Audi A6 C7 kokemukset

Aloittaja nemos, 17.07.11 - klo:21:26

« edellinen - seuraava »

Valmet

Otsikon mukaisesti kokemuksia:

Hankin 2013 vuoden A6 Aavantin marraskuussa. 3.0 Tdi Quattro 180kW Stronic ml. 132000km.

Varusteina mm.

Kaistallapitoavustin
Adaptiivinen vakionopeussäädin
Night vision
Valcona-nahkapenkit tuuletuksella ja säädöillä
Webasto
Ilmajousitus
Adaptiiviset xenonit tms.
Peruutustutkat ympäri auton
4-alueilmastointi
Sähköinen takaluukku
Taittuva vetokoukku

Ainoa varuste, jota alkuperäisenä oikeastaan kaipaa, olisi navigointi. Sekin järjestyi Garminin 6 tuuman navilla.

Ajettavuus on Volvon jälkeen ihan huippua. Neliveto toimii erittäin napakasti. Moottorissa on voimaa riittävästi. Ajoavustimet tekevät juuri sen, mitä tarvii. Autoa ei tarvi koko ajan ohjata ja paimentaa, vaan kulkee vakaasti.

Tilaa on takanakin reilusti ja se olikin yksi valintaperuste. Toki kontti voisi olla isompi. Kaiken kaikkiaan oikein positiivinen kokemus viiden tuhannen kilometrin ajolla.


Valmet

Vähitellen ärsyttäviä asioita voisi olla vaikka narina ja natina, joka johtuu tuulilasin alareunan ja konepellin väliin kertyvästä jäästä.


Skipepe

Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 04.02.19 - klo:23:06
Kyllä se vaihto testerin kanssa kannattaa tehdä.

Jos jostain syystä ei onnistu, niin täysin identtinen uusi akku toimii kyllä, mutta auto ei sitä ensi alkuun tiedä ja tottuu vasta ajan kanssa.

Vähänkin asiantuntevammilla akkukauppiailla on laitteet koodaukseen, ja viime kädessä VCDS-auttajakin löytynee joka kolkasta jos se akku on ihan pakko itse vaihtaa.

Joo kyllähän tuo vaikka oli yön lämpimässä ja koitin ladata akkua niin lähti lavetilla Rovaniemelle. Huomenna olisi klo13 aika niin ehkäpä selviää mikä on vikana.
VW id3 1st plus
VW T5 Karmann Colorado 550

Skipepe

Lainaus käyttäjältä: Skipepe - 05.02.19 - klo:17:21
Joo kyllähän tuo vaikka oli yön lämpimässä ja koitin ladata akkua niin lähti lavetilla Rovaniemelle. Huomenna olisi klo13 aika niin ehkäpä selviää mikä on vikana.

No nyt auto valmis ja matkalla sitä hakemaan
Ohjausvaihteessa kuulemma vika ja tekivät jonku päivityksen. Jos uusiutuu niin ohjausvaihde vaihtoon. No pyysin myös akun vaihdon siihen niin ehkä nyt toimii.
VW id3 1st plus
VW T5 Karmann Colorado 550

ile

Lainaus käyttäjältä: Skipepe - 06.02.19 - klo:16:00
No nyt auto valmis ja matkalla sitä hakemaan
Ohjausvaihteessa kuulemma vika ja tekivät jonku päivityksen. Jos uusiutuu niin ohjausvaihde vaihtoon. No pyysin myös akun vaihdon siihen niin ehkä nyt toimii.

Todella hämärän kuuloinen lopputulos vs. mitä kaikkea sekoili. Itsellä on juuri pätkäajolla ja tiheällä eberin käytöllä tippunut kerran ohjaustehostin ja se oli puhtaasti akusta kiinni.

Skipepe

Lainaus käyttäjältä: ile - 06.02.19 - klo:23:03
Todella hämärän kuuloinen lopputulos vs. mitä kaikkea sekoili. Itsellä on juuri pätkäajolla ja tiheällä eberin käytöllä tippunut kerran ohjaustehostin ja se oli puhtaasti akusta kiinni.

Joo samaa mietin. Vielä kun tuonne huoltoon on aina se 180km matkaa niin ei viitsi huvikseen viedä. Oli kyllä suolainen hinta. 160 tuon vian haku ja korjaus ja akku ja vaihto reilu 500 vielä päälle
VW id3 1st plus
VW T5 Karmann Colorado 550

Digster

Täällä ollut ajossa -13 A6 pappaversiona, eli  vajaana ja 2.0 tdi , ilman mitään erikoisempia varusteita. Yhteistä matkaa on ollut 2.5 vuotta ja ja näillä näppäimillä alkaa olemaan mittarissa 300 tkm.  (oman persauksen alla n 180 tkm ). Ainoana ei niin kuluvana osana , niin on mennyt egr ( elektroniikka sekosi ). Kuluvina osina, niin levyt joka nurkkaan ja 205 tkm kohdalla jakopää näistä isompina remppona.  Muutoin huollot menneet 15tkm välein. Öljytilan huuhtelu 60 tkm välein.
Ei suurempia ongelmia , nyt menee tutkintaan etuvalo, joka vaihtui vajaa 2 vuotta sitten kolarikorjauksen yhteydessä. Täynnä sumua  kosteutta etuvalo.
Eka vaggilainen tämä, niin ei ole pahaa sanottavaa. Halvempaa tätä on korjailla /huoltaa mitä japanin ihmeitä.


Kotkis

#1507
Olen lukenut tämän viestiketjun läpi ja haulla yrittänyt hakea muualtakin tietoa, mutten ole oikein päässyt selvyyteen: Saanko myAudi-sovellukseen jotenkin tehdasasenteisen polttoainelisälämmittimen etäohjauksen?
Minulla on siis liisattuna vm. 2016 Audi A6, jossa MMI Navigointi Plus -järjestelmä ja tuo tehdasasenteinen Eber(?). MyAudista olen laittanut PIN-koodin autoon ja nuo Napsterit ja Internetradiot toimii (vissiin), mutta oikeasti hyödylliselle toiminnolle - eli sille lämppärin kauko-ohjaukselle - ei löydy mitään kohtaa sovelluksesta. SIM-kortti on tietysti autossa sisässä, silloin kun olen tätä kokeillut.
Onko tässä nyt kyse siitä, että pitää mennä marmoritiskille "määrittelemään itseni oman ajoneuvoni omistajaksi" ja sitten tonne maagisesti ilmestyy ne lämppärisäädöt? Ja onko tällainen omistajuuden määritteleminen edes mahdollista, kun leasing-auto kyseessä eli en ole omistaja?
Octavia G-tec:

A4 allroad:  A6:  A3:

-Oku-

Eipä saa lisälämmitintä ohjattua sovelluksen kautta. Selvitin tämän talven alussa Laakkosesta. Voivotteli vain että kun olisi uudempi malli niin onnistuisi, mutta ei vielä näissä C7 mallissa onnistu.

Skipepe

Alkanut C7 allroad A6 natista kovasti oikealta takaa. Kaikista heilahduksista jo tulee pientä ääntä. Suihkuttelin jo kaikki nivelet mutta luulen että se tulee nyt jostain itse ilmajousituksesta.

Onko ideoita mitä tuolle voisi tehdä? Todella ärsyttävä ääni on. Ajettu vasta 48000 niin ei luulisi mitään rikkikään olevan. Lapin kevät paska kelit tietty voi vähän nyt vaikuttaa mutta taitaa enemmän kuraa etelässä lentää.
VW id3 1st plus
VW T5 Karmann Colorado 550

Lani

A6 C7 (2015) kuskinpuolen mid-basso (oven alin kaiutin) alkanut rämistä ja olisi tarpeen vaihtaa. Onko arvon palstalaisilla tietoa sopivatko Bose kaiuttimet heittämällä tilalle, kun autossa on ihan normi ASS?
Audi A6 C7 Avant 2.0tdi MY2015

ile

Lainaus käyttäjältä: Lani - 09.05.19 - klo:13:27
A6 C7 (2015) kuskinpuolen mid-basso (oven alin kaiutin) alkanut rämistä ja olisi tarpeen vaihtaa. Onko arvon palstalaisilla tietoa sopivatko Bose kaiuttimet heittämällä tilalle, kun autossa on ihan normi ASS?

Vahva mutu, että käy. Edellinen kutonen oli ASS:lla ja nykyinen Bosella ja vetässyt äänieristykset oviin niin ulkomuistista vastaavasti nuo oli kiinni. Impendanssit voi sitten heitellä, ehkä.

Mutta ne Bosen elementit on ihan samaa kuraa kuin ASS. Suosittelisin katsomaan kerralla jo jotain muuta, jos lähdet noita vaihtamaan toisiin. 

karhunik

ASS elementit on sellaset pyöreät, ja sellaisessa irroitettavassa aika isossa levyssä kiinni. Bose elementit on sit kiinni tuollaisessa kaiutinkotelossa, joka tulee tuon levyn tilalle. Eli fyysisesti sopii, mutta täytyy tuo levy irrottaa pois tieltä. Liittimestä en sano 100% varmaksi, mutta luulisi olevan sama. Ainakin kontissa olevan subbarin liitin oli sama ASS vs. Bose.

Bose midbasso:


ASS midbasso (osa 7 & 8):
VCDS koodaukset ja vikakoodit Tre alueella

ile

Aivan, totta. Edessä olikin nuo kotelot ja takana ei. Mutta itse katsoisin vain muita parempia elementtejä kokonaisuudessaan. Selkeämpi ero noilla vs ”muoviboset”

Lani

Kiitokset vastuksista ja selvityksistä! Täytyy pohtia kaivaisko molemmat elementit ulos, vai korvaisko hajoneen vaan vastaavalla. En välttämättä ala vaihtamaan Boseja tilalla, jos eivät kerran ole merkittävästi paremmat. Olisi tarjolla yhdet kohtuuhintaiset Boset, niin siksi kiinnostuin tästä. Marmorin tiskillä Boset 500,/kpl kun kysäsin😮
Audi A6 C7 Avant 2.0tdi MY2015

karhunik

Samalla kun ovipahvin käyttää irti, tuonne voi laittaa vaikka jonkun perus 2-tie 6,5" erkkasarjan ja vaimennusta oveen ja ovipahviin.

Omaani ASS varustettuna tein eteen 3-tie asennuksen, Rainbown SL-C6.3 setillä. Midbassot ihan perus asennuskauluksiin omille paikoilleen, asennuskauluksen ja oven jäykistys vaimennusmatolla. Keskiäänet siihen n. kahvan kohdille jossa Bose setin elementit olisi kiinni, hommasin ebaystä Bose keskiääni kaiuttimet joita käytin asennuskauluksina. Nuo paikoilleen ja vaimennusmatosta tein niille sellaiset ns. kupit/kotelon. Ovipahveihin piti vaihtaa se ritilä osa, ASS varustelussa ne on umpinaiset ja Bose ja B&O seteissä niistä tulee ääni läpi, nuo ritilät löytyi halvimmalla ihan merkkarilta. Jakosuotimet laitoin kiinni ovipahviin 2-puoleisella teipillä, mahtuivat juuri ilman kansia paikoilleen. Diskantit sit kojelaudalle vakiorunkoihin vaihtaen, ja irralliset jakosuotimet vielä väliin.

Tuolla parani sointi jo kummasti, omaani rakentelin sit vielä konttiin subbarin erillisellä vahvistimella tuon vakio subbarin tilalle. Tuossakin hyödynsin Bosen osia, hommasin purkaamolta Ruotsista tuollaisen Bosen subbarin ja modailin siihen Hertzin pienen elementin kiinni. 
VCDS koodaukset ja vikakoodit Tre alueella

mage55

Kuumetta lievästi 37,5..oma A5 alkaa käydä perheessä pieneksi ja isolle farkulle olisi käyttöä. Palstaa on tullu selattua, mutta epäselväksi on jääny diesel moottoreiden oikea kulutus, 140 ultra ilmoituksen mukaan vie yhdistettynä 4,4 ja 140 ultra quattrona 5,1 ja 3.0tdi Quattro vain 5,3
Oma 3l TDI ilmoitettu on 6,8 mutta vie oikeasti 8,5
Epäilen että riittääkö litraakaan lisää ilmoitettuihin lukemiin.

Näissä faceliftattujen 2 litrn dieseleissä ei vissiin suurempia ongelmia ole ollut.
Miten muuten toimii kombo 2tdi quattrona?

Verrokkina ollu 5 sarjan bemu mutta ollut sen verran tyytyväinen audiin niin miksikään hyvää merkkiä vaihtamaan....

Kiitos vastauksista jospa palstalaisilla löytyisi kokemuksia...

Valmet

3.0TDI vie matka-ajossa reilun kuus litraa. Litra pari enemmän sekalaisessa. Onko sillä lopulta väliä onko se 4 vai 6 litraa? Noin iso auto tuskin sillä neljällä toimii.

ile

Varmasti kulutus on paljon kiinni millaista ajoa tulee. Itsellä pk-seudun pyöritystä ja sitten pidempiä rykäisyjä ja kulutus seiskan-kasin välillä. Sinänsä tuolla kombolla hieman haastava, kun pätkäajo on jonottelua kehällä (jolloin boksin ilmanvastus ei nosta kulutusta, tuo nimittäin katolla 8kk/v) ja taas matka-ajot pidempiä kuormalla & boksilla. Tuosta johtuen Eberinkin kera menee talvella pari desiä keskimäärin vähemmän kuin kesällä. Muutamia tankkeja on mennyt 6-7:n väliin kevyemmällä reissulla.

Autohan ei tosiaan kovin kevyt ole ja oikea voimansiirtokin taitaa tuoda hävikkinsä. Toisaalta eipä tarvitse polkeakaan, menee sopivan eleettömästi sekä kulutus ei myöskään nouse niin hätäisesti kuormituksessa. Muutamia vuosia sitten tein kesälomareissun A4 manu-allroadilla (110kw 2.0TDI) ja kun jo tuolloin träkkäsin tankkaukset, seuraavana kesänä aika identtisellä reissulla silloinen normi-A6 (155kw 3.0TDIQ-farkku) meni hieman vähemmällä. Ei tarvinnut paljon polkea kaasu pohjassa Kasselin mäissä ;)

välkky

2015 vuoden 3.0 biTDI Competition vie seka ajossa reilua 7 litraa sadalla. Kaupunki/maantie suhteessa 30/70 %. Maantiellä pääsee reiluun 6 litraan sadalla kun oikeen pihistelee.
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21
Skoda Octavia TDI RS -16

peped

#1520
Lainaus käyttäjältä: JLa - 12.10.13 - klo:20:42
Totta on, että monessa "kansanmallissa" sisätilat ovat suuremmat ja väljemmät kuin premiumeissa, mutta premium-mallit ovat nyt suurimman oman kiinnostuksen kohteina. Vertailukohtana premiumeihin testasin Octavia vRS Combin, jonka litratilavuudeltaan suurempaan tavaratilaan eivät yhdistelmärattaat kuitenkaan mahtuneet, koska tavaratilan leveys ei riittänyt. A6 Avantissa leveyttä oli ne tarvittavat muutamat sentit enemmän.

Mutta Octaviaan(kin) ne rattaat menee pituussuunnassa, "runko-osa" alle ja kuomuosa päälle. Tämä siis jo tavan Octavia vRS:ssä, ei Combissa. Vaikea uskoa että A6:n kontti olisi tilavampi, mutta täytynee tutkia asiaa itse. Sama homma takapenkkitilojen kanssa, pitää vertailla.

Millanen muuten on äänentoiston laatu C7:ssa? Onko sound system / Bose tai vastaava must-have jos vähänkin enemmän tykkää musiikkia huudattaa?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

välkky

Lainaus käyttäjältä: peped - 20.08.19 - klo:10:46
Mutta Octaviaan(kin) ne rattaat menee pituussuunnassa, "runko-osa" alle ja kuomuosa päälle. Tämä siis jo tavan Octavia vRS:ssä, ei Combissa. Vaikea uskoa että A6:n kontti olisi tilavampi, mutta täytynee tutkia asiaa itse. Sama homma takapenkkitilojen kanssa, pitää vertailla.

Millanen muuten on äänentoiston laatu C7:ssa? Onko sound system / Bose tai vastaava must-have jos vähänkin enemmän tykkää musiikkia huudattaa?

On se A6:n kontti jonkin verran tilavampi. Tuossa pihassa on tällä hetkellä molemmat farmareina.

Kyllä se on must-have.
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21
Skoda Octavia TDI RS -16

peped

Lainaus käyttäjältä: välkky - 21.08.19 - klo:21:42
On se A6:n kontti jonkin verran tilavampi. Tuossa pihassa on tällä hetkellä molemmat farmareina.

Kyllä se on must-have.

Ok, mukava kuulla. Mitenkäs takapenkit tilat Octavia vs A6? Jos tällainen 190cm kaveri ottaa hyvän ajoasennon, niin mahtuuko taakse vaivatta esim. turvaistuinta.

C6 ja C7 välillä tuskin paljoa on tilojen puolesta eroa?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

peped

Lainaus käyttäjältä: peped - 22.08.19 - klo:09:43
Ok, mukava kuulla. Mitenkäs takapenkit tilat Octavia vs A6? Jos tällainen 190cm kaveri ottaa hyvän ajoasennon, niin mahtuuko taakse vaivatta esim. turvaistuinta.

C6 ja C7 välillä tuskin paljoa on tilojen puolesta eroa?

Lainaus käyttäjältä: peped - 22.08.19 - klo:09:43
Ok, mukava kuulla. Mitenkäs takapenkit tilat Octavia vs A6? Jos tällainen 190cm kaveri ottaa hyvän ajoasennon, niin mahtuuko taakse vaivatta esim. turvaistuinta.

C6 ja C7 välillä tuskin paljoa on tilojen puolesta eroa?

Täällä ei näemmä pysty omia (vanhoja) viestejään muokkaamaan, joten vastataan itse itselleen: Octavia III vie ainakin takapenkin tiloissa voiton selvästi jos on pidempi kaveri.

Mistä muuten tietää onko autossa normi, sport vai s-line alusta (jos/kun myyjä ei osaa sanoa)? S-linen varmaan tunnistaa mutta onko sport alustaa eri korkeudella kuin normia? Onko driving mode selection vakiona kaikkien alustojen kanssa?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

välkky

#1524
Lainaus käyttäjältä: peped - 22.08.19 - klo:09:43
Ok, mukava kuulla. Mitenkäs takapenkit tilat Octavia vs A6? Jos tällainen 190cm kaveri ottaa hyvän ajoasennon, niin mahtuuko taakse vaivatta esim. turvaistuinta.

C6 ja C7 välillä tuskin paljoa on tilojen puolesta eroa?

Kummassakin mahtuu minun (noin 185 cm) takana istumaan aikuinen vaivatta. Audissa jää vähän enemmän jalkatilaa mutta yllätyin Octavian tiloista. Turvaistuinta ei ole ollut tarvetta sovittaa mutta uskoisin sen menevän kumpaankin helposti. :)

C6:sta ei ole kokemusta.

Lainaus käyttäjältä: peped - 22.08.19 - klo:14:09
Octavia III vie ainakin takapenkin tiloissa voiton selvästi jos on pidempi kaveri.

Siis verrattuna A6 C7 :kaan? Tätä en allekirjoita...
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21
Skoda Octavia TDI RS -16

ile

Itsekin ihmettelin, ettäkö oikeasti Ocu III takatilat selkeästi isommat. Ei kyllä omien fiilisten osalta. Itse olen pari senttiä reilut 190cm ja hyvin taakse mahtuu. Varmaan riippuu kanssa mikä on "hyvä ajoasento".

Alustat löytyy vähimmällä spekulaatioilla katsomalla varustekoodien mukaan mitkä palikat löytyy. S-line taitaa olla matalin, sportti senttiä korkeampi mutta siltikin matalampi kuin orggis noin peruskaavana. DS usein liittynee ilma-alustaan joka on vakiona Suomen tuontiohjelman kolmelitraisissa (pl. ihan ensimmäiset C7:t). Itsellä ollut sekä rautajousilla että ilmalla ko. kori enkä enää muutta ottaisi kuin ilma-alustaa. Yksi iso asia miksi täytynee pysyä samassa korissa/koossa kun konsernin muista peleistä (normi hlöautot) ei paljon taida löytyä edes isolla rahalla tuota.

Muuten myös Suomen tuontiohjelman C7:ssa on vakiona ASS / Audi Sound System. Tuo on "ihan ok" ja hintaisekseen näpsäkkä. Nykyisessä on Bose, mutta enpä nyt tiedä - olen molemmat ASS:n sekä Bosen purkanut ja aika samaa muovirunkoista elementtiä molemmissa. Ehkä Bosessa DSP ja parempi pääte tuo jotain lisää, mutta ei mitenkään pakollinen. B&O on sitten jo täysin eri asia ja Bosestakin saa siedettävän pienellä etupään jumpalla sekä subin vaihtamisella. Samaa subin koteloa vielä pystyy käyttämään kohtalaisen ok, kun sen "bitumimatottaa", leikkaa kauluksen pois ja lyö tilalle matalan 8"-elementin (orig Bose tosin ei ollut normaali 4ohm joka toi pientä säätöä).

peped

#1526
Pitää vetää sen verran sanoja takaisin että hyvinhän tuohon C7:n mahtui oman hyvän ajoasennon taakse itsekin (~190cm) istumaan kun tarkemmin testasin. Ilmeisesti A6:ssa on etupenkkien/kuskin tila sen verran mehevä, että penkkiä ei tarvinnut edes vetää kovin taakse hyvään ja rentoon ajoasentoon. Octaviassa kuskin penkki tulee vedettyä oikeastaan niin taakse kuin menee ja suht alhaalle. Voihan toki ihan puhtaasti olla Audissa pidempi tuo kiskojen säätövarakin. Tavaratilasta tilaa syö luonnollisesti tuo kaareva perän/takaikkunan muoto, mutta hyvin sinne ainakin lastenrattaat sujahti pituussuunnassa(kin).

Autowikistä tms lueskelin että C7:ssa Driving mode selection on ihan vakiovaruste. Mittasin koeajoyksilöstä huvikseni mitat vanteen navasta kaareen ja se oli luokkaa 40cm eli varmastikin normi alusta oli kyseessä. :D Sport tai S-line lienee siis listalla sopivaa yksilöä tiiraillessa. Kuuluuko muuten C7:n S-Line ulkopakettiin automaattisesti myös S-Line alusta vai onko se erikseen, eli voiko olla S-Line ulkopaketti mutta alusta silti normaali "pappamalli"?

2015 taisi tulla näihin facelift. Onko alkupään malleissa (esim. 2012-2013) ollut enemmän ongelmia? Koeajamani yksilö oli vm. 2014 ja huomasin siinä erittäin häiritsevän ongelman, kun ohjaus pykälti todella selvän tuntuisesti keskivaiheen tietämillä eli loivasti käännettäessä. Onko tuo nyt se surullisen kuuluisa mutteriohjaus? Multitronic tuntui oikeastaan aika miellyttävältä. DSG:lle tyypilliset empimiset ja sen mukana tuovat ajoittaiset nykäisevät lähdöt yms loisto poissaolollaan. Pitänee kuitenkin testata myös S Tronic mallinen C7. Noita Ultra koneisia on ilmeisesti jo pre-faceliftin puolella?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

välkky

Lainaus käyttäjältä: peped - 23.08.19 - klo:11:11
Autowikistä tms lueskelin että C7:ssa Driving mode selection on ihan vakiovaruste. Mittasin koeajoyksilöstä huvikseni mitat vanteen navasta kaareen ja se oli luokkaa 40cm eli varmastikin normi alusta oli kyseessä. :D Sport tai S-line lienee siis listalla sopivaa yksilöä tiiraillessa. Kuuluuko muuten C7:n S-Line ulkopakettiin automaattisesti myös S-Line alusta vai onko se erikseen, eli voiko olla S-Line ulkopaketti mutta alusta silti normaali "pappamalli"?

Jos vaan antaa budjetti periksi niin valitse 3.0 TDI quattro ilma-alustalla.

Vaikka tämmönen: https://www.nettiauto.com/audi/a6/9897926
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21
Skoda Octavia TDI RS -16

peped

Lainaus käyttäjältä: välkky - 23.08.19 - klo:12:40
Jos vaan antaa budjetti periksi niin valitse 3.0 TDI quattro ilma-alustalla.

Vaikka tämmönen: https://www.nettiauto.com/audi/a6/9897926

No tuo kyseinen yksilö menee yli budjetin mutta esim. tällainen olis jo lähempänä: https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37062257/Audi/A6/2013/

Tuossa kilsoja reilu 160tkm niin heti tulee mieleen että joko sieltä alkaa noilla main kalliita ilma-alustan osia tms menemään vaihtokuntoon? Jotain tiettyjä juttuja mitä kannattaisi 150-200tkm ajetuista tarkastella?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

Valmet

Voi mennä tai olla menemättä. Pääsääntöisesti kestää kuitenkin hyvin. Moottorissa on mukavasti potkua! Katso, onko laatikon öljyt vaihdettu ohjelman mukaisesti. En pelkäisi noilla kilsoilla yhtään. Monella on vastaava tuplakilsoilla ja alkuperäisillä pusseilla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy