1.8TSI 4x4 DSG

Aloittaja headman78, 31.08.11 - klo:12:10

« edellinen - seuraava »

headman78

Näköjään Eestistä saa kyseistä mallia, tuleekohan Suomen markkinoille? Mieli tekis vaihtaa tilaus tähän malliin diisselin sijaan...

Briskoda keskustelua asiasta
Puolalainen koeajo
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.
Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG Terracotta Orange mustalla katolla (tilattu vko 23 2011, luovutettu vko 3 2012)

765turbo

Taitaapi olla vaan tuonne itänaapurin markkinoille menossa. Pidä vaan diisselitilaus, kunnon vääntö ja pienempi kulutus kuin vastaavassa bensavehkeessä.
Vaikutti muuten ihan kivalta setiltä, jos vähän ajoa, niin bensakone ihan kokonaistaloudellinen kun ei tarvi maksaa käyttövoimaveroja.

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: headman78 - 31.08.11 - klo:12:10
Näköjään Eestistä saa kyseistä mallia, tuleekohan Suomen markkinoille? Mieli tekis vaihtaa tilaus tähän malliin diisselin sijaan...

Briskoda keskustelua asiasta
Puolalainen koeajo

Tuo on se yhdistelmä mistä olen Yetin lanseerauksesta asti haaveillut. Onko pakko lähtee hakeen Virosta, herätkää jo Helkama.

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: 765turbo - 31.08.11 - klo:12:55
Taitaapi olla vaan tuonne itänaapurin markkinoille menossa. Pidä vaan diisselitilaus, kunnon vääntö ja pienempi kulutus kuin vastaavassa bensavehkeessä.
Vaikutti muuten ihan kivalta setiltä, jos vähän ajoa, niin bensakone ihan kokonaistaloudellinen kun ei tarvi maksaa käyttövoimaveroja.

Tilaus kannattaa pitää, ainahan voi sitten vuoden, tai parin päästä vaihtaa kun 1.8 TSI 4x4 rantautuu Suomeen. Mulle kelpais 1.4 tuplaturbo TSI myös, siihen vielä 7-vaihteinen DSG. Ihanaa bensa, ihanaa...

Tommi13

Jos 1.8 TSI DSG olisi ollut tarjolla Superb'iin reilu vuosi sitten, kun tilasin autoni, niin luultavasti olisin päätynyt tuohon 4x4 malliin 1.8 TSI DSG'n sijasta. Mikä mahtaa olla syynä, että tätä nelikkoa ei ensin tuoda skandinavian markkinoille, kun täällä sillä voisi olla todellista tarvetta talviaikaan?
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: Tommi13 - 31.08.11 - klo:15:29
Jos 1.8 TSI DSG olisi ollut tarjolla Superb'iin reilu vuosi sitten, kun tilasin autoni, niin luultavasti olisin päätynyt tuohon 4x4 malliin 1.8 TSI DSG'n sijasta. Mikä mahtaa olla syynä, että tätä nelikkoa ei ensin tuoda skandinavian markkinoille, kun täällä sillä voisi olla todellista tarvetta talviaikaan?

Eiköhän syy ole maamme verotus. Hinta nousisi ehkä liian kovaksi, ainakin Helkaman mielestä. Lisäksi Suomi ja monet muut Euroopan maat ovat jo vuosia tukeneet siirtymistä syöpää lisääviin diisseleihin, sillä varjolla että estettäisiin otsonin katoamista. Samat päättäjät lentävät viikossa useita kertoja lentokoneilla ympäri maailmaa, eikä omatunto värähdä mitenkään :-\


Karvis

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 31.08.11 - klo:19:07
Eiköhän syy ole maamme verotus. Hinta nousisi ehkä liian kovaksi, ainakin Helkaman mielestä. Lisäksi Suomi ja monet muut Euroopan maat ovat jo vuosia tukeneet siirtymistä syöpää lisääviin diisseleihin, sillä varjolla että estettäisiin otsonin katoamista. Samat päättäjät lentävät viikossa useita kertoja lentokoneilla ympäri maailmaa, eikä omatunto värähdä mitenkään :-\

Onhan Superbiin vieläkin kalliimpia ja saastuttavampia vaihtoehtoja tarjolla, 3,6 bensa 4x4 dsg.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 31.08.11 - klo:19:13
Onhan Superbiin vieläkin kalliimpia ja saastuttavampia vaihtoehtoja tarjolla, 3,6 bensa 4x4 dsg.

Sehän päästää pääosin vain hiilidioksidia ;) Kaupungeissa pääosa autoilun aiheuttamista ilman epäterveellisitä epäpuhtauksista kun johtuu nokivasaroiden pienhiukkasista ja typen oksideista. Saksmannithan ei näistä pidä, joten ovat sen takia lanseeranneet päästäluokat. Näissä päästöluokissa ei CO2-päästöillä ole juurikaan merkitystä. Meilläkin on vihreä tarra vaikka suomalaisittain on järkyttävät +220g päästöjä.

kmheisk2

Mielenkiintoinen yhdistelmä. Tosin Viron Skoda sivutkaan eivät vielä yhdistelmää tunne, joten olisiko tulossa Suomeenkin?!?

Tuliskohan sama yhdistelmä tarjolle scouttiinkin? Siinnä olisi mulle sopiva paketti, eikä tarttis tuskailla saako tosta Seat freetrackistä itselleen kunnon kulkineen.
5xvapari
1xturbo

Automaattori

Odotan mielenkiinnolla onko Helkamalla halua palvella jo aika runsasta asiakaskuntaansa. Mallistosta puuttuu järkevä neliveto bensa-koneella. Itse odotan Yetin faceliftiä ja sen mukanaan tuomaa moottorivalikoimaa, myös uusi tuleva Octavia Scout kiinnostaa kakkosvaihtoehtona.

jni

#10
.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Tommi13

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 31.08.11 - klo:19:07
Eiköhän syy ole maamme verotus. Hinta nousisi ehkä liian kovaksi, ainakin Helkaman mielestä. Lisäksi Suomi ja monet muut Euroopan maat ovat jo vuosia tukeneet siirtymistä syöpää lisääviin diisseleihin, sillä varjolla että estettäisiin otsonin katoamista. Samat päättäjät lentävät viikossa useita kertoja lentokoneilla ympäri maailmaa, eikä omatunto värähdä mitenkään :-\



En voi uskoa, että verotus suoraan olisi syynä 4x4 bensiiniautomaattien puuttumiseen tarjonnasta. Tässä varmaan on taustalla jokin hienompi suunnitelma markkinoinnin suhteen tai sitten tehdas ei vain halua panostaa 4x4 TSI autoihin. Joku voisi tietysti kysäistä asiaa Helkamalta, jos on uutta autoa ostamassa.
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

vasara

Lainaus käyttäjältä: Tommi13 - 01.09.11 - klo:12:56
En voi uskoa, että verotus suoraan olisi syynä 4x4 bensiiniautomaattien puuttumiseen tarjonnasta. Tässä varmaan on taustalla jokin hienompi suunnitelma markkinoinnin suhteen tai sitten tehdas ei vain halua panostaa 4x4 TSI autoihin. Joku voisi tietysti kysäistä asiaa Helkamalta, jos on uutta autoa ostamassa.
Ja.. 1.8tsi 4x4 veroton hinta on halvempi kuin 2.0tdi 4x4:sen, joten ihan samoille hollille tai alle jäisi bensamallin verollinen hinta. Tuo 'vajaatehoinen' 1.8tsi on Venäjän markkinoille ilmeisesti suunnattu.. oisko se syypää?
Yetiin kun saisi sen upouuden 1.8 bensakoneen, niin avot.. verotkin jäisi tuolla pieniksi..
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/audin-ihmemoottori
.. ja saahan sen, mutta kenties vasta vuoden parin päästä.

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 01.09.11 - klo:13:06
Ja.. 1.8tsi 4x4 veroton hinta on halvempi kuin 2.0tdi 4x4:sen, joten ihan samoille hollille tai alle jäisi bensamallin verollinen hinta. Tuo 'vajaatehoinen' 1.8tsi on Venäjän markkinoille ilmeisesti suunnattu.. oisko se syypää?
Yetiin kun saisi sen upouuden 1.8 bensakoneen, niin avot.. verotkin jäisi tuolla pieniksi..
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/audin-ihmemoottori
.. ja saahan sen, mutta kenties vasta vuoden parin päästä.

Venäjällä on suuressa osassa maata samanlaiset vaihtelevat ilmasto-olosuhteet kuin meillä, siis miksei meillekin 1.8 TSI 4x4. Jäädään siis odottelemaan, kiitos noista verotiedoista, nelivetokuume kyllä nyt nousi huippuun ;D

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 01.09.11 - klo:13:19
Venäjällä on suuressa osassa maata samanlaiset vaihtelevat ilmasto-olosuhteet kuin meillä, siis miksei meillekin 1.8 TSI 4x4. Jäädään siis odottelemaan, kiitos noista verotiedoista, nelivetokuume kyllä nyt nousi huippuun ;D

Kävin imuroimassa ja pesemässä Yetini, heti tuntui uudelta.  Välillä unohtaa kuin hyvä tää on kaksvetosenakin, voin odottaa kyllä vuoden tai pari sitä uutta ihmemoottori 1.8 TSI / DSG 7/ 4x4-unelmaa ;)

tibis

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 02.09.11 - klo:19:29
Kävin imuroimassa ja pesemässä Yetini, heti tuntui uudelta.  Välillä unohtaa kuin hyvä tää on kaksvetosenakin, voin odottaa kyllä vuoden tai pari sitä uutta ihmemoottori 1.8 TSI / DSG 7/ 4x4-unelmaa ;)

Kyllä on hieno Yeti nyt  :)

Automaattori

Nyt sitten iski takaisin nelivetokuume. Huhujen mukaan 1.8 TSI 4x4 Yeti tulee Suomen mallistoon ja luultavasti aika pian. Käykääpä kyselemässä myyjiltänne mitä tietoja heillä on. Kuulemma myös uusia mielenkiintoisia etuvetomallejakin on tulossa.

Automaattori

#17
Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 16.09.11 - klo:18:01
Nyt sitten iski takaisin nelivetokuume. Huhujen mukaan 1.8 TSI 4x4 Yeti tulee Suomen mallistoon ja luultavasti aika pian. Käykääpä kyselemässä myyjiltänne mitä tietoja heillä on. Kuulemma myös uusia mielenkiintoisia etuvetomallejakin on tulossa.

Innostuksessani unohdin DSG:n. Suomeen siis on tulossa 1.8 TSI 4x4 DSG-malli ja valmistus ilmeisesti alkaa tämän vuoden puolella.

Automaattori

Eikö ketään muuta kiinnosta bensa+neliveto+dsg-yhdistelmä Yetiin? Minusta yhdistelmä on juuri se mitä Skodalta on puuttunut ja on myös pieni uutinen tulevasta, bensa tulee takaisin taatusti.

juupeli

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 19.09.11 - klo:13:51
Eikö ketään muuta kiinnosta bensa+neliveto+dsg-yhdistelmä Yetiin?

No miksei, mutta kiinnostaa myös kulutuslukemat. Odottelen tyynenä esittelyä ja tarkempia speksejä.

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: juupeli - 19.09.11 - klo:14:06
No miksei, mutta kiinnostaa myös kulutuslukemat. Odottelen tyynenä esittelyä ja tarkempia speksejä.


Puolalaisten testien mukaan keskikulutus 8L/100km. Virallisia speksejä minäkin odottelen, mutta luultavasti tehot 152hv ja vääntö 250 / 1500-4500, eli sama kuin 160 heppasessa versiossa. 6-vaihteinen Dsg. Kiihtyvyys 0-100km/h 9.0 sek. Tehoja on laskettu hieman että on saatu EU-direktiivit täytettyä. Suomeen tulevastahan ei voi tietää, onko sama, mutta ihme on jos ei. Mutta se mukavuus ja moottorin hiljaisuus tekee autosta yhtä mukavan kuin 1.2 TSI Yeti, lisättynä nelivedolla ja pienellä lisäteholla, Toivottavasti en ole nähnyt unta ;-)

Kaksvetoihin tulee ilmeisesti jatkossa lähes kaikkiin vihertekniikka, joten pakko vaihtaa jo senkin takia nelivetoon. Vaihtoajankohta on sitten kysymysmerkki?

Automaattori

Tiedän että tää on väärä ketju tähän vuodatukseen, mutta ihan pikkusen kuitenkin liittyy bensa/dieseliin. Meidän kylmiin oloihinhan bensa sopii paremmin, se ilmeisesti on fakta. Valtio ja Eu on ohjannut ihmisiä valitsemaan diisselin pienempien Co2 päästöjen takia, mutta samalla on väheksytty syöpää aiheuttavia hiukkaspäästöjä. Pahinta on että valtiot eivät ole päätöksissään välittäneet vähääkään esim.. keuhkovammaisista, saatikka jo kansantaudiksi tulleista astmaatikoista. Vaikka on mitkä hiukkaskeräimet, niin pakkasella keuhkosairaan on mahdotonta odottaa taksia Helsingissä, jossa parikymmentä autoa käy. Sekin on mielenkiintoista kun kukaan ei laske niitä päästöjä mitä tulee yhteensä diisselien Webastoista ym...lämmittimistä, jotka useimmiten päästelee päästöt ilman mitään suodatusta.

Bensakonekin haisee, mutta ei tee samaa vaikutusta, se vain haisee, ei ahdista hengitystä. Euroopassa tähän dieselongelmaan on jo herätty vaikka heillä ei olekaan samanlaisia pakkasia. Useat suurkaupungit ovatkin jo rajoittaneet diesel-autojen pääsyä keskustaan. Nyt olisi korkea aika täälläkin herätä, me ollaann Euroopan jälkijoukkoa vanhojen autojen määrässä, jatkossa me ollaan vanhojen diesel-autojen hautausmaa. No, se on tietysti pientä siihen verrattuna että tänne tullaan roudaamaan Keski-Euroopan ydinjätteet. Sehän on kiva terveinen lapsenlapsille hamaan tulevaisuuteen.

vasara

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 19.09.11 - klo:16:12
Tiedän että tää on väärä ketju tähän vuodatukseen, mutta ihan pikkusen kuitenkin liittyy bensa/dieseliin. Meidän kylmiin oloihinhan bensa sopii paremmin, se ilmeisesti on fakta. Valtio ja Eu on ohjannut ihmisiä valitsemaan diisselin pienempien Co2 päästöjen takia, mutta samalla on väheksytty syöpää aiheuttavia hiukkaspäästöjä. Pahinta on että valtiot eivät ole päätöksissään välittäneet vähääkään esim.. keuhkovammaisista, saatikka jo kansantaudiksi tulleista astmaatikoista. Vaikka on mitkä hiukkaskeräimet, niin pakkasella keuhkosairaan on mahdotonta odottaa taksia Helsingissä, jossa parikymmentä autoa käy. Sekin on mielenkiintoista kun kukaan ei laske niitä päästöjä mitä tulee yhteensä diisselien Webastoista ym...lämmittimistä, jotka useimmiten päästelee päästöt ilman mitään suodatusta.

Bensakonekin haisee, mutta ei tee samaa vaikutusta, se vain haisee, ei ahdista hengitystä. Euroopassa tähän dieselongelmaan on jo herätty vaikka heillä ei olekaan samanlaisia pakkasia. Useat suurkaupungit ovatkin jo rajoittaneet diesel-autojen pääsyä keskustaan. Nyt olisi korkea aika täälläkin herätä, me ollaann Euroopan jälkijoukkoa vanhojen autojen määrässä, jatkossa me ollaan vanhojen diesel-autojen hautausmaa. No, se on tietysti pientä siihen verrattuna että tänne tullaan roudaamaan Keski-Euroopan ydinjätteet. Sehän on kiva terveinen lapsenlapsille hamaan tulevaisuuteen.
Suomen hallitus on hereillä ja juuri tämän hiukkasongelman vuoksi diisselilitra kalistuu n. 20 senttiä ensi vuonna.. eiköhän se laske diesel autojen kysyntää 'terveemmälle' tasolle. Jos tuo ei vielä auta, niin korotetaan käyttövoimaveroa.

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 19.09.11 - klo:17:52
Suomen hallitus on hereillä ja juuri tämän hiukkasongelman vuoksi diisselilitra kalistuu n. 20 senttiä ensi vuonna.. eiköhän se laske diesel autojen kysyntää 'terveemmälle' tasolle. Jos tuo ei vielä auta, niin korotetaan käyttövoimaveroa.
Tuo on toki päätös parempaan suuntaan. Alunperin dieselhuumahan alkoi koko EU:ssa, ja ainoastaan Co2 päästöjen pikaisen laskemistarpeen takia. Samaan aikaan Eurooppalaiset halpalentoyhtiöt myy kilvan lentoja muutamalla kympillä sinne sun tänne ja kansahan lentää kun pääsee Kanarialle tai vaikka NewYorkiin perusduunarin päiväpalkalla. Päättäjät lenteleekin sitten yksityissuihkareillaan ja pohtivat miten nää päästöt sais kuriin. Suurimmat saastuttajat, Kiina, Usa ja kumppanit ei vähääkään välitä teollisuutensa päästöarvoista. Autoliikenteen päästöarvot ovat kuin pieru Saharassa kaikkien päästöjen keskellä. Silti myös yksityisautoilijoiden tietenkin pitää olla mukana talkoissa. Vaikka Suomi on maantieteellisesti iso maa ja maaseudulla asuvat ovat riippuvaisia omasta autosta, niin käyttöveron/polttoaineen hinnan nosto on ainoa oikea ratkaisu rajoittaa päästöjä. Autot verottomiksi ja käytön mukaan jokainen maksaa oman osuutensa.

Hyvää tässä otsoniaukon pelossa on ollut se, että moottorit ovat kehittyneet ison harppauksen parempaan suuntaan. Nyt vain pelkään että taas mennään äärimmäisyyteen ja vedetään röörit niin tiukalle greenline-ajattelussa että ajaminen ei enää ole kivaa, tai muuttuu jopa vaaralliseksi kun moottorit sammuu aina kun nostat jalan kaasulta. Se ei sovi Suomen talveen yhtään paremmin kuin dieselkään.   

vasara

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 19.09.11 - klo:19:03
... Vaikka Suomi on maantieteellisesti iso maa ja maaseudulla asuvat ovat riippuvaisia omasta autosta, niin käyttöveron/polttoaineen hinnan nosto on ainoa oikea ratkaisu rajoittaa päästöjä. Autot verottomiksi ja käytön mukaan jokainen maksaa oman osuutensa.
...   
No eihän nyt autoja sentään verottomiksi voida päästää. Tästähän on tuore varoittava ennakkotapaus ..ihmiset alkavat ostaa enenevässä määrin uusia vähäpäästöisiä autoja ja valtion verotulot laskevat. Co2 progression tarkistuksella toki päästään normaaliin verotuottoon, mutta verotaulukkojen säätö on aina hieman jäljessä kansalaisten ostokäyttäytymisestä ja osa autonostajista voisi päästä liian alhaisilla veroilla kuin koira veräjästä.
Rekisteröintiveron reippaalla tasokorotuksella ihmiset pitäisivät vanhat suurempipäästöiset autonsa pidempään käytössä ja yhdessä co2 ajoneuvoveron jyrkällä progression kiristyksellä päästään optimaalisempaan verotuottoon. Lisääntyneet verotuotot voitaisiin korvamerkitä päästöoikeuksien ostoon.


Automaattori

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 19.09.11 - klo:19:35
No eihän nyt autoja sentään verottomiksi voida päästää. Tästähän on tuore varoittava ennakkotapaus ..ihmiset alkavat ostaa enenevässä määrin uusia vähäpäästöisiä autoja ja valtion verotulot laskevat. Co2 progression tarkistuksella toki päästään normaaliin verotuottoon, mutta verotaulukkojen säätö on aina hieman jäljessä kansalaisten ostokäyttäytymisestä ja osa autonostajista voisi päästä liian alhaisilla veroilla kuin koira veräjästä.
Rekisteröintiveron reippaalla tasokorotuksella ihmiset pitäisivät vanhat suurempipäästöiset autonsa pidempään käytössä ja yhdessä co2 ajoneuvoveron jyrkällä progression kiristyksellä päästään optimaalisempaan verotuottoon. Lisääntyneet verotuotot voitaisiin korvamerkitä päästöoikeuksien ostoon.


Nokivasara kiteytti asian älykkään lyhyesti, tuohon ei voi lisätä mitään.

Kun tää on myös nelivetokeskustelu, niin pieni toivomus olisi Suomen valtiolle. Jättäkää ainakin se nelivedon vero-osuus pois kun tälläisessä jäisen lumisessa valtiossa asutaan. Ja saahan rakas valtiomme rahat takaisin kun se neliveto imee sitä polttoainetta hieman enemmän.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: juupeli - 19.09.11 - klo:14:06
No miksei, mutta kiinnostaa myös kulutuslukemat. Odottelen tyynenä esittelyä ja tarkempia speksejä.


Hyvin sanottu.
Kun ei ole nyt autokuumetta, on onneksi aikaa jäädä odottamaan, että tulee se uusi ihme 1.8TSI alhaisempine kulutuksineen tarjolle.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 19.09.11 - klo:20:16
Hyvin sanottu.
Kun ei ole nyt autokuumetta, on onneksi aikaa jäädä odottamaan, että tulee se uusi ihme 1.8TSI alhaisempine kulutuksineen tarjolle.

Ei mullakaan pitäis olla autokuumetta, erittäin mieluinen ja lähes täydellisesti varustettu auto on nyt alla. Alkuperäinen vaihtosuunnitelma seuraavaan oli samanlainen uusi alle kun tulee facelift. Kuitenkin pieni haave on ollut takaraivossa, jospa kuitenkin tekisivät bensanelivedon DSG:lla. Kun luin Audin uudesta ihmemoottorista niin innostuin, mutta sitten tuli taas mieleen että millä se polttoaineen säästö on saatu oikeasti aikaan. Parhaan ajonautinnon aikaansaamiseksi voisi kuitenkin olla nykyinen 1.8 TSI+DSG yhdistelmä paras. Ainakin ne kuuluisat lastentaudit on toivottavasti korjattu. Eikös Octaviakuskit ole aika tyytyväisiä?

Onneksi omallakaan autonvaihdolla ei ole kiire, mutta nyt on hyvä olo että voi pysyä Skodassa, joka on kyllä auton valmistajana minut vakuuttanut. Se, että viekö auto litran tai kaksi enemmän voi välttää ihan omalla stop and don´t go toiminnalla. Välillä tuolla liikenteessä kauhistelen polttoaineen pihistelijöitä, jotka ajaa hieman alle kahdeksaakymppiä vakkarilla tapahtui sitten mitä tahansa ympärillä. Silmät on kiinni maxi-dotin polttoaineen kulutuksessa, tai navigaattorissa, ettei vain nopeus ylity 78:aa. Tunnusmerkkinä yleensä pieni lähes uusi TDI-Vaggine. Pelastakaa minut heiltä, vaikka en ikinä saisi bensanelivetoa, niin liikaa reissanneena haluan yöksi kotiin.

Automaattori

Pitää vielä lisätä, parasta on että voi pysyä Yetissä nyt kun mallivalikoima laajenee tuntuvasti, Ilmeisesti 140 heppanen etuveto malli tulee, sekä 1.4 greentec jossa start/stop funktio ;D


headman78

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 16.09.11 - klo:18:01
Nyt sitten iski takaisin nelivetokuume. Huhujen mukaan 1.8 TSI 4x4 Yeti tulee Suomen mallistoon ja luultavasti aika pian. Käykääpä kyselemässä myyjiltänne mitä tietoja heillä on. Kuulemma myös uusia mielenkiintoisia etuvetomallejakin on tulossa.

Mun myyjä ei muka tiennyt kyseisestä mallista mitään, ehkä NDA vielä voimassa? :)
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.
Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG Terracotta Orange mustalla katolla (tilattu vko 23 2011, luovutettu vko 3 2012)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy