A6 Avant Business 2,0 TDI 130 kW multitronic 2012

Aloittaja Kvee, 08.01.12 - klo:20:02

« edellinen - seuraava »

Kvee

Huh, olipa urakka, mutta erittäin pitkällisen pohdinnan ja vaihtoehdosta toiseen hyppimisen jälkeen on kesävanteet laitettu tilaukseen  ;). Loppumetreillä valinta kohdistui OZ Vittoriaan, joka on uutuusmalli. Renkaiksi valitsin Kumhot, koska kaksi edellistä settiä toimivat oikein mukavasti. Koko on 245/45/18 ja paketti tuli tilattua paikallisesta rengasliikkeestä, jonne ne menee myös säilytykseen. Varmasti halvemmalla olisi jostain saanut, mutta näillä nyt mennään.

Qrainderi

Otitko tuon normi sisä- ja ulkovalopaketin vai sen laajennetun? Kuvia olis kiva sisätiloista saada enemmänkin :)

Mites ikkunoiden tummennukset? Meinasitko käydä laittamassa kalvot. Audilla aika suolanen tuo tehdastummennus hinta.
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Kvee

Lainaus käyttäjältä: Qrainderi - 01.03.12 - klo:15:55
Otitko tuon normi sisä- ja ulkovalopaketin vai sen laajennetun? Kuvia olis kiva sisätiloista saada enemmänkin :)

Mites ikkunoiden tummennukset? Meinasitko käydä laittamassa kalvot. Audilla aika suolanen tuo tehdastummennus hinta.

Juu, se on sisä- ja ulkovalopaketti, eli en ottanut sitä laajennettua. En taida saada aikaiseksi ottaa kuvia sisältä, mutta jalkatiloissa- ja ovissa on ledit joiden voimakkuutta voi säätää. Ne on kyllä ihan hienot  ;). Oikeastaan otin sen paketin sen takia, kun ex. A4:ssä ei ollut aurinkosuojissa- ja hanskalokerossa valoa ja se joskus harmitti. Varmaan siinä ulkopuolellakin jotain ledejä on, mutta en ole niitä niin katsellut.

Kalvot laitatan kunhan kelit tästä hieman lämpenee.

jusape

Kveen auton väriä en ole vielä Suomessa livenä todistanut, mutta on kyllä hienon erilainen tähän tumma/valkoinen/harmaa -massaan. Vaikkapa tuo oheinen 20" pyörillä, upea ilmestys.

K70

Kvee

Juu, tuon kokoisilla pyörillä näyttäisi vieläkin paremmalta  ;). Itse olen täällä Lahdessa nähnyt samanvärisen eräässä ruokamarketin parkkihallissa useammankin kerran...onhan siinä pitänyt hieman hiljentää. Tänään ulkonäkö hieman muuttui parempaan suuntaan, kun sain kesäpyörät alle. Nyt ei puutu kuin ikkunatummennukset.

Kvee

Nyt on sitten saatu ikkunoihin tummaa kalvoa :). Huonosta Commariräpsystä huolimatta livenä mielestäni melko kivan näköinen. Kun kyselin niin asentaja sanoi vielä etsivänsä josko löytyi jostain grafiitti harmaata teippiä joka pysyisi hyvin kattokaiteissa- ja ikkunankarmeissa.

Markku J

Paljonhan porukka näitä kalvoja laittaa. Minä olen yksi viimeisistä vastarannan kiiskeistä. En voi vaan hyväksyä ulkonäöllisesti tuota sivulinjan katkeamista tumman ja kirkkaan välillä. Jos kaikki sivulasit saisi kalvottaa, niin OK. Muuten minulle tulee mieleeni nuoruuteni piilofarmarit tai nykyisetkin ruumisautot - en voi mitään tälle mielleyhtymälle. Mieluummin laitan aurinkoverhot takalaseihin - ne saa piiloon, kun ei ole tarvetta.

Pekka T

Hieno on kokonaisuus, nyt saa vanteistakin selvän kokonaisvaikutelman ja vielä hyvän sellaisen.
Toiset ne tuunaa black optic lookkia, tulisiko tähän sitten grafiitti optic?  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Rauska

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 25.04.12 - klo:22:02
Paljonhan porukka näitä kalvoja laittaa. Minä olen yksi viimeisistä vastarannan kiiskeistä. En voi vaan hyväksyä ulkonäöllisesti tuota sivulinjan katkeamista tumman ja kirkkaan välillä. Jos kaikki sivulasit saisi kalvottaa, niin OK.
Samaa mieltä, mutta kukin tyylillään  :)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Minä

Minun mielestäni taas kalvotus (mielellään melko tumma) parantaa ulkonäköä melkein autossa kuin autossa, myös pelkästään takana. Erityisesti valkoinen ja punainen ovat mielestäni sellaiset värit, jotka melkein huutavat tummia laseja. Mutta tämä näkemys on siis tällaisen alle 20 vuotiaan näkökulmasta  :D . Omassa juuri tielle jättäneessä  >:( Fabiassakin siis on tummat takalasit. Myös nyt minulla sijaisautona olevassa faarmari Avensiksessa on todella tummiksi tummennetut lasit ja mielestäni sopivat siihen todella hyvin.
Fabia 1.4 Elegance ´08

Kvee

Ei kalvot varmaan kaikkia miellytäkään, mutta itse tykkään...ja varsinkin kesällä myös tuo helpotusta takapenkkiläisille.

Vanteisiin pikkuhiljaa on alkanut tottumaan, ja livenä ehkä aavistuksen paremmat kun näkyy vanteen muodot paremmin. Ehkä kuitenkin miettisin todella tarkkaan jos saisin uudelleen valita.

Juu, katsotaan nyt tuota lisätuunausta, mutta harmaa nyt ainakin sopisi noiden vanteiden väriin. Tummennukset joka tapauksessa antavat kivasti särmää ulkonäköön  :) 

Kvee

Maailma muuttuu, ja niin lähti uutukainen vaihdossa vanhempaan! En tiedä miten tämän ketjun saa poistettua, joten neuvoja niiltä osin otetaan vastaan  ;)

SKU

A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Quality

Jaaha. Kvee toteutti uhkauksensa downshiftauksesta. Enpä onnittele, ennenkuin pelisiirrot ovat näkyvillä ;).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Kvee

Laittelin tuonne käytettyjen autonvaihtopohdiskelua palstalle kun sinne jorinani kait nykyään kuuluu  ;)

Quality

Lainaus käyttäjältä: Kvee - 19.10.12 - klo:20:11
En tiedä miten tämän ketjun saa poistettua, joten neuvoja niiltä osin otetaan vastaan  ;)

Minä puolestani en tahdo ymmärtää, miksi kaikki historiatiedot pitäisi pyyhkiä pois? Voihan ketjun vaikka lukottaa, ettei sitä käytetä herjanheittoon. Mutta toki ketjun aloittajalla on oikeus sanoa viimeinen sana sen kohtalosta.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Kvee

Lainaus käyttäjältä: Quality - 19.10.12 - klo:21:00
Minä puolestani en tahdo ymmärtää, miksi kaikki historiatiedot pitäisi pyyhkiä pois? Voihan ketjun vaikka lukottaa, ettei sitä käytetä herjanheittoon. Mutta toki ketjun aloittajalla on oikeus sanoa viimeinen sana sen kohtalosta.
Kyllä ketjun voi jättää, en tiennyt käytäntöä niiltä osin, ja oletin että "vanhat" siivotaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy