BMW 335i TwinPower Turbo Sport A F30 Sedan

Aloittaja Markku J, 13.03.12 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

Markku J

335i TwinPower Turbo Sport A F30 Sedan vm 2012

- tilattu 23.12.2011
- toimitettu 13.3.2012
- mittarissa 11 km
- alustanumero WBA3A91030F268371
- moottorinumero 09108077
- rekisteri KRO-851
- väri A75 Melbourne Red

Varusteet:

ZVB Adaptive Drive -paketti
- Mukautuva Sport-alusta
- Sport-ohjausjärjestelmä
- SPORT+ asetus
417 Aurinkosuojat takasivuikkunoihin (mekaaniset)
6NH Bluetooth handsfree Business ja USB -liitäntä
775 BMW Individual sisäkattoverhous Anthracite
7AC BMW Sport Line (+BEL2 Red Highlight)
688 Harman/kardon Surround System
5AC Kaukovaloassistentti
ZVK Käytännöllisyyspaketti
- Säilytystilapaketti
- Valopaketti
- Lämmitettävä ohjauspyörä
6WA Laajennettu mittariston ajotietokoneen näyttö
403 Lasikattoluukku, sähkötoiminen
met Metalliväri
ZVD Näkyvyyspaketti
- Etusumuvalot
- Sadetunnistin
- Lämmitettävät ulkopeilit ja ajovalojen hämärätunnistin
- Automaattisesti himmentyvä taustapeili
- Taittuvat takaistuinten pääntuet
508 Pysäköintietäisyyden valvonta (PDC) eteen ja taakse
488 Ristiseläntuki etuistuimiin
4AD + 4DN Sisäkoristelistat Aluminium, lista Coral Red
3AP Tuulilasin harmaa yläreuna
544 Vakionopeussäädin
522 Xenon -ajovalot

Talvirenkaina Michelin X-Ice Xi2 -kitkat 225/45-18
Talvivanteet V-spoke 328 18" (F10:n valikoimasta)

Kesärenkaat Pirelli Cinturato P7 RFT 225/45-18
Kesävanteet Double-spoke 397 18"


Ensimmäisiä kuvaräpsyjä talvirenkain täällä: https://picasaweb.google.com/109412611899969100500/335IA#






SKU

Onneksi olkoon Markku, kerrassaan hieno peli jälleen kerran!
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

M@s@

Suuret onnittelut Markku! Todella upea auto jälleen.
A4 Allroad & T-Roc 4motion

clima

Laitetaan onnittelut vielä tännekin, upea peli!

Punainen turvavyön vapautusnappulakin sointuu sisäväreihin.  ;D

rob-s

Onneksi olkoon..jälleen!..:)

Uudessa autossasi on tosi sporttinen väritys..hienoa Markku! Erityisesti pidän noista punaisista saumoista (ompeluista)!
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

jni

Onneksi olkoon.

On tuo aika porno, mutta silti hieno.

Parhaimman näköinen 3-sarjalainen tämä uusi malli.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

makkis

Nyt ollaan hyvin lähellä omaa unelma-autoa, ellei jopa juuri siinä! Turbo hieman häiritsee, samoin nuo punaiset somisteet. Turboihin lienee tyytyminen ja minimalistina saisin varmaan mustat rannut punaisten tilalle. Niin, ja manuaalin haluaisin vaikka bemun automaagi onkin upeinta mitä automatiikalla on toteutettu.

Helvetin hieno auto, kropan mittainen eikä mikään möhkö ja kauniskin kuin perkele!

Erkka

Onneksi olkoon Markulle ja hänen perheenjäsenilleen. Todella upea väri punaisena ja sisätilan punaiset raidat on hieno silaus kokonaisuuteen.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Markku J

makkis: punaisten tilalle saa myös harmaat. Minä taas pidän noista punaisista niin, että olen ihan hulluna niihin. Puna-musta teemaa ulkona ja sisällä.

rob-s

LainaaPuna-musta teemaa ulkona ja sisällä.

Ton-1 lienee jokseenkin samalla aaltopituudella;)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

jkvi

Onnittelut Markulle upeasta autosta täältä pohjoisestakin!
CRDi & Collection

Kynäkauppias

Minusta nuo punaiset sopii tuohon hyvin, mutta tilaa toki Makkis mustilla raidoilla samanlainen, ei näitä liikaa liikenteeseen tule. ;)
Tuleva vulvumies.

Docw

Todella hieno auto, onnea Markku! Täytyy sanoa että nuo punaiset reunat noissa kuramatoissa ampuu kyllä yli, ilman noita punaiset koristeet olisivat hienosti balanssissa.

Passatti

Onnea vaan .On kerrassaan kauniin näköinen Bemari.Kaikki sopii kuin nenä päähän.Red is Hot.
Always lead, never follow

ram1

Matoissa ja kojetaulussa ei kyllä tarttis olla punaista, mutta kelpais :)
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Kärki


Markku J

Saa tuon ilman punaistakin - tilalla on harmaa (=hiirenharmaa arki -look). Minulle vaan tuo punainen sopii.

Passatti

Nyt vaan sitten gun metal väriset vanteet alle.
Always lead, never follow

Newman

Vau.

On se vaan hienoa, että joillakin on mahdollisuuksia tällaisiin herkkuihin. Onnittelut.

jarppis

Tuo edessä olevan kilpitelineen voisi ottaa varmaan pois? Mistä ne on noin ison telineen kaivaneetkaan tuohon kiinnitettäväksi :)

Late

#20
Eipä ainakaan mua mielytyä. Koska ei ole VAG kulkinen.

Jotenkin mennyt minusta tämä foorumi metsään. Kun alkanut olemaan näitä ei VAG kulkineita enemmän jo täällä. Kun kuitenkin kaikille merkeille on omat foorumit olemassa. ???

Panze

Onpa mahtava paketti kaikkinensa!

Onnittelut ja huolettomia kilometrejä!!


Sent from my iPad using Tapatalk

Germera

Onnea Markulle taas kerran... ja nyt sopii avaimetkin kyllä tuohon sisustaan niin hienosti.
Vähän melkein harmittaisi ajaa näillä keleillä metriäkään noin nättiä ja puhdasta autoa.
Mitä näitä nyt onkaan ollu.... A6, Tiguan, Golf VI,
ajossa: the Beetle 2012 + BMW F11 2013

Pertsa

Upea laite, onneksi olkoon, etenkin sisusta on mahtavan hieno punaisilla tikkauksilla ja muilla punaisilla yksityiskohdilla. Ulkoapäinkin alkaa kolmossarjalainen sedan vihdoin jo näyttää autolta :)

Nuo ylempänä esitetyt gunmetal-väriset vanteet punaisella raidalla tekis kyllä autosta todella häijyn näköisen katseenkääntäjän. Tosin Markun maun muistaen, ei tummia vanteita taida tulla alle.

VAG!

Tätä, climan vitosta ja Tonin nelosta katsoessa tulen jopa minäkin vakuutteneeksi siitä, että punamusta teemaan ei sovi kromilistat. Vaikka yleensä niistä pidänkin, niin jotenkin tämä yhdistelmä on parempi ilman niitä. Hopeiset vanteet on kyllä edelleenkin mielestäni paremmat, mutta sehän nyt ei ollut mikään uutinen :D

Hieno on varustelukin Markun pikkupippurissa. Markulla kun pysyy kamerakin kädessä, niin ota toki kuvia mittaristostasi eri tilanteissa, niin muutkin ymmärtävät miksi sitä olen muissa topikeissa hehkuttanut.

40046132

Vw Transporter 4-motion R-line
Ex. Volvo XC60 D3 AWD, R-Design -11
A4 B7 1.8 Tq S-line -08 & Bmw 320d E91 M-Sport -07,
A4 B6 1.8 Tq -04 & A3 1.6 -07

jhj

Onnea uudesta kulkineesta! Ja jos autolle jotain haluaisi tehdä niin kiiltomustat munuaiset ja sumarin ritilöistä hopeiset viivat mustiksi.. Sitten olisi täydellinen B&R!
ex kulkuneuvot= Volvo S60 2,0t -01, Audi A3 sb 2,0tdiQ -06, Ford Focus St -10, Audi A4 2,0tfsiQ -10, Mb C coupe -11, A5 sb 3,0tdiQ, S3 sedan.

Dirti

Onnitelut. Hyvin sopii sisutaan tuo punainen. Itse vielä kun on mieltynyt mustiin ja punaisiin autoihin niin ei voi muuta kuin ihailla tätä. Miten muuten soi toi harman/kardonin kokoonpano?
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

VWonderman

#28
Onnea nyt taas kerran!

Väritys sopii hienosti, mutta minustakin nuo matot menee jo vähän yli, ite laittasin ne kangasmatot asap. Samaten voisin harkita etupuskurin ilmanottoaukkojen "siivekkeiden" maalausta kiiltävän mustiksi. Mutta hienohan se on jo nyt, itse en varmaan malttaisi kesää odottaa. ;)

Niin ja nuo stereot ja sisävalaistus. :-*

E: minkäs takia muuten Markku ilmoitat noin innokkaasti autosi alusta yms. numerot kaikelle kansalle? ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Markku J

Ensivaikutelma Harman/kardonista on, että se soi todella upeasti. Olisko A4:n B&O:n veroinen. Se jää nähtäväksi. Etuna siinä on laaja ekvalisaattori säädöille, mitä ei A4:n Beossa ole ilman MMI -laajennuksia ainakaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy