Wheelbasealloys.com

Aloittaja Jyri, 27.12.09 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

Jyri

pokkus

Itse tilasin renkaat ja vanteet kyseisestä paikasta 5 päivää sitten ja paikka ei kyllä ansaitse ainakaan minun puolelta kiitosta palvelusta ja toimivuudesta. Hinnaltaan tuotteet ovat todella edullisia. Ensinnäkin itse koko tilaus oli todella hankala, kun heidän nettisivujensa lomakkeet eivät osaa ottaa vastaan liian pitkiä tekstikenttiä. Sama tekstikenttäongelma esiintyi myös palautetta/kysymyksiä tehdessä. Ennen tilausta ja tilauksen jälkeen sähköpostiviesteihin vastattiin todella huonosti ja vastaukset oli silloinkin todella ympäripyöreitä. Rengaspaketti saatiin matkaan nopeasti eli heti seuraavana päivänä tilauksesta. Nyt kuitenkin kuriirifirma (TNT) oli jotain sekoillut toimituksen kanssa ja paketti seilaa jossain päin Keski-Eurooppaa ihan väärillä raitella... Tähän mennessä melkein kaikki on siis mennyt jotenkin pieleen tilauksen kanssa. Katsotaan lopullinen tilanne, jos/kun renkaat saapuvat perille.

vazjargon

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 30.03.10 - klo:07:54
Itse tilasin renkaat ja vanteet kyseisestä paikasta 5 päivää sitten ja paikka ei kyllä ansaitse ainakaan minun puolelta kiitosta palvelusta ja toimivuudesta. Hinnaltaan tuotteet ovat todella edullisia. Ensinnäkin itse koko tilaus oli todella hankala, kun heidän nettisivujensa lomakkeet eivät osaa ottaa vastaan liian pitkiä tekstikenttiä. Sama tekstikenttäongelma esiintyi myös palautetta/kysymyksiä tehdessä. Ennen tilausta ja tilauksen jälkeen sähköpostiviesteihin vastattiin todella huonosti ja vastaukset oli silloinkin todella ympäripyöreitä. Rengaspaketti saatiin matkaan nopeasti eli heti seuraavana päivänä tilauksesta. Nyt kuitenkin kuriirifirma (TNT) oli jotain sekoillut toimituksen kanssa ja paketti seilaa jossain päin Keski-Eurooppaa ihan väärillä raitella... Tähän mennessä melkein kaikki on siis mennyt jotenkin pieleen tilauksen kanssa. Katsotaan lopullinen tilanne, jos/kun renkaat saapuvat perille.

Mitenkäs äkkiä tuolta vastailivat sähköposteihin, ja mihin osoitteeseen olet yleensä viestit lähettänyt? Pari viestiä olen jo tuonne lähettänyt eikä ole oikein vastausta kuulunut, tilauskin ollut jo pari viikkoa sisässä. Vai lieneekö Damian joka yhteen viestiin vastasi, lomalla tai muuten estynyt vastaamaan viesteihin..

pokkus

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 30.03.10 - klo:07:54

Laitetaas sama teksti vielä tännekin:

Päivitetääs tilannetta. Paketti saapui perille vain yhden päivän myöhässä sekoiluista huolimatta. TNT ei kuitenkaan ansaitse kehuja minun puolelta, koska tämä kaikki vaati minulta kaiken kaikkiaan kolme puhelua asiakaspalveluun eikä silti kaikki mennyt niin kuin oli sovittu. Olin sopinut paketille iltatoimituksen, mutta se silti toimitettiin päivällä. Minuun luvattiin ottaa yhteyttä paketin sekoilujen takia, mutta tätä yhteydenottoa ei ikinä tullut. Tuurilla avokkini oli toimituksen aikaan kotona, joten renkaat saatiin perilla ajoissa. Tämäkin tosin vaati minulta soittoa asiakaspalveluun ja vastaanottajan nimenmuutospyyntöä.

Wheel-basen huonosta kommunikoinnista riippumatta autossa on nyt alla juuri oikeanlainen setti vanteita ja renkaita. Mukana tuli myös pultit (1kpl ylimääräisiä), lukkopultit, keskiömerkit ja soviterenkaat. Ainoastaan soviterenkaita ei pitänyt vanteissa olla (wheel-basen mukaan), mutta ne silti vanteisiin tarvittiin. Tämä oli pieni miinus. Tuon hintaiseksi paketiksi (kaiken kaikkiaan kotiin tuotuna 575â,¬) olen kyllä todella tyytyväinen ostokseeni. Vanteet ovat omasta mielestä todella siistit ja sopivat autoon hyvin. Renkaatkin vaikuttivat pienen ajelun jälkeen ihan kelvollisilta (kuiva asfaltti). Märällä kelillä ei vielä kokemuksia ole ja ääritilannekäytös ei varmasti ole paras mahdollinen. Itsehän siis tilasin seuraavanlaisen setin: 18" R8 Style Replica vanne (ET45) + 225/40R18 Kenda KR20 rengas

pokkus

Lainaus käyttäjältä: vazjargon - 01.04.10 - klo:19:33
Mitenkäs äkkiä tuolta vastailivat sähköposteihin, ja mihin osoitteeseen olet yleensä viestit lähettänyt? Pari viestiä olen jo tuonne lähettänyt eikä ole oikein vastausta kuulunut, tilauskin ollut jo pari viikkoa sisässä. Vai lieneekö Damian joka yhteen viestiin vastasi, lomalla tai muuten estynyt vastaamaan viesteihin..

Todella huonosti vastailivat sähköposteihin. Jos vastasivat niin vastaus tuli yleensä aika nopeasti. Varmaan joku 6 postia sinne lähetin ja kahteen taidettiin vastata. Niillä nettisivuilla olleisiin yhteydenottolomakkeisiin ei mulle vastattu ikinä. Nyt siellä on varmaan pahin sesonki meneillään, joten kiirusta heillä riittää. Tämä osaltaan varmasti vaikuttaa vastailuihin.

Itse lähettelin postia tämmöiseen osoitteeseen: john@wheel-base.co.uk

vazjargon

Soittaahan sinne piti viime viikolla että sai tietää missä vaiheessa tilaus on, eivät olleet vieläkään saaneet vanteita valmistajalta(maaliskuun alussa tein tilauksen). Tänään 11 aikoihin sitten laitoin sähköpostia että perutaan kaupat, vastaus tuli parissa tunnissa ja rahat olivat takaisin tilillä klo 17 aikaan. Tämänpäiväistä kauppojen perumista lukuunottamatta yhteydenpito oli todella huonoa, aiemmin eivät reilussa viikossa kerenneet sähköpostiin vastaamaan.

Macce

Itse tilasin Oz Ultraleggaret 4.2 ja paketti oli kotona ovella odottamassa 15.2 Homma hoitui hyvin ei mitään moitittavaa. Muutaman sähköpostin laitoin Dave@wheel-base.co.uk ja vastaukset tuli nopeasti. Oiskohan syynä ollut ajankohta keskitalvi ???

Spoonie

Pikkuveli tilasi keväällä täältä vanteet ja renkaat. Kerkesi laittaa tilauksen menemään, mutta sitten ilmoittivat, että kyseinen vanne oli loppu. Korvaukseksi sekaannuksesta sanoivat, että saa valita hieman kalliimmat vanteet ja valitsi sitten kalliimmat (BBS). Oli pirun tyytyväinen. Kokoa vanteille oli 8.5 x 18" ja renkaina Vredestein Ultrac Sessanta koossa 225/40/18. Koko paketti muistaakseni noin tuhanteen euroon.

jaffa

Varmistus kysymystä pukkaa eli jos tilaan tuolta Wheelbasesta vanteet niin tuleeko tohon loppu hintaan minkä antaa lopuksi niin jotain veroja maksettavaksi?Olisi noi 3SMD 0.01 18" kiikarissa.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

MoFFe

Itse tilasin S3een kesävanteet...ei oikeastaan mitään vikaa. Välillä toki saa lähettää mailia kahdesti että vastaavat.
Mutta lopulta aina tulee vastaus ja yrittävät aina auttaa jos on jotain ongelmaa.

Eli voin hyvin suositella! Ja hintakin on hyvä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy