Mittarit nollille. Turvatyynyvalo.

Aloittaja Ocupa, 04.11.11 - klo:09:30

« edellinen - seuraava »

Ocupa

Ocu 1,6 vm. -00.  Kaikki mittarit näyttivät eilen hetken nollaa.  Bensamittari tehnyt sitä satunnaisesti koko vuoden.  Olisiko huono maadoitus jossain?  Turvatyynyvalo niinikään syttyy '100km:n' kuluttua resetoinnista, resistance too high - intermittent.  Paitsi nyt sana intermittent poistunut, siis pysyvä vika.  Voisiko nämä kaikki liittyä toisiinsa?


Karvis

Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Octaavi

Jos jotakuta aihe kiinnostaa niin eräälle kilpailevalle palstalle kirjoitin korjausohjeen vuonna 2008. Mittaristo toimii tänäkin päivänä moitteetta. Kyseessä on juotosvika joka ei yleensä vaadi komponentin vaihtoa. Joku näkyy kertovan että ajonesto meni päälle. Mittaristo todellakin sisältää ajoneston elektroniikan mutta akku pitää muistaa irroittaa hyvissä ajoin ennen mittariston irroitusta. Omalla vastuulla kukin homman tekee - mittariston vaíhto toiseen ei todellakaan onnistu ilman uudelleen ohjelmointia.
Niin se linkki: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6484089

Ocupa

Kiitos ohjeesta, mittaristo on toiminut nyt pari kuukautta.  4 kertaa piti juotella, mutta onpahan
helppo irroittaa mittarimoduuli.  Juottelu ei ole kovin helppoa, ensi yrittämällä tuloksena oli vain
tinasilta.  4. kerta, pintaliitosvastusten 3kpl toisen pään juottelu näytti poistavan vian.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy