MB C 350 Coupé A -11

Aloittaja pehis, 28.01.12 - klo:00:40

« edellinen - seuraava »

heppuhei

Hieno auto,hienolla moottorilla!Itse olen kokeillut uutta C-coupea vain 4-turbolla.6-koneen äänimaailma lienee aika mukava!?

pehis

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 29.01.12 - klo:20:38
Sen verran täytyy taas omaa makuani laittaa kommentteihin, että takaikkunoiden tummennus mielestäni "pilaa" hienon auton. Katkaisee sivulinjan. Ja ellei siellä takapenkillä lapsia matkusta, niin mikä on noiden tarpeellisuus ? Ilman tummennuksia auto olisi vielä paljon hienompi.
Tuo on yksi syy, miksi en niitä ottanut jo tehdasvarusteena (toinen syy tuplahinta). Käytännössä tosin takaikkuna oli eri paria joka tapauksessa, koska niihin on jostain syystä laitettu musta sisäreunus. Ois pitänyt napata kuvia ennen tummennuksia, mutta tuosta näkee melko hyvin mitä tarkoitan:
Kuva
(Kuvassa myös samat AMG-vanteet kuin itselläkin kesärenkaissa)

Minusta tummennuksien kanssa siis huomattavasti parempi. Jälkikäteen laitettuna sai myös valita tummimman mahdollisen kalvon joka käy just hyvin yhteen korin värin kanssa ja kun auton yleistyyli ulkoa ja sisältä muutenkin "ei värillä väliä, kunhan se on musta". Lisäksi tuo ei-niin-coupemainen b-palkki ei häiritse enää yhtään, kun jatkuu yhtenäisesti mustana taaksepäin.

Paketti omaan makuun siis lähes täydellinen. Talvivanteisiin pitää vielä käydä tilaamassa sopivammat (tummat) keskikupit, kun eivät yllätyksekseni tulleetkaan vanteiden mukana. Piti laittaa kupit kesävanteista ja ovat vähän turhan eri paria. Ei mikään iso asia, mutta ärsyttävä:)

Lainaus käyttäjältä: heppuhei - 29.01.12 - klo:23:33
Hieno auto,hienolla moottorilla!Itse olen kokeillut uutta C-coupea vain 4-turbolla.6-koneen äänimaailma lienee aika mukava!?
V8:ssa tietysti vasta "oikeat äänet", mutta kyllä kieltämättä kutosellakin saa päät kääntymään, kun vähä reippaammin polkasee:)
MB E 250 CDI -10

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: pehis - 30.01.12 - klo:01:36
Käytännössä tosin takaikkuna oli eri paria joka tapauksessa, koska niihin on jostain syystä laitettu musta sisäreunus.  

Hmmm, tuo sama 'kikka' oli käytössä jo v.1988 markkinoille tuodussa (edit:lienee tullut maahn jo -87 lopulla) Mazda 626 Sport Saloon:issa (kuvassa mun ride/ ilmatyynyalus ?  ;D / 91 - 99), siinä oli myös tuommonen 'teippi'.

Lainaus käyttäjältä: pehis - 30.01.12 - klo:01:36
Paketti omaan makuun siis lähes täydellinen. Talvivanteisiin pitää vielä käydä tilaamassa sopivammat (tummat) keskikupit, kun eivät yllätyksekseni tulleetkaan vanteiden mukana.

On sulla tyylimaku paikallaan ........ juurikin samat kupit ottivat tuossa kokonaisuudessasi omaankin silmääni.  ;)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

HessuT

jaa, bongasinko oikein että oli mennyt auto myyntiin? mitäs on tilalle tulossa?

pehis

Lainaus käyttäjältä: HessuT - 10.10.12 - klo:23:54
jaa, bongasinko oikein että oli mennyt auto myyntiin? mitäs on tilalle tulossa?

Juu, laitoin myyntiin, mutta kuitenkin sen verran erikoismallisempi auto, että saattaa mennä ihan jonkin aikaa ennenkuin on myyty. Ei nyt kuitenkaan viitsi liian halvallakaan myydä;)
Jos ei mene kaupaksi, niin pidetään ittellä ja jos menee, niin tilalle jotain tilavampaa, vaikka Skoda.
MB E 250 CDI -10

M1kke

Lainaus käyttäjältä: pehis - 11.10.12 - klo:14:32
Jos ei mene kaupaksi, niin pidetään ittellä ja jos menee, niin tilalle jotain tilavampaa, vaikka Skoda.

:o  Tämähän on sama kuin vaihtaisi akkansa rumempaan, tyhmempään ja laiskempaan.  ;)

cipher

^ Niin se vaan joskus menee. Mutta toisillehan kelpaa myös esittelymallit, "vain vähän kulutettu, Reeperbahnilta" - sain halvalla :)

Pahoittelen OT:ta ja jo vähän mauttomuuden puolelle luisuvaa kommenttia.

pehis

Lainaus käyttäjältä: M1kke - 11.10.12 - klo:14:56
:o  Tämähän on sama kuin vaihtaisi akkansa rumempaan, tyhmempään ja laiskempaan.  ;)

;D Näinhän se kyllä vähän on.
MB E 250 CDI -10

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy