Spectrum vanteiden sopivuus VW Transporter T4:een?

Aloittaja Edviina, 20.08.11 - klo:21:30

« edellinen - seuraava »

Edviina

Tervehdys.

Tuli hankittua itselle siis VW Transporter T4. Auto on vm.98 Itsellä on Suoebrista jääny ylimääräiseksi tuollaiset Spectrum 16" vanteet ja tässä ilokseni huomasin, että portterissa ja vanteissahan on sama pulttijako. Eli sopivatko kyseiset vanteet suoraan T4:een vai tarviiko hommailla jotain sovitusrenkaita keskireikaan? Mites ET? Onko passeli?

Edviina

Hmm... eikö kukaan osaa avittaa pulmassa  :(

Pekka T


Onko se T4:nen sinulla jo?
Kätevämmin varmuuden sopivuudesta saat tietenkin itse sovittamalla kyseisiä vanteita autoon.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

mla

Kantavuutta kyllä itse ensimmäisenä epäilisin ennemmin kuin ET:tä.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Edviina

Saakohan noiten vanteiden kantavuuksista tai keskireiän koosta mistään tietoja?

Pertsa

Googlettelemalla selviää homma noin puolessa minuutissa  ;)

Tein pikaisen googlauksen : "transporter T4 wheel center bore"
Ensimmäisenä osumana tällainen sivu jossa T4: vanteiden speksejä ET:ineen kaikkineen
http://www.raceandroad.com/van-alloy-wheels/vw-transporter-t4-alloy-wheels.html

Tein toisen googlauksen :"skoda superb wheel center bore"
Ensimmäisenä osumana tällainen sivu jossa Superbin vanteiden speksit ja jossa myös kerrotaan missä autoissa on sama pulttikehä (PCD) ja keskireikä (T4:ssä on siis sama kuin Superbissa)
http://www.wheelfitment.eu/steekmaat.php?merk=Skoda&type=Superb%20tot%202008&merk2=Skoda



RSOCUstin

Kesällä näin Humppilassa parkissa vastaavanlaisen portterin, jossa oli Ocu RS:n 17" Zenith vanteet. Hyvin näytti sopivan.

Edviina

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 23.08.11 - klo:21:03
Googlettelemalla selviää homma noin puolessa minuutissa  ;)

Tein pikaisen googlauksen : "transporter T4 wheel center bore"
Ensimmäisenä osumana tällainen sivu jossa T4: vanteiden speksejä ET:ineen kaikkineen
http://www.raceandroad.com/van-alloy-wheels/vw-transporter-t4-alloy-wheels.html

Tein toisen googlauksen :"skoda superb wheel center bore"
Ensimmäisenä osumana tällainen sivu jossa Superbin vanteiden speksit ja jossa myös kerrotaan missä autoissa on sama pulttikehä (PCD) ja keskireikä (T4:ssä on siis sama kuin Superbissa)
http://www.wheelfitment.eu/steekmaat.php?merk=Skoda&type=Superb%20tot%202008&merk2=Skoda




Aivan mielettömän iso kiitos Pertsalle. Itsellä ei ihan hoksottimet pelannu et miten noi ois enkuks hakenu  ::) Nyt enää vain täytyy selvitellä Spectrumeitten kantavuus... :-\

Edviina

Valmistaako Skoda itse omat vanteensa vai valmistaako ne joku vanne tehdas?

Pertsa

^tuskinpa mikään automerkki/-tehdas valmistaa itse vanteensa?


mla

Olisiko RONAL niissä lukenut sisäpuolella.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Edviina

Katselin vanteita ja löysin seuraavia merkintöjä niistä:

AISi 7MG
JW

3TO 601 025
7JX16H2 ET45

RONAL
O9

YR3
1737

Tarkoittaako noista mikään kantavuutta?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy