APR stage3+ takuupohdiskelut + muuta

Aloittaja pokkus, 22.11.11 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

pokkus

Lainaus käyttäjältä: APR Finland Oy - 22.11.11 - klo:21:33
Unohda RS3:sta haaveilu ja piristä perhepirssisi RS:iä nöyryyttävään kuosiin APR Stage3+ kitillä!

APR esittelee ensimmäisenä maailmassa +500hv 2.0TSI:n.

APR Stage3+ kitti on virityssarja, jolla 200 tai 211-hevosvoimainen TSI-
moottori saa uuden elämän lähes 500hv tehoreserveistä 98 oktaanisella
bensiinillä ja yli 500hv kilpapolttoaineella.

APR Stage3+ kittiin kuuluu turboahdin, uudet suuttimet ja pakosarja mukaan
lukien kaikki, mitä asennukseen tarvitaan.

Virityssarjan lisäksi tarvitaan pakoputkisto, ilmanottokitti, kytkin ja vauhtipyörä.
Lisäksi kiertokankien vaihtoa suositellaan. Kaikki nämä ovat saatavilla APR:ltä.

Hinta alkaen 6750 eur.

Sopivuus: Golf Mk6, Audi A3 8p, VW Scirocco, Seat Leon, Skoda Octavia, Vw
Passat cc, Tiguan

Maahantuonti ja myynti sekä asennus pääkaupunkiseutu:

APR FInland oy

www.aprfinland.fi
044 741 9552
sales ät aprfinland.fi

Satakunta

Kalectro
Katavatie 4 27320 Ihode
www.kalectro.com

jaka ät kalectro.com
p. 044 533 2142

Tampere

Artic Performance
Pehtoorintie 56 37800 Toijala
www.hevosvoima.com

myynti ät hevosvoima.com
p. 040 9033 025

Savonlinna

Savon Autotune
Tuottajantie 3 57230 Savonlinna
www.savonautotune.fi

myynti ät savonautotune.fi
p. 045 111 7732

Kuopio

Savo Power / Findiesel
Kisällinkatu 6 70780 Kuopio
www.findiesel.fi

info ät findiesel.fi
p. 050 387 3781


www.savopower.fi
info ät savopower.fi

p. 0440 33 22 11

Pohjois-Suomi

JS-Tuning
Kelukatu 9 95450 Tornio
Rävstigen 28 95336 Haparanda
www.js-tuning.com

myynti ät js-tuning.com
p. 040 765 8020

Luvataanko tuollaiselle paketille jonkinlaista takuuta?


Uusi aihe aloitettu, jotta alkuperäinen topicci pysyy siistinä.
APR:n vastaus takuuseen myös omassa aiheessa: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7548.0

Golfauto

#1
Lainaus käyttäjältä: pokkus - 22.11.11 - klo:21:52
Luvataanko tuollaiselle paketille jonkinlaista takuuta?

Omen käsitykseni mukaan vastaus on "ei" tai sitten ei vastata ollenkaan ;D Painakaa deleteä tai jotain, jos nyt ylitän valtuuteni toteamalla, että ABT on ainoa tietämäni, jolta takuun saa.

--------->   APR MYÖNTÃ,,Ã,, TAKUUN. LUKEKAA KETJU LOPPUUN. Olin väärässä <---------------

ram1

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 22.11.11 - klo:22:00
Omen käsitykseni mukaan vastaus on "ei" tai sitten ei vastata ollenkaan ;D Painakaa deleteä tai jotain, jos nyt ylitän valtuuteni toteamalla, että ABT on ainoa tietämäni, jolta takuun saa.
Takavalotakuu.Myös Abt:lla Suomessa.Tai riippuu millaista takuuta tarkoitat.Käsitykseni jos autoon tulee jotain vikaa, niin taistelu alkaa onko auton vai virin vika.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Titta Jokisen tukka

Kauankohan mahtaa 2.0 -motti kestää tuollaisilla specseillä varsinkin, kun sisuskaluille ei tehdä mitään upgreidauksia? Ihmettelen se minäkin, että saako tälle minkäänlaista takuuta?

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 22.11.11 - klo:22:05
Takavalotakuu.Myös Abt:lla Suomessa.Tai riippuu millaista takuuta tarkoitat.Käsitykseni jos autoon tulee jotain vikaa, niin taistelu alkaa onko auton vai virin vika.

König:iltä kysyin. Takuun sai moottorille ja voimansiirrolle. En kysellyt tarkemmin kuinka pitkäksi aikaa jne... mutta ilmeisesti tämä lisä takuu maksoi tyyliin 300e. Jokatapauksessa takuu oli mahdollista saada muullekin, kuin sille chipille.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 22.11.11 - klo:22:08
König:iltä kysyin. Takuun sai moottorille ja voimansiirrolle. En kysellyt tarkemmin kuinka pitkäksi aikaa jne... mutta ilmeisesti tämä lisä takuu maksoi tyyliin 300e. Jokatapauksessa takuu oli mahdollista saada muullekin, kuin sille chipille.
Ok.Olen vaan Essolta kuullut jos tulee vikaa, että vaikeaa tulee olemaan.Tosin nykyään voi olla toisin.Ihmettelen vaan jos rääkkäät itse autosi pilalle huviksesi, että joku maksaisi joka kerta sulle uuden moottorin ja voimansiirron.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 22.11.11 - klo:22:12
Ok.Olen vaan Essolta kuullut jos tulee vikaa, että vaikeaa tulee olemaan.Tosin nykyään voi olla toisin.Ihmettelen vaan jos rääkkäät itse autosi pilalle huviksesi, että joku maksaisi joka kerta sulle uuden moottorin ja voimansiirron.

Joo kyllä mäkin ihmettelin, kun sanottiin että jotain takuuta sais :o APR kiskoo enemmän ainakin vääntöä lastullaan, mutta positiivista on se että siinä on on/off valinta. Eli voit rääkätä autoasi vain 2 kertaa vuodessa 5min. ABT:lä taas uudet tehot ovat käytössä kokoajan, joten enemmän tai vähemmän rääkkäät autoasi kokoajan. Et mikä nyt sitten on parempi :P

ram1

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 22.11.11 - klo:22:37
Joo kyllä mäkin ihmettelin, kun sanottiin että jotain takuuta sais :o APR kiskoo enemmän ainakin vääntöä lastullaan, mutta positiivista on se että siinä on on/off valinta. Eli voit rääkätä autoasi vain 2 kertaa vuodessa 5min. ABT:lä taas uudet tehot ovat käytössä kokoajan, joten enemmän tai vähemmän rääkkäät autoasi kokoajan. Et mikä nyt sitten on parempi :P
Jos nyt totta puhutaan, niin vaikka autossa viri, niinkuin itselläkin, niin ei se rasita normiajelussa yhtään enempää kuin vakiokaan.Ahdot saa nousemaan tappiin aika vaikeasti.Perusajelussa mennään aivan puoliväännöillä.Täällä Suomessa kohtuuvaikea sekoilla niin paljon, että saisi koneen laukeamaan, mutta mahdollisuushan aina on.Ja se voi johtua viristä, tai sitten auton omasta valmistusviasta.Sanoisin, että aikalailla omasta pussista menee jos jotain tapahtuu.Tuo Apr viri sellainen, että sen huomaa heti konepeltiä aukaisematta, mutta perussoftaa ei välttämättä edes tutkita jos jotain hajoaa, mutta halutessaan huolto löytää kyllä, jos autossa ollut joku softa tai muuta.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 22.11.11 - klo:22:56
Jos nyt totta puhutaan, niin vaikka autossa viri, niinkuin itselläkin, niin ei se rasita normiajelussa yhtään enempää kuin vakiokaan.Ahdot saa nousemaan tappiin aika vaikeasti.Perusajelussa mennään aivan puoliväännöillä.Täällä Suomessa kohtuuvaikea sekoilla niin paljon, että saisi koneen laukeamaan, mutta mahdollisuushan aina on.Ja se voi johtua viristä, tai sitten auton omasta valmistusviasta.Sanoisin, että aikalailla omasta pussista menee jos jotain tapahtuu.Tuo Apr viri sellainen, että sen huomaa heti konepeltiä aukaisematta, mutta perussoftaa ei välttämättä edes tutkita jos jotain hajoaa, mutta halutessaan huolto löytää kyllä, jos autossa ollut joku softa tai muuta.

No mä en tiedä onko tää mun tietämättömyyttä vai ei, mutta kun katselen esim ABT:n lastun käyrää omalla 1.4 kaksoisahdetulla, niin lastu ottaa sen 290nm jo sieltä 2000rpm tuntumasta. Käsitykseni mukaan jos painan kaasua rauhallisesti, mutta kierokset nousevat 2000rpm, niin käytetään 290nm, eli silloin lastun tuoma lisävääntö rasittaa konetta enemmän kuin normaalisti? Vai oonko ihan kebab kiskalla...
http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/shop/VW-Golf-VI-5K0-Motortechnik_1280_1279_4/produkt/ABT-Leistungssteigerung-3055-1/

ram1

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 22.11.11 - klo:23:09
No mä en tiedä onko tää mun tietämättömyyttä vai ei, mutta kun katselen esim ABT:n lastun käyrää omalla 1.4 kaksoisahdetulla, niin lastu ottaa sen 290nm jo sieltä 2000rpm tuntumasta. Käsitykseni mukaan jos painan kaasua rauhallisesti, mutta kierokset nousevat 2000rpm, niin käytetään 290nm, eli silloin lastun tuoma lisävääntö rasittaa konetta enemmän kuin normaalisti? Vai oonko ihan kebab kiskalla...
http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/shop/VW-Golf-VI-5K0-Motortechnik_1280_1279_4/produkt/ABT-Leistungssteigerung-3055-1/
No periaatteessa olet.Ahtomittari auttaa asiaan.Omien kokemusten mukaan saat täydet ahdot mukaan kun on vastetta.Eli ylämäki, liian iso vaihde ja talla tiskiin.Sen huomaa myös persdynossa.Lähtee.En tiedä onko sulla manu vai dsg, mutta jos ajat d:llä niin laatikko hoitaa asian, ettei tartte murehtia.Tosin siihen lootaan minäkään en uskaltanut laittaa softaa.Manulaatikot nyt kestää mitä vaan.Kytkin se pettää jos joku.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 22.11.11 - klo:23:17
No periaatteessa olet.Ahtomittari auttaa asiaan.Omien kokemusten mukaan saat täydet ahdot mukaan kun on vastetta.Eli ylämäki, liian iso vaihde ja talla tiskiin.Sen huomaa myös persdynossa.Lähtee.En tiedä onko sulla manu vai dsg, mutta jos ajat d:llä niin laatikko hoitaa asian, ettei tartte murehtia.Tosin siihen lootaan minäkään en uskaltanut laittaa softaa.Manulaatikot nyt kestää mitä vaan.Kytkin se pettää jos joku.

Mulla on DSG7 ja prkl sen luvataan kestävan sen 250nm mitä jossain gti polosessakin on. Et ehkä toi 290nm on viel ihan ok. En oo ihan just lastuttelemassa, kun toi takuukin on voimassa ja ei nyt ole suoranaisesti ihan hitaasti liikahdettu vakionakaan. Ajatus toki kiehtoo, joten pitää vähän seurailla tilannetta ja kokemuksia :)

ram1

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 22.11.11 - klo:23:20
Mulla on DSG7 ja prkl sen luvataan kestävan sen 250nm mitä jossain gti polosessakin on. Et ehkä toi 290nm on viel ihan ok. En oo ihan just lastuttelemassa, kun toi takuukin on voimassa ja ei nyt ole suoranaisesti ihan hitaasti liikahdettu vakionakaan. Ajatus toki kiehtoo, joten pitää vähän seurailla tilannetta ja kokemuksia :)
Kävin aikoinaan keskustelua 1.8tsi dsg:n softaamisesta Motorbitin kanssa, ja tuo loota kestää tuollasen väännön helposti.Löytyy netistä video missä hajotetaan loota kun lyödään 350nm kehiin.Ja jos customin laittaa, niin tuon voi rajoittaa, mutta se toki rajoittaa kaikkea muutakin.Sanoisin että 210/290 ihan ok tuolle laatikolle.Ongelma vaan on se,että noita laatikoita hajoaa muutenkin, niin se tekee asiasta hiukan vaikean.Itse en laittaisi kuin manuaaliin, koska tuo kombinaatio menee ihan kivasti.Tosin softalla aivan eri auto.Nää on näitä ikuisuuskysymyksiä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

APR Finland Oy

Takuuasia on hyvin yksinkertainen.

Itse kitillä on 6kk takuu, ja se koskee kitin asennusta, sekä sen komponentteja.

Takuu ei koske itse moottoria, jollei siihen APR:n toimesta vaihdeta kiertokankia.

Jos APR vaihtaa kanget, on kangilla ja kankien vaihtotyöllä 6kk takuu.

Jos kanget vaihdetaan jossakin muualla, kankien vaihtaja vastaa takuusta.

APR antaa myös takuun siitä että venttiileitä ei sula, eikä tulppia rähähtele, ts moottorin säädöt ovat kohdallaan.

APR antaa myös takuun voimansiirrolle, mutta vain, jos se lisämaksusta vahvistetaan APR:n toimesta.

Lyhennettynä

Eli kaikelle, mitä APR tekee tai myy, myönnetään normaali 6kk takuu. Takuu ei koske välillisiä asioita, kuten sileiksi ennen aikojaan kuluvia tai jopa puhkeavai eturenkaita tai aiempaa nopeammin tyhjenevää bensatankkia tai katkeavaa vakiovetoakselia.

APR Finlandilla on myös vastuuvakuutus, joka kattaa tapauksen, jossa tehdastakuu evätään APR:n asentaman lisävarusteen takia. Käytännössä tätä vakuutusta ei olla yli 9v maahantuontitoiminnan aikana tarvittu, vaikka softia on takuunalaisiin autoihin asennettu satoja pelkästään suomessa.

Pyydän moderaattoreita poistamaan turhanpäiväisen spekuloinnin tästä ketjusta.

Vastailemme niin teknisiin kuin takuuasioihin liittyviin kysymyksiin kyllä mielellämme, tässä tai sähköpostilla tai puhelimella. Kysymykset voi lähettää sähköpostitse suoraan meille, tai jäleenmyyjillemme.

Suositteleme tätä lämpimästi sen sijaan, että uskotaan internetistä löytyviin kolmannen tai neljännen käden mutuiluihin.

Kiitos,

Lari Yläsaari
APR Finland oy
044 741 9552

Newman

Lainaus käyttäjältä: APR Finland Oy - 23.11.11 - klo:18:06

Pyydän moderaattoreita poistamaan turhanpäiväisen spekuloinnin tästä ketjusta.

Suositteleme tätä lämpimästi sen sijaan, että uskotaan internetistä löytyviin kolmannen tai neljännen käden mutuiluihin.

Kiitos,

Lari Yläsaari
APR Finland oy
044 741 9552
Mikä mielestäsi on turhanpäiväistä spekulointia ja kenen kannalta? Tämä on tietääkseni keskustelualueen viestiketju, jossa pohditaan täällä mainostetun virityssarjan järkevyyttä. Että mainostaa saa, mutta kommentoida ei niinkään. Kuulostaa eriskummalliselta eikö totta?

Takuuasioista sen verran, että tiivistettynä kitin luvataan pysyvän toiminnassa kuusi kuukautta, minkä jälkeen se on sitten siinä. Onnea ostajille.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: APR Finland Oy - 23.11.11 - klo:18:06

Pyydän moderaattoreita poistamaan turhanpäiväisen spekuloinnin tästä ketjusta.


Nyt kyllä osui vähän omaan nilkkaan. Perustelet jopa varsin hyvin takuu jutut ja mietin että hyvä homma saahan tohon jotain takuita. Sitten loppuun tiputat pommin ja pyydät poistamaan spekuloinnit. Se on näin normi käyttäjän näkökulmasta vähän kuin sanoisi, että meidän tuote ei kestä päivänvaloa tai julkista keskustelua. Nyt olen siis takaisin epäilevien joukossa perusteluistasi huolimatta. Sen ymmärrän, jos haluat että kilpailevan merkin maininnat korvataan vaikka jollain xxx merkinnällä.

APR Finland Oy

#15
(poistettu ensimmäinen lause turhana)

Lainaatiivistettynä kitin luvataan pysyvän toiminnassa kuusi kuukautta, minkä jälkeen se on sitten siinä. Onnea ostajille.

Näinhän kaikki takuut toimivat. Autollasi on 2v takuu, ja sen jälkeen se on sitten siinä, onnea omistajalle. Kuluttajasuojalain määrittelemä takuu on 6kk, ja me myönnämme sen verran. Ja se on 6kk enemmän, kuin aika monella kilpailijalla.

Mistä te keksitte, että tuotteemme ei kestä päivänvaloa??? Haluan, että heti alusta ensimmäiset kommentit, jossa joku asiasta mitään tietämätön kommentoi, että tuotteella ei ole takuuta, poistetaan, koska se ei pidä paikkaansa.

Kokemuksesta tiedän, että moni lukija lopettaa lukemisen siihen.

ram1

No tämä asiahan täysin selvä.Takuu koskee asennettuja tuotteita, ja alkuperäiseen vastaus on, ettei ole takuuta moottoriin.Jos itse ostat kamat muualta ja ns. kitin teiltä Takuu koskee turboa, suuttimia ja pakosarjaa+ niiden asennuksessa mahdollisesti tapahtunutta virhettä 6kk:tta.Mä olen ainakin tyytyväinen, eikä mitään valittamista.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Titta Jokisen tukka

Lainaus käyttäjältä: APR Finland Oy - 23.11.11 - klo:18:06
Pyydän moderaattoreita poistamaan turhanpäiväisen spekuloinnin tästä ketjusta.

Sosiaalisessa mediassa voi tehdä asioita oikein (suositeltava tapa) tai sitten totaalisesti väärin(ei suositeltava tapa) Nyt saat Lari ihan itse arvata, miten tässä tapauksessa kävi?
Näin EI KERTAKAIKKIAAN toimita asiakasrajapinnassa.

Jos vapaa keskustelu ja mielipiteenvaihto ottaa koville, kannattaa tällöin poistua keskustelupalstoilta. Sosiaalinen media kun nyt ei yksinkertaisesti ole pelkkää auringon paistetta ja yksipuolista ja kritiikitöntä yritysviestintää.

brainsurgery

Varsinaisestihan tämä palsta on maksettu mainospuoli.

Sinne vain yleiselle keskustelualueelle perustamaan ketju APR Stage 3+:sta jonne voi sitten pistää niitä mutu-juttuja. Ymmärrän kyllä ihan hyvin mainostajaa joka haluaa myydä tuotettaan mutta sitten maksettu mainos tehdään tyhjäksi valheellisilla jutuilla.

Golfauto

#19
Lainaus käyttäjältä: APR Finland Oy - 23.11.11 - klo:18:45
Nyt en kyllä keksi, miten teidät saisi tyytyväiseksi?

Näinhän kaikki takuut toimivat. Autollasi on 2v takuu, ja sen jälkeen se on sitten siinä, onnea omistajalle. Kuluttajasuojalain määrittelemä takuu on 6kk, ja me myönnämme sen verran. Ja se on 6kk enemmän, kuin aika monella kilpailijalla.

Mistä te keksitte, että tuotteemme ei kestä päivänvaloa??? Haluan, että heti alusta ensimmäiset kommentit, jossa joku asiasta mitään tietämätön kommentoi, että tuotteella ei ole takuuta, poistetaan, koska se ei pidä paikkaansa.

Kokemuksesta tiedän, että moni lukija lopettaa lukemisen siihen.

Siis olen tyytyväinen vastaukseesi, mutta poiston vaatiminen ihmetyttää. Se tietämätön olen ilmeisesti minä ja siksi toteankin että "oman käsitykseni mukaan...". Tämän korjaat tuossa vastineessasi heinosti ja BOOM olet kääntänyt epäilyt voitoksesi ja APR 1 -Epäilijät 0. Kuitenkin hieman haluat piikitellä meitä että takuu ei kata nopeammin tyhjenevää bensatankkia jne... no onhan se toki hyvä tarkennus, mutta itse koen tuon enemmän asiakkaiden piikittelyksi. Kokemuksesta tiedän, että kaikki lukijat lukevat virittely ketjut läpi kahteen kertaan ja miettivät mitä uskoa. Siksihän näistä lastuista ja muista on satamäärin ketjuja, kun esim tuota kertomaasi takuu asiaa ei kerrota missään julkisesti. Perusta oma takuu ketju, niin asia on kerralla hoidettu ja käyttäjät saavat haluamansa tiedon. Tämä on yksi syy miksi tuntuu , että tuottee millään lastuvalmistajalle eivät kestä päivänvaloa, koska ostajan kannalta lähes olellisin asia, eli takuu jätetään selvästi kertomatta (paitsi suoraan maililla tai puhelimella kysyen). Suomessa onneksi saa vapaasti kertoa mielipiteensä yrityksistä, joten jos minulla on mielikuva, että Nokian kännykät haisevat paskalle, niin se on minun käsitys ja saan vapaasti olla sitämieltä. Mikäli Nokia haluaa oikoa käsitystä se on heidän tahdostaan kiinni. Arvostan kyllä sitä että vastaat ja oijot käsityksiä.

APR Finland Oy

LainaaPerusta oma takuu ketju,

Briljantti idea! Kiitos tästä. Laitan kaikille foorumeille, joissa olemme edustettuina.

Jos joskus asioit meillä, niin muistuta tästä, annan 50 eur alennuksen jos ostat jotain. Jos et osta, niin tarjoamme silti kahvit.

ram1

Lainaus käyttäjältä: brainsurgery - 23.11.11 - klo:18:54
Varsinaisestihan tämä palsta on maksettu mainospuoli.

Sinne vain yleiselle keskustelualueelle perustamaan ketju APR Stage 3+:sta jonne voi sitten pistää niitä mutu-juttuja. Ymmärrän kyllä ihan hyvin mainostajaa joka haluaa myydä tuotettaan mutta sitten maksettu mainos tehdään tyhjäksi valheellisilla jutuilla.
Tässä olet kyllä oikeassa.Ei täällä olisi pitänyt alkaa heittää mitään Essojuttuja.Mun mielestä täältä voisi oikeastaan poistaa kaikki paitsi alkuperäisen viestin, ja loput voisi heittää yleiseen osioon.Eikös Apr:lle ole joku valmis topiccikin jossain syövereissä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 23.11.11 - klo:19:08
Tässä olet kyllä oikeassa.Ei täällä olisi pitänyt alkaa heittää mitään Essojuttuja.Mun mielestä täältä voisi oikeastaan poistaa kaikki paitsi alkuperäisen viestin, ja loput voisi heittää yleiseen osioon.Eikös Apr:lle ole joku valmis topiccikin jossain syövereissä.

Tehkää mitä lystää, jos toi takuuketjun perustaminen toteutuu. Mielestäni se on hyvä homma ja osoitus halusta palvella asiakkaita :)

ram1

Itse haluaisin, että viestini poistettaisiin täältä.Voisin tehdä itsekin, mutta olen niin käpy etten osaa.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 23.11.11 - klo:19:17
Itse haluaisin, että viestini poistettaisiin täältä.Voisin tehdä itsekin, mutta olen niin käpy etten osaa.

Mä vaan muokkasin alun viestiin että takuu löytyy siltä varalta, että ketju säilytetään.

mick

No jokainen joka oikeesti suunittelee 200hp auton virittämistä 500hp tuntumaan tietää, että siihen liittyy omat riskinsä ainakin pitkässä juoksussa. Sellaisella moottorilla tuskin ajetaan 200tkm ilman isompia remonttia.

Ja jos jollakin innokkalla auton harrastajalla on lähes 10t euroa ylimääräistä virittämiseen, niin kyllä siinä tapauksessa jokunen tonni pitäis riittää korjaukseenkin.

Ja jos vertaa sijoitusta siihen, että ostaa uuden/uudehkon 500hp vakio auton. Ei oo halpoja nekään. Ja kalliita huoltoja tulee niihinkin kilometrien kertyessä.

1.8 "APR" Q

Tätä iänikuista keskustelua virityksistä on kyllä mielenkiintoinen seurata. Itsellä on toinen auto,jossa on virisofta. Ekan MTM:än kanssa oli hiukan "säätöä" ja nyt tämä APR on toiminut tähän saakka ainaskin kuin "junan vessa"...olen todella tyytyväinen.
Tuohon takuu-asiaan en sen enemmän ota kantaa,tiedän kyllä minkälainen takuu APR:llä on.
Jokainen tekee itse omat päätöksesnsä asiassa,mutta APR:ää voin ainaskin itse suositella.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

TBA

Tulee sille lastuvirityksellekin aikalailla hintaa, jos sen laillisesti tekee.
Jarrupäivitykset, pakokaasupäästömittaukset, muutoskatsastukset, yms.

Kärki

Lainaus käyttäjältä: Newman - 23.11.11 - klo:18:15
Takuuasioista sen verran, että tiivistettynä kitin luvataan pysyvän toiminnassa kuusi kuukautta, minkä jälkeen se on sitten siinä. Onnea ostajille.

Tarkkaanottaenhan se ei mene ihan noinkaan. Takuu on eri asia kuin virhevastuu. Virhevastuu on käytännössä jokaisella tuotteella, eikä sen kestoaikaa ole sinänsä määritelty. Jos kyseisen tuotteen on kohtuullista odottaa kestävän vain 6kk, niin sitten virhevastuu päättyy siihen, jos taas on kohtuullista odottaa tuotteen kestävän vaikkapa 3 vuotta, niin vaikka takuu päättyy 6kk kohdalla, ei se automaattisesti tarkoita sitä että vastuu siirtyisi täysin tuotteen ostaneen kuluttajan harteille.

PTG

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 01.12.11 - klo:17:05
Tätä iänikuista keskustelua virityksistä on kyllä mielenkiintoinen seurata. Itsellä on toinen auto,jossa on virisofta. Ekan MTM:än kanssa oli hiukan "säätöä" ja nyt tämä APR on toiminut tähän saakka ainaskin kuin "junan vessa"...olen todella tyytyväinen.
Tuohon takuu-asiaan en sen enemmän ota kantaa,tiedän kyllä minkälainen takuu APR:llä on.
Jokainen tekee itse omat päätöksesnsä asiassa,mutta APR:ää voin ainaskin itse suositella.

Hienoa. Näinhän autojen kuuluisikin toimia.

Ehkä toisaalta silti hyvä iänikuusuudesta tai juurikin siitä johtuen huomata/muistaa, että auton moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä takuu on osastoa bygones, mutta mikäli sillä ei ole merkitystä/takuulla tarvetta, niin kaikki edelleen ok.

Ja tosiaan, kun muistaa, että takuu on vain viriosilla, ei autolla, kaikki menee putkeen - jos auto sitten hajoaa, saatat toki saada sen silti korjautettua ilmaiseksi, mutta jos et, niin voi kyynel ;)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy