Golf Variant VI 118kw DSG7 Highline 2011

Aloittaja Golfauto, 28.10.11 - klo:21:03

« edellinen - seuraava »

Arvostelu asteikolla 1-5

*
1 (3.7%)
**
2 (7.4%)
8 (29.6%)
11 (40.7%)
5 (18.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 24

Golfauto

Otettu haltuun 23.09.11 

Kiihtyvyys 0-100 km/h 8.4 s - Huippunopeus 220km/h Ohituskiihtyvyys parempi kuin saman ikäisen vakio Porsche 911 mallin. Kaksoisahdettu 1,4 TSI (turbo sekä mekaaninen ahdin joita ohjaa magneettikytkin) 118 kW (160 hv) DSG7 - 240 Nm 1500-4500 rpm (max vääntö lähes koko kierrosalueella käytössä). Kulutus kaupunki 7.7 - Maantie 5.3 - Yhdistetty 6.1 - Päästöt 143 g/km

- Varustepaketit 1
Pysäköintiavustin Park Assist. Pysäköintitutka edessä ja takana. Optinen näyttö ja äänimerkki. Monitoiminäyttö Plus. Leaving/Coming home -toiminto, sadetunnistin, automaattisesti himmentyvä sisäpeili, sähköisesti sisäänpäin taittuvat ulkopeilit, ympäristövalaistus, jalkatilavalo edessä ja peruutettaessa alas kääntyvä oikea ulkopeili

-Varustepaketti 2
Bi-Xenon -kaasupurkausvalot, kääntyvät
Täysautomaattinen ilmastointilaite Climatronic. Lämpötilan säätö kahdelle alueelle

-Varustepaketti 3
Kevytmetallivanteet Porto 7 J x 17, renkaat 225/45 R 17
Urheilullinen madallettu alusta, jäykempi jousitus
Takasivulasit ja takalasi tummennettu
Sumuvalot, kulmavalotoiminto
Rengaspainevaroitin

- Urheilulliset etuistuimet
- Dropmag -Alcantara/kangasverhoilu titaaninmusta
- Hopeiset kattokaiteet
- Defa sisäpistokkeella + termini 1350w
- RNS-510 radio/dvd/navigaattori (uusittu Garminin GPS palikka)
- 19" 235/35 R golffin mustat talladega vanteet
- 17" 225/45 alkuperäiset porto vanteet talvirenkailla
- ABT kattospoileri
- Jarruvalo kirkkaalla lasilla
- Tummat LED takavalot
- Savulasiset LED-peilivilkut
- Hitsattu/vaihdettu isommat ulostulot pakoputkeen
- ABT sivuhelmat
- Kerscher etuspoileri

tsihman

tn62634

Hieno Golf, mutta en pidä vanteiden väristä.

xmasa

Näpäkkä vekoitin  :) Tuntuu, että todella moni aina kitisee, jos on mustat vanteet ottanut autoon. Mun mielestä mustat on just buenot. Itsekkin ostin mustat talvivanteet, ja hyvin ne siellä mukana kulkee.
Nyk: Avensis -18
Ex: BMW F31 320iA xDrive -13
Ex: Toyota Auris -14
Ex: VeeWee Golf TSI -09

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 28.10.11 - klo:22:44
Hieno Golf, mutta en pidä vanteiden väristä.

No sitten ole samaa mieltä äitini kanssa ;D Mut joo pari perustelua vannevalintaan. Eli ostin vanteet ennen autoa (uusin trendi) :) (edit.) Pitää sen verran korjata, että itseänikin kyllä ajatus mustista vanteista hieman arvelutti alkuun. Golffissa vaan sattuu olemaan tuo musta kylkilista, joka mielestäni auttaa mustaa vannetta sopimaan paremmin. Esimerkiksi passatin alhaalla kulkeva kromilista tuo paremmat edellytykset kromisille tai vastaaville vanteille. No näillä mennään nyt kuitenkin ::)

Jukki

Elkää nyt suuttuko, mutta meikäläisen silmään mustat vanteet näytää aina peltivanteilta...

Muuten on kyllä hieno valinta :).

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Jukki - 28.10.11 - klo:23:38
Elkää nyt suuttuko, mutta meikäläisen silmään mustat vanteet näytää aina peltivanteilta...

Muuten on kyllä hieno valinta :).

En mä ainakaan suutu, mut tykkään kommentoida ;D Loppupeleissähän jokainen valinta on oikea, koska kaikkia ei vaan miellytä samat jutut. Mulla vaan voi olla kohtuu selvät tai suorasanaiset melipiteet ;)

Jukki

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 28.10.11 - klo:23:45
En mä ainakaan suutu, mut tykkään kommentoida ;D Loppupeleissähän jokainen valinta on oikea, koska kaikkia ei vaan miellytä samat jutut. Mulla vaan voi olla kohtuu selvät tai suorasanaiset melipiteet ;)

Näin on.

Muutenhan kaikki ajaisivat grafiitinharmailla Corollilla.

akpak

Nuo vanteet osuivat itselläkin silmiin, vaihda valkoisksi niin on hienot  ;D putsailla kyllä saa paljon... Muuten varustukseltaan hieno peli. Onnea!

Killer

Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

tsiih

Piti tulla oikein katsomaan että minkälainen aasianversio  ;D
Olivatko takavalot laadukkaan oloiset? Kirkkaita olen tässä pari vuotta harkinnut...
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 29.10.11 - klo:21:30
Piti tulla oikein katsomaan että minkälainen aasianversio  ;D
Olivatko takavalot laadukkaan oloiset? Kirkkaita olen tässä pari vuotta harkinnut...

Joo tää 160 aasia on erikoismalli ;D Laadukkaan oloiset valot. Ajovalo ja jarruvalo osuus on lediä muu alkuperäisellä polttimolla toimivaa. Asennus onnistui itseltä melko helposti, vaikka ohjeet olivat hieman epäselvät. Miläli tulee asennus ajankohtaiseksi, voin selostaa tarkemmin tarvittaessa. 

Reneto

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 29.10.11 - klo:21:30
Piti tulla oikein katsomaan että minkälainen aasianversio  ;D

Nyt vasta meikä hoksasi mitä tuo tarkoittaa  ::)  Aasi..

Nuo Talladegat kun maalauttaisi valkoisiksi, niin ois aika namu.
Toki jos mustista vanteista tykkää, niin mikäs siinä. Ite en diggaa.

e: typodg,öd
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

M0gstis

Varsin näyttävä kulkine hyvillä varusteilla. Valkoinen auton värinä on vaan aika vaativa. Ite tykkään yleensä mustista vanteista, mutta valkoiseen autoon se vaatii ehkä vähän kromia...

Golfauto

Lisäsin (aloitus viestiin) pari asennuskuvaa termini 1350 mallista, jos jollain on käyttöä. Apparin jalkatilassa ja käytännössä täysin näkymättömissä. Kyykistellessä huomaa :) En tiedä mitkä reijät tossa terminin etupuolella on (lämmitys niistä kai hönkii), mutta en varmuudeksi viitsinyt peittää niitä asennuksessa.

WKurki

Hyvin varusteltu ja todella nätti auto.
Opel Astra Sports Tourer 1,0 ECT 2017

ex.
Opel Astra 5 ov 1,0 ECT 2016

ex.
Seat Leon ST 1,6 TDI 2014

ex.
Seat Ibiza ST 1,2 TSI 2011

JeanC

Hävii vanteen muodot kun on mustat, muuten ihan cool

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 16.11.11 - klo:19:31
Hävii vanteen muodot kun on mustat, muuten ihan cool

Kiitos kommentista/kommenteista muillekin. Noihin vanteisiin pätee aineen häviämättömyyden laki ;D

Golfauto

Tänään vaihdettu kesärenkaat alle ja vaihdettu savulasiset peilivilkut (kaksi viimeistä kuvaa aloitusviestissä).

Tässä ohjeet jos on muita vaihtointoisia. Ehkä vähän kuumottava homma, mutta onnistui ilman ongelmia :) http://diy123.nettisivu.org/vw-golf-v-peilivilkun-vaihto/

vagevo

Ei hullumpi valkoisenakaan. Itsellä oli samanlainen -10 vuotinen farkku mustana. Tykkään
EX VW Golf 1 Karmann Cabriolet 1.8 (1989)
EX VW Golf Plus Sportline 1.6 FSI (2006)
EX VW Golf 6 Variant Highline 1,4 TSI 118kw DSG7 (2010)
EX VW Touran 1,4 TSI 103 kW DSG7 Highline 7Seats (2012)
VW Caravelle 2,5 automatic (1995)

Kapa

LainaaElkää nyt suuttuko, mutta meikäläisen silmään mustat vanteet näytää aina peltivanteilta...

Mikäs peltivanteissa vikana? Omassa päässä vika jos se häiritsee. Vahinko, että nykyään on vaikea saada kunnollisia peltivanteita; vaikka hyvin tehtyinä ovat halvempia ja kevyempiä kuin nämä pelle-eriksonien suosimat alutonniviritelmät.

makelja

Hieno peli. Itsekin mietin joko mustien tai tumma antrasiitti-väristen vanteiden kesken ja päädyin antrasiittiin. Ei ehkä häivy ihan noin täydellisesti mutta hyvin kuitenkin.
Itselleenhän sitä rakentaa. Ja ainoa jonka siitä pitää pitää on itse.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Kapa - 11.04.12 - klo:23:52
Mikäs peltivanteissa vikana? Omassa päässä vika jos se häiritsee. Vahinko, että nykyään on vaikea saada kunnollisia peltivanteita; vaikka hyvin tehtyinä ovat halvempia ja kevyempiä kuin nämä pelle-eriksonien suosimat alutonniviritelmät.

Tää on kato vaan tän ajan intoiluja vähän niinkun moonbootsit oli aikoinaan suosittuja, mutta nyt niitä ei pistä jalkaansa kukaan. Eiköhän kunnon takorauta vanteet nouse suosioon vähintään 5v sisällä taas. Saadaan vähän kyläsepillekin tekemistä :)

ntix

Mites minä tällaisen olen missannut? Enpäs hoksannut, että sun ohjeita netistä lueskeltiin kun yritettiin omasta autosta laittaa peilinkuorta paremmin paikoilleen.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ntix - 31.07.12 - klo:20:06
Mites minä tällaisen olen missannut? Enpäs hoksannut, että sun ohjeita netistä lueskeltiin kun yritettiin omasta autosta laittaa peilinkuorta paremmin paikoilleen.

Tarkennetaan sen verran, että ohjeet eivät ole minun tekemät. Linkitin vaan tuohon muiden iloksi, kun niillä ainakin itsellä homma toimi :)

ntix

Anteeksi maalaisuuteni  ;D Hyödyllinen linkki enivei....
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

Golfauto

Vähän tuntui auto tehottomalle, joten vein pajalle (takuuseen). Syyksi esitin magneettikytkimen tai DSG:n toiminnan. No se magneettikytkin meni sitten vaihtoon ja nyt pilli viheltää, niin pirusti kun venyttelee hieman jalkaansa ;D Jotain hyötyä on ollut siis lukea palstalta muiden ongelmista :)

Golfauto

Muutamapäivä sitten koitettiin vaihtaa päikseen Audi A6 malliin. No oli kyllä jokusen vuoden vanhempi Audikin, mutta kieltävä vastaus tuli noin 0.00000001 millisekunnissa ;D

pohjoissavonprinssi

Vanteet antaa liian villiä kontrastia ja äkkivilkaisulla näyttävät peltivanteilta. Muuten on hieno peli.

Golfauto

RNS-510 vaati GPS mötikän vaihdon, kun vanha hyytyi. Uusi ebaystä alle 15e ratkaisi ongelman. Halvempiakin oli tarjolla, mutta otin garminin mallin, jos olisi laadukkaampi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy