Lisävaruste putkenpäät

Aloittaja exeo11, 05.03.12 - klo:18:40

« edellinen - seuraava »

makelja

Tilasin Audiin ebay.com'sta sellaiselta kuin abalonepoon. Hinta oli 50$ sis postit. Tuli Hong Kongista viikossa.

Mike82

Nyt on Amazonin putket asennettu ja alla kuva    :D

Loppujen lopuksi näissäkin lähetyspaikka oli Hong Kong.
Saa nähdä mitä tykkää talven suolista.. eikun suolaisista teistä  :)
Nykyiset:
Golf VI Variant 1.4 TSI Highline 118KW + DSG
Volvo V50 1.6d Drive

Exät:
-06 Audi A6 2.4 V6 Avant Multitronic
-09 Seat Ibiza 1.6 Style
-97 Ford Mondeo 1.8 GLX
-89 Ford Escort 1.3 CL

lucifer

Nää ei ilmeisesti sit käy -09 Greenline superbiin?
http://www.oemvag.es/en/1z-2004-2009/430-colas-de-escape-cromadas.html
Muissa versioissa oon kattellu tuon näköisiä mutta tää (polttoaineen)säästömalli taitaa olla niin pappamalli kuin ollajavoi.

Onko kukaan laittanu mitään vastaavia?
On sitten niin onnettomat mehupillit noi vakiot :-[
Jetta mkVI 1.6TDi     Golf mkI Cabriolet

Mike82

Mikä sulla on putken halkaisija Superbissa ?

Tossa mun kolosessa on n 60mm original.
Nykyiset:
Golf VI Variant 1.4 TSI Highline 118KW + DSG
Volvo V50 1.6d Drive

Exät:
-06 Audi A6 2.4 V6 Avant Multitronic
-09 Seat Ibiza 1.6 Style
-97 Ford Mondeo 1.8 GLX
-89 Ford Escort 1.3 CL

SNG

#34
Niin, putken ulkohalkaisija ratkaisee sopivan putkenpään. Voi olla ainakin 45, 50, 55 tai 60mm. Samoin vaikuttaa ulostulojen määrä. 

Esim 50mm Single ja tulplaulostulo: identtiset putkenpäät, mutta eri ulostulomäärästä johtuen eri osanumero, koska päitä tulee 1 tai 2 kpl   :)

Kannattaa tsekata keväällä ahkeroimaani postausta edelliseltä sivulta. Sieltä pitäis löytyä sopiva vag-osanumero.  ;D

al

Pitäisi joko kiillottaa alk.up.eräiset pakoputkenpäät tai hommata uudet tilalle, niin olisikohan jostakin saatavilla mustia putkenpäitä 80mm halkaisijalla (nopea googlaus ei tuottanut tulosta). Säästyisi jatkossa enemmiltä kiillottelulta, vaikka pahan näköiseksi menee varmaan mustatkin huonolla hoidolla..

Tässä originaalit:

Dirti

Lainaus käyttäjältä: al - 19.07.12 - klo:12:42
Pitäisi joko kiillottaa alk.up.eräiset pakoputkenpäät tai hommata uudet tilalle, niin olisikohan jostakin saatavilla mustia putkenpäitä 80mm halkaisijalla (nopea googlaus ei tuottanut tulosta). Säästyisi jatkossa enemmiltä kiillottelulta, vaikka pahan näköiseksi menee varmaan mustatkin huonolla hoidolla..

Tässä originaalit:


Itse hion kevyesti omat kromiset putkenpäät ja sit mattamustalla kuumankesto sprayllä maalaus, pari kk kestänyt joten sen pitempää kokemusta ei ole..... Mutta ainahan sitä kannattaa kokeilla koska noita mustia putkenpäitä ei menaa helpolla löytyä...
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

lucifer

LainaaMikä sulla on putken halkaisija Superbissa ?

GL Superbissa on 50mm halkaisija putkenpäissä, 2 vierekkäin.
Jetta mkVI 1.6TDi     Golf mkI Cabriolet

SNG

FDC 609 001 (halk 50 mm)  tuplaulostulo

Karvis

Lainaus käyttäjältä: al - 19.07.12 - klo:12:42
Pitäisi joko kiillottaa alk.up.eräiset pakoputkenpäät tai hommata uudet tilalle, niin olisikohan jostakin saatavilla mustia putkenpäitä 80mm halkaisijalla (nopea googlaus ei tuottanut tulosta). Säästyisi jatkossa enemmiltä kiillottelulta, vaikka pahan näköiseksi menee varmaan mustatkin huonolla hoidolla..

Tässä originaalit:


Mitä jos vaan putsais nuo vanhat? Eihän tuo ole kuin kiinni jämähtänyttä suolapskaa, lähtee rasvanpoistoaineella puhtaaksi ja sitten perään vahaus.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

al

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 21.07.12 - klo:14:55
Mitä jos vaan putsais nuo vanhat? Eihän tuo ole kuin kiinni jämähtänyttä suolapskaa, lähtee rasvanpoistoaineella puhtaaksi ja sitten perään vahaus.

Juu, eiköhän nuo viimeistään Autosolilla puhdistu jos ei muuten, mutta ulkonäöllisesti vois mustat silti istua paremmin.

APR:ltä löytyisi tällaisia oman putkistonsa jatkoksi

lucifer

LainaaFDC 609 001 (halk 50 mm)  tuplaulostulo

Onko nää saatavissa marmorilta tuolla osanumerolla?
VW, Audi ,Seat vaiko Skodan puolelta?
Jetta mkVI 1.6TDi     Golf mkI Cabriolet

SNG

Kyllä kait VAG osanumero on aina yksilöllinen. Paketissa kaikkien konsernimerkkien leimat.

Itse tilasin superskoda.com:sta.  Hinta marmorilla suolainen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy