Q5, onko kokemuksia?

Aloittaja Jyri, 22.12.09 - klo:02:18

« edellinen - seuraava »

jf

LainaaHyvällä neuvottelutaidolla pääsee paljon pidemmälle kuin siltojen polttamisella. Nämä ovat toki minun näkemyksiä.

Ja MacVolsun kokemukset audin maahantuojan kanssa neuvottelusta ongelma tapauksessa ovat?
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

MacVolsu

Lainaus käyttäjältä: jf - 25.02.10 - klo:21:09
Ja MacVolsun kokemukset audin maahantuojan kanssa neuvottelusta ongelma tapauksessa ovat?
Tasan nolla mutta eihän sitä tulevaisuudesta tiedä. Oletko sinä se ohjelman kaveri kun noin puristaa? ::)

Jätetään tähän kun menee kokolailla OT.

VW-man

Niin ja neuvotteluja oli jutun mukaan käyty ja useita kertoja. Vikaa oli korjattu useaan kertaan, mutta aina vaan vika toistui ja vika oli aina sama eli tehot katosi ja aina sama selitys joo nyt on kunnossa ja sitten ei ollutkaan. Autossahan oli muutakin vikaa mm. peilinsäätö ei toimi kuten pitää, penkin verhoilut ala-arvoiset, kaiuttimet mykkenee jne. Hintaa oli peräti 70.000eur ja kyseessä uudehko auto ja ns. premium-merkki.

jf

LainaaTasan nolla mutta eihän sitä tulevaisuudesta tiedä. Oletko sinä se ohjelman kaveri kun noin puristaa?
Jos osaat lukea, niin huomaat ehkä, että profiilin kulkine on eri. Maahantuojan kanssa neuvotteluja olen hoitanut ja asiat saanut hoidettua haluamallani tavalla (paska takaisin myyjälle ja toiseen paskaan tarpeelliseksi katsotut korjaukset tehtyä). Jopa oikea henkilökin löytyy nykyisin puhelimeen tarvittaessa, vaikkei ko. henkilö itse osaakaan puhelimella soittaa, kuin merkkihuoltohin. Tähän koulutukseen tosin tarvittiin ko. henkilön kohdalla edellisen johtajan ultimatum tehtaan motivoimana. Sattuneesta syystä en arvosta pätkääkään tyhjän jauhajia jotka ilman mitään kokemusta kertovat miten asiat hoituvat...
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

JeanC

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 25.02.10 - klo:19:31
Joo no ainakin jätkä hieman vaikeena katseli kameraan tai vältteli suoraa kameraan kohdistuvaa kontaktia (siis kun ei ajanut) ja semmoisella naureskelevalla tyylillä selitti asioita.

Aika köyhä jätkä olise ku Q5 :ssa ei ollu ees nahkajakkaroita  ::)

VAG!

#35
aa

jf

Audin sporttijakkarat saa millä materiaalilla??? Huomaa kyllä kommentteista, ettei rinkelikuskeista ainakaan ole kyse...
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

JeanC

Lainaus käyttäjältä: jf - 25.02.10 - klo:22:41
Audin sporttijakkarat saa millä materiaalilla??? Huomaa kyllä kommentteista, ettei rinkelikuskeista ainakaan ole kyse...

Ei varmaan ollu nahkajakkarat, näkeehän sen ku pysäyttää videon kuvan ja katsoo  :o

VAG!

#38
aa

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 26.02.10 - klo:08:15
Kohdassa 17:53 on kuva läheltä. Kyllä ne minun silmääni edelleen näyttävät nahkajakkaroilta, mutta joku Q5-kuski voi oikaista jos olen väärässä. Itse jakkaratkin näyttävät muilta kuin vakioilta ja muistaakseni vitosen kohdalla urheiluistuimia ei edes saanut muulla kuin nahkaverhoilulla.

http://www.katsomo.fi/?progId=32924&itemId=22368


Selkänojan sivutuen reunassa näkyisi olevan ompeleet , eli ne ovat nahkaa . Istuinosasta vaikea sanoa joko nahkaa tai alcantaraa .
Jos verhoilu olisi kangasta niin silloin pitäisi näkyä kankaan kuviot / raidat .
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Tuuliviiri

Kävin heittämässä kunnon möyrinnän tänään Q5:lla. Fiilis hieman ristiriitainen: Ajettavuus ja suorituskyky 170 hepan diiselillä ja S tronicilla hyvä. Eteni hyvin umpisessa. Mutta muuten en niin hirveästi innostunut. Jokin mätti.  ::) Parempi fiilis jäi, kun ajelin aikoinaan A4 allroadilla. Ehkä olen vain liiaksi kallellaan A4-leiriin.  :-\

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 26.02.10 - klo:11:04
Selkänojan sivutuen reunassa näkyisi olevan ompeleet , eli ne ovat nahkaa . Istuinosasta vaikea sanoa joko nahkaa tai alcantaraa .
Jos verhoilu olisi kangasta niin silloin pitäisi näkyä kankaan kuviot / raidat .

No ne ompeleet kertovatkin kaiken  :-*, jettan kangassporttipenkeissäkin on sivussa ompeleet vaikka ovat KANGASTA. Ja samanlaiset kuin nahkapenkeissä YLEENSÃ,,.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 26.02.10 - klo:19:25
No ne ompeleet kertovatkin kaiken  :-*, jettan kangassporttipenkeissäkin on sivussa ompeleet vaikka ovat KANGASTA. Ja samanlaiset kuin nahkapenkeissä YLEENSÃ,,.
Niin onhan kangasverhoilussakin ompeleet , ei ne nyt sentään liimattu ole .
Audin kangasverhoilussa penkissä on erillinen reunanauha ja yksi näkyvä ommelsauma , mutta huomio kiintyy tuohon reunanauhaan .
Nahkapenkeissä on kaksi paksumpaa ommelta rinnakkain ilman reunanauhaa .
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 26.02.10 - klo:19:43
Niin onhan kangasverhoilussakin ompeleet , ei ne nyt sentään liimattu ole .
Audin kangasverhoilussa penkissä on erillinen reunanauha ja yksi näkyvä ommelsauma , mutta huomio kiintyy tuohon reunanauhaan .
Nahkapenkeissä on kaksi paksumpaa ommelta rinnakkain ilman reunanauhaa .

Viet sanoja mun suusta  ;). Jetan penkeissä on myös 2 vierekkäistä saumaa  8)

Pekka T

#44
Lainaus käyttäjältä: JeanC - 26.02.10 - klo:20:00
Viet sanoja mun suusta  ;). Jetan penkeissä on myös 2 vierekkäistä saumaa  8)

Alunperin oli kyse Q5 :n penkkimateriaalista kyseisessä TV ohjelmassa , miten Jetan penkit tähän liittyy ?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 26.02.10 - klo:20:28
Alunperin oli kyse Q5 :n penkkimateriaalista kyseisessä TV ohjelmassa , miten Jetan penkit tähän liittyy ?
Lue KOKO 2 sivu niin tiiät.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 27.02.10 - klo:00:26
Lue KOKO 2 sivu niin tiiät.
Kyse oli siitä onko kyseisessä autossa kamgas- vai nahkapenkit , eikä verrattu niitä minkään muun auton penkkeihin .
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 27.02.10 - klo:11:25
Kyse oli siitä onko kyseisessä autossa kamgas- vai nahkapenkit , eikä verrattu niitä minkään muun auton penkkeihin .
Niin juuri tuosta oli kyse mutta kun kukaan ei usko että siinä on kangaspenkit niin löin faktaa pöytään. Ei tosiaan ole minun vika jos et fiffaa keskustelun ideaa, ehkä sillon kantsii jättää kommentoimatta  :)

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 27.02.10 - klo:12:05
Niin juuri tuosta oli kyse mutta kun kukaan ei usko että siinä on kangaspenkit niin löin faktaa pöytään. Ei tosiaan ole minun vika jos et fiffaa keskustelun ideaa, ehkä sillon kantsii jättää kommentoimatta  :)
Tässä ei ole tatkoitus käydä väittelemään asiasta , eikä kehottaa ketään olla kommentoimatta jotain asiaa .
Kehtaako sitä enään kirjoittaa tänne yhtään mitään jos on pelko siitä että kommentoi jotain väärin .

Itse asiaan , katsoin kyseisen videon kohdan missä penkit näkyvät uudestaan ja vertasin sitä Audi konfigurator sivun penkkeihin
http://ak4-de.audi.de/controller?next=interior-page&mandant=accx-de
Niitä tutkimalla huomaa että on todellakin kyseessä Micron kangasverhoilu , sen huomaa tuosta istuinosan keskimmäisestä poikkisaumasta ,
nahkaverhoilussa on "kaareva" sauma samassa kohdassa .

Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 27.02.10 - klo:12:53
Tässä ei ole tatkoitus käydä väittelemään asiasta , eikä kehottaa ketään olla kommentoimatta jotain asiaa .
Kehtaako sitä enään kirjoittaa tänne yhtään mitään jos on pelko siitä että kommentoi jotain väärin .

Itse asiaan , katsoin kyseisen videon kohdan missä penkit näkyvät uudestaan ja vertasin sitä Audi konfigurator sivun penkkeihin
http://ak4-de.audi.de/controller?next=interior-page&mandant=accx-de
Niitä tutkimalla huomaa että on todellakin kyseessä Micron kangasverhoilu , sen huomaa tuosta istuinosan keskimmäisestä poikkisaumasta ,
nahkaverhoilussa on "kaareva" sauma samassa kohdassa .


No shit sherlock, who is the winner? I am the winner. OU JEAH ;)

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 27.02.10 - klo:12:05
Ei tosiaan ole minun vika jos et fiffaa keskustelun ideaa, ehkä sillon kantsii jättää kommentoimatta  :)
Nyt kyllä JeanC vei sanat minun suustani...
Koitetaan pitää keskustelu aiheessa ja asiallisena.
Audi A4 Allroad quattro -17

VAG!

#51
aa

JeanC

Kuka tarjoo tuopillisen ku olin oikeessa ;D .

JeanC

Lainaus käyttäjältä: jf - 25.02.10 - klo:22:41
Audin sporttijakkarat saa millä materiaalilla??? Huomaa kyllä kommentteista, ettei rinkelikuskeista ainakaan ole kyse...

Huomaa kyllä kommenteista että olin oikeassa  ;D

Karvis

Siirryttäskö takaisin aiheeseen...
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 28.02.10 - klo:21:11
Siirryttäskö takaisin aiheeseen...
Tuskin kun kaikki Audi kuskit pelästy ja lähti pois ku laitoin faktaa pöytään  ;D

Hege

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 28.02.10 - klo:21:00
Huomaa kyllä kommenteista että olin oikeassa  ;D

Olitko ensimmäistä kertaa elämässäsi jossain asiassa oikeassa kun noin kovasti pitää asiasta huomauttaa? :)

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Hege - 28.02.10 - klo:22:53
Olitko ensimmäistä kertaa elämässäsi jossain asiassa oikeassa kun noin kovasti pitää asiasta huomauttaa? :)
En ollut, sen takia hehkutan tuota että olin oikeassa, koska kaikki muut ketkä kirjoittivat tähän topicciin noista jakkaroista sanoivat että ne olivat nahkajakkarat vaikka oli täysin selvää että kyseessä olivat kangasjakkarat. Ei oo väärin olla oikeessa  ;D

Karvis

Nyt sitten siirrytään takaisin siihen aiheeseen, nämä jakkarat alkaa olla käsiteltynä.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.03.10 - klo:07:19
Nyt sitten siirrytään takaisin siihen aiheeseen, nämä jakkarat alkaa olla käsiteltynä.
Veit sanat suustani  ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy