parkin hehkun vaihto..??

Aloittaja JeeJee, 22.08.11 - klo:13:10

« edellinen - seuraava »

JeeJee

Moi olisikos kellään vinkkiä miten Passattiin saa vaihdettua parkin hehkun... Itse vähän yrittelin kokeilla mut ei ole mulla mitkään kätilön kädet.. Olisikos jollain jotain vinkkiä miten onnistuisi parhaiten. Niin ja  autossa on h7..
niin ja jos joku nuorempi polvi ei tajua niin korjataan sitten parkin polttimon vaihto!!

Teppo

Parkin hehkun...? ettei polttimo?

Pupa

Lainaus käyttäjältä: JeeJee - 22.08.11 - klo:13:10
Moi olisikos kellään vinkkiä miten Passattiin saa vaihdettua parkin hehkun... Itse vähän yrittelin kokeilla mut ei ole mulla mitkään kätilön kädet.. Olisikos jollain jotain vinkkiä miten onnistuisi parhaiten.

Kerro toki onko sulla Xenon-umpiot vai halogeenit?
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

JeeJee

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 22.08.11 - klo:13:59
Kerro toki onko sulla Xenon-umpiot vai halogeenit?
Siis tavalliset halogeenit on

M0gstis

Ite taistelin saman asian kanssa pari viikkoa sitten, vähän se on ahas väli  >:(
Ei muutaku kahella sormella liittimestä kiinni ja koittaa vetää... Ei tarvii kääntää mihinkään suuntaan. Ja takasin laittaessa yritettävä saada lamppu osumaan reikäänsä oikeessa asennossa ja painettava kiinni.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy