Burnout Party 2011 Kiikalan lentokentällä La 3.9.

Aloittaja tsiih, 28.08.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

BeeKasi

En ole lisuria hankkimassa mutta sivun linkki AKK:n lisenssille ei ohjaa maaliin...
B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

tsiih

Lainaus käyttäjältä: BeeKasi - 28.08.11 - klo:11:41
En ole lisuria hankkimassa mutta sivun linkki AKK:n lisenssille ei ohjaa maaliin...
Lues vähän tarkemmin, avainsana "streetman"  ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

BeeKasi

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 28.08.11 - klo:11:43
Lues vähän tarkemmin, avainsana "streetman"  ;)

Juu, juu mutta linkki "broken" joka tapauksessa. Vaikka kait kaikilla kisaajilla moinen onkin hankittuna  :D
B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

tsiih

Niin no minähän en sille voi mitään että jollain nettisivulla ei linkki toimi mutta tämän ilmoituksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Eli Streetman-luokka ei ole varsinainen kilpailu joten mitään lisenssejä yms. ei tarvita.  Jokainen tavallisen ajokortin omaava voi tulla kokeilemaan millaista aikaa saa varttimailille, halukkaita riittää joten on oltava ajoissa paikalla...

Lainaus em. sivulta:
STREET MAN: EI PALKINTOJA, EI PISTEITÃ,,, EIKÃ,, AUTOJA JOTKA VOIDAAN LUOKITELLA KILPA-AUTOIKSI, LUOKKA EI KUULU VARSINAISEEN CUPIIN. AUTON ON OLTAVA KATSASTETTU KATULIIKENTEESEEN, DOT- MERKINNÃ,,LLÃ,, VARUSTETUT RENKAAT

    * Ajajalla tulee olla tieliikenteeseen hyväksytty kypärä. Kypärän tulee täyttää FHRA:n sääntökirjassa olevat normit kohdan 10:1 mukaisesti
    * Kuljettajalla tulee olla pitkähihainen paita tai takki, sormikkaat sekä umpikengät. Puukenkien / sandaalien käyttö kielletty
    * Autojen kuljettajilla tulee olla pitkähihainen paita tai takki. Puukenkien käyttö kielletty
    * Autoissa vähintään 3-piste turvavyö, alle 13 sek. Autossa 4-piste turvavyö
    * Alkuperäiset 2-pistevyöt sallittu vain alkkuperäisin kiinnityksin
    * Turvavyön kiinnitys oltava alkuperäinen tai vahvistettu vastaavaksi
    * Ajon aikana auton sivulasit on oltava suljettuna
    * Ajon aikana ovet ja luukut oltava paikoillaan ja suljettuina, poikkeuksena takaluukkku pick-up -korimalleissa
    * Irtoesineet poistettava auton sisältä kilpailun ajaksi
    * Autoluokissa ei sallita täysin mustia tai peilaavia pintoja etusivulaseissa
    * Ajajien turvallisuudessa tulee noudattaa FHRA:n mukaisia määräyksiä koskien ajoasuja
    * Kilpailun aikana saa autossa olla ainoastaan kuljettaja
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Tsuku

Tulihan tuolla käytyä. Eipä tullut ajettua kun olisi pitänyt tulla niin aikaisin ilmoittautumista varten. Harmillisen vähän ollut kiihdytystapahtumia tänä kesänä. No, täytyy nykästä se vartti ens kesänä.

tsiih

Ei olisi ollut ruuhkaa streetmaniin tänä vuonna, yllättävän vähän ajokkeja. Paikalle kannatti raahautua jo pelkästään Tappaja-Mossen takia.
Villen TAPPAJAMOSSE (killermoskvitch)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

tsiih

Pakko viel laittaa, tässä konsernituote jää kuin tikku paskaan  ;D
vw open 2010 tappajamosse & ex-paavola audi
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Tommi13

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 03.09.11 - klo:19:46
Pakko viel laittaa, tässä konsernituote jää kuin tikku paskaan  ;D
vw open 2010 tappajamosse & ex-paavola audi

Hajosiko jotain vai oliko vain huono kuski? Konserniauto sai kuitenkin paremman lähdön.
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Tommi13 - 04.09.11 - klo:15:04
Hajosiko jotain vai oliko vain huono kuski? Konserniauto sai kuitenkin paremman lähdön.
En tiedä, en ollut paikalla. Kuski todennäköisesti kämmäsi kun noin stallasi.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Tommi13 - 04.09.11 - klo:15:04
Hajosiko jotain vai oliko vain huono kuski? Konserniauto sai kuitenkin paremman lähdön.

Sen mitä tosta mossesta tiedän niin ei riitä pelkkä kauppakassin lastutus kun ton kanssa viivalle lähtee  ;D

rob-s

Kyseinen Mosse on todella kova luu! (10,68) 

Toduuden nimissä, niin 99% (ellei enemmän) tämän Forumin autoista jää hävinneelle S2 Coupe:lle kuin tikku paskaan.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Mikko

Youtubesta kun katseli muita videoita tuosta +800kW S2:sta niin kyllä se kulkisi, jos kuski osaisi sillä ajaa. Entisellä omistajalla mennyt 9,4-jotain varttimailin.

rob-s

Niin ajattelinkin! Yleisin syy näiden hyytymiseen taitaa olla ahtoletkun poksahtaminen jolloin ei tule ahtopainetta.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

tsiih

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 05.09.11 - klo:09:08
Kyseinen Mosse on todella kova luu! (10,68) 

Toduuden nimissä, niin 99% (ellei enemmän) tämän Forumin autoista jää hävinneelle S2 Coupe:lle kuin tikku paskaan.

Oli muuten volsuilla todella heikko osaanotto, pari kuplaa vain. Mossella pääsee kyllä kevyesti alle kympin  ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

rob-s

Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

tsiih

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 05.09.11 - klo:10:21
Vehe jopa keulii:)
Niin hienosti keuliikin että piti laittaa oikein video tuonne ylemmäs  ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy