ISOFIX-kiinnitys oik.etuistuimessa [3G2]

Aloittaja Jyri, 29.11.09 - klo:18:05

« edellinen - seuraava »

patch

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 29.11.09 - klo:18:05
Kokemuksia ja kommentteja?

Tähän minäkin haluaisin kommentteja.. Eritoten tiedon siitä voiko isofix lenkit asentaa jälkikäteen FL-Ocun etujakkaraan?

SNG

Lainaus käyttäjältä: patch - 21.11.13 - klo:09:29
Tähän minäkin haluaisin kommentteja.. Eritoten tiedon siitä voiko isofix lenkit asentaa jälkikäteen FL-Ocun etujakkaraan?

Ei voinut jälkikäteen järkevästi asentaa ainakaan Pre-faceliftiin. Olisi vaatinut istuinosan rungon ja verhouksien vaihdon (=sikakallista). Faceliftissä kait penkit aika identtiset.

Myyjä kommentoi autoa tilatessa, että oli nähnyt nuo kiinnikkeet yhdessä autossa, ja olivat kuulemma aika tökerön näköiset. Itse köyttelin turvakaukalon vöillä, ja hyvin toimi.

Jyri: Kyllähän tuo Isofix-kiinnitys "melko yliveto" on käytettävyyden kannalta ja asennusvirheiden välttämiseksi. Tosin kyllä ainakin insinööritaustaa (tai -ajattelua) omaava istuimen osaa valita autoon sopivaksi ja kiinnittää huolella. Mutta kannattaa selvittää miltä oikeasti näyttää, ennen kuin tilaa.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: SNG - 21.11.13 - klo:10:27
Myyjä kommentoi autoa tilatessa, että oli nähnyt nuo kiinnikkeet yhdessä autossa, ja olivat kuulemma aika tökerön näköiset. Itse köyttelin turvakaukalon vöillä, ja hyvin toimi.

Mä näin aikanaan prefaceliftin repsikan penkin Isofix-kiinnikkeet ja soitin heti sen jälkeen automyyjälle, että poistaa meidän tilauksesta.

Ile88

En nyt tiedä onko nuo niin rumat että lapsiperheen autosta jättäisin pois. Kyseessä siis 2014 FL Superb ja repsikan paikan isofix-kiinnikkeet.

patch

Lainaus käyttäjältä: Ile88 - 05.02.14 - klo:19:55
En nyt tiedä onko nuo niin rumat että lapsiperheen autosta jättäisin pois. Kyseessä siis 2014 FL Superb ja repsikan paikan isofix-kiinnikkeet.

No eipä tosiaan pahalta näytä ainakaan tuoreessa mallissa. Noh, turha rutista kun aikanaan tilaamatta moiset jätin mutta hyvä tietää vastaisen varalle. Kiitos hyvästä kuvasta!

SNG

No Superbissa nuo kiinnikkeet ovat sitten ihan erilaiset.

Ocu II:ssa tulevat näkyvästi esille.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy