VAGarena -miitti @ Classic Motor Show, Lahden Messukeskus 5.–6.5.2012

Aloittaja JeanC, 15.01.12 - klo:20:41

« edellinen - seuraava »

JeanC

Jo perinteeksi muodostunut VAGarena miitti Lahden Classic Motor Show'ssa toukokuun alussa. Nähtävää ja koettavaa riittää!

Classic Motorshow

VAGarena miitti on lauantaina 5.5.2012 klo 16.00, paikkana Renkomäen ABC:n takana oleva parkkipaikka (ABC:lle tultaessa tien päässä vasemmalla). Kaikki arenalaiset mukaan!

*Muokattu, ku heti valitettiin.........

makkis

Suako tulla alffalla?  ;D

Lupaan olla nyt vetämättä vaginariviin ja hei, alffassakin on boschin motronic ja torssen tasauspyörästössä....

Tuksuu

Lainaus käyttäjältä: makkis - 15.01.12 - klo:20:53
Suako tulla alffalla?  ;D

Mä tuun sit kyl Volvolla.  ;D

Siellä on kohta rivissä enemmän muita kun vaggineita..  ::)

Quality

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

makkis

Kuvastaa vaginalaatua... Niistä pyritään eroon  :D

Ei tosi, kiva tavata ja olla hengessä mukana. Kukaan ei räkyttänyt, vaikka museobemrilla viime vuonna ikalle kirpasin...

eGetin


ttdriver

Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


RTWteam

Paikalle tullaan jos vermeet vaan kestää.  :P Viime vuonna olikin jännitystä kun sellaista jurnutusta auto piti että melkein piti laittaa peltorit päähän.  ;D

nikob

Tämä vois kanssa kiinnostaa. Katsotaan lähemmin.
Varsinkin jos hieno kevätpäivä on niin mikäs siinä kurvailla  :D
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Mikko83

Lainaus käyttäjältä: makkis - 15.01.12 - klo:21:02
Kuvastaa vaginalaatua... Niistä pyritään eroon  :D

Ei tosi, kiva tavata ja olla hengessä mukana. Kukaan ei räkyttänyt, vaikka museobemrilla viime vuonna ikalle kirpasin...

Jos bimmeris oli museoauto, niin mikäs mun Jetta sitten?  ;D

Kyllähän sitä kiinnostaisi tulla taas paikanpäälle. Nykyään asun Kuopiossa niin välimatka huomattavasti lyhyempi, kuin kahdella aikaisemmalla kerralla. Pitää viel valkata tulenko Jetalla vai Ysiysillä. Jetalla kait, kun VAG miitti kuitenkin kyseessä  :D
Kyllä jettamies on aina jettamies.

Quality


Tässä on se hyvä puoli, ettei kyseessä ole VAG- vaan VAGarena -miitti. Täällä vaan roikutaan sitkeästi, pihassa seisovan vehkeen merkkiin katsomatta, niin kenelläkään ei ole nokan koputtamista ;).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

RTWteam

Näinkö pienellä porukalla sitä kokoonnutaan?

Ovat mukavasti saaneet pieniä uudistuksia tehtyä Classic Motorshown..

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

RTWteam


Kiviharju

Audi A4 Allroad quattro -17

Skula

Romurautaa ja paalivehkeitä.

eGetin

Näillä näkymin tulossa 8) Varokaa vain, ruoste voi tarttua... :D

Jonde

No kesäautolle on katsastus ja huolto sovittu, lippu on hankittu, joten yrityksen puutteesta ei jää kiinni.

VWonderman

Kyl mää oon näillänäkymin tulossa, jos taas kerran joku ilmoittautuu miut kuskaamaan eestaas. ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Wilperi

Messuille oon ainakin menossa, ni kait sitä vois yhden paksin tuoda käymään tuolla miittirivissä  ;D
MB Vito -15
Seat Leon -13


tlindstr

Tämän vuotinen miitti jää väliin. Samalle päivälle on jo päätetty aiemmin muuta urakointia.
Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15


ttdriver

Kyllä mekin vaimon kanssa tullaan, emme tosin Yetillä...
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


ntix

Jos aikataulut antaa myöten ja auto kondiksessa, saatan uskaltautua paikalle.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

Quality


Tuntia aiemmin kokoontuvat samassa paikassa Volvo XC60:t, ja ellette ihan kieroon katso, niin ainakin osa meistä voi jäädä myös tähän "perinteiseen".
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

nikob

Näillä näkymin näyttäis siltä että pääsis tulemaan.
Classic Motorshow kai jää väliin tai sitten ei  :D. Vaikka hieno näyttely tuo on, tullut käytyä joskusti.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 13.04.12 - klo:22:18Kyl mää oon näillänäkymin tulossa, jos taas kerran joku ilmoittautuu miut kuskaamaan eestaas. ::)
Upataas vähäsen. ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Kvee

Hmm, mielenkiintoista...ihan kotinurkilla. Täytyykin katsoa josko pääsis.

ePa

Tämä kerta jää väliin lähipiirin juhlista johtuen.  :(


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy