Eri värisiä kattoja...

Aloittaja Jarde, 19.08.11 - klo:21:17

« edellinen - seuraava »

Jarde

Meinasin tuossa vaihteeksi rakennella itselle uutta Yetiä. Huomasin, että siellä oli uusia kattovärejä. Hopeaa ja valkoista. Mustasta on täällä kyllä aikaisemmin ollutkin juttua. Onkohan joku jo tilannut, tai peräti onnellinen omistaja?

tibis

Jos ostaa Yeti ei voi olla muuta kuin onnellinen  :)  ;D
Musta kato olisi hieno jos valkoinen auto

clima

Lainaus käyttäjältä: tibis - 19.08.11 - klo:22:37
Musta kato olisi hieno jos valkoinen auto

No ei tibis sitten muuta kuin nokka kohti teippifirmaa.  ;)

tibis

Lainaus käyttäjältä: clima - 19.08.11 - klo:22:40
No ei tibis sitten muuta kuin nokka kohti teippifirmaa.  ;)

Pakko myöntää että olen kyllä miettinyt  :), sit teippasin kato ja konepelti myös

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: tibis - 19.08.11 - klo:22:37
Musta kato olisi hieno jos valkoinen auto

Tässä asiassa olen samaa mieltä.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Mikkox

Lainaus käyttäjältä: Jarde - 19.08.11 - klo:21:17Onkohan joku jo tilannut, tai peräti onnellinen omistaja?

Mulle on tulossa Rosso Brunello Yeti mustalla katolla. Toimitus aikataulusta ei vielä ole tietoa, mutta pitää laittaa kuvia sitten joskus kun on tulossa. Tilaus siis lähti maanantaina, joten odottamista tässä vielä on. Mustan katon kanssa sopii mun mielestä lähes kaikki värit, ehkä ei kuitenkaan noi harmaat, mutta muut kyllä.

vasara

Lainaus käyttäjältä: Mikkox - 19.08.11 - klo:23:35
Mulle on tulossa Rosso Brunello Yeti mustalla katolla. Toimitus aikataulusta ei vielä ole tietoa, mutta pitää laittaa kuvia sitten joskus kun on tulossa. Tilaus siis lähti maanantaina, joten odottamista tässä vielä on. Mustan katon kanssa sopii mun mielestä lähes kaikki värit, ehkä ei kuitenkaan noi harmaat, mutta muut kyllä.
Punasävyisiin (oranssi, punainen, ruskea) ja valkoiseen musta katto minusta jotenkin istuu paremmin. Esim. siniseen, tai hopeasävyisiin ei samalla tavalla. Kai tuossa on ihan sama logiikka kuin mikä kravatti sopii minkä paidan ja takin kanssa :)

pajero

Aussien Skoda-sivulla saa vaihdeltua Yetiin värejä. 

Terracotta näyttää edelleen kovasti punertavammalta ja himpun vaaleammalta kuin jälleenmyyjän pahvinen värimaalimalli.

http://www.skodayeti.com.au/


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy