Yleinen CC jutustelu..

Aloittaja skula, 14.12.09 - klo:13:44

« edellinen - seuraava »

Kale

CC:hän on siitä ongelmallinen auto, että tilaa on muuten mukavasti mutta tämmöisellä pitkällä jampalla pää ottaa kattoon kiinni. Mitäs sitten jos kyytiin kampeaa useampi pitkä kaveri esim koris- tai lentisjoukkueen saunaillasta?

Turbodog

Lainaus käyttäjältä: Kale - 26.11.10 - klo:11:58
CC:hän on siitä ongelmallinen auto, että tilaa on muuten mukavasti mutta tämmöisellä pitkällä jampalla pää ottaa kattoon kiinni. Mitäs sitten jos kyytiin kampeaa useampi pitkä kaveri esim koris- tai lentisjoukkueen saunaillasta?
Veikkaisin, että 130tkm taksikäytössä ja alkaa jo näkyä useamman jampan hiusvahat kattoverhoilussa...eikä tarvi olla edes koripalloilijoita...
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

Qrmu

En itseäni kovin pitkänä pidä, mutta kyllä 183cm riittää että CC:n takapenkillä pää on katossa kiinni.
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

pete

Viime viikolla sain puhelun VV-autosta ja kehoituksen käydä telakalla mahdollisimman pian. TDI 125kw -koneessa oli viime talvena niin paljon ongelmia joten moottorin ohjausyksikkö on päätetty päivittää kaikista kyseisistä koneista Suomen olosuhteisiin sopivampaan versioon. Homma hoitui tänään aamulla odottaessa (45min) ja tehtaan piikkiin.

Minulla ei ollut viime talvena (tai muulloinkaan) mitään ongelmia, toivottavasti uusi versio ei tuo mukanaan niitä.

Arcca

Myös 103 kW koneessa on kampanja päällä, minun koneeni oli jo viime viikolla hoidossa.
Ymmärsin kuitenkin, että kyseessä oli vain softapäivitys joka vaikuttaa EGR toimintaan pakkasilla. Minulla olikin pari kertaa viime talvena vikavalo ilmeisesti sen takia, mutta en ollut vielä reklamoinut asiasta kun meinasin jättää korjauksen ekaan huoltoon. Sekin tuli nyt samalla tehtyä.

Hienoa kun oma-aloitteisesti soittelevat  :).

VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

pete

Lainaus käyttäjältä: pete - 07.12.10 - klo:17:27
Minulla ei ollut viime talvena (tai muulloinkaan) mitään ongelmia, toivottavasti uusi versio ei tuo mukanaan niitä.

Niinhän siinä sitten kävi että softapäivityksen jälkeen kun tuli ensimmäiset -15 asteen pakkaset, niin merkkivalo ja hälytysääni (jäähdytysnesteen lämpötilan ja määrän varoitusvalo) ilmaantuivat. Viime talvena ei tosiaankaan ollut minkäänlaisia ongelmia  >:(

En ehtinyt tänään kiireessä tarkistaa jäähdytysnesteen määrää, enkä sitten kiinnittänyt asiaan enempää huomiota koska ongelma poistui uudelleen käynnistyksellä ja kävin vain parin kilometrin päässä kotoa (ongelma ilmaantui sekä meno- että paluumatkalla). Täytyy huomenna muistaa chekata tilanne.

Guuga

Taas tuli Ebay:stä bongattua ihan hauskaa tarvikesälää.

Taitaa jäädä ostamatta. Melkein väittäisin, että noiden rimojen kanssa näyttää aika pahalta. Ilman noita rimoja menisi varmaan tilaukseen. Tiedän vain, että jos ostan nuo + dremelin, jolla leikkaan rimat veks -> lopputulos on 60 taalan edestä romua.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chrome-Fog-Light-cover-trim-vw-passat-cc-2009-2011-/250756098466?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a623a69a2
CC 1.8TSI Ex-Vag: VW Polo III 6N

qsla

Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

Mikko

Tulee jotenkin noista rimarinkuloista batman mieleen. ;D

Guuga

loginpass

Lainaus käyttäjältä: Guuga - 21.02.11 - klo:12:39
Ameriikan maalla joku on toiminut koekaniinina ja lisännyt sumuvaloihin nuo kromit. Aika kamalalta näyttää.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5196991-Opinons-wanted-on-foglight-chrome-bezels-OK-or-too-blingy&s=ee426d9430dbde2cc010583c471fbf5d

Näytti tyyli jotenkin tutulta...W204 pre facelift.

Guuga

Puolalaista poliisikalustoa.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Guuga - 24.02.11 - klo:23:02
Puolalaista poliisikalustoa.

Heh, ei ihan ensimmäiseksi tulisi mieleeni tehdä CCstä poliisiautoa. :o

SH

Pitihän näitä kokeilla - vähän fiksattuina tosin. Maali tuskin pysyy ylemmässä rimassa ikuisesti - pohjatöistä huolimatta. Sitten pitääkin miettiä jotain teippiviristystä tms. Joka tapauksessa itse olen jo tottunut noihin Singaporen 35 euron ihmeisiin niin hyvin, että ilman niitä CC näyttäisi nyt jotenkin karulta. Mutta, makuasioistahan ei sovi kiistellä..

JoJio

Upea cc. Miksei ole autotallissa?  ;)

Reneto

VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Guuga

Lainaus käyttäjältä: SH - 23.03.11 - klo:23:47
Pitihän näitä kokeilla - vähän fiksattuina tosin. Maali tuskin pysyy ylemmässä rimassa ikuisesti - pohjatöistä huolimatta. Sitten pitääkin miettiä jotain teippiviristystä tms. Joka tapauksessa itse olen jo tottunut noihin Singaporen 35 euron ihmeisiin niin hyvin, että ilman niitä CC näyttäisi nyt jotenkin karulta. Mutta, makuasioistahan ei sovi kiistellä..

Hitto minkä teit... eihän tuo pahalta näytä. Pitää nyt sitten varmaan tilata ja maalata molemmat rivat mustaksi ja jättää vain tuo sumuvalon ympärillä oleva osa. Mitä maalia käytit tuohon peittämiseen?

Guuga

Voisiko ystävällisesti qsla tai joku muu, jolla on 19" Interlagos replicat liittää tänne muutaman kuvan autostaan.

Tänään menivät 19" Interlagosit ja renkaat pajalle ja kun kelit sallivat siirtyvät alle. Kova on jo polte, mutta kevättä odotellessa. Mielenkiintoista nähdä mikä tuon CC:n sivuprofiili on vakioalustalla ja 235/35/19" kumeilla. Madallettuna varmaan parempi, mutta toivottavasti ei näytä traktorilta.

Skula

Jotain kuveja haluamastasi rengas ja vannekoosta ja mallista.

Romurautaa ja paalivehkeitä.

Guuga

Lainaus käyttäjältä: skula - 04.04.11 - klo:22:57
Jotain kuveja haluamastasi rengas ja vannekoosta ja mallista.

Kiitoksia oikein paljon. On se kaunis. Jos joltakulta (qsla?) löytyy vielä kuvaa Metellic Light Brown CC:stä niin kesä on taas astetta lähempänä.

qsla

Guuga

Ei oo LightBrownia vaan SilverLeaf.  Eikä oo 19" interlagosia vaan ihan tehdasasenteiset 18" interlagosit + samanmoinen varapyörä ;)
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

Guuga

Lainaus käyttäjältä: qsla - 06.04.11 - klo:14:12
Guuga

Ei oo LightBrownia vaan SilverLeaf.  Eikä oo 19" interlagosia vaan ihan tehdasasenteiset 18" interlagosit + samanmoinen varapyörä ;)

Hitto... Taisi sitten olla joku UltimateVW:llä, jolla tuollainen yhdistelmä oli. Sieltä vaan on iso osa kuvista kadonnut eli enää ei pääse ihastelemaan.

pasuuna

Moro.... Guuga: Mulla on samanvärinen ja mallinen kulkine alla kuin sulla ja oon miettiny noita vanne juttuja tässä kevään korvilla  ;)  vakio alusta mietityttää itseänikin. Laitappa kuvia kehiin kun saat suvipyörät veivattua alle  :)

Skula

18" on "ihan jees" CC:n alla. 19" taas on todellä hyvännäköinen CC:n alla.

Turhaa spekulointia, siitä ei tule traktoria vielä 19" vanteella.. CC on sellanen, vähän kuin CLS, eli huutaa isoa vannetta. 17" on lähestulkoon nolo koko CC:n alla.. Mut hei valintoja kaikki tyyni..

Hienoo!

Guuga

Lainaus käyttäjältä: pasuuna - 07.04.11 - klo:09:42
Moro.... Guuga: Mulla on samanvärinen ja mallinen kulkine alla kuin sulla ja oon miettiny noita vanne juttuja tässä kevään korvilla  ;)  vakio alusta mietityttää itseänikin. Laitappa kuvia kehiin kun saat suvipyörät veivattua alle  :)

Päivitän heti noita autotallin kuvia kun saan renkaat alle. Auto on nyt asteen erinäköinen kun

-kaikki sisävalot on vaihdettu ledeiksi
-eteen ilmestyneet sumuvalot
-kääntymisvaloihin vaihdettu MTEC:n kylmänvalkoiset H7 polttimot (näytti pahalta kun käännyttäessä valkoisten xenonien viereen syttyi lämpimän/keltaisen värinen H7. Aikaisemmin päivävaloihin jo vaihdettu MTEC polttimot.
-tulevat 19" Interlagos vanteet

Olen tämän CC:n myötä löytänyt itsestäni kevyen mallin "tuunaajan" mutta annettakoon anteeksi, koska mielestäni kaikki nuo muutokset ovat vieneet autoa oikeaan suuntaan. Tuo yllä esitelty sumuvaloreunus on vähän niillä rajoilla ja jää näillä näkymin tekemättä.

Kun CC:ssä tekeminen loppuu niin pitää kohdistaa huomio muualle eli eilen jo vaihdoin lähipiirin metallimustaan XC60 Volvoon hopeiset peilit - komea tuli.

Guuga

Lainaus käyttäjältä: skula - 07.04.11 - klo:10:01
18" on "ihan jees" CC:n alla. 19" taas on todellä hyvännäköinen CC:n alla.

Turhaa spekulointia, siitä ei tule traktoria vielä 19" vanteella.. CC on sellanen, vähän kuin CLS, eli huutaa isoa vannetta. 17" on lähestulkoon nolo koko CC:n alla.. Mut hei valintoja kaikki tyyni..

Hienoo!

Tuo 19" nähdään kohta, mutta ainakin Skulan valkoisessa CC:ssä ja vakioalustalla oli hyvinkin jees. Ja tietääkseni se "vaaleanruskea" CC jota UltimateVW:n puolella ihailin samoilla kumeilla oli myös vakioalustalla.

Varmasti olisi vielä paremman näköinen jos tiputtaisi 3-4 cm alas, mutta ei taida olla se arvoista. Niin komeasti on jo nyt talvella hiottu pohjaa taloyhtiön pihassa. En kuitenkaan ajatellut ottaa sitä pihan auraustyötä huoltoyhtiöltä.

Tuon 17" mielipiteen allekirjoitan ihan täysin. Suurin osa tuolla liikenteessä olevista CC:stä (tai ehkä se vain pistää silmään ja tämä talviaika) on 17" vanteilla - ei hjuva. Huomaan ajattelevani liikenteessä "Hienoa toinen CC ja heti perään ei jesus noita vanteita" Tuning-mies? Itse olen nähnyt yhden CC:n samoilla Daytonoilla kun itsellä ja kesällä yhden Interlagoseilla.

Talvella tuon vielä ymmärtää vaikka ainakin itselläni 18" nastoilla ajomukavuus ja "melu" on hyvällä tasolla, mutta kesällä 17" on jo paheksuttava teko.

Skula

Eipä ole tullut vastaan näillä kotimaisilla foorumeilla yhtään CC:tä jossa alustaa olis madallettu. Ja ymmärrän sen hyvin koska suomessa olis ihan sama vetää se auto suoraan paaliin. Sen verran matala tuo on jo vakiona. Etuylitys tuossa tekee vakionakin jo liian monessa paikassa liian "tiukkaa", toki aina itse pääsin sinne minne tahdoin, vain kerran meinas pohja lähtee osina, kun tietoisesti työnsin lehmäni lehmipolulle..

pasuuna

juu tällä hetkellä alla pyörii 17" momot kitkoilla ja ne on talvella ihan jees mutta yhdyn siihen että se alkaa olemaan liian pappamallia jos kesällä pysyy toi sama koko. edellisellä omistajalla oli ollu 19" kesällä mut ei ollu antanu niitä mukaan joten nyt mulla melkeen uuden karheet 17" jotka oli vaihdettu siitä sen ostamasta uudesta tähän alle. pitäs saada ne myytyy jollekkin halukkaalle  ;D

Skula

Lainaus käyttäjältä: skula - 07.04.11 - klo:11:31
Eipä ole tullut vastaan näillä kotimaisilla foorumeilla yhtään CC:tä jossa alustaa olis madallettu.

V*ttu mä repesin totaalisesti.. Montako kotimaista foorumia on jossa vois olla CC käyttäjiä.. Anteeksi pirusti OT!

:D :D :D :D :D :D

Arcca

Täällä pappa jolla pyörii ne mukana tulleet Phoenix 17" kesälläkin, 235 levee kumi vähän nuorentaa lookkia :). Ongelma vaan on se että tuo auto on hommattu kovaan käyttöön, eli sillä veivataan pitkää matkaa ja kovaa. 19" olisi parhaimmat IMHO, mutta mukavuudesta en ole valmis tinkimään yhtään. Ei vaan uskalla ostaa tuommoisia. 18" olisi sekin parempi kuin 17", mutta toistaiseksi on ollut fiilis miksi vaivautua tuuman takia.

Jos nyt kuitenkin uutta jossain välissä hommaan isompaa niin Sagitta kiinnostaa hieman enemmän kuin Interlagos, lähinnä kun nuo Interlagosit pomppaa joka kuvassa aina esiin. Slamitilta saisi sellaiset replicana ja kovasti ainakin itse mainostavat hyvälaatuisiksi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy