosi westfalia tai vw alkuperäistä koulkua, mikä lienee westfalian tekemä.

Itsellä kiinteä koukku 5v vanha ja ei ole ruostetta. Merkki vw original taile ja hinta tuolloin oli n 200 e mikä oli sama hinta kuin kovililla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy