"Kunnioitettavia" suorituksia liikenteessä

Aloittaja makelja, 22.12.11 - klo:13:39

« edellinen - seuraava »

jf

Lainaus käyttäjältä: Tupo - 21.02.12 - klo:11:47
Eli isomman oikeudella rekkakuski saa painostaa edellään rajoituksen mukaan ajavat henkilöautot "kahvitauolle" ???
Näinhän se nykyisen näyttää toimivan, kun poliisiinkaan ei ole meillä varaa... Hyvin ovat rahtarit tämän huomanneet, ikävä kyllä. Ehkäpä sitä disun hintaa pitäisi nostaa vaikkapa 20cnt/litra, niin ei olisi PAKKO ajaa sitä rajoitinta vasten?
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

everyoung

Lainaus käyttäjältä: Tupo - 21.02.12 - klo:11:47
Eli isomman oikeudella rekkakuski saa painostaa edellään rajoituksen mukaan ajavat henkilöautot "kahvitauolle" ???
Tarkoitin, että ainahan sen voi päästää ohi. On jokaisen oma asia ajaako ylinopeutta, niin se on mutta sitä meistä useimmat tekee silti.
"Kun minä ajan ylinopeutta, se on hyväksyttävää, koska minulla on siihen hyvä syy, kun joku toinen ajaa ylinopeutta on hän rikollinen vai miten se oli?"
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

jf

Lainaus käyttäjältä: everyoung - 21.02.12 - klo:12:06
On jokaisen oma asia ajaako ylinopeutta, niin se on mutta sitä meistä useimmat tekee silti.
"Kun minä ajan ylinopeutta, se on hyväksyttävää, koska minulla on siihen hyvä syy, kun joku toinen ajaa ylinopeutta on hän rikollinen vai miten se oli?"
Hommahan ei ole aivan näin. Rekkalla kun sitä massaa on pikkuisen enemmän ja jäljet sen mukaisia. Ajakoon miten kovaa lystäävät, mutta muiden takaluukussa roikkuminen ei vaan käy...
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

everyoung

Lainaus käyttäjältä: jf - 21.02.12 - klo:12:10
Hommahan ei ole aivan näin. Rekkalla kun sitä massaa on pikkuisen enemmän ja jäljet sen mukaisia. Ajakoon miten kovaa lystäävät, mutta muiden takaluukussa roikkuminen ei vaan käy...
Osin olen samaa mieltä, eli takapuskurissa roikkuminen ei ole oikein, mutta sama se onko rekka vai mopo tai jotain siltä valiltä. Valitettavasti tein päällä näkee yhtäusein henkilöautoja jotka roikkuu toisten takapuskurissa, siita vain ei juuri kirjoitella.
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

jf

Lainaus käyttäjältä: everyoung - 21.02.12 - klo:12:15
sama se onko rekka vai mopo tai jotain siltä valiltä.
Oletko nähnyt yhtään kolaripaikkaa koskaan? Vai oletko vain jotenkin onnellinen (rahtari siis)? Siinä on ihan helvetisti eroa törmääkö perään rekka, henkilöauto vai mopo.
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

everyoung

Lainaus käyttäjältä: jf - 21.02.12 - klo:12:18
Oletko nähnyt yhtään kolaripaikkaa koskaan? Vai oletko vain jotenkin onnellinen (rahtari siis)? Siinä on ihan helvetisti eroa törmääkö perään rekka, henkilöauto vai mopo.
Vannomatta paras, mutta luulen olleeni useammin kolaripaikolla kuin sinä, ihan vaan työni johdosta, ei en ole rahtari.
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

Tupo

LainaaOsin olen samaa mieltä, eli takapuskurissa roikkuminen ei ole oikein, mutta sama se onko rekka vai mopo tai jotain siltä valiltä
Ei taida peräänajotilanteessa olla ihan sama, tuleeko luukusta sisään mopo vai 60 t yhdistelmä! Muistetaanpa, miten kävi Enon kolarissa. (Kyseessä oli sivutörmäys, mutta siitä saa käsityksen törmäysenergiasta ja törmäyksen seurauksista.)

Kyllä ammatikseen raskailla vehkeillä ajavilta pitää voida vaatia myös ammattitaitoa. Jos "ammattikuskin" asenne ei sovi ison auton rattiin, niin sitten voi siirtyä vaikka pullakuskiksi Hiacen rattiin.

everyoung

Lainaus käyttäjältä: Tupo - 21.02.12 - klo:12:24
Jos "ammattikuskin" asenne ei sovi ison auton rattiin, niin sitten voi siirtyä vaikka pullakuskiksi Hiacen rattiin.
Ihan totta, mutta en suosittelisi mikään ajoneuvon rattiin pääsyä. On tuolla liikenteessä paljon muitakin "asennevammaisia" joilta pitäisi ottaa ajo-oikeus pois, niin ammattikuljettajissa kuin muissakin. Joo onhan sillä eroa onko 60t painava yhdistelmä vai mopo mutta turvaväli on pidettävä jokaisen. Liikenteessä näkee toisinaan, kun joillakin on kiire vain edessä ajavan eteen ja sitten loppuukin kiire, minullekin on tullut monesti tälläisiä eteen. Siinä ei sitten auta kun hiljentää, käydä kahvilla tai jos on mahdollisuus mennä ohi toisin on rekoilla jotka ei voi ohittaan ihan niin helposti kun henkilöautolla, joo Skoda on henkilöauto, enkä ole vieläkään rahtari.
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

Tupo

LainaaValitettavasti tein päällä näkee yhtä usein henkilöautoja jotka roikkuu toisten takapuskurissa,
No kyllähän *****kärpäsiä liikkuu henkilöautoilla kymmeniä kertoja enemmän kuin raskaalla kalustolla. Nekin ovat ärsyttäviä - ja niistä on joskus lähes mahdotonta päästä eroon - mutta niistä ei aiheudu niin suurtaa vaaraa kuin raskaammista versioista.

Käsittämätön esimerkki tästä "roikkumisesta" osui omalle kohdalle tammikuussa pimeällä ja lähes tyhjällä vitostiellä. Ajoin hiukan yli rajoituksen vakkarilla (navi max. 83 km/h), kun perään ilmestyi (japsi)auto, joka "liimautui" puskuriin. Ajattelin, että kohta se menee ohi ja näytin pari kertaa vilkulla ohituspaikkaakin, kun tilaa oli. Edes ensimmäisellä ohituskaistalla auto ei lähtenyt ohi (ajoin edelleen samaa nopeutta). Toisella ohituskaistalla päätin hankkiutua eroon perässä roikkujasta, jonka valot oli kaiken lisäksi säädetty taivaalle = häikäisivät peilin kautta. Pudotin vauhdin viiteenkymppin - ja edelleen tämä "sankari" roikkui puskurissa. Lopulta pysähdyin hetkeksi bussipysäkille, minkä jälkeen "riisikuppi" häipyi ylinopeutta horisonttiin - varmaankin "metsästämään" seuraavaa takapuskuria. Mikähän syy / tarkoitus tuossa mahtaa olla...?

JJ Virtanen

Lainaus käyttäjältä: everyoung - 21.02.12 - klo:12:15
Valitettavasti tein päällä näkee yhtäusein henkilöautoja jotka roikkuu toisten takapuskurissa, siita vain ei juuri kirjoitella.

Eli sinun logiikallasi se edellä ajava on aiheuttanut tämän tilanteen, kun ei ole tajunnut kaartaa huoltiskalle kahville? Vai ootko sitä mieltä, että vain raskaalla liikeenteellä on oikeus työntää rajotuksen mukaan ajavat kahville?

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Tupo - 21.02.12 - klo:12:48
Käsittämätön esimerkki tästä "roikkumisesta" osui omalle kohdalle tammikuussa pimeällä ja lähes tyhjällä vitostiellä. Ajoin hiukan yli rajoituksen vakkarilla (navi max. 83 km/h), kun perään ilmestyi (japsi)auto, joka "liimautui" puskuriin. Ajattelin, että kohta se menee ohi ja näytin pari kertaa vilkulla ohituspaikkaakin, kun tilaa oli. Edes ensimmäisellä ohituskaistalla auto ei lähtenyt ohi (ajoin edelleen samaa nopeutta). Toisella ohituskaistalla päätin hankkiutua eroon perässä roikkujasta, jonka valot oli kaiken lisäksi säädetty taivaalle = häikäisivät peilin kautta. Pudotin vauhdin viiteenkymppin - ja edelleen tämä "sankari" roikkui puskurissa. Lopulta pysähdyin hetkeksi bussipysäkille, minkä jälkeen "riisikuppi" häipyi ylinopeutta horisonttiin - varmaankin "metsästämään" seuraavaa takapuskuria. Mikähän syy / tarkoitus tuossa mahtaa olla...?
Japseissa on niin paskat valot ettei niillä uskalla ajaa yksin pimeällä tiellä. On siis parempi roikkua edellämenevän perseessä jolloin tämä ei haittaa. Tähän viittaa myös taivaisiin säädetyt ajovalot paremman kantaman toivossa.

Tupo

LainaaIhan totta, mutta en suosittelisi mikään ajoneuvon rattiin pääsyä.
En minäkään suosittele. Jos kuitenkin on "pakko" tienata leipä tien päällä - eikä kyvyt riitä ammattiautoilijaksi (ilman lainausmerkkejä), niin 2 tonnin Hiace on kuitenkin vähemmän vaarallinen kuin 60 tonnin Scania.

everyoung

Lainaus käyttäjältä: JJ Virtanen - 21.02.12 - klo:12:50
Eli sinun logiikallasi se edellä ajava on aiheuttanut tämän tilanteen, kun ei ole tajunnut kaartaa huoltiskalle kahville? Vai ootko sitä mieltä, että vain raskaalla liikeenteellä on oikeus työntää rajotuksen mukaan ajavat kahville?

Ei, edellä ajava ei ole tuota aiheuttanut, vaan perässä roikkuja. Se, kommentti oli tarkoitettu ehdotukseksi vain, koska rekalla ei pääse yhtä joutuisasti ohi kun henkilöautolla, kun on massaa tarvitsee pitkän matkan ohitukseen vielä kun nopeus on rajoitettu eli nopeus ero on pieni voi ohitukseen mennä muutaman sadanmetrin asemesta kilometrejä. Ihan yhtä hyvä vaihtoehto on näyttää aikeensa ja antaa tilaa sopivalla paikalla ja vaikka vilauttaa vilkkua oikealle sekä hiljentää ohituksen jouduttamiseksi, niin pääsee perässä roikkujasta eroo. Pyydän anteeksi, jos olen pahoittanut jonkun mielen kun kehtasin ehdottaa kahvi taukoa.
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

Marko_K

Jostain syystä monella rahtarilla on pinttynyt tapa olla pitämättä edes alkeellista turvaväliä. Paljon maantiellä liikkuvana ja varsin säntillisesti nopeusrajoituksia noudattavana tuo on yksi harvoja oikeasti ärsyttäviä ilmiöitä liikenteessä. Ajan itse normaalisti 80-alueella todellista nopeutta 82-83 km/h vakionopeudensäätimellä ja monelle rahtarille tuo tuntuu olevan liian vähän.

Muutama viikko sitten keli oli maanteillä poikkeuksellisen liukas ja kiinnitin huomiota siihen, että vastaantulevista rekoista ja kuorma-autoista moni piti aivan olematonta turvaväliä edellään ajavaan. Ryhdyin siinä sitten huvikseni laskemaan sellaisia raskaita ajoneuvoja, jotka ajoivat henkilöauton perässä ja ynnämään, monellako turvaväli oli aivan mitätön.

50 vastaantulleesta henkilöauton perässä ajaneesta rekasta tai kuorma-autosta kahdeksallatoista välimatka oli vähemmän kuin kaksi autonmittaa. Siis nopeutta 80 km/h eli 22 m/s ja väliä alle 10 metriä!

Toki otos ei ole tilastollisesti täysin edustava, mutta pisti miettimään. 36% rahtareista ajoi vailla minkäänlaisia mahdollisuuksia reagoida yllätyksiin...

jf

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 21.02.12 - klo:13:37
Ryhdyin siinä sitten huvikseni laskemaan sellaisia raskaita ajoneuvoja, jotka ajoivat henkilöauton perässä ja ynnämään, monellako turvaväli oli aivan mitätön.
Yllättäen harvoin näkee rekkakuskia ajamassa viiden metrin päässä toisen rekan takamukseta, joten selkeästi tietävät milloin sattuu itseen ja milloin muihin.
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

exari

Olen ollut samassa tilanteessa suht usein ja esim pikkutaajamat joiden kohdalla on 50-60 rajoitus ei näytä tarkoittavan yhtään mitään rekkakuskeille...
Mielestäni olis rangaistus tapon yrityksestä kohdallaan jos ajaa alle 20m päässä 80 rajalla.(kesällä)  talvella sais olla yli 100m.
Huolimatta siitä että edelläajava ei aja jo valmiiksi ylinopeutta---ei se ole peruste hiillostamiseen jos ajaa 78 kun rajoitus on 80.

Tuksuu

Tapahtui äsken tuollaista lumista maalaistietä ajellessa nopeusrajoitus vaihtelee 40-80 välillä.

Käännyin kyseiselle tielle sen alkupäästä, perääni toisesta suunnasta kääntyi audi (A4 Q)
Ajeltiin useampi kilometri peräkkäin kunnes saavutimme vanhemman volvon (740 farkku).
Siinä kohtaa oli 80kmh rajoitus ja vastaankin tuli auto, audi kuitenkin päätti näyttää quattron ylivoimaa ja meni sekä minusta että edellä olevasta volvosta ohi. Piittaamatta vastaantulijoista jotka joutuivat jarruttamaan.
Audikuski ei kuitenkaan saanut autoonsa kun noin 70Kmh vauhtia, joten taas seuraavalla suoralla menin sekä volvosta että audista ohi. Tämä ei audikuskia ilmeisesti miellyttänyt koska lähti jo ohitustilanteessa lisäämään vauhtiaan ja tuon ohituksen jälkeen ajettiin hetkenaikaa melko vauhdilla kunnes käännyin pois kyseiseltä tieltä.

Eli jos menee ohi niin pitäis sitten kanssa mennä. Eikä jäädä eteen hidastelemaan.

Ja itse siis ajelin vitoskoppasella jetalla.

jallucola

Lainaus käyttäjältä: Tupo - 21.02.12 - klo:12:48
Toisella ohituskaistalla päätin hankkiutua eroon perässä roikkujasta, jonka valot oli kaiken lisäksi säädetty taivaalle = häikäisivät peilin kautta. Pudotin vauhdin viiteenkymppin - ja edelleen tämä "sankari" roikkui puskurissa. Lopulta pysähdyin hetkeksi bussipysäkille, minkä jälkeen "riisikuppi" häipyi ylinopeutta horisonttiin - varmaankin "metsästämään" seuraavaa takapuskuria. Mikähän syy / tarkoitus tuossa mahtaa olla...?

Se ei nähnyt ajaa omilla valoilla?   ;D

Gigaa

#228
Lainaus käyttäjältä: jf - 21.02.12 - klo:15:15
Yllättäen harvoin näkee rekkakuskia ajamassa viiden metrin päässä toisen rekan takamukseta, joten selkeästi tietävät milloin sattuu itseen ja milloin muihin.

Itse asiassa näkee aika usein ainakin 6-tiellä. Ajaavat sen verta lähekkäin toisiaan ettei jää riittävästi väliä, notta ohittamaan lähtisin.
Å koda Octavia Combi 1.6 TDI Style DSG 2018

Juppa

^ Samoja havaintoja juurikin kutostieltä.
Tänään näki "kunnioitettavia" suorituksia niin ammatti- kuin yksityisautoilijoiltakin lähinnä noissa turvaväleissä. Keli ei ollut paras mahdollinen, lunta pöllysi tiestä ja taivaalta tuli lisää. Sitten piti vielä jonkin täysperäyhdistelmän päästä väkisin jostain pienemmästä kuorkista ohi, joka kyllä ajoi sitä sallittua 80km/h.

Peeveli

Eilen illalla ajoi rattiraivo-tojotisti...Tuli Yaris vauhdilla ja täysin hiljentämättä päätielle kolmion takaa, näkyvyyttä oli koska penkat oli poistettu risteysalueelta. No, aluksi se jupelsi alinopeutta, jouduin tekemään aika voimakkaan jarrutuksen eteentulon takia. Pian se sitten yht äkkiä kaasutti niin maan vimmatusti että etupää heilui puolelta toiselle. Sitten taas matalaa nopeutta. Sitten päästiin kaksikaistaväylälle ja tempaisin ohittaa oikeaa kaistaa tuon menijän, ja jouduin sitten hiljentämään punaisiin valoihin palattuani vasemmalle kaistalle. No, sittenpä tämä rattiraivoroosna ampaisikin oikealta vielä minusta ohi, kiilasi juuri ennen punaisia valoja autonsa eteeni. Ã,,llistytti moinen, ja otin sitten vielä tilaa juuri ja juuri ollessa taas oikean kaistan ja ajattelin painasta sitten vihreistä haipakkaa jaloista poies. Mitä tekikään jarppakuski; alkoi julmetunmoinen sutiminen ja se rupesi kiilaamaan oikealle kaistalle törmätäkseen autooni! Piti siinä sekunnin kymmenesosan aikana tehdä päätös jäädäkö rutattavaksi ja ties mitä, vai häipyä tieltä. Valitsin päin punaisia ajamisen eli ampaisin tyhjän risteyksen läpi, onnistuin vielä koukkaamaan oikean kaistan reunalaidan kohdalta variksen kohti tulevan keulan alta pois. Sinne se variskuski jäi paikoilleen poikittain risteykseen. Liekö a) humalassa, b) huumeessa, c) kajahtanut tai todennäköisesti kaikkea tuota. Harmittaa etten tuossa äkkitilanteessa saanut rekkaria ylös.

Karmivaa tosielämää nykyliikenteestä, olisi puuttunut vain pistooli.

Ton-1

Olin tuossa juuri pyörällä hiihtämässä, kotiinpäin tullessani lähestyessäni liikenneympyrästä erkanevan tien yli menevää suojatietä samaa pistettä lähestyy vuostuhannen alun hopeinen MB C farkkuna ja AMG-versiona, koska auto oli vielä liikenneympyrässä oli hänellä neutraalivauhti päällänsä ja olisi voinnut hidastaa ja päästää minut liikkuvan kohteen ensin mutta ei, tämä isäntä painaa kaasua, ohjaa autonsa niin kaistansa vasempaan laitaan kun voi ja meni silmieni edestä ohi itse jo ollessani suojatiellä.  :P

Member of a A(udi) & A(prilia) club

Quality


En muista, milloin olisi edellisen kerran käynyt, onneksi siis harvoin. Olin tulossa ympyrään, kun vasemmalta lähestyi valkoinen T5 taksi näyttäen vilkkua oikealle, siis kuin poistuakseen ympyrästä samasta liittymästä, josta olin tulossa. Pahaa aavistamatta päästin jalan jarrulta ja taisinpa jo pikkuisen kaasujalkaakin hivuttaa alaspäin. Kunnes huomaan tuon taksin edessäni; ei enää vilkkua, vaan kylmänrauhallisesti päättikin jatkaa matkaansa suoraan eteeni. Onneksi on vanhuksellakin vielä refleksit tallella eikä pelti rytissyt.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

dosetti

#233
edessä ajoi männä viikolla nurmijärvellä valkoinen VW T3 aikomuksena kääntyä vasemmalle liikennevaloista. Risteyksessä, jossa ajetaan suoraan tai vasemmalle ja valot sen mukaan ja ryhmittäytyminen. No se päätti yhtäkkiä koukatakin takaisin mun eteen juuri kun olin kohdalla menossa risteyksen yli suoraan. Jetta penkan kautta väistäen, yllättävän kevytperäinen auto tämä Jettakin on. Kosketus oli todella lähellä. Olisikin ollut juuri vasta maalattu vasen kylki kun olisi taas mennyt maalaukseen muun korjauksen ohella.

Saattoi olla menossa autokorjaamo Rokalle, huomasi ettei kääntymällä sinne pääse..

Edit taisi ollakin T4 tarkemmin ajateltuna.

eGetin

Terkut vain sille valkoisella sedan-A4 B8:lla ajavalle joka tänään ajoit Tampereella Kalevassa siinä neljän maissa. Jos haluat vaihtaa kaistaa niin sen voi tehdä käyttämällä vilkkua ja tosissaan vaihtamalla kaistaa, eikä tekemällä niinkuin sinä teit että pysytään kaistaviivan päällä ja seilataan kahden kaistan välillä epävarmasti miettien vaihtaako vaiko eikö vaihtaa. Katsoit minua pahasti ja minä sinua takaisin kun en jaksanut vasemmalla kaistalla katsoa seilausta ja tulin vierelle. Kannattaa lähteä vähän päättäväisemmällä asenteella liikkeelle ensi kerralla :)

Karvis

Satuin tänään katselemaan aitiopaikalta kun edellämenevä rytkäisi kolarin kaupunkialueella, olimme molemmat menossa suoraan valoristeyksen yli kun vastakkaisesta suunnasta tullut auto käänsi eteen. Ok, näitä sattuu ja sillä sipuli. Mutta se mikä sai minut hämmästelemään oli noin 15sekuntia rysäyksen jälkeen paikalle sattunut maija, kyllä siis se poliisiauto, ajoivat oikein korostetun hitaasta paikan ohi ja kun kääntyivät niin ajattelin että ottavat siihen tien sivuun ja jäävät selvittelmään tilannetta. Ja v**ut, kumpikin virkamies katseli kolaripaikkaa kaulat pitkällä kuten on maantapa ja jatkoivat sitten matkaansa pysähtymättä paikalle :o :o
Ei mennyt oikein meikäläisen jakeluun miksi eivät jääneet suorittamaan työtehtäviään, liekkö ollut kiire kahville vai pitääkö se ensin soittaa ja pyytää heidät paikalle ennen kuin hommiin voi alkaa?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 23.02.12 - klo:22:48
Terkut vain sille valkoisella sedan-A4 B8:lla ajavalle joka tänään ajoit Tampereella Kalevassa siinä neljän maissa. Jos haluat vaihtaa kaistaa niin sen voi tehdä käyttämällä vilkkua ja tosissaan vaihtamalla kaistaa, eikä tekemällä niinkuin sinä teit että pysytään kaistaviivan päällä ja seilataan kahden kaistan välillä epävarmasti miettien vaihtaako vaiko eikö vaihtaa. Katsoit minua pahasti ja minä sinua takaisin kun en jaksanut vasemmalla kaistalla katsoa seilausta ja tulin vierelle. Kannattaa lähteä vähän päättäväisemmällä asenteella liikkeelle ensi kerralla :)

Ihme valitusta. Eikö nykyään saa ajaa rauhassa edes huumeiden tai alkoholin vaikutuksen alaisena... :P

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 23.02.12 - klo:23:25
Ei mennyt oikein meikäläisen jakeluun miksi eivät jääneet suorittamaan työtehtäviään, liekkö ollut kiire kahville vai pitääkö se ensin soittaa ja pyytää heidät paikalle ennen kuin hommiin voi alkaa?
Vain puhelimen kautta toteutuu min. 30min odotusaika...

Karvis

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 23.02.12 - klo:23:36
Vain puhelimen kautta toteutuu min. 30min odotusaika...

No eihän se nyt saakeli vieköön voi olla niin että poliisi ajaa paikan ohi töllistellen tapahtumia ja tulee sitten takaisin puolen tunnin päästä, kun häkestä ovat saaneet ilmoituksen ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 23.02.12 - klo:23:45
No eihän se nyt saakeli vieköön voi olla niin että poliisi ajaa paikan ohi töllistellen tapahtumia ja tulee sitten takaisin puolen tunnin päästä, kun häkestä ovat saaneet ilmoituksen ::)
Jos köröttelivät jotain toista paikkaa tutkailemaan? :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy