Passat 3C 2.0Tfsi 147 kw Highline -06

Aloittaja Koivuviita, 25.09.11 - klo:21:31

« edellinen - seuraava »

Ville R

Joo, ja mieto kalvokin tekee ihmeitä jo. Se tummin kalvo on ihan pikimusta, haalein on omaan silmään ihan passeli. Omassa autossa laitoin kokopunaiseksi takavalot tuolla punaisella värillä

duke7

^ onko tuota punaista kalvoa montaa sävyä? Kävin katsomassa Jetan kuvia ja vois ehkä vetää omaan Passattiinkin takavalot tuolla.

Killer

Okei, voin myöntää olevani väärässä.
Ajattelin vaan automaattisesti tuon olevan dsg kun näyttääkin samalta kuin oma. Kyllä dsg:ssäki voi tökkiä itse vaihteita.
Itse olen ruennut himoitsemaan rattiläpysköillä olevaa rattia omaani.

Minä tein itse R36-look takavalot valojentummennus kilikalilla eikä sanottu katsastuksessa mitään. Noissa tummennettu vain nuo ei valaisevat osat.

Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

brainsurgery

Lainaus käyttäjältä: Killer - 28.09.11 - klo:09:51
Itse olen ruennut himoitsemaan rattiläpysköillä olevaa rattia omaani.
Menee vähän offtopiciksi mutta noilla rattiläpysköillä ei tee yhtään mitään. Silloin kun niille oikeasti olisi käyttöä (esim. jotain mutkaista vuoristotietä ajaessa) niin kädet ei varmasti ole sellaisessa kohtaa rattia että tuota läpyskää pääsisi vetämään. Sitten taas jos suoralla tiellä haluaa vaihdella manuaalisesti niin onnistuu mainiosti nupistakin.

Tikka

Lainaus käyttäjältä: brainsurgery - 28.09.11 - klo:10:12
Menee vähän offtopiciksi mutta noilla rattiläpysköillä ei tee yhtään mitään.
On ne kätevät moottorijarrutuksessa ja jos joku haluaa ajaa kuin formuloissa, niin voi vaihdella ratista. :)

Ville R

Lainaaonko tuota punaista kalvoa montaa sävyä?

Ei ole kuin yhtä.

Koivuviita

Näin jossain tuollaiset ihan mustiksi kalvoilla vedetyt takavalot. Nuo valaisevat osat oli jätetty vetämättä. Mun silmään toimi hyvin. Voisivat katsastuksessa tosin möllitellä.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.

M0gstis

Omasta Passatista on ollut tarkoitus tummentaa takavalot kilikalilla, pullokin valmiina, mutta siitä on tullut ikuisuusprojekti. Edellisestäkin autosta tummensin takavalot kilikalilla, ne oli kyllä tosi mustat, turhan heikosti näkyi valo läpi. Kolmesti katsastin auton kyseisillä valoilla eikä kertaakaan mainittu mitään, toisin aika paljon varmaan katsastajasta kiinni. Poliisi kerran kyseli että oonko vaihtanu takavalot, tuumasin vaan että olivat jo ostettaessa tuollaiset. Eikä siitäkään sen enempää...

Näpsäkän näköinen Passatti Koivuviidalla. Itse kyllä murhaisin, ainakaan noi ikkunoita kiertävät kromit ei sovi omaan silmään...

Koivuviita

Kiitoksia vaan. Tuollaista se juuri on M0gstis. Audiin piti kiinnitellä kaikennäköistä palikkaa, joista puolet lepäs tallin hyllyllä vielä myytyäni kiesin.

Noi kalvot kyllä tilaan ja koitan, miltä valot näyttää. Kromilistat toisaalta rupeaa jo mahtumaan omaan pirtaan.

Noista multimediakokemuksista mielelläni kuulisin. Olin jo mielessäni tuon Zenecin ZE-nc2010 mallin hankkinut, mutta eihän se käy..
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy