Skoda Octavia Combi 2011 RSport / MYYTY

Aloittaja TPi, 25.10.11 - klo:14:31

« edellinen - seuraava »

MiJuPe

Ainahan sitä haluttas uuempi laittaa mut lompakkoa aukasee nii loppuu ne halut ;D
Sitähän se kyl on enempiki mitä vakiona saatavana  ;)
Skoda Octavia 2.0FSI elegance AUT. & Audi A4 B6 1.8t avant quattro

Ex.Skoda Octavia 2.0TFSI RS.

TPi

Tämä yksikö on myyty, joten tämän ketjun voi sulkea.

Kiitos kaikille projektia seuranneille ja kommentoineille!  :)

vwmies

Lainaus käyttäjältä: TPi - 14.04.14 - klo:10:54
Dynaudio-projekti on viety päätökseen sillä tuloksella, että merkittävää parannusta ääneen ei saatu pelkällä vahvimisten vaihdolla. Näin ollen vahvistin on myyty eteenpäin, joten ei muuta kuin kohti seuraavia projekteja  ;)

Suurin ero SS ja DA audion välillä ovat kaiuttimet. Viimeksi tilaamaani 2013 Pasuunaan ruksasin SS audion lisävahvistimella. Olin hankkinut jo ex 3C varten DA setin huimaan 223â,¬ (!)  :D hintaan Guntheriltä, mutta kun olin todennut sen vaativan kokonaan uuden johdotuksen myös kaikkiin 4 oveen  :(, niin keskityin ensin äänieristyksen parantamiseen 3 vuotta  ;D  ja sitten into loppuikin.   :'( 

DA bassokaiutin edessä painoi jokseenkin tasan 2 x SS basson verran - joten pieni ero äänen laadussa ei ole mikään ihme.  ;D  ;D  ;D  ;D
Antaisin Passatin vakiokaiuttimilla kouluarvosanan 7, SS tuottaa lähinnä lisää ääntä joten as 8 ja DA kriittisesti  9½. *

OT: Totesin 2013 autostani, että SS vahvistin oli sama kuin Golfissa käytetty. SS liittimet ovat erilaiset kuin DA, joten vahvari odottaa vielä muunnosjohdon tekemistä tai värkkäämistä.  Tosiaan DA elementit bitumimatolla vaimennettuun ovipeltiin ovat eri planeetalta kuin vakiot.  ::)

* lähinnä edessä mideissä lievää kovuutta, voi johtua myös väärästä SS vahvarista jossa sisäänrakennettu eq ja / tai tasonsäätö eri elementeille.
Yritetään pärjätä.

Hajuv

Lainaus käyttäjältä: TPi - 02.02.15 - klo:16:47
Tämä yksikö on myyty, joten tämän ketjun voi sulkea.

Kiitos kaikille projektia seuranneille ja kommentoineille!  :)

:D

kmheisk2

5xvapari
1xturbo

TPi

Lainaus käyttäjältä: kmheisk2 - 03.02.15 - klo:14:00
Mitäs tuli tilalle?

Konserni ja itseasiassa merkkikin pysyy samana, mutta siitä lisää mahdollisesti myöhemmin..  ;)

mikaanikko

Hienot modaukset! Meni eilinen ilta, kun luin kaikki sivut.
Oletko harkinnut laittaa noita ohjeita tuonne "Skoda Octavia II, tee se itse vinkkejä"-sivuille ?
Olisi varmaan monelle avuksi muissakin töissä.
Ajossa:VW ID.3 1st max,valk
Edellinen:Golf Sportsvan Comfortline 1,2 DSG

TPi

Lainaus käyttäjältä: mikaanikko - 23.03.15 - klo:16:47
Hienot modaukset! Meni eilinen ilta, kun luin kaikki sivut.
Oletko harkinnut laittaa noita ohjeita tuonne "Skoda Octavia II, tee se itse vinkkejä"-sivuille ?
Olisi varmaan monelle avuksi muissakin töissä.

Kiitos kommenteista ja pahoittelut viiveestä, yritän välttää kirjoittelemasta tänne toisen omistaman auton ketjuun  ;)

Tee-se-itse vinkit vaatisivat hieman lisätekstejä, joten pelkkiä kuvia ei viitsi lisäillä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy