Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI quattro S tronic

Aloittaja Pekka T, 17.12.09 - klo:17:18

« edellinen - seuraava »

Pekka T

Lisäsin pari uutta talvikuvaa
Hyvin pärjää näin talvellakin , on jopa hiljaisempi kuin edellinen A4 B8  :)
Mutta saisi se kesä jo pian tulla  ;)

Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Vmatti

Mites tuohon kangaskattoon tarraa lumi kiinni?
Entäpä onko hankala pesussa - et taida harjakoneessa kuitenkaan käyttää ;)
Trust your instincts, be yourself!
BMW 520D xDrive Business Exclusive Edition Aut. -15
ex-vagit:
A4 (B8) 2.0 TFSI quattro S tronic -10
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Flat

Todella upea auto. Ja noi vanteet. Perkule,noi etabetat muuri noissa väreissä voisi sopia munkinautooni kesäksi?

Flat

Todella upea auto. Ja noi vanteet. Perkule,noi etabetat muuri noissa väreissä voisi sopia munkinautooni kesäksi?

Pekka T

Nyt on vielä ollut vähän ajoa ja pakkaskelit , jotenka ei pahemmin ongelmia likaantumisen suhteen .
Pitäisi kuitenkin löytää joku hyvä pesupaikka Vantaa - Kerava alueelta , niin ei harjakone pesua mielellään
eikä missään tapauksessa painepesua . Katto on pysynyt puhtaana , sivuhelmat ja varsinkin takapuskuri
tietenkin likaantuvat . Vähän hankalaahan tuo puhtaanapito on näin pakkasella , kun haluaisi kokoajan auton
olevan puhdas .
Naapurit varmaan ihmettelevät : avoauto ja pesee sitä vielä jatkuvasti ja vielä pakkasella !  :D
BMW 328 i xDrive -13

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Flat - 18.01.10 - klo:19:20
Tässä Flatille esimerkki, miltä musta-hopeat vanteet näyttää hopeanvärisessä farkussa. Auto on tosin eri ja vanteetkin erilaiset, mutta kyllä tuosta suuntia näkee.

Pekka T

Tässä Markulle pari jonkinlaista yritystä sisäkatosta , nyt meinaa näyttää vähän liian mustalta .

Jos avaisi katon , niin ehkä saa paremman käsityksen .

Vielä yksi kuva katto alhaalla  :)

BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Tämä selvitti asiaa, kiitokset. Näyttää ihan eri katolta kuin aiemmassa salamalla otetussa kuvassa. Kumpiko sitten olisi parempi minun värikombinaatiooni - se on vaikea näkemättä sanoa.

Vmatti

Pekka T:n valkoinen on kyl upee ja hienot vanteet - mucho bueno!
ex-vagit:
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Markku J

Onhan se hieno tuo Pekan auto. Vielä kun saataisiin muitakin cabriokuskeja palstalle. Onhan niitä sentään myyty jokunen kymmenen kai - tietääkö kukaan määrää ?

Vmatille OT -kysymys: Sinun profiilikuvassa näyttää quattro -lisko ikäänkuin kolmiulotteiselta - onko se jokin hienompi versio, kuin tarra ? Minä aion taas avoonkin tuon tarran pläjäyttää, mutta paljon hienompi olisi vaikka muovinen, kromattu lisko.

Pekka T

Tänään tuli Ebaystä tilaamani uudet Hollow Spoke vanteet , tai oikeastaan kolme niistä , yksi näyttää olevan vielä matkalla .
Siinä sitten innokkaana pakettia avaamaan , paremman näköiset kuin kuvissa , mielestäni oikein hienot .
Mutta sitten tarkemmin tutkien huomaan että niissä lukee kokomerkintänä 8,5 x 19 ET 43 , nämä ovat A4 :n vanteet ,
kun piti olla A5 : een käyvät 9 x 19 ET 33 .
Eikun yhteyttä myyjään ja huonolla englannin kielitaidolla selittämään asiaa , selitys tuntui menevän perille ja lupasivat tilata liikkeeseen oikeat vanteet .
Saa nyt nähdä miten näiden vanteiden takaisinlähetys sujuu , vai meneekö todella vaikeaksi ?
BMW 328 i xDrive -13

Antinontoxic

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 03.03.10 - klo:20:25
Saa nyt nähdä miten näiden vanteiden takaisinlähetys sujuu , vai meneekö todella vaikeaksi ?

Ei mene vaikeaksi, ostat vaan spacerit.

Markku J

No voihan harmi ! Tuo on ikävää. Palautusruljanssi vielä päälle.
Minä sain tänään tilaamani S5 -originaalivanteet 8,5x19 ja mustan S5 -bladen odottamaan S line -puskuria.

Renkaat ovat vieläkin hieman hakusessa. 235 olisi mielessäni max leveys. Sitten katselin tällaista vaihtoautoa, jossa on mielestäni liian kapeat renkaat - mikä lienee koko ? (huomatkaa naarmut vanteessa tuossa rengaskuvassa).
http://www.nettiauto.com/audi/a5/2981376

VW-man

Lainaus käyttäjältä: Flat - 18.01.10 - klo:19:20

Auto on upea ja vanteet myös. Tuollaiset aluvalssit oli itelläkin.

Vmatti

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 27.02.10 - klo:19:40
Vmatille OT -kysymys: Sinun profiilikuvassa näyttää quattro -lisko ikäänkuin kolmiulotteiselta - onko se jokin hienompi versio, kuin tarra ? Minä aion taas avoonkin tuon tarran pläjäyttää, mutta paljon hienompi olisi vaikka muovinen, kromattu lisko.

Vastataan OT kysymykseen:
Juu-u, toi on tosiaan metallinen kolmiulotteinen gekko. Ebays:stä löysin, 3M tarra oli valmiina pohjassa kiinni eli hyvin pysyy menossa mukana.
Edellisessä q:ssa oli hienompi, pikkuisen sirompi - yks ACF:n jäsen teetätti noita erikoistilauksena aikoinaan, mutta se meni auton mukana uudelle omistajalle.
ex-vagit:
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Antinontoxic - 03.03.10 - klo:20:32
Ei mene vaikeaksi, ostat vaan spacerit.

Tiedän kyllä , ehdin jo spacerit hankkiakin noihin A4 :sta jääneisiin BBS :iin ( 8 x 19 et 44 ) , eli 25 mm eteen ja 30 mm taakse .
Jos vaihto ei jostain syystä onnistu niin joutuu ostamaan 20 mm spacerit eteen , muuten tulee näillä spacereillä liikaa ulos , ihan lokasuojan reunan pintaan .

Hieno tuo Markun linkittämä A5 coupe , tekstin mukaan siinä näkyisi olevan 20" vanteet , vai ovatko noi kuvassa olevat talvirenkaat ?
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Todella hieno tulee Pekka T:n cabriosta noilla hollow spoke -vanteilla. Otitko ne harmaat vai hopeat ?

Pekalle vielä kysymys, mihin kai jostain palstalta löytyisi tiedot: Mikä A4 B8 sinulla oli ? Minun ex-B8:n tiedot löytyvät tuolta Autotallista.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 03.03.10 - klo:20:54
Pekalle vielä kysymys, mihin kai jostain palstalta löytyisi tiedot: Mikä A4 B8 sinulla oli ? Minun ex-B8:n tiedot löytyvät tuolta Autotallista.

Johon minä vastaan  ;D Sori

Eli se oli kvartsinharmaa A4 B8 Sedan 2.0TFSI 211 quattro manuaali.  :) Kai se jostain niitä kuvia sitten kaivelee.
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Pekka T

Näitä värejähän on kolme , eli tämä tilaamani antrasiitti , hopeanharmaa ja musta . Mustanvärinen olisi kyllä liian rajunnäköinen valkoisessa autossa , noi mustat Etabetat menee kyllä talvikäytössä .

Tuo edellinen autoni oli siis A4 B8 2,0 Tfsi quattro sedan manuaali (-09) , tasan vuoden ehti olla . Kun olin sitä ostamassa niin haaveilin kyllä A5 coupesta ,
no siinä sitten järkevänä pähkäilin että tämä A4 on n. 7000 â,¬ halvempi ja viisas valinta . Jos olisin silloin valinnut coupen , niin tätä cabriota tuskinpa nyt olisi .
Elämä tuntuu olevan täynnä erilaisia valintoja joista ei tiedä mihin ne johtaavatkaan .  :)
BMW 328 i xDrive -13

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: -MTM- - 03.03.10 - klo:21:07
Johon minä vastaan  ;D Sori

Eli se oli kvartsinharmaa A4 B8 Sedan 2.0TFSI 211 quattro manuaali.  :) Kai se jostain niitä kuvia sitten kaivelee.

No tässä linkki -MTM- :n pyynnöstä  ;)  http://www.vagarena.fi/index.php?topic=973.msg14563#msg14563
BMW 328 i xDrive -13

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 03.03.10 - klo:20:25
Tänään tuli Ebaystä tilaamani uudet Hollow Spoke vanteet , tai oikeastaan kolme niistä , yksi näyttää olevan vielä matkalla .
Siinä sitten innokkaana pakettia avaamaan , paremman näköiset kuin kuvissa , mielestäni oikein hienot .
Mutta sitten tarkemmin tutkien huomaan että niissä lukee kokomerkintänä 8,5 x 19 ET 43 , nämä ovat A4 :n vanteet ,
kun piti olla A5 : een käyvät 9 x 19 ET 33 .
Eikun yhteyttä myyjään ja huonolla englannin kielitaidolla selittämään asiaa , selitys tuntui menevän perille ja lupasivat tilata liikkeeseen oikeat vanteet .

Sain sovittua myyjän kanssa vanteiden palautuksen , TNT:n kuriiri kävi hakemassa ne tänään pois .
Myönsivät kyllä heti virheensä , mutta ongelmana oli tämä palautus , ehdottivat ensin että minä hoidan palautuksen ja he korvaavat kustannukset minulle . Vastasin että palautuskustannukset ihan yhtä kalliit minulle kuin heille , heidän käyttämällä kuriirillla oli kallis hinta tällä noutolähetyksellä . Asia järjestyi kun lopulta löysivät toisen halvemman vaihtoehdon , nyt vaan täytyy odotella että maksavat rahat takaisin Paypal tililleni .

Mitenkäs muuten Paypal hoitaa tämän maksun takaisin minulle ? Oletan että maksavat luottotilille automaattisesti vai pitääkö minun käydä tekemässä sielä jotakin ?

Enhän toki ilman näitä vanteita jää , sillä löysin A5:n Hollow spoket toisesta liikkeestä ja vielä paljon halvemmalla .
Nämä vanteet löytyivät sattumalta kun hain niitä tuotenumeron perusteella googlen avulla . Ebayn haku ei niitä löytänyt , mutta google löysi ne sieltä kuitenkin.
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Saadaan sitten Pekan kanssa cabriot kesäksi aika makeilla vanteilla & renkailla ajoon. Minun autoni orkkis S5 -vanteilla on varmasti tylsempi, kuin Hollow Spoke -versio, kun tuosta S5 -vanteesta on niin paljon replicoita myynnissä ja liikkeellä autoissa. Mutta eiköhän se noillakin ole aika fiksu setti 19" koossa. Pekan auton kuvia (kesärenkain) odottelen mielenkiinnolla.

Flat

kyllä noi hollow spoket nätit ovat ! Varmasti näyttää todella hyvältä cabrion alla. Jos udella saa, niin millä hinnalla irtosi ?

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Flat - 22.03.10 - klo:21:01
kyllä noi hollow spoket nätit ovat ! Varmasti näyttää todella hyvältä cabrion alla. Jos udella saa, niin millä hinnalla irtosi ?

Maksoivat 1342 â,¬ toimituskuluineen Englannista ( rahti 80 £ )
BMW 328 i xDrive -13

Flat

Ei totisesti paha hinta !
itsekkin noita talvella etsiskelin, mutta ei sattunut silmään kohtuuhintaan. nyyh...

Vmatti

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 22.03.10 - klo:19:31
Mitenkäs muuten Paypal hoitaa tämän maksun takaisin minulle ? Oletan että maksavat luottotilille automaattisesti vai pitääkö minun käydä tekemässä sielä jotakin ?

Paypal maksaa kaiketi sun omalle 'Paypal' tilillesi. Mikäli haluat siiirtää nämä täältä sun omalle pankkitilillesi sinun täytyy tehdä "withdraw funds". Toi taitaa olla maksullinen toiminto.

ex-vagit:
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

qsla

Jestas kun on nätti Audi :) Harvinaisuus 8)
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

Pekka T

Kiitos , harvinainenhan tämä , mutta myös Markku J:lle tulossa melkein samanlainen . :)
BMW 328 i xDrive -13

Pekka T

Uudet vanteet saapuivat tänään ja pitihän sitä mennä heti vähän mallailemaan .  :D

Tässä näkyy jollainlailla vanteen syvyys ja 9" leveys .

Ja myös palautetuista vanteista tuli maksu takaisin paypal tilille . Paypal ilmoitti maksaneensa rahat minun luottokorttitilille ,
siinä taitaa mennä muutama päivä ennenkun näkyvät siellä .
BMW 328 i xDrive -13

Erkka

Ei jumankekka, kun on hyvän näköiset vanteet. Sopii todella hyvin Audin avokkiin. Hyvä ostos!
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy