Audi A4 2.0TDI Quattro, -07

Aloittaja Skula, 22.01.12 - klo:12:27

« edellinen - seuraava »

Skula

Eilen oli semmoinen ei niin normipäivä.. Tuli suhattua tuota kodin ja työpaikan väliä kolmeen kertaan, pari muuta keikkaa tuohon päälle.. Eli reipas 250km ajelupäivä, tuollaista mutkaista, mäkistä, ristyksellisiä ja STOPpeja sisältävää ajoa 40-80 alueilla....

Olen äärimmäisen iloinen siitä että kuinka hyvä tämä on ajaa ja puottaa vaan menemään juuri tuolla matkalla mitä nyt tuli ajettua mutkaa, vauhtia ja ripeitä kiihdytyksiä - nam!.. Kulutuskin pysyy kohtuu lukemissa kun ei motarille tarvi juurikaan mennä.. Kabiini on näillä kuluneilla Hakka Z 235/45-17" renkailla kohtuu hiljainen, ja mitä nyt urista tää ei tykkää ollenkaan.. Ja kovemmat reiät tiessä tuntuu ikävästi persauksissa ja ratissa...

Mutta.. Tuota kun tuli eilen tosiaan tahkottua riittämiin niin tänään töihin ajaminen olikin sitten yhtä tuskaa.. Tämä nykyisen B7:n alusta, moottori ja vaihteisto on erinomainen pläjäys ajamisen riemua ja iloa.. Tämä on ihka oikeasti ajajan auto, ja en tarkoita vain ajamista, vaan tarkoitan sitä että tämän kanssa pitäisi aktiivisesta ajamisesta osata nauttia, vaihtaa niitä vaihteita, kiihdytellä "reippaasti", vähän kuin auto kutsuisi etsimään ohituspaikkoja, tiukkoja mutkia ja semmoista jatkuvaa tekemistä.. Tämä auto ei ole mikään mukava auto, vaan kiva ja jopa hauska, kun sitä käskee ja sen kanssa jaksaa "leikkiä"...

Olen vahvasti sitä mieltä että tämä ei pitkän päälle ole mun juttu... Ja koska minulla ei ole varaa ostaa kahta autoa, eli rahat ei riitä mukavuuslaitteeseen sekä sporttivarttiin, eikä myöskään kombinaatioon jossa yhdistyisi vastaava sporttinen ajettavuus ja sitten toisaalta ajamisen leppoisuus niin katseet suunnataan mukavuuspainotteisempaan ajoneuvoon...

Tietoisuus tästä pudottaa kyllä muutamia automalleja listoilta pois tulevaisuutta ajatellen..

Mielessä pyörii jo kyllä (valitettavasti talvesta on jo niin pitkä aika) vajakin hommaaminen sit seuraavaksi, kun minusta asiallisen näköisen auton, nelivedon ja automaatin yhdistäminen hyvällä koneella voi osoittautua hankalaksi..

Onneksi aikaa on vielä, ja takuutakin omalla B7:lla on vielä rapiat 10tkm.. Toisaalta (tilapäinen)seuraaja saattaa olla toisaalla mainitsemani SuperB I, tai jotain vastaavaa, minä en nimittäin aio maksaa yhden ainutta pumppusuutinta tai hiukkassuodatinta omasta pussistani... Eli vuotta 2014 odotellessa  :P
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: skula - 18.04.12 - klo:13:24
Tämä on ihka oikeasti ajajan auto, ja en tarkoita vain ajamista, vaan tarkoitan sitä että tämän kanssa pitäisi aktiivisesta ajamisesta osata nauttia, vaihtaa niitä vaihteita, kiihdytellä "reippaasti", vähän kuin auto kutsuisi etsimään ohituspaikkoja, tiukkoja mutkia ja semmoista jatkuvaa tekemistä.. Tämä auto ei ole mikään mukava auto, vaan kiva ja jopa hauska, kun sitä käskee ja sen kanssa jaksaa "leikkiä"...

Aika hyvä kuvaus, toki joku kevyempi automaattiloodanen olisi taajamassa/ keskustassa mukavempi mutta itsekin koen että B7 manuskalla on kyllä passeli aktiivisen ajajan auto, itellä tuo yksi päivittäinen 13 km pätkä jonka voi ajaa varsin vapaasti, on tuolla todella hieno kurvailla.

Tämän sanon siinä tilassa kun tämä kulkineeni on ensimmäinen 'tätä tasoa', toki moni muu voi olla ihan yhtä hyvä, ellei jopa parempi.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Skula

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 18.04.12 - klo:14:12
Tämän sanon siinä tilassa kun tämä kulkineeni on ensimmäinen 'tätä tasoa', toki moni muu voi olla ihan yhtä hyvä, ellei jopa parempi.

Varmasti löytyy parempiakin.. Mutta esimerkiksi uudempi B8 on enemmän kompromissi ajajan auton ja mukavan auton välimaastossa, olematta oikein erityisen hyvä kummassakaan.. Eli B8 on jollekin erinomainen vaihtoehto tuosta välimaastosta.. Jostain syystä tuo ei vain oikein istunut siihen "lokeroon" johon minä haluaisin auton.. Jos olisin syvästi rakastunut tuohon olisi se varmaan vieläkin ajossa.. (Ja olisin tinkinyt taloudellisesti jostain ihan muusta).. Mutta elämä on.. Oppimista, kallista sellaista, näiden autojen kanssa..

Eli lähempänä minua on kuitenkin konsrnista vaikkapa A4 Allroad tai CC:n tyyppinen ajoneuvo mukavasti varusteltuna, tai mahdollisesti jotain muuta 'mukavaa'.. Mutta ei tämmöinen auto jossa pointtina on ajaminen, siinä merkityksessä jossa aiemmin tuolla mainitsin.. Eikä myöskään mikään kuormajuhta, esim Passat Variant joka minulla oli, ole minua varten, autosta pitää löytyä sitä jotain..

On tässä paljon oppinut itsestään ja omista haluistaan näiden kaikkien eri variaatioiden kanssa kun on häslännyt.. VAG valikoima on kyl aika kaponen kun mietin sitä seuraavaa "uutta" tai uudenkarheaa ostosta, sitten joskus.. Oli se mitä vain, mukavuuspainotteisuus tulee olemaan isossa roolissa...

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: skula - 18.04.12 - klo:14:33
Eli lähempänä minua on kuitenkin konsrnista vaikkapa A4 Allroad tai CC:n tyyppinen ajoneuvo mukavasti varusteltuna, tai mahdollisesti jotain muuta 'mukavaa'.. Mutta ei tämmöinen auto jossa pointtina on ajaminen, siinä merkityksessä jossa aiemmin tuolla mainitsin..

F30 320d ilman mitään urheilullisia lisävarusteita? Se on yllättävän mukava, ripeä ja taloudellinen, mutta ei kuitenkaan täysin eristä ympäristöstään.

Stop&go aktiivivakkarikin on tulossa heinäkuun tuotannosta lähtien. ;)
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

Skula

Lainaus käyttäjältä: Qrmu - 18.04.12 - klo:15:13
F30 320d ilman mitään urheilullisia lisävarusteita? Se on yllättävän mukava, ripeä ja taloudellinen, mutta ei kuitenkaan täysin eristä ympäristöstään.

Stop&go aktiivivakkarikin on tulossa heinäkuun tuotannosta lähtien. ;)

Miksei. Tuossa voisi rahat vielä riittää jopa A + xDriveen(jos sellainen on tulossa).. Mutta tässä tapauksessa Touring olisi tod.näk valinta, BMW:llä on 3-sarjalaisessa on sama juttu kuin A4:ssa, eli farkku on omaan silmään kivemman näköinen kuin sedan..

Pitää tuohonkin käydä pitemmällä koeajolla käydä tutustumassa, kunhan Touring tulee mallistoon..

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: skula - 18.04.12 - klo:15:25
Miksei. Tuossa voisi rahat vielä riittää jopa A + xDriveen(jos sellainen on tulossa).. Mutta tässä tapauksessa Touring olisi tod.näk valinta, BMW:llä on 3-sarjalaisessa on sama juttu kuin A4:ssa, eli farkku on omaan silmään kivemman näköinen kuin sedan..

Pitää tuohonkin käydä pitemmällä koeajolla käydä tutustumassa, kunhan Touring tulee mallistoon..

Maahantuojan arvio oli että 320d touring xdrive automaatti olisi tuotannossa maaliskuusta 2013. Ilman xdriveä voi olla jo tämän vuoden loppupuolella koeajettavissa.

Edit: Sattumalta siis koeajoin F30 320d automaatin eilen. Autossa oli normaalialusta ja selvisi ihan kunnialla todellisesta mukavuustestistä. Nimittäin Tuusulassa Lahelantie päästä päähän väistelemättä routavaurioita.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Qrmu - 18.04.12 - klo:15:38
Maahantuojan arvio oli että 320d touring xdrive automaatti olisi tuotannossa maaliskuusta 2013. Ilman xdriveä voi olla jo tämän vuoden loppupuolella koeajettavissa.

Edit: Sattumalta siis koeajoin F30 320d automaatin eilen. Autossa oli normaalialusta ja selvisi ihan kunnialla todellisesta mukavuustestistä. Nimittäin Tuusulassa Lahelantie päästä päähän väistelemättä routavaurioita.

Tuo "testiratahan" on melkolailla just minun työmatkareittini  :D (ja se on kyllä aivan karmeessa kunnossa, ei oo herkkua tällä Audilla)

Kuulostaa lupaavalta.. Minulla ei ole mikään kiire ostamisessa, pöljä kun menin itsellenikin lupailemaan omituisia aikatauluja uuden auton ostamisessa  :P

Ensi vuoden lopussa pääsis kuitenkin jo tilaamaan  ;D

BMW 3 sarjassa rahat riittäisi varmaan myös vähän tuota dieseliä ripeämpään bensa-automaattinkin(toki takavetona).. Onneksi täs on aikaa kuunnella kokemuksia noista uusista moottorivariaatioista ennen omaa päätöstä..

Tässä on myös tän BMW:n vaikeus.. Vähän isommalla koneella ja varusteilla 3:n hinta nousee 5-sarjan tasoon, ja sieltä sitten saisikin jo myös kohta tuon 2.0dA:n sopivilla varusteilla  :-X

Skula

Töistä lähtiessäni taas tuo vain täysin varoittamatta sammui kun peruutin ja pistin ykköselle se vain hyytyi kunn nostin kytkintä.. Mitään vikavaloa tms ei tullut.. Oireet eivät uusiutuneet kotimatkalla..

Hmm..

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: skula - 18.04.12 - klo:16:06
BMW 3 sarjassa rahat riittäisi varmaan myös vähän tuota dieseliä ripeämpään bensa-automaattinkin(toki takavetona).. Onneksi täs on aikaa kuunnella kokemuksia noista uusista moottorivariaatioista ennen omaa päätöstä..

Tässä on myös tän BMW:n vaikeus.. Vähän isommalla koneella ja varusteilla 3:n hinta nousee 5-sarjan tasoon, ja sieltä sitten saisikin jo myös kohta tuon 2.0dA:n sopivilla varusteilla  :-X

Kuuluisikohan tämä oikeastaan BMW- vai Autonvaihtopohdiskeluaketjuun? Kuitenkin sekä 328i että 320d on nyt tullut koeajettua kummatkin automaatilla. Mielestäni näistä 320d on oikeastaan kaikin puolin parempi. Kaasun reagoinnissa ei ole huomattavaa eroa, vääntöä on dieselissä hiukkasen enemmän ja tehoeron huomaa vasta pidemmissä kiihdytyksissä, eli käytännössä vasta kun ajaa reilua ylinopeutta. Ã,,änimaailmaltaankin kummatkin kuulostavat lähinnä 4-sylinterisiltä dieseleiltä. 320d toki vähän karummalta, mutta minusta se kuulostaa tavallaan paremmalta.

5-sarja taas on tosi iso, eikä ole herättänyt oikeastaan mitään omistamisen halua. Ei edes koeajamani 535d. Jotenkin ilo ja ketteryys katoaa koon mukana, vaikka autosta ei objektiivisesti löytäisi mitään vikaa.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Qrmu - 19.04.12 - klo:10:46
Kuuluisikohan tämä oikeastaan BMW- vai Autonvaihtopohdiskeluaketjuun? Kuitenkin sekä 328i että 320d on nyt tullut koeajettua kummatkin automaatilla. Mielestäni näistä 320d on oikeastaan kaikin puolin parempi. Kaasun reagoinnissa ei ole huomattavaa eroa, vääntöä on dieselissä hiukkasen enemmän ja tehoeron huomaa vasta pidemmissä kiihdytyksissä, eli käytännössä vasta kun ajaa reilua ylinopeutta. Ã,,änimaailmaltaankin kummatkin kuulostavat lähinnä 4-sylinterisiltä dieseleiltä. 320d toki vähän karummalta, mutta minusta se kuulostaa tavallaan paremmalta.

5-sarja taas on tosi iso, eikä ole herättänyt oikeastaan mitään omistamisen halua. Ei edes koeajamani 535d. Jotenkin ilo ja ketteryys katoaa koon mukana, vaikka autosta ei objektiivisesti löytäisi mitään vikaa.

Kyllä se on hyvä että spekulointini ei vaivaa muita, ja koskee vain "pientä" piiriä  ;D

Olet varmasti oikeassa tuossa moottoriasiassa.. Mutta kyllä tuo 245hv kiehtoo numeerisella tasolla, on tuo varmaan koeajettava ennen päätöksiä..  Hintaero 328iA vs 320xdA on vain n.3000e.. Koeajollahan sen sitten osaa ehkä päättää..

Toki 320xdA varmasti olisi se "järkevin" vaihtoehto, ollen samalla mukava, taloudellinen ja osittain jopa vähän sporttinen..  Samalla voisin uskoa että jälleenmyyntiarvo ja haluttavuus voisi olla eteenpäin laitettaessa parempi tuolla dieselillä, ellei nyt sitten taas jotain ihmeellistä tapahdu verotuksellisissa asioissa...

Ton-1

Ihan maalaisjärjellä ajatellen en oikein näe eroa nyt alla olevan laitteesi ja tämän peilatun 3*er sarjan bemun välillä, se speksattu automaattiloota ? Tai noh, se toinen on uusi, tietty.  8)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Skula

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 19.04.12 - klo:12:31
Ihan maalaisjärjellä ajatellen en oikein näe eroa nyt alla olevan laitteesi ja tämän peilatun 3*er sarjan bemun välillä, se speksattu automaattiloota ? Tai noh, se toinen on uusi, tietty.  8)

Tämä nykyinen on kärjistetysti sanottuna vain kivireki, varustettuna ratilla ja vaihdekepillä.

Enkä mä unohda 5-sarjalaista.. 520dA tulee olemaan varmasti jonkinasteinen vaihtoehto.. Vaikka vähän tylsä sellainen..

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: skula - 19.04.12 - klo:12:55
Tämä nykyinen on kärjistetysti sanottuna vain kivireki, varustettuna ratilla ja vaihdekepillä.

Enkä mä unohda 5-sarjalaista.. 520dA tulee olemaan varmasti jonkinasteinen vaihtoehto.. Vaikka vähän tylsä sellainen..

Paitsi että 5 sarjalainen ei näytä yhtä hyvälle kuin uusi 3 sarjalainen. ;)
5-sarjalaiseen pitäisi vähintäään ottaa m-sport paketti että näyttää joltain tai suoraan ostaa m5 tai 550m disu. ;D

T

Lainaus käyttäjältä: skula - 19.04.12 - klo:12:55

Halvimmaksi tulee kun kietaiset niille vanteille 205/50/17 renkaat, ja meno pehmenee huomattavasti. Bongaat vaikka vähän käytetyt jostain.

Itselläkin 235 leveys vetelee ikävästi. Tuo alusta välittää kaiken rattiin, niin hyvässä kuin pahassa.
Car History: Passat 1.6CL vm1990, Passat 3B 1.8 vm2000, Audi A4 1.8T vm2006, Honda CR-V 2008, VAudi A4 2.0TFSI quattro vm2006, Passat Variant 2.0TDI Bluemotion 140hv vm2011, BMW X5 E70 3.0D 2007
Automaagisilla vaihteistoilla 2006 alkaen.

Skula

Mä kietaisen jo hommatut 225/45-17 kumit tuossa kesämmällä, kun nykyiset alkaa olemaan loppu..

Ja tällä autolla mennään toistaiseksi.. Toivottavasti pitempäänkin, halvempaan vaihto on sekin tavallaan "kallista" ellei sitten omasta saa tosi hyvää summaa itse myymällä..

VAG!

Lainaus käyttäjältä: skula - 20.04.12 - klo:21:13
Toivottavasti pitempäänkin, halvempaan vaihto on sekin tavallaan "kallista" ellei sitten omasta saa tosi hyvää summaa itse myymällä..

Autoliikkeessä halvempaa vaihtaminen on kyllä taloudellisesti niin surkea vaihtoehto, että sitä ei tee kuin absoluuttisessa pakkoraossa.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 20.04.12 - klo:22:01
Autoliikkeessä halvempaa vaihtaminen on kyllä taloudellisesti niin surkea vaihtoehto, että sitä ei tee kuin absoluuttisessa pakkoraossa.

Ei se aina ole kallista.. Joskus ei vaan oma mene kaupaksi vaikka kuinka olisi oikein hinnoiteltu...

Mutta pääsääntöisesti asia on kyllä niin että halvempaan vaihtaminen onnistunee vain yksityisen kanssa.. Tai sitten vain se suora myynti...

Ja ihan omasta kokemuksesta.. Kyllä noita autoja menee kaupaksi ilman renkaanpotkijoitakin.. Monta olen myynyt ja muistaakseni vain kahta on tultu katsotaan "huvikseen", naurettavan tarjouksen kanssa.. Mutta toisaalta mä olen melkein aina hinnoitellut autot niin ettei tinkivaraa ole juuri yhtään mitään, ja se on ostajallekin selvää, ellei ole, niin sen kyllä olen tehnyt selväksi jo puhelimessa... Tai ainakin sanonut sen viimeisen hinnan jo puhelimessa jos tinkivaraa on ollut..

Skula

Uusi BMWn kolmonen käyty koeistumassa, ja kylmätyypeiltään tehty vertailua nykyiseen Audiin.. Eikä tarvitse (ainakaan vielä) ajaa..

Tuosta jäi vähän semmoinen kuva että "ei kiitos".. Syylliseksi paljastui varmaan tuo uusi 5:nen, ja varsinkin se tummansininen  :-* M-Sport  :-* varusteinen  :-* Touring  :-* siellä   :-*paikan  :-* päällä  :-* Airport  :-* Autoksekuksessa  ;D

Toistaiseksi ajatus on selvä.. Mielummin 520dA(tai muu vitosvajakki) kuin vaikka 320dAx Touring..

Myyjälle iso kiitos hyvästä esittelystä ja koeajolle tuputuksesta, ilmeisesti se uusi auto sitten tulee vasta 2014, kun kerran näin hyvin pystyn itseni pitämään kurissa koeajolta..

Kolmosen takatilat ovat "parantuneet" edelliseen koppaan, mutta kuskin paikalla ahdisti pari asiaa.. Ensinnäkin sporttipenkin tiukka toppaus kyljissä, ja muutenkin sellainen lievä klaustrofobinen fiilis kuskin paikalla.. Vaikkei tuota nyt mitenkään voi pieneksi, ahtaaksi tai liian kompaktiksikaan haukkua, niin joku sellainen juttu iski joka aiheutti vieroksuntaa.. Ehkä kakkosautona, hupiautona tai muuten vain näyttelyesineenä pihalla, tai satunnaiseen ajeluun ihan jees jollain 335 moottorilla kuten Markku J:llä.. Täyspainoiseen +30tkm vuodessa ajeluun niin tosiaan ei kiitos..

Pienten laskutoimitusten myötä ja sopivalla alennuksella yms... 520dA + MSport + a-vakkari + nahat + sähköjakkarat + hifit + muut pakolliset niin hinta saadaan pysymään alle 70keuron.. Taisipa olla jopa alle 65ke..

Skula

Ai niin, BMW liikkeestä lähtiessäni ajotieturi plimaputti jarruista.. Ilmeisesti palat kulahtaneet.. Pitänee pistää osia tilaten... Oliko tuo nyt sitten vihje että olis pitäny tehdä ne kaupat bemarista sittenkin  ;D

Flat

LainaaAi niin, BMW liikkeestä lähtiessäni ajotieturi plimaputti jarruista..

Sulla ja sun autollas dialogia riittää ! Mitäs Skula plimpautti takaisin autolle? Uhkasitko viedä bemarikuappaan jos ei pysty olamaan hiljaa edes yhtä viikkoa?

Markku J

Kolmosen sporttipenkissä on selkänojan sivutukiin sähköinen säätö - nappi istuinosan etukulmassa. Sen saa aika kivasti kohdalleen noilla. Ei paina edes lihavaa miestä (=minä). Minä taas pidän kolmosta enemmän ajajan autona kuin viitosta, mutta ehkä pitkään matka-ajoon ottaisin sittenkin viitosen.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 23.04.12 - klo:12:26
Kolmosen sporttipenkissä on selkänojan sivutukiin sähköinen säätö - nappi istuinosan etukulmassa. Sen saa aika kivasti kohdalleen noilla. Ei paina edes lihavaa miestä (=minä). Minä taas pidän kolmosta enemmän ajajan autona kuin viitosta, mutta ehkä pitkään matka-ajoon ottaisin sittenkin viitosen.

Kyllä tuo "säätö" tuli koeteltua, mutta jostain syystä kun tuon sääti hyväksi se kuitenkin painoi minua kyljistä.. Ehkä ne muodot eivät vain sitten sovi minun kropalleni? En tiedä mutta en kokenut hyväksi.. Mutta kyllä tuo täytyy käydä vielä ajamassa sitten joskus.. Voihan olla että reippaan vuoden aikana roppani muuttuu kuten mieleni  ;D

Ei siinä, jotenkin tuosta uudesta kolmosesta huokui laadukkuus paremmin kuin edeltäjästään, jota samalla vähän tiirailin siinä kun ne siinä lähekkäin olivat.. Kolmonen on selvästi ottanut laadukkuudessa harppauksen eteenpäin..

Ja olen ehkä yksinkertainen mutta minulle tuli selväksi että matka-autona tosiaan 5:n on ehdoton... Enhän jaksa nytkään veivata, tai siis pakon edessä veivaan, A4:sta...

Skula

Lainaus käyttäjältä: Flat - 23.04.12 - klo:12:24
Sulla ja sun autollas dialogia riittää ! Mitäs Skula plimpautti takaisin autolle? Uhkasitko viedä bemarikuappaan jos ei pysty olamaan hiljaa edes yhtä viikkoa?

Olen kai jo henkisesti luopunut tästä autosta kun en jaksa noteerata auton plimpautuksia kuin olankohautuksella  ;D.. Ei tuo nyt vika ole että jarrupalat on finaalissa..

Toivon vain että tämä palvelee tielle jättämättä lopun aikansa.. En nyt jaksaisi lähteä myymishommiinkaan.. Elämäs on nyt niin paljon muutakin hässäkkää ja painittavaa että en jaksais auton kanssa painia.. Totuus kuitenkin kai on se että jos suuttimia tms alkaa paukkua enemmän ja takuuajan ulkopuolelle uhkaa tulla lisäkustannuksia niin kiertoon tämä pääsee.. Toisaalta harmi...

Skula

Pitipä soittaa jarruosien vaihdosta tutulle askartelijalle..

"Valitsemanne numero ei ole käytettävissä..."

Pelko persiissä ylimääräinen tiedustelu ystäväpiiristä paljasti karun todellisuuden - bankrotti(tai jotain muuta)  ;D

Eli nyt pitää alkaa varailemaan jostain muusta askarteluliikkeestä toimintaa..

Tää oli harmi, ikävää ku jääpuikko ahterissa.. Hoviaskartelijaa ei noin vain löydykään, vanhat kasvavat jo horsmaa ja uusista ei oikein tiedä..

Täytyy varmaan kokeilla jotain ad-ketjuun kytkettyä(niin oli tämä edellinenkin).. Niistä on kohtuu hyviä kokemuksia..

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: skula - 26.04.12 - klo:14:59
Pitipä soittaa jarruosien vaihdosta tutulle askartelijalle..

"Valitsemanne numero ei ole käytettävissä..."

Pelko persiissä ylimääräinen tiedustelu ystäväpiiristä paljasti karun todellisuuden - bankrotti(tai jotain muuta)  ;D

Eli nyt pitää alkaa varailemaan jostain muusta askarteluliikkeestä toimintaa..

Tää oli harmi, ikävää ku jääpuikko ahterissa.. Hoviaskartelijaa ei noin vain löydykään, vanhat kasvavat jo horsmaa ja uusista ei oikein tiedä..

Täytyy varmaan kokeilla jotain ad-ketjuun kytkettyä(niin oli tämä edellinenkin).. Niistä on kohtuu hyviä kokemuksia..

Eikun viet Audi Centerii.  ;)

RSOCUstin

Se Skulalla lainassa ollut Passatti nelikko näyttää olevan myynnissä Vantaalla.

Skula

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 26.04.12 - klo:16:59
Se Skulalla lainassa ollut Passatti nelikko näyttää olevan myynnissä Vantaalla.

uhkas laittaa kovan hinnan kovan kysynnän vuoksi. Paljo?

Itse en ymmärrä että tuosta on jääny a-vakkari tilaamatta. Sen on täytyny olla vahinko, katastrofaalinen sellainen! Kuka nyt ilman vois tuolla ajaa ?

Skula

Lainaus käyttäjältä: Peltzi - 26.04.12 - klo:16:48
Eikun viet Audi Centerii.  ;)

Pitäiskö kysyä hinta ihan piruuttaan..

RSOCUstin

Lainaus käyttäjältä: skula - 26.04.12 - klo:17:12
uhkas laittaa kovan hinnan kovan kysynnän vuoksi. Paljo?

Itse en ymmärrä että tuosta on jääny a-vakkari tilaamatta. Sen on täytyny olla vahinko, katastrofaalinen sellainen! Kuka nyt ilman vois tuolla ajaa ?
37900e 77630km

Skula

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 26.04.12 - klo:17:45
37900e 77630km

Okei, eli ihan linjassa myyjän puheisiin.. Kovalta tuntuu pyynti 2010 autosta.. Mutta toisaalta jos haluaa 4Motionin, TDI:n ja DSG:n samaan pakettiin niin voi voi..

Itse kävin marmorilla tänään ja kyselin jarruremontin hintaa omaan topikin tuotteeseen sieltäkin..

820e olisi maksimikustannus jos eteen ja taakse vaihdettaisiin levyt + palat..

Pari avonaista tarjousta on vielä.. Niitä odotellessa..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy