Seat Exeon ulkolämpötila anturin paikan vaihtaminen

Aloittaja Dirti, 21.02.12 - klo:19:58

« edellinen - seuraava »

Dirti

Onkin muuten tehty aika haastavaksi tuo exeon ulkolämpötila anturin paikan vaihtaminen. Anturi sijaitsee alailmanottoaukon keskiosassa omassa telineessään, anturiin pääsee kyllä käsiksi irroittamalla esim ylämaskin ( tai koin itsehelpommaksi iroittaa se kun alkaa repimään riskillä alamaskia irti kun tuntui olevan niin tiukassa ja koko puskurin alaosa tuntui ratkeevan) mutta anturin johdon pituus ei riitä kunnolla anturin paikan siirtämiseksi seuraavaan ainoaan avonaiseen paikkaan, eli oikean sumuvalon ritilän taakse..... Mietin että jos sen jättäis puskurin taakse, siihen kohtaan missä puskurin muovi erottaa sumuvalon ja alailmanoton väliin, mutta ei taida olla tuo oikein järkipaikka kun ei ole silloin koskaan suoraan yhteydessä ilmavirtaan. Paikkaa olisin siis sen takia vaihtamassa kun on nuo viimasuojat kiinni, niin ei ihan pidä tuo lämpötila paikkaansa, varsinkaan kun jos auto on ollut parkissa ja kone lämpimänä. Hifistelyn puolellehan tämä menee...

Valaiskaas idioottia että mennääkö tässä perse edellä puuhun vai kustaanko vastatuuleen?
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Kapa

Mitä me tehtiin ennenkuin autoihin tuli ulkolämpömittarit?

0251

Minä tekisin kyllä viimasuojaan reijän anturin kohdalle.

Dirti

Lainaus käyttäjältä: Kapa - 21.02.12 - klo:20:09
Mitä me tehtiin ennenkuin autoihin tuli ulkolämpömittarit?

;D toivottiin että sellaiset tulis.... Ja kuten sanoin, hifistelyksihän tuo menee  ;)
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Dirti

Lainaus käyttäjältä: 0251 - 21.02.12 - klo:20:26
Minä tekisin kyllä viimasuojaan reijän anturin kohdalle.

Juu niimpä tuo on varmaan tehtävä, ensimmäisenä tuo tulikin mieleen mutta kun oli pakottava tarve säätää  ;D
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

JarnoF

Vaihda Seatti PSA-tuotteeseen niin lämpötila-anturi siirtyy ilman roplaamista apukuskinpuoleiseen sivupeiliin. ;D

Dirti

Lainaus käyttäjältä: JarnoF - 25.04.12 - klo:08:17
Vaihda Seatti PSA-tuotteeseen niin lämpötila-anturi siirtyy ilman roplaamista apukuskinpuoleiseen sivupeiliin. ;D

Ja nyt mulle kerrotaan tuo, eli jos olisin tuon tiennyt niin en olis tehnyt viimasuojaan reikää  ;D
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy